Skocz do zawartości

Nabity w "butelkę"


sewer17
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! 

Piszę pierwszy post i mam nadzieję, że w trafiłem we właściwy dział.

Otóż - mam na pięknej wsi kieleckiej letni domek letniskowy. Ponieważ jest położony w dolince i wśród wysokich drzew - program TV z dekodera odbierałem z wysoko zawieszonej normalnej szerokopasmowej anteny. I albo obraz był albo nie było. Im gorsza pogoda tym lepiej się oglądało. W trakcie Mistrzostw Świata w piłce nożnej - żona (będąca abonentką plusa) zaproponowała założenie satelity z Polsatu bowiem zadzwonił do niej 'końsultant' i namówił na Pakiet  "Mini SmartDom" z wyborem abonamentu za 10 zł/miesiąc przy samodzielnemu założeniu talerza lub za 15 zł/miesiąc przy założeniu przez ich technika.Parę razy żona upewniała się czy aby na pewno jest taka kwota i zapewniano ją, że tak.Ponieważ oferta była w tej cenie dla nas korzystna zdecydowaliśmy się na II wariant.

Faktycznie już po kilku dniach przyjechał technik, zamocował talerz i zainstalował cały sprzęt i cieszyliśmy się z nienagannego odbioru TV. 

Jakież było nasze zdziwienie jak po miesiącu przyszła pocztą tabela z rozpiską płacenia abonamentu na 2 lata po.....45 zł! 

Natychmiastowa rozmowa z infolinią nie pozostawiła jednak złudzeń. Nie było takiej promocji i musimy płacić taką a nie inną kwotę. 

Przewertowałem internet w poszukiwaniu tej rzekomej promocji. Nie znalazłem.

NIGDY! byśmy nie zdecydowali się  zakładać satelity w tej cenie - wiedząc, że przez okres jesienno - zimowy nas po prostu  tam nie ma,, więc nikt tej TV nie ogląda.

Pytanie co mogę  w tej sytuacji zrobić? Napisać podanie o rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym, nie płacić (wolałbym nie) czy iść do Rzecznika Praw Obywatelskich, że zrobiono nas w "konia"? 

Jeżeli ktoś z Państwa jest w stanie zaproponować mi jakieś sensowne wybrnięcie z tego tematu - będę wdzięczny.

Łączę pozdrowienia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety - sam abonament za TV Polsat. Napisałem, że abonament na cały okres umowy miał być za 10 zł przy samodzielnym podłączeniu sprzętu lub 15 zł przy założeniu przez technika. Ponieważ miejscowa firma internetowa chciała za tą usługę podłączenia 200 zł - zdecydowaliśmy się na technika Polsatu.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety pomimo rozpoczętego i toczącego się postępowania reklamacyjnego, wszystkie należności wynikające z faktur trzeba i tak regulować w terminie. Operator odłączy usługę, będzie wysyłał monity, potem przekaże wszystko do zewnętrznej firmy windykacyjnej i zaczną się natarczywe telefony, że nie wspomnę o pismach-straszakach. W przypadku uznania reklamacji zwrócą nadpłaty.

 

Ja mam świętą zasadę, że nigdy, ale to nigdy nie zawieram umów przez telefon. 

 

Skoro już jednak taką zawarłeś, to nie doczytałeś w umowie rzeczywistej kwoty abonamentu? Zerknij w umowę i popatrz, co tam jest napisane. W niej MUSI być rzeczywista wysokość miesięcznych opłat.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mundial w Rosji trwał od połowy czerwca do połowy lipca, napisałeś, że pierwsza faktura przyszła po miesiącu więc pewnie w sierpniu. Trochę już tego czasu minęło... Na wszystkich fakturach jest ta większa kwota? Płacisz te faktury?

Moim zdaniem trzeba zajrzeć w historię połączeń spisać numer telefonu konsultanta, godzinę połączenia i składać reklamację z żądaniem odsłuchania rozmowy - taj jak pisał kolega wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rafalowski napisał:

Jest jeszcze coś.Napisz proszę jaki ty masz pakiet ten za 45 zł.?Jeśli pakiet Premium Max z PSP za 45 zł to wielu z nas chciałoby mieć taki pakiet za tyle..

Rodzinny HD + Cinemax (przez dwa miesiące było jeszcze gratis 28 kanałów).

1 godzinę temu, mariusz5891 napisał:

Mundial w Rosji trwał od połowy czerwca do połowy lipca, napisałeś, że pierwsza faktura przyszła po miesiącu więc pewnie w sierpniu. Trochę już tego czasu minęło... Na wszystkich fakturach jest ta większa kwota? Płacisz te faktury?

Moim zdaniem trzeba zajrzeć w historię połączeń spisać numer telefonu konsultanta, godzinę połączenia i składać reklamację z żądaniem odsłuchania rozmowy - taj jak pisał kolega wyżej

Płaczę i płacę. Na wszystkich jest 45zł. (od sierpnia 2018). A  dwa pierwsze miesiące były gratis! Rozmowa z końsultantem musiała być w czerwcu bo na rozpisce - Czerwiec i Lipiec faktycznie jest 0 zł do zapłaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, sewer17 napisał:

Rodzinny HD + Cinemax (przez dwa miesiące było jeszcze gratis 28 kanałów).

Czy oby na pewno tylko to jest na fakturze? Załóż konto w ICOK, zaloguj się tam i zobacz w zakładce "Usługi" co masz aktywne i napisz nam. I koniecznie porozmawiaj z żoną, tym bardziej, że nie jesteś pewien konkretnie kiedy była rozmowa.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.10.2018 o 11:16, jaszek napisał:

Czy oby na pewno tylko to jest na fakturze? Załóż konto w ICOK, zaloguj się tam i zobacz w zakładce "Usługi" co masz aktywne i napisz nam. I koniecznie porozmawiaj z żoną, tym bardziej, że nie jesteś pewien konkretnie kiedy była rozmowa.

 

OK. Po powrocie z pracy tak zrobię. Dziękuję. 0 zł > 2 pierwsze miesiące. Tak jest napisane. Potem po 22 x 45.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam że:

1. Pierwsze 2 miesiące gratis Familijny HD.

2. Po 2 miesiącach mogłeś się zdecydować albo zostajesz.

a. Familijnym HD za 45 zł z montażem.

b. Rodzinny HD + Cinemax HD za 25 zł miesięcznie z montażem.

 

3. Jak masz telefon w Plusie to byś miał w Smart Dom zniżkę 10 zł na Rodzinny HD + Cinemax i wtedy płaciłbyś właśnie 15 zł miesięcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc po pierwsze zmień pakiet Familijny HD + Cinemax HD na Rodzinny HD + Cinemax HD. Odpowiednio w umowie masz to oznaczone jako pakiet maksymalny i minimalny. Zmiany takiej możesz dokonać poprzez ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) lub żona (bo jak rozumiem na nią jest umowa), może tego dokonać telefonicznie w biurze obsługi klienta CP lub w dowolnym punkcie CP/Plus.

 

Resztę masz opisaną już wcześniej:

W dniu 4.10.2018 o 16:35, tweed77 napisał:

Obstawiam że:

1. Pierwsze 2 miesiące gratis Familijny HD.

2. Po 2 miesiącach mogłeś się zdecydować albo zostajesz.

a. Familijnym HD za 45 zł z montażem.

b. Rodzinny HD + Cinemax HD za 25 zł miesięcznie z montażem.

 

3. Jak masz telefon w Plusie to byś miał w Smart Dom zniżkę 10 zł na Rodzinny HD + Cinemax i wtedy płaciłbyś właśnie 15 zł miesięcznie.

 

Z własnego doświadczenia wiem, że konsultanci zwracają uwagę na fakt zawierania umowy na większy pakiet z prawem jego zmniejszenia. Pierwszą umowę zawierałem telefonicznie i już kilkukrotnie przedłużałem umowę i zawsze o tym mówią. Choć mam świadomość, że można się "zawiesić" na informacji o abonamencie 10zł i nie przyswoić pozostałych ważnych informacji. ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj będąc na rozmowie odnośnie zmiany taryfy w Telefonie w salonie Plusa wyszła jeszcze jedna sprawa o której "konsultanci" Polsatu nie raczyli poinformować Matki mojej córki:) >>>>>

a mianowicie Pakiet TV Polsat (podstawowy) z abonamentem w Plusie za 10 ewentualnie 15 złotych dotyczy UWAGA! tylko osoby fizyczne!!!!!!!!!

Ponieważ żona ma działalność to taka niska oferta na TV Polsat nie obowiązuje.

Tylko dlaczego w momencie telefonicznej rozmowy i zawierania umowy NIKT z Polsatu nie raczył poinformować żony o tym fakcie?

Podając numer telefonu NIKT nie zauważył, że jest na firmę? Ślepy ten ktoś był, czy zbierał punkty wciskania ofert?

Mało tego, mamy podobno z automatu wciśnięty jakiś dodatkowy pakiet, którego też nikt nie zamawiał. Jezu! Ręce i spodnie opadają. 

Zostaje nam teraz napisać kolejną reklamację do Polsatu powołując się na to, co napisałem z żądaniem prześledzenia rozmowy telefonicznej (o ile faktycznie była nagrywana, bo z doświadczenia wiem, że z tym bywa różnie) i kategorycznym żądaniem wyłączenia idiotycznych pakietów, a także zweryfikowaniem wystawionych faktur na 45 zł oraz albo zastosowaniem oferowanej taryfy albo rozwiązaniem umowy pod rygorem skierowania sprawy do Rzecznika Praw Konsumentów.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...