mgr Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 To zmienia postać rzeczy W takim lepiej zamówić przez sieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.wojtek Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Się okazuje, że telefonicznie też można i wtedy też jest 10miesięcy. Dodatkowo telefonicznie można wybrać C+ i HBO bez automagicznego załączania super-paczki z cinemaksami (czyli tak jak na ulotce). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulina567 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 zawsze oferowane warunki są lepsze dla internautów. Wiadomo - bo klient również cierpliwszy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexie Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 zawsze oferowane warunki są lepsze dla internautów. Wiadomo - bo klient również cierpliwszy.. To fakt, ostatnio się o tym przekonałam jak chciałam podpisać umowę telefoniczną w jednej z sieci, warunki sporo lepsze gdy się załatwia przez internet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.wojtek Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 To wynika z tego, że koszt obslugi jest mniejszy (brak salonu, podobnie z bankami "internetowymi", vide ostatnie reklamy ing ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Przede wszystkim brak prowizji dla sprzedawcy usługi, np. dystrybutora jest głównym powodem takiego rozwiązania czyli sprzedaży internetowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulina567 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Z informacji jakie uzyskałam czytając to forum również wynika, że klienci przez internet mogą więcej "ugrać". Uzyskanie bardziej zadowalającej oferty jest łatwiejsze i sprowadza się do wysłania kilku maili więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczek1985 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Ja mam pytanie dotyczące Świątecznego rozdawania prezezntów przez ICA. Chodzi mi o tą opcję HBO, która była za darmo przez miesiąc. W regulaminie pisało, że od nowego roku opcja automatycznie wygasa, a u mnie dalej HBO świeci. Co robić? Dzwonić do BOA i zgłaszać to, czy czekać aż się ktoś ocknie i mi wyłączy? Obawiam się tego, że nagle przyjdą mi wyższe opłaty do uregulowania ze względu na posiadanie HBO, które miało automatycznie wygasnąć. Sugesite??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 w zaleznosci od tego kiedy to wlaczyles tak dlugo swieci. Jesli w grudniu to bedziesz mial do konca stycznia i wszystko jest ok. Jak masz jakies wątpliwosci to wejdz do ICA i tam masz aktualne opłaty a nawet przyszle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulina567 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 w zależności od tego kiedy podpisałeś umowę i na jaki okres, możesz mieć HBO przez całą umowę przy wyższych pakietach i podpisane w połowie grudnia, lub HBO tylko do końca stycznia. Proponuję poczekać do końca stycznia i korzystać, natomiast póxniej zadzwonić do cyfry i sprawę wyjaśnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 @ponczek1985 Czekaj spokojnie! Jak przyjdzie odpowiedni czas to te HBO samo ci się wyłączy. Ja też miałem w ramach tej promocji aktywne HBO, które teoretycznie powinienem był mieć do końca grudnia ub.r. (ewentualnie do 1 stycznia br.), jednak HBO "zgasło" mi dopiero 8 stycznia br... Żadna opłata za tę opcję nie była mi w tym czasie naliczana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulina567 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Cierpliwość popłaca. Tak sobie myślę, że przez ten szał związany z promocją świąteczno-noworoczną pojawiło się tyle niejasności, że ludzie chcą być po prostu pewni, że nie będą mieli nieprzyjemności w związku z opcjami z których korzystają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgr Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Cierpliwość popłaca. Tak sobie myślę, że przez ten szał związany z promocją świąteczno-noworoczną pojawiło się tyle niejasności, że ludzie chcą być po prostu pewni, że nie będą mieli nieprzyjemności w związku z opcjami z których korzystają. To napewno bedzie dla Cyfry lekcja na przyszlosc zeby konstruowac rownie atrakcyjne ale bardziej przejrzyste oferty i opcje A promocja noworoczna przedluzona - do 24 stycznia jak sie okazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martnet Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Cierpliwość popłaca. Tak sobie myślę, że przez ten szał związany z promocją świąteczno-noworoczną pojawiło się tyle niejasności, że ludzie chcą być po prostu pewni, że nie będą mieli nieprzyjemności w związku z opcjami z których korzystają. To napewno bedzie dla Cyfry lekcja na przyszlosc zeby konstruowac rownie atrakcyjne ale bardziej przejrzyste oferty i opcje A promocja noworoczna przedluzona - do 24 stycznia jak sie okazuje. Domyślam się, że są na tyle odpowiedzialną firmą, że nie pozwolą sobie na taki błąd ponownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandrapro Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 To napewno bedzie dla Cyfry lekcja na przyszlosc zeby konstruowac rownie atrakcyjne ale bardziej przejrzyste oferty i opcje A promocja noworoczna przedluzona - do 24 stycznia jak sie okazuje. Szczerze w to wątpię... Ci co podpisywali umowę z Syfrą+ w latach 2008-2009 - również świąteczne "promocje", wiedzą o czym piszę Sławna opcja: Full C+ i HBO oraz Cinemaxy.... Za free przez pierwsze 4 m-ce To dopiero był [beep] - Na forach aż wrzało... Ja dla świętego spokoju wybrałam jedynie C+ Full na 12 m-cy za free - z Komfortowym+ W grudniu (pod koniec) 2009r zrezygnowałam z 13 m-ca za 2x,xx i przy okazji wymówiłam umowę z usługodawcą. Teraz z nimi negocjuję Co do negocjacji... tak dla zainteresowanych Póki co proponują mi Komfortowy+ na 13 m-cy po 50% ceny przez 9 m-cy (31,95PLN). Kolejne 4 miechy 100% płatne. Do tego 5x HD (szczerze to pseudo HD) za free na 13 m-cy + 3x cały pakiet Filmbox (z HD) również na 13 m-cy za free. Kanały C+ za free przez pierwsze 4 miechy. Jak i pakiet HBO (bez HD) za free przez pierwsze 2 m-ce. I UWAGA !!! Dekoder Pace PVR HD 500GB na wynajem przez cały okres umowy za 0 złotych !!! A przecież "nowym" każą płacić po 10PLN za każdy miesiąc Jedyny minus to to, że dekoder dostałabym dopiero na przełomie luty-marzec Poza tym i tak przymierzam się do zakupu Opticum-a HD9600 lub Arivy 200 - ciekawe który wygra Cały czas podczas rozmów twierdzę, że N-ka daje lepszy sprzęt, ma większy (lepszy) bitrate i mają Discovery Historia, Boomerang oraz MGM :> I że jeżeli, zamiast pakietu HBO na 2 miechy za free, dadzą mi C+ na pół roku... To z nimi zostanę. Jutro znów mają do mnie telefonować Pozdro. ps. jakby N-ka przestała parować karty i mój splitter SmartWi mógłby bez problemu dzielić uprawnienia odbioru, to nawet FULL pakietem (w cenie Komfortowego+) by mnie nie zatrzymali u siebie. Ot tak dla zasady przeszłabym do N-ki. Właśnie za dziwne traktowanie nowych a tym bardziej stałych klientów A tak N-ka traci..... I to wielu, wielu chętnych klientów na samą kartę kodową z niebieskim logo N. Ja osobiście z chęcią zapłacę za FULL-asa te 100 PLN miesięcznie... O ile dadzą mi go rozdzielić na 5 moich TV :> UPS - trochę długie te PS. Jeszcze raz serdecznie wszystkich pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mars28 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Ci co podpisywali umowę z Syfrą+ w latach 2008-2009 - również świąteczne "promocje", wiedzą o czym piszę Sławna opcja: Full C+ i HBO oraz Cinemaxy.... Za free przez pierwsze 4 m-ce To dopiero był [beep] - Na forach aż wrzało... Ja dla świętego spokoju wybrałam jedynie C+ Full na 12 m-cy za free - z Komfortowym+ Jak się okazało już w marcu 2009 to ta sławna opcja C+HBO+Cinemax to nie był żaden [beep]. Miałem ją osobiście i bez problemu po odłączeniu HBO i Cinemax'ów został mi C+ do końca 2009. Sami do mnie zadzwonili jeszcze w marcu czy chcę zostawić HBO i Cinemax'y czy odłączyć, nawet proponowali promocyjną cenę przez 4 kolejne miesiące. Podziękowałem, odłączyli, żadnego problemu nie było. Ludzie siali panikę na forach, przez co spora część osób straciła możliwość darmowego pooglądania HBO, Cinemax'ów a nawet Filmbox'ów przez te 4 m-ce. Teraz mam C+ na 4 m-ce za free, a HBO na 2 m-ce za free, w ICA jest to oczywiście jako C+HBO i jestem spokojny, że jak z końcem lutego wyłączę HBO to C+ zostanie mi do końca kwietnia. PS. A która platforma ma wszystkie kanały nie-pseudo HD? Żadna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pvr hd Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Ci co podpisywali umowę z Syfrą+ w latach 2008-2009 - również świąteczne "promocje", wiedzą o czym piszę Sławna opcja: Full C+ i HBO oraz Cinemaxy.... Za free przez pierwsze 4 m-ce To dopiero był [beep] - Na forach aż wrzało... zadnego problemu nie bylo ja tez normalnie odlaczylem cinemaxy filmboxy i hbo i c+został do konca roku za darmo. takze piszac takie glupoty tylko sie osmieszasz. wystarczy ostatniego dnia miesiaca kiedy sie konczy okres darmowy na jakas opcje zadzwonic i wylaczyc i tyle fakt ze jakas kobieta wczesniej dzwonila zeby na kolejne 4 miechy przedluzyc hbo za 50% ceny i tam cos straszyla ze juz w marcu konczy sie za free ale podziekowalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulina567 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 @sandrapro - i Twoje prawo wyrażać swoje zdanie - wybieraj najlepszą dla Ciebie opcję. Mam inne podejście do tej sprawy - mi oferta którą dostałam od cyfry odpowiada, bo łączę niskie koszty z dobrą ofertą programową. Poza tym nie jestem strasznym maniakiem oglądania tv. Muszę mieć więcej czasu dla rodziny...tak to wygląda. A tak poważnie to przez ten brak czasu poważnie zastanawiamy się czy za jakiś czas nie zrezygnować z tv w ogóle Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarwik Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 mam umowę na prestiżowy na końca marca kiedy można dzwonić do nich aby coś nowego zaproponowali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
typ Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Czy możecie podać mi adres mailowy na jaki wysyłacie korespondencje do cyfry? Nie mogę znaleźć żadnego adresu na ich stronach, jest tylko adres dla abonentów, a dla zainteresowanych ofertą - ewentualnych nowych abonentów - pozostaje tylko telefon.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_83 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Ja miałem umowe do końca maja 2010 i przedłużyłem ją na 18 miesięcy za 42 zł. Tymczasem przyszedł mi rachunek na styczen i luty po 10 zł. Miałe ktoś taką sytuacje ? albo wie czemu tak jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki1680 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Ponieważ rabaty ze starej umowy nie przepadają, więc w styczniu i w lutym masz zsumowaną zniżkę ze starej i nowej umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robsonrb Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 niekoniecznie - też przedłużałem umowę pod koniec roku, nie miałem zaległości w opłatach a jak wszedłem na ica w zakładce finanse stało: aktualna należnośc 7,9, całkowita - 15,8. Napisałem do nich i dostałęm odpowiedź że był to bład systemowy i wszystko skorygowali tj wyzerowali a następnie wprowadzili własciwą kwotę za styczeń i luty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekka Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Ci co podpisywali umowę z Syfrą+ w latach 2008-2009 - również świąteczne "promocje", wiedzą o czym piszę Sławna opcja: Full C+ i HBO oraz Cinemaxy.... Za free przez pierwsze 4 m-ce To dopiero był [beep] - Na forach aż wrzało... zadnego problemu nie bylo ja tez normalnie odlaczylem cinemaxy filmboxy i hbo i c+został do konca roku za darmo. takze piszac takie glupoty tylko sie osmieszasz. wystarczy ostatniego dnia miesiaca kiedy sie konczy okres darmowy na jakas opcje zadzwonic i wylaczyc i tyle fakt ze jakas kobieta wczesniej dzwonila zeby na kolejne 4 miechy przedluzyc hbo za 50% ceny i tam cos straszyla ze juz w marcu konczy sie za free ale podziekowalem problem był i to gigantyczny bynajmniej dla osob przedluzajacych umowe, ktorym obiecali wrecz "lepsze warunki" od nowych abonentow... a jak chcialem odlaczyc hbo pod koniec kwietnia to okazalo sie, ze to laczony pakiet (hbo + c+) i jak wylacze hbo to bede musial placic 29,90zl za canal+ a w grudniu facet przedluzajac ze mna umowe mowil, ze bede mial c+ caly rok za darmo obecnie sprawa trafia do radcy prawnego w federacji konsumentow - jezeli mieliscie podobne problemy to tez sie zglaszajcie - moj temat lezy w Federacji Konsumentow we Wrocławiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgr Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 W trwajacej jeszcze promocji sprawa tego czy opcja C+ HBO jest rozlaczna czy nie tez budzila mase sporow, bo dostawano rozne zapewnienia z infolinii , od konsultantow etc. Fakt ze nie powinno sie to wydarzyc - pod katem tego ze promocja nie bylaby wtedy jednolita dla wszystkich. Ale z drugiej strony promocja byla tak rozbudowana, potem zmieniana ze jakas usterka nie jest niczym niezwyklym. Oby tylko wyciagneli lekcje na przyszlosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi