Skocz do zawartości

Odstąpienie od umowy przedłużonej przez telefon


DiegoPL
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! W tamtym tygodniu zadzwonił do mnie pan z infolinii, który zaoferował mi 15 miesięcy w tym 3 bez opłat, zdziwiłem się, bo myślałem że takie oferty to tylko w DUK'u a to w końcu zwykła infolinia. Jak się okazało te 3 miesiące bez opłat to tylko tyczą się czynszu za dekoder. Śmiech na sali. Umowa ma do mnie przyjść pocztą, ale dostałem też wzór na maila. 

 

Jest tam zapis 

Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków Umowy Abonenckiej, bez podania przyczyn, poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 (dziesięciu) dni od dnia otrzymania potwierdzenia zmiany warunków Umowy Abonenckiej. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie nie przysługuje Abonentowi, który dokonał zmiany zakresu świadczonych usług przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, jeżeli Cyfrowy Polsat - za zgodą Abonenta - rozpoczął świadczenie Usług zgodnie ze zmienionymi warunkami Umowy przed upływem wyżej wskazanego terminu.
 

Czyli wychodzi na to, że po otrzymaniu listu mogę od razu drukować wypowiedzenie i wysyłać do centrali ? Trochę gubią mnie te zapisy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...