andi Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 (edytowane) Koledzy, parę dni temu zdecydowałem się na wymianę swojego routera Cisco EPC3925 na "dwuzakresowy" Technicolor CGA2121. Mój internet (250/25) nabrał nowej jakości. Polecam Wam dla WiFi pasmo 5 GHz. Pomiar wykonałem w tym samym miejscu w pokoju. Tam gdzie mam router. Ok 4 m od niego (telefonem Huawei P20 Pro). Oczywiście oba po WiFi, pierwszy to pasmo 2,4 GHz, drugi pomiar na 5 GHz. Edytowane 19 Października 2018 przez Barti Wydzielono post jako nowy, odrębny wątek i przeniesiono do odpowiedniego działu forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetorson Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 (edytowane) Nie ma się czym chwalić. Wyniki dla 2,4GHz są wręcz bardzo słabe a dla 5GHz trudno je ocenić. Nie podałeś jaką masz RZECZYWISTĄ szybkość po kablu. Jeśli wynosi ona tyle co na drugim pomiarze, czyli 222Mbps to nie wiadomo, gdzie się u Ciebie kończy potencjał WiFi na 5GH. Jeśli jest on przycinany na tych 222 Mbps przez WiFi 5GHz to rewelacji nie ma. Oczywiście wszystko przy założeniach, takich jak podałeś (4m od routera i w tym samym pokoju). Edytowane 8 Listopada 2018 przez zetorson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23 Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Gdzie zmienię ustawienie na 5 GHz w tym routerze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOCUREK1970 Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 W menu GUI modemoroutera (ale na to musi pozwolić operator). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) Do menu można się dostać pod adresem 192.168.0.1. Ale czy ktoś zna dane do zalogowania? Edytowane 25 Listopada 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikor18 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Po wymianie modemu EPC3928 na CGA2121 w moim telefonie stacjonarnym nie działa wyświetlanie numerów przychodzących. Wcześniej wszystko działało, dopiero po zmianie modemu jest problem. Dzwoniłem parę razy na infolinię, włączali mi usługę identyfikacji numerów, ale bez rezultatu (telefon i modem były oczywiście wielokrotnie restartowane). Czy miał ktoś podobny przypadek? Może jest jakaś opcja w menu modemu, którą trzeba przestawić? W telefonie nic nie było zmieniane, ostatnio profilaktycznie zresetowałem go do ustawień fabrycznych, ale dalej numery się nie wyświetlają. Wysłałem już dwa zgłoszenia serwisowe, ale od tygodnia odpowiadają mi, że pracują nad problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.