Jump to content
franko

Dostęp do CANAL+ 4K Ultra HD po 1 września - zamieszanie

Recommended Posts

Kasa im się musi zgadzać - mogą robić wszystko a klient zapłaci.

Mnie mierzi brak w tym akuratnie dekoderze dostępu do kanałów FTA 4K.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

...z pakietem Superpremium+...., bo tam teoretycznie nie ma opłaty.

Kto ci tak powiedział? Pierwsze słyszę.

Jest opłata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyszłość pokaże - nie ma co narazie gdybać. Być może za jakiś dłuuuugi czas odblokują też FTA UHD w tym dekoderze :).

A co do przyszłych kanałów UHD np. Eleven - jeśli będą, to może być też oferta zbiorcza z jedną ceną. Ale stąd tam drogą raczej daleka.

Edited by Riddick1500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponoć są jakieś jaja dla osób które mają moduły ci+... Nie można wykupić 4k na module... To już jest chore... ;)

Edited by korni007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam exstra z 6 canal z modułem i proponują dekoder bez opłat 10 zł.za canal 4k na 1 rok potem 20 do końca umowy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Kolego @shevchenk,patrz i placz:

Superpremium moje 99 zł + dekoder

Superpremium dla nowego 129 zł bez oplaty za dekoder.

Dalej twierdzisz , że jest on za darmo????

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mówię o nowej umowie, a ty o przedłużeniu. Koledze @tachuka zaproponowali przy wymianie za darmo ;)

 

A wracając do przedłużenia to jak ktoś weźmie nową umowę z Superpremium+ za 129 zł i teoretycznie dekoderem za 0 zł w cenie to później przy przedłużeniu dalej wybroni 0 zł za deka, a cenę pakietu może zbić. Ty już się raczej opłaty za deka nie pozbędziesz.

Edited by shevchenko1987

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Co było odwrotnie ? Moj Superpremium za 99 zł + dekoder to to samo co ten za 129 zł.

Też sobie mogłem jak ty to piszesz "zbić" abonament, przy przedłużeniu, ale nie miałem takiej potrzeby.

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeczytaj mój post jeszcze raz, bo go wyedytowałem specjalnie dla Ciebie byś zrozumiał.


Co było odwrotnie ? Moj Superpremium za 99 zł + dekoder to to samo co ten za 129 zł.
Też sobie mogłem jak ty to piszesz "zbić" abonament, przy przedłużeniu, ale nie miałem takiej potrzeby.

No i sobie zbiłeś cenę pakietu, ale ceny dekodera już nie. Za darmo już go nigdy nie będziesz miał w przeciwieństwie do tych co biorą nową umowę na Superpremium+.

Edited by shevchenko1987

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

To ty przeczytaj moj post jeszcze raz, specjalnie edytowalem go dla Ciebie.

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszyscy  co brali dekoder 4k a w punkcie nc+ nie zostali poinformowani ze w przyszłości Canal +4K bedzie płatny .Kanał do konca umowy jest za darmo .Przed chwilą przez ICA załatwiłam za darmo do konca umowy Canal + 4K .                                                                                                                                                                  Tu jest info----                                                                                                                                                                                                                                        Pani z ICA--- Kanał był dostępny do wczoraj bezpłatnie, czy otrzymując dekoder 4k miała Pani informację że po tym okresie będzie płatny albo czy zapewniono Panią że będzie bez opłat na całą umowę?                                                                                                                                                                                                     Moja odp - Nikt mnie nie poinformował o tym                                                                                                                                                                                            ---Pani z ICA Rozumiem, to mogę przedłużyć bezpłatny dostęp.

 Do końca Pani umowy, czyli do ..... 

Edited by laza1313

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serio wolisz płacić tyle samo za mniej treści? Jak ja Cię nie rozumiem.


---

Specjalnie zapytałem na czacie ICA o bieżące wydarzenia by wybadać temat.

 

Sesja rozmowy Live Chat rozpoczęta.

Damian: Witaj! W czym mogę pomóc?

 

Ty: Witam serdeczenie, po internecie rozlała się informacja jakoby posiadacze modułu CAM CI+ - czyli m.in. ja - nie będziemy mieć dostępu do kanału Canal+ 4K. Co w związku z tym mam teraz zrobić? Skoro ograniczyliście Państwo dostęp do usługi bez wcześniejszego infowania o tym. Sprawa ewidentnie nadaje się do zgłoszenia w UOKiK.

 

Damian: Tak, na Pana module ten kanał nie będzie działał.

 

Ty: To co proponujecie w takim razie? Skoro do tej pory działał, więc co się nagle zmieniło?

 

Damian: Przy przedłużeniu umowy będzie mógł Pan wymienić moduł na dekoder 4K.

 

Ty: Nawet jeśli mam sprzęt po pre-paidzie?

 

Damian: Tak.

 

Ty: Czy taka wymiana będzie darmowa bez opłaty aktywacyjnej i opłaty miesięcznej za dekoder?

 

Damian: Nie wiem jaka będzie oferta. Zmieniają się na bieżąco.

Edited by shevchenko1987

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tymczasem u mnie historia z partyline, Pani zaproponowała obniżenie ceny za pakiet C+ do 25pln i dołączenie C+ 4K za 5pln, czyli pozostało by jak jest, oczywiście się nie zgodziłem, bo również nikt mnie nie informował że będzie płatny jak mi wcisnęli ten ich szrot na siłę gdy poszedłem wymienić uszkodzony dekoder, skrobnę sobie skargę do UOKiK, póki co i tak niema tam co oglądać :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Za darmo Ci go dali? Czy za 10zł miesięcznie?

Kanał już świeci.  :jupi:

Dwa lata za 0zł. :rofl:

 

2018-09-01_144629.jpg

 

2018-09-01_151926.jpg

 

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest to dokładnie analogiczna sytuacja do tej jak wprowadzano kanały HD. Z tą różnicą, że wtedy się płaciło chyba 15zł za  kilka kanałów, a teraz chcą 10zł za 1 kanał, zresztą marny, bo tam póki co nic wielkiego nie ma. Mecze w HD są też ok :) Jednak sam fakt, że sprzedając dekodery 4K a góry powinno być powiedziane, że ten kanał będzie płatny. Ciekawe ile wtedy osób by się zdecydowało na wymianę i haracz 15zł miesięcznie + teraz 10zł czyli 25zł ekstra. Już nie mówię tu o pakiecie VIP+Max, bo ten MAX to tylko z nazwy jest, bo też wołają 10zł za ten kanał. W sumie to co się dziwić, nc+ zrobiło wałek na 1 kanale, a CP na dostępie do LM (przedłużanie umów na 36 miesięcy). Wszystkie telewizje to idą po szmal, a że ludzie płacą, to im się to opłaca robić to co robią. Abonent rzecz nabyta, jak nie tego, to innego się oskubie :) Kwestia aby się nie dawać! Już kiedyś nc+ miało problem jak się ludzie zbuntowali, teraz trzeba by zrobić tak samo. No ale....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie trać czasu na forum tylko oglądaj. Zrobisz wszystkim przysługę ;)

 

Napisałem reklamację na zaistniałą sprawę. Zobaczymy co wymyślą.

 

Witam serdecznie, proszę przekazać moją wiadomość do działu REKLAMACJI.

Chcąc dzisiaj włączyć opcję dodatkową - CANAL+ 4K UHD - otrzymałem informacje, ze jako posiadacz modułu CAM CI+ nie mam i nie będę już mieć takiej możliwości. Ograniczyliście Państwo dostęp do ww. usługi bez wcześniejszego informowania o tym. Sprawa ewidentnie nadaje się do zgłoszenia w UOKiK.

Co proponujecie w takim przypadku? Co się zmieniło, że do wczoraj kanał „świecił”, a dzisiaj nie można go włączyć mimo wprowadzenia opłaty by móc z niego korzystać? Nie mam zamiaru ponosić dodatkowych opłat za wasz dekoder 4K skoro posiadam swój (lepszy).

Mam nadzieję, że wyprostujecie jakoś tą sprawę i zrekompensujecie moje niezadowolenie. W przeciwnym wypadku będę zmuszony odwoływać się do UOKiK'u.

Z poważaniem,

Edited by shevchenko1987

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo merytoryczna treść - zrobię podobnie jak i Ty. W poniedziałek zaniosę pismo z zażaleniem do punktu obsługi i poczekamy na informacje zwrotną.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Z tego widać, że projekt "10, 20 zł za Canal+4K" nie wypalił NC+. I dobrze. :)

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pani z partyline oddzwoniłaa i jest za 0pln, włączone również na module :)

Zdjęcia

To o co im w końcu chodzi ? Wyłączają / włączają / przywracają wybranym ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...