Jump to content
jaszek

Wyniki Platformy CANAL+, liczba abonentów i co to oznacza dla platformy?

Recommended Posts

Nie żartuj. Brak LM na C+ wychodzi na wynikach oglądalności.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten trend obserwuję już od dłuższego czasu. Wyniki oglądalności ich autorskich kanałów spadają i to znacznie.

 

 

Jeszcze kanały filmowe, bo zapomniałem:

 

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanalow-filmowych-i-serialowych-listopad-2018

 

Canal+ - minus 32% r/r

Ale Kino + - minus 16% r/r

Canal+ Film - plus 25% r/r

Canal+ 1 - minus 18% r/r

Canal+ Seriale - minus 6% r/r

 

Ciekawe jest też to, że poza nielicznymi wyjątkami (np. TVP Seriale) oglądalność pozostałych kanałów wzrosła, niektórych o kilkadziesiąt %.  

Edited by jaszek
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.11.2018 o 20:47, ircios napisał:

Już się zmienia.

A gdzie jeszcze jest oferta 4k?

W jeszcze droższym Orange, gdzie klientów tv przybywa 😉

Klientów Orange przybywa wraz z rozbudową sieci światłowodowej. U mnie też w niedługim czasie ma być. Sentymentu do NC+ miał nie będę. Relacja oferty ceny do oferty, to jedyne co się liczy. Myślę, że nie tylko dla mnie.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

@sum2, również czekam na Orange światłowód, ale to nie znaczy, że zrezygnuję z NC+.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

nc+ ze wzrostem liczby abonentów o 23 tys w skali roku, a w ostatnim kwartale wzrost wyniósł ponad 80 tys.

A mieli upaść 😂

Edited by Pawop
  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe ile z tego to Player Boxy sprzedane po 99 zł z 3 miesiącami abonamentu wartego cennikowo 240 zł ;).

Poza tym wzrost jest bardzo mały mimo tego rozdawnictwa, w 2017 było 52 tys. nowych abo.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W IV kwartale była najlepsza oferta nc+ dla nowych abonentów od momentu powstania platformy, pół darmowe Player Boxy, a wzrost nie jest oszałamiający. Nie tego spodziewało się zapewne kierownictwo.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

I co ma niby z tego wynikać? Zapewne znaczna część abonentów C+ opłaca też Netflixa. Gdyby u na Netflix kosztował 12 zł, to też miałby tylu subskrybentów co we Francji.

Nie zmienia to faktu, że dalej jest to dodatek do TV.

 

  • Haha 1
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wzrost jest faktem i nie ma z czym dyskutować. To dobrze, że urośli, jednak wzrost oszałamiający nie jest. Jednak również chciałbym zobaczyć dane, ilu przybyło klientów abonamentowych, z umową. Bo tych drugich nabić jest dość łatwo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może jestem jakiś inny ale miałem na próbę tego Netflixa, bo dużo osób u mnie w pracy tak się zachwycała tą usługą. I ja tam nic ciekawego dla siebie nie znalazłem, może dlatego że nie lubię seriali. Po darmowym miesiącu od razu zrezygnowałem z subskrypcji. W NC+ mam Canal+ od dwóch lat i nie miałem nigdy zastrzeżeń do oferty , dopiero ostatnio się pogorszyło ale to nie miejsce na dyskusję o tym. Zobaczymy jak im pójdzie w pierwszym kwartale obecnego roku.

  • Confused 1
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

No już na wzrosty kilkunastu tysięczne nie ma co liczyć. Rynek TV sat jest nasycony i jedynie można liczyć na przechodzących od innych operatorów. Co do playera to fakt jak była cena 199 zł to dużo tego schodziło, przy cenie 99 zł już dużo mniej wbrew cenie.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, roberttosat napisał:

Co do playera to fakt jak była cena 199 zł to dużo tego schodziło, przy cenie 99 zł już dużo mniej wbrew cenie.

Ciekawa obserwacja. Tylko  gdzie się podziały setki tych boxów choćby ze sklepów internetowych? Sklepy zwróciły do nc+?

 

5 godzin temu, focus1224 napisał:

W IV kwartale była najlepsza oferta nc+ dla nowych abonentów od momentu powstania platformy, pół darmowe Player Boxy, a wzrost nie jest oszałamiający. 

Podzielam zdanie. Motor "sukcesu" to dumpingowe playerboxy  aktywowane na XI-XII oraz obniżka dzierzawy dekodera 4k do 1zł do niskiego pakietu  prawie przez cały grudzień. I 6 mcy abonamentu za pól ceny.

Jeśli dodamy łatwość uzyskania tanich przedłuzeń to kuluary sukcesu raczej blade. Koniec 1 kwartału określi jak ratowano wynik roczny.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja napiszę tak, ważne jest jak ty urosłeś, ale ważniejsze jest jak urosła Twoja konkurencja ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praktycznie od początku istnienia nc+ było tu pisane, że teraz ok, ale za kwartał to napewno im znacznie spadnie. I co? I nic.
Piszecie, że pół roku za pół ceny, a co robi CP? Daje 6 miesięcy za darmo, a niektórzy opisują jak to potem płacą przez jakiś czas i biorą od nowa 6 m za darmo. To jest pewnie bardziej opłacalne. Osiągneli wzrost i widać niektórych to boli

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież jeszcze w 2014 NC+ miało 2.2 mln abo, więc porównując do tego wyniku to po 5 latach ciągle są na minusie ;).

Do tego brak jasnych informacji o ARPU, abonentach poszczególnych usług i dziwne ich łączenie (bo jaka np. z Playera+ jest oferta NC+, równie dobrze mogliby zacząć wliczać sprzedane pakiety do kablówek jako abo) itp. utrudniają dodatkowo analizę wyników.

Polsat jest pod tym względem bardziej przejrzysty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już to pisałem i napiszę jeszcze raz - dzisiaj klienci często decydują się na usługi zintegrowane - telewizja, internet, telefon, czasami jeszcze inne rzeczy, jak prąd. W tym względzie nc+ leży i jest lata za konkurencją. I m. in. z tego właśnie powodu nc+ tak się męczy dzisiaj.

 

Może gdyby nc+ i Orange zacieśnili współpracę, coś może by się zmieniło na lepsze. A tak jest jak widać. A przecież od czasów mundialu ofensywa nc+ była imponująca.

Edited by jaszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pawop , poważnie nie widzisz, że operator za wszelką cenę szuka nowych abonentów i obniża ceny abonamentu, byleby ich liczba się zgadzała?  W moim interesie jak i innych osób z forum znających dobrze ofertę jest to , żeby operator nie miał ani za dużo ani za mało abonentów. Jak będzie ich za dużo, to operator będzie chciał się pozbyć tych z mocno przecenionymi pakietami lub zmusić ich do płacenia więcej, a jak będzie ich za mało, to albo będą podwyżki abonamentu albo oferta telewizyjna znacznie się pogorszy z powodu braku funduszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jaszek, według Ciebie się męczy. nc+ ma się dobrze, mają stałą bazę abonentów i to jest najważniejsze.

 

@focus1224, a jak nazwiesz to co robi CP z 6 m za darmo? Każdemu zależy na złapaniu klientów i dlatego są promocje.

Edited by Pawop

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Pawop napisał:

mają stałą bazę abonentów

Są na ten temat jakieś dane? Poważnie pytam. Ja znam masę ludzi, którzy po fuzji zrezygnowali. Ja jestem jedną z takich osób, choć teraz znowu mam nc+, tylko że na kartę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Są oficjalne wyniki. Ja też zrezygnowałem z nc+ ponad rok temu, ale to nie oznacza, że wszyscy tak zrobili.

Liczba abonentów łączonych podmiotów nigdy się nie sumuje, a to z tego powodu, że niektórzy mają dwie usługi, a innym nie pasują nowe warunki. Tak było w przypadku nc+. Od tego czasu stale mają ok 2.2 mln abonentów

Edited by Pawop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taki Wi-FiBox ma w instrukcji dostępnej na stronie obsługę nagrywania po podłączeniu dysku. Jak chciałem go wymienić reklamacyjnie z powodu braku współpracy z moim dyskiem otrzymałem odpowiedź że umowa nie gwarantuje tego i mogą się zgodzić na wymianę ale najpierw podniesienie abonamentu do minimum 65 złotych (mam Start+) dopiero mogę prosić o wymianę.

Więc wziąłem nową umowę 12 miesięcy z MediaBOX-em wyszło mi taniej 2 umowy niż jedną z większym pakietem. Przy przedłużeniu będę się starał odzyskać koszta.

Ta pierwsza umowa nie będzie kontynuowana. Wystarczyłoby poprawnie informować klienta że dekoder działa poprawnie z usługą timeszift, a nie radzi sobie z nagrywaniem, więc po co instrukcja wspomina o  nagrywaniu ?

W CP bez czarnego problemu dowiedziałem się że Evobox Lite nie obsługuje nagrywania i jeśli chcę to mogę wybrać inny model z tą funkcją.

NC+ tego nie rozumie twierdząc że mają super sprzęt, potem klient nie rozumie oferty i ucieka. Mam chwilowo 2 umowy i będzie 1, więc na pewno o jedną umowę spadnie statystyka. Moja umowa z listopada na 2 lata, czyli IV kwartał 2020 będzie mniejszy przez moją umowę, już bym był n wypowiedzeniu, jednak to zablokuje mi oferty typu "+ miesiąca" które teraz uruchamiam na dekoderze nieużywanym, a Operator spodziewa się że przedłużę na nim umowę, jednak tego nie zrobię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe dlaczego jakiemuś użytkownikowi nc+ zależałoby na złej kondycji firmy?  I cieszyłby się, ze mu operator zbankrutuje? Pawopie źle czytasz intencje.

O stanie ITI tak naprawdę nikt nic nie wie. I niech nie udaje, ze wie. Działa i radzi sobie to super.  Przyznasz, ze kiedyś Scripps kontestował zbyt mały zysk z udziałów.

Kilka osób wskazało tylko, że wzrost nie był naturalny.  Zgadzam się, że podobnie jak u innych. Może. 

Dobrze , że wykazano wzrosty (będą premie). Nawet nie jesteście w stanie powiedzieć czy zestawy nc+ kupowane głownie do przeróbki są liczone czy nie. Polsat na pewno by to ujął. Jaki jest przekrój bazy. Ile abonentów poszczególnych pakietów. Ile abonentów ma Canal+?.To wszystko ma znaczenie dla drugiego modułu tematu "wpływ na przyszłość.

Ktoś tu publikował dane oglądalności kanałów nc+.  Jakoś tak z minusami.  Jak to wróży dla chęci abonowania i płacenia za coś czego się nie używa?

Zaraz pojawia się dane CP, Orange, UPC...tam już się dwoją i troją aby było super albo i lepiej.

Chłodno 2 kwestie. Rok temu analogicznie 4Q wzrost  63tys (może to efekt startu player+?) i 2Q 2018 zjazd o 58 tyś. 

W tym czasie  nc+ chwali się "masowym" zainteresowaniem usługi player+. A skoro łącznie rośnie to logicznie DTH spada. 

Oczywiście może to nie mieć złego wpływu na finanse.....ale cały CANAL+ Group wykazuje w 2018  0,6% wpływy mniejsze...mimo wzrostu światowej bazy o ponad 550 tys. abonentów (głownie Maghreb i nowy rynek Birma)

Nie tylko baza się więc liczy tylko perspektywa co z tą bazą zrobić.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Pawop napisał:

Są oficjalne wyniki.

Gdzie? Bo żeby wyciągnąć wnioski o lojalności klientów, trzeba by dysponować danymi o liczbie przyjść i odejść w danym okresie czasu, nie tylko o liczbie klientów ogółem, nawet bez podziału na Post-Paid i Pre-Paid. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Pawop napisał:

Są oficjalne wyniki. Ja też zrezygnowałem z nc+ ponad rok temu, ale to nie oznacza, że wszyscy tak zrobili.

Liczba abonentów łączonych podmiotów nigdy się nie sumuje, a to z tego powodu, że niektórzy mają dwie usługi, a innym nie pasują nowe warunki. Tak było w przypadku nc+. Od tego czasu stale mają ok 2.2 mln abonentów

Polsat na stronie ma oferty z 3 darmowymi miesiącami. Dla przedłużających też przecież jakiś czas temu obcięli darmowe miesiące. Zamiast 12/5 i 15/5 jest 12/3 i 15/3.  Zresztą teraz nc+ ma dużo bardziej atrakcyjną i elastyczną ofertę niż Polsat, i szkoda czasu na analizowanie Zygmuntowych pakietów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...