Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Mój 6 letni LG dogorywa (matryca).

 

Z tego co się orientuję to w tej chwili Samsungi są polecane. Zresztą, kupiłem jakiś czas temu i się nie zawiodłem (40 cali w innym pokoju). Teraz szukam czegoś 55"', zależy mi też na tych apkach Netflix, YT, Wi-Fi, no i oczywiście jakość obrazu i długowieczność. 4K też w przyszłości się przyda. :) Co polecacie z Samsungów? QLED? 

Edytowane przez Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Nie ma też TV o wielkości ekranu 55 stóp. Są ewentualnie 55 cali. :P Poprawiono post i tytuł wątku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiadomo jaki masz budżet.

 

W średnim budżecie 3 tys. zł  godny polecenia jest Philips 7303, ale jeśli zależy Ci tylko na wyborze wśród Samsungów to trochę słaby wybór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna jest nowa seria od Samsunga na rok 2018 czyli   55NU8042 :) Ma wszystko co napisałeś i tu jest 120Mhz matryca VA

 

https://hdtvpolska.com/forum/topic/43547-samsung-nu8002-nu8042-nu8072-test-telewizor-lcd-ultra-hd-z-hdr-2018-i-systemem-tizen/

 

QLED jeśli już to tylko nowa seria na 2018 i od Q7 bym zacząłbym się interesować tą serią :)

 

https://www.spidersweb.pl/2018/06/samsung-qled-q7fn-recenzja.html

 

https://antyweb.pl/samsung-q7f-recenzja/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko właśnie o to chodzi, że nie wiadomo jaki budżet autor przyjął i możemy sobie tak strzelać. Ja przyjąłem, że ma trochę więcej pieniędzy niż wydaje się w Polsce na telewizory, skoro zdecydował się na post na forum :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za posty. Potrzebowałem szybkiej pomocy. Mój LG dogorywał. Wiadomo jak teraz robią TV max 5 lat i RIP.

Z samsungiem mam bardzo dobre doświadczenia bo mam już jednego piętro wyżej 40' i nie narzekam.

Ostatecznie zdecydowałem się na 65' z 2017 roku. Ma fantastyczne recenzje. Zapłaciłem koło 6 patyków.

Ja zdaję sobie sprawę że jest 150 innym modeli i producentów ale nie było czasu na wnikliwe analizy. 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Podziel się, co kupiłeś :) Może innym pomożesz w kupnie telewizora ???

Edytowane przez XMAREKK30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samsung ue65mu7042

aha, dodam, że apki też śmigają szybko. Trochę przekombinowali z tymi nóżkami. Natomiast pilot przypomina nieco zapalniczkę :P ale jest bardzo funkcjonalny. Polecam :) 
Ja wiem, że jest qled ale za chwilę znów coś wymyślą i qled będzie passe. To co mam jest zbliżone do qled. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko TV ale ja osobiście nie inwestował bym w starszy model a bardziej w nową serie 2018 NU 8042 ale pewnie cena była atrakcyjniejsza na ten model ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za posty. Potrzebowałem szybkiej pomocy. Mój LG dogorywał. Wiadomo jak teraz robią TV max 5 lat i RIP.

 

No ja z Philipsem mam też dobre doświadczenia - jeden trzymałem 7 lat i oddałem za darmo komuś bliskiemu. Nowy kupiłem tylko dlatego, że stary nie miał ani FHD, ani smarta i był stosunkowo duży jak na współczesne rozmiary telewizorów. Obecny też działa. Niestety często jest też tak, że wśród tysiąca telewizorów w ramach jednego modelu trafi się kilka trefnych sztuk, ale z tym niestety pewnie nigdy się nie wygra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witam.

Szukam TV 55", 4K z HDR. Budżet: 3000 +/- 250 zł.

Byłoby super, gdyby miał funkcję taką jak w starszych Samsungach (nie mam pewności, czy jest to w nowych), czyli możliwość sterowania pilotem od TV także dekoderem (w Samsungu był do tego specjalny przedłużacz IR, który wpinało się w telewizor i nadajnik umieszczało przed dekoderem).

Edytowane przez Barti
Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Do Mingo:

Z dobrym HDR w tej cenie będzie ciężko ale kolega King kupił fajny TV z dobrym HDR a jest to model Samsung 55MU7002 model z 2017 ale tu cena przekracza 3tyś

 

Tu ma masz recenzje do tego modelu i od razu opinie użytkowników :)

 

https://hdtvpolska.com/forum/topic/39720-samsung-mu7000-mu7002t-test-telewizora-ultra-hd-2017-120hz/

 

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/samsung-55mu7002-test.html

 

Edytowane przez XMAREKK30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zależy od pilota od dekodera. Smartfony Xiaomi mają aplikacje do sterowania urządzeniami RTV i radzą sobie bardzo dobrze.

 

Jeśli możesz zaprogramować pilot to będziesz mógł sterować prawdopodobnie telewizorem, ale niekoniecznie wszystkie funkcje będą działać.

 

W Androidzie masz jeszcze rewelacyjny Chromecast, mega się sprawdza przy usługach smartowych.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Jeśli możesz zaprogramować pilot to będziesz mógł sterować prawdopodobnie telewizorem, ale niekoniecznie wszystkie funkcje będą działać.

W obecnym Samsungu (46 calowy z 2014 roku, modelu nie pamiętam, a nie jestem w ten weekend w domu) mam to rozwiązane tak, że do TV mam wpiętą przedłużkę IR, kładę ją w okolicy dekodera, w TV mam wybrane, że na HDMI1 jest dekoder CP. Wtedy, jeśli oglądam coś z HDMI1, pilot od TV z automatu staje się pilotem do dekodera i nim steruje (przełączanie kanałów, przyciski funkcyjne, jedynie przyciski zmiany głośności sterują głośnością TV a nie dekodera) :)

Co do funkcji, to większość działa, jeśli czegoś brakuje to tych mniej przydatnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie w cenie 3 tys zł bardzo dobrym wyborem jest Philips 7303. Ale nie mam pojęcia czy zadziała takie sterowanie jakie sobie wymarzyłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Rozważałem tego Phillipsa, ale tak jak wspomniałeś, nie byłem pewien sterowania dekoderem. A TV jest przez sporo czasu użytkowany przez starszą osobę, dla której obsługiwanie dwóch pilotów to jak wyprawa na Marsa, więc chcąc nie chcąc mam ograniczone pole manewru. LG na starcie odpadły, bo Evoboxa nie obsługują, ostatecznie wybrałem Samsunga UE55NU7472. Do polecanego MU7002 trochę mu brakuje, ale może nie będzie tragedii ;)

Edytowane przez mingo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tego Samsunga sprawdziłeś pod tym kątem?

 

Pewnie obsługa sklepu (nawet internetowego wiedziałaby) co i jak z takimi pilotami. No ale gratuluję zakupu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, rarab napisał:

A tego Samsunga sprawdziłeś pod tym kątem?

Tak, pilot Samsung Smart Control radzi sobie z obsługą Evoboxa.

 

11 minut temu, rarab napisał:

Pewnie obsługa sklepu (nawet internetowego wiedziałaby) co i jak z takimi pilotami.

Byłem w RTV Euro AGD, ale sprzedawca nie był w stanie pojąć o co mi chodzi. Zaczął wręcz ze mnie szydzić, że teraz to się smartfonami obsługuje wszystko i nie potrzeba takiego pilota :D

12 minut temu, rarab napisał:

No ale gratuluję zakupu.

Dzięki, podzielę się wrażeniami po kilku tygodniach użytkowania, bo generalnie nie widzę recenzji ani bardziej szczegółowych opisów tego akurat modelu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej się podziel. Daj wycisk z zestawem trudnych planszy, jak Ci się będzie chciało. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, moja przygoda z tym TV nie zaczęła się dobrze. Zamówiłem go w sklepie internetowym euro.com.pl, dostarczyli mi go w sobotę. Sprawdziłem zawartość, wszystko jest ok, podpisałem, Panowie pojechali. Podłączam TV i co się okazuje? Brak zasilania. Nie świeci się dioda zasilająca, nie działa przycisk włączający ani reakcja pilot. Miałem telefon do Pana, który przywoził TV, zadzwoniłem, powiedział, że to zgłosi i w poniedziałek będą z nowym egzemplarzem i zamienią. Więc ja spokojnie czekałem, kiedy dzisiaj do mniej więcej 19 nie było odzewu, zadzwoniłem do tego Pana, a on tylko stwierdził, że to zgłosił i mam się nie martwić bo TV będzie. Jednak ja chcę mieć coś czarno na białym, więc udałem się do sklepu (najbliższy mam 60 km od siebie, no ale co zrobić, trochę nerwów jest, bo ani kasy ani działającego TV) i tam poradzili napisanie na maila prośby o zamianę towaru. Tak zrobiłem i czekam. Mam nadzieję, że cała sytuacja skończy się dość szybko i pomyślnie, ale wiem jedno. Trzeba trzymać się od tego sklepu z daleka.

 

Jakby co to pozostaje rękojmia, co prawda znajomy też radził zwrot bez podania przyczyny, ale nie wiem jak tu się ma wada TV, czyli po prostu brak działania.

Edytowane przez mingo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prawie 2 tygodniach od dostawy doczekałem się i TV działa. Na początku ostrzegam wszystkich przed siecią RTV Euro AGD. Póki nie kupisz - są mili i zrobią dla ciebie wszystko. Jak już zapłacisz - jakikolwiek problem to już Twój problem. Tak jak pisałem wcześniej, TV po rozpakowaniu i podłączeniu nie działał. Zwróciłem się do sklepu o wymianę na działający - najpierw utrudnianie złożenia reklamacji, odsyłanie do producenta. Jednak uznałem, że po co mi od razu korzystać z gwarancji, kiedy już dostałem niedziałający sprzęt. No więc złożyłem reklamację z tytułu rękojmi, sklep uznał, że zgłoszą to do autoryzowanego serwisu i po uzyskaniu opinii podejmą decyzję co dalej. Tak nawiasem mówiąc, gdyby TV uszkodził się w transporcie przez sklepowych dostawców byłoby po sprawie. Uznaliby, że to ja uszkodziłem i z wymiany nici. Bardzo złe podejście do klienta.

Ale do rzeczy. W środę pojawił się serwisant, podłącza TV - działa. Przykręca podstawę, stawia TV na stoliku - nie działa. Co było powodem usterki? Płytę główną z panelem sterowania na dole TV łączy taśma. Ta taśma jest przyklejona do obudowy. Niestety, odkleiła się i dostała w wytłoczkę na śrubkę. Przykręcając śrubę od podstawy dociskałem tę taśmę i przez to nie świeciła dioda ani nie było reakcji na pilota :D

Serwisant poprawił taśmę, nie było na niej żadnych śladów, więc nawet nie musiał jej wymieniać. Wszystko hula jak trzeba.

Pierwsze wrażenia dot. tego TV? Bardzo dobre, jedynie rozczarował mnie HDR w kilku Netflixowych produkcjach, np. 22 lipca. Obraz jest przyciemniony, mimo jasności ustawionej na max. Muszę jeszcze pokombinować, czy jakoś da się to zmienić.

HDR na własnych filmikach 4K daje niezły efekt. Wiadomo, [beep] nie urywa, ale też nie wydałem na ten TV 5k, tylko 3 z haczykiem, więc nie ma co wymagać niemożliwego. 

Edytowane przez mingo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że nie jest fajnie spotkać się z taką sytuacją.

 

Pamiętaj, że teraz można sprzedawać zwrócone telewizory ze sprzedaży internetowej jako nowe.

Może więc trafił Ci się taki przypadek.

Ja mam Philipsa i mnie wielokrotnie ostrzegano przez "złym" systemem, ale jednak mi się udało uniknąć kłopotów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, rarab napisał:

Pamiętaj, że teraz można sprzedawać zwrócone telewizory ze sprzedaży internetowej jako nowe.

Może więc trafił Ci się taki przypadek.

 

Raczej nie. Kupiłem go 25 września, na podstawce jest data produkcji i widnieje tam 16 września. Trochę za mało czasu na kupienie go przez kogoś, zwrot i później przywiezienie do mnie.

 

Na całe szczęście TV działa, ogólnie jestem zadowolony poza tym, że jak się dokładnie przyjrzeć, to w kilku miejscach obudowa odstaje od matrycy i jak podejść do samego ekranu, to nawet podświetlenie tam prześwituje. Nie wiem czy to skutek zdejmowania tylnej pokrywy czy wada fabryczna, nie przeszkadza to w ogóle, bo trzeba się dobrze przyjrzeć i o tym wiedzieć, żeby zauważyć. Będę obserwował, jak będzie się to pogłębiać to zgłoszę do serwisu, bo też nawet jak nie przeszkadza, to jednak irytuje trochę tylko dlatego, że coś takiego jest.

Edytowane przez mingo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×