Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Potwierdzam oficjalnie ze ta promocja była na początku marca,została przedłużona ale to jedynie zależało od loży szyderców.Kto dostanie tą promocję,a od wczoraj już nie obowiązuje.Nie rozumiem twoich słów jak mógł coś sprzedać a nie orientował się w promocji,przecież oni mają dostęp do wszystkich danych,to tak jakby na cenie w sklepie pisało ze kup ale cenę zobaczysz dopiero przy kasie.Bez sensu ,szkoda gadać co się tam dzieje.Żałoba ale kasiarze się nigdy nie zmienią.

 

To co się dzieje w Cyfrze to nie przypomina firmy w demokratycznym kraju.

Wirtualne promocje dla wybranych,powie ktoś ze się czepiam.

ale jeden płaci 69,9zł a drugi 49,9zł coś tu jest nie tak.

Oferta ofertą ale o podobnych przypadkach w N czy Cyfrowym Polsacie nie słyszałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam oficjalnie ze ta promocja była na początku marca,została przedłużona ale to jedynie zależało od loży szyderców.Kto dostanie tą promocję,a od wczoraj już nie obowiązuje.Nie rozumiem twoich słów jak mógł coś sprzedać a nie orientował się w promocji,przecież oni mają dostęp do wszystkich danych,to tak jakby na cenie w sklepie pisało ze kup ale cenę zobaczysz dopiero przy kasie.Bez sensu ,szkoda gadać co się tam dzieje.Żałoba ale kasiarze się nigdy nie zmienią.

 

czyli nie mam sie cos martwić TPL8 oznacza Zima z Plusem? Trzeba pamiętać zeby przed uplywem 3 miesiecy wylaczyc HBO? 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dla wszystkich którzy pytają o HBO w "Zima z plusem". Też się zdziwiłem, że nie mam włączonego pakietu HBO i nawet przy podpisywaniu umowy nie było o tym rozmowy ale jak zobaczyłem w interecie na jakieś stronie opis pakietu "Zima z plusem"(co i za ile) to wyczytałem, że przysługuje darmowy pakiet HBO na 3miesiące który potem można wyłączyć żeby za niego nie płacić(potem opłata chyba 29,90zł za miesiąc).Zadzwoniłem na infolinie i miła Pani zaczęła sprawdzać czy faktycznie należy mi się darmowy pakiet HBO przez 3miesiące po czym włączyła mi go(co prawda dzwoniłem wieczorem a sygnał miałem dopiero na następny dzień) i nawet poinformowała mnie, że końcem lipca muszę wyłączyć jak nie chcę potem płacić.

Więc musicie dzwonić na infolinię i tam prosić o włączenie pakietu(tak to wyglądało z mojej strony).Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kod zimy z plusem to TPL8 :)

Dzwoniłem w sprawie HBO i babka mi powiedziała że jeszcze nie mają moich dokumentów przesłanych przez dystrybutora i mogę sobie do niego podejść i on mi to włączy bądź poczekać aż dostana papiery i wtedy można przez infolinię. Co konsultant to inna historia - normalka w cyfrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie.

 

Mam takie pytanie: w jaki sposób wygłosić mam kanały które dodano w promocji grudniowej HBO, C+, pakiet podstawowy.Jak zawierałem umowę to dano mi do zrozumienia ,za na mnie ten obowiązek wygłoszenia ma spoczywać, ale już nie mówiono czy trzeba pisemnie,itp .Umowę zawarłem na 13 miesięcy i do końca kwietnia mam dodatkowe kanały i płacę coś ponad 21 zl.Jak ktoś z Was się w tym orientuje to bardzo proszę o info - dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanały wyłączasz pod tym numerem 22 310 45 45 o tam bebla ty nic nie naciskasz i po chwili mówi za chwilę połączenie z konsulatem prosimy o oczekiwanie po połączeniu podajesz Numer abonenta lub może być pesel Imię nazwisko adres numer kontaktowy i jak masz podany email to pytają o e-mail i mówisz chce wyłączyć HBO i C+ i do widzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to znaczy "wygłosić kanały"? gdzie się tak mówi? ;D

I nie wiedziałem, że w KONSULACIE można załatwiać takie sprawy, jak zmiana pakietu telewizji cyfrowej... ;D ;D

a na poważnie, można to spokojnie zrobić przez formularz kontaktowy w ICA. rezygnowałem tak z HBO - wysłałem tylko wiadomość w opcji 'zmiana pakietu' i gotowe. nazajutrz dostałem mejla z potwierdzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj dowiedziałem się że chcąc zrezygnować z opcji HBO Premium która miałem w promocji 3 miechy gratis muszę zdać kartę z drugiego tunera do dystrybutora czyli multiroom idzie się walić!!!! Nikt mnie o tym nie informował. Pozostaje chyba tylko spliter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kwak jak podpisujesz umowę poproś o regulamin promocji,przeczytaj i się zastanów.Każda promocja ma w sobie haczyk :shock:.

 

Ja miałem Paczkę Filmbox,z pakietem podstawowym.Od kiedy wprowadzili go do pakietu komfortowego,byłem zdziwiony czemu ja mam inne kanały z paczki nie kodowane a Filmbox kodowany.Reaktywacje karty,dzwonienie na infolinie.Aż w końcu dystrybutor mi wytłumaczył,w pakiecie Podstawowym z paczką Filmbox masz prawo do Filmboxa HD a do SD nie masz,musisz zmienić na pakiet komfortowy.I zmieniłem wtedy wywaliłem paczkę Filmbox i kilka złotych zostało w kieszeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wypowiedzenie wysłane jak należy. Czekam aż się odezwą. Ciekawe czy zaproponują cos ciekawego? Obecnie mam prestiża hd a umowa do końca czerwca.

 

Skoro masz prestiż hd+ do końca czerwca to możesz już śmiało teraz wejść w rabaty te, co są na stronie (czyli 119,90zł/18 m-cy u 100%PVR przez 6 m-cy) i od następnego miesiąca Ci już wskoczą. Zadzwoń pod 22 310 45 65.

 

PS

Też jestem fanem NIN-a :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy komus udalo sie zrezygnowac w cywilizowany sposob z opcji HBO za 0 zl przez 3 miesiace ? umowe podpisalem 30 stycznia w przedostatni dzien promocji C+. pakiet komfortowy+ z premium HD gratis, multiroom gratis na 18 miesiecy - 49.90 zl plus 10 zl za PVR ... pani uprzejmie nas poinformowala z 4 razy ze HBO przez 3 miesiace jest gratis na starcie - natomiast pozniej albo trzeba zrezygnowac (przed uplywem 3 miesiecy) albo to bedzie kosztowalo dodatkowo 29.90 zl !!! jakiez zdziwienie dzisiaj !! dzwonie na infolinie zeby zrezygnowac a tam babka mi mowi ze nie ma takiej opcji zeby wylaczyc HBO !! to bylo warunkiem (podobno) multiroomu gratis !!! i niesmialo zaproponowala "promocje" HBO za 19.90 zl przez 6 miesiecy !!! w dodatku powiedziala ze nie moge zrezygnowac z multiroomu zeby wylaczyli mi HB - podobno technicznie nie ma takiej mozliwosci !!! ktos jest w takiej samej sytuacji ? kto nie moze zrezygnowac z HBO po 3 miesiacach ? pani w salonie podczas podpisywania umowy 4 razy przekonywala ze spokojnie bedzie mozna bez haczykow zrezygnowac z HBO .... co teraz ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcja Multiroom bezpłatnie była do pakietu Komfortowy+ z Canal+ i HBO. Pani w salonie jest od sprzedawania, a abonenci są od czytania regulaminu i załączników do umowy. Przestudiuj jeszcze raz umowę i się upewnij, tak będzie najlepiej, a nie lamentuj na forum, bo nikt Ci teraz Regulaminu od nas nie zmieni. Brutalne, ale prawdziwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...