Jump to content
SatExpert

Dekoder EVOBOX LITE - dyskusja ogólna

Recommended Posts

Posted (edited)

Potwierdzam. Problemy ciągłe. Dekoder nawet potrafi być pozornie połączony z WiFi, tzn. połączenie niby jest, ale router nienawidzi tego urządzenia, a żadne biblioteki nie działają.

Edited by jaszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś z Was miał problem z aktualizacją/znikającym EPG?
Po restarcie wyświetla prawidłowo program przez ok. 2-3 minuty, po czym znika i już się nie pojawia. Czy jest jakiś sposób na ręczne wymuszenie aktualizacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mam tak samo. Widzę, że było nowe oprogramowanie. Coś spieprzyli.

Edited by Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Wczoraj stałem się posiadaczem 2x Evobox Lite. Na dzień dobry przywitała mnie aktualizacja. Czy ktoś może potwierdzić, że oprócz braku EPG (to potwierdzam, u mnie też), w trakcie próby jego pobrania całkowicie zawiesza się dekoder?

Edited by Barti
Usunięto ostatnie zdanie, napisane bełkotliwie, inne poprawiono. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam. Czasami się zawiesza przy próbie pobierania.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy komuś udało się rozwiązać problem znikającego EPG?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nie.

Edited by Anita Kaźmierska
Usunięto obraźliwe treści i wulgaryzm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Po ostatniej aktualizacji dostałem 26.06 przez 3 dni było ok, czasem tylko jakieś luki w EPG. Już myślałem że coś poprawili ale od wczoraj znowu cyrki, wieczna aktualizacja EPG. Kontakt przez ICOK można sobie darować odpowiedzi na ten problem to: proszę się udać do punktu z dekoderem, proszę zrobić restart, winna instalacja antenowa. Prawda jest taka że wymuszają do Multiroomu ten dekoder, a nie potrafią go ogarnąć.

Odkryłem coś ciekawego jak wyłączę Wi-Fi, epg się pobiera i nie znika. Jak tylko włączę pobiorą się logotypy stacji to EPG znika. Muszę teraz jakoś ogarnąć na routerze żeby mu zabrać dostęp do internetu z zachowaniem dostępu do mojej sieci żeby pobierał uprawnienia z głównego dekodera.

Zablokowałem dostęp tylko do internetu dla tego dekodera i wygląda że działa. Czy ktoś ma może listę IP lub adresów z którymi Evobox Lite się łączy, z taką listą można by zablokować serwis który rozwala EPG, z zachowaniem reszty. Jest to jedyna opcja jaką widzę bo na rozwiązanie z CP raczej się nie doczekamy.

Edited by Jaxter87
Dodatkowe info i pytanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Jaxter87 napisał:

Kontakt przez ICOK można sobie darować odpowiedzi na ten problem to: proszę się udać do punktu z dekoderem, proszę zrobić restart, winna instalacja antenowa

Oni mają procedury kończące się w tym samym miejscu bez względu na zgłaszane problemy. Stworzyli mechanizm perfekcyjny. Na końcu zawsze jest wizyta w APS i/lub instalacja antenowa. Dalej nie ma nic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po odcięciu samego internetu na routerze(miałem taką opcję), komunikacja z Evoboxem PVR dla uprawnień została zachowana. Epg dalej jest, rano dekoder się zawiesił na jednym kanale za to po restarcie wtyczkowym, nie mam już mozaiki proponowanych seriali i filmów, dodatkowo dekoder jest bardziej responsywny. Minus rozwiązania brak logotypów kanałów, no i usług typu HBO go(ja z tego nie korzystałem, lepsza jakość w aplikacji na Android tv).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Jaxter87 problem z brakiem EPG nie był tylko na Evobox LITE, ale też na Evobox IP, Evobox HD i Evobox PVR, więc pewnie jakaś awaria po stronie serwera mogła się wydarzyć. Obecnie jest ok.

Edited by Januszewski

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Januszewski testowo włączyłem dostęp do internetu, jak tylko załadowało logotypy kanałów EPG zostało całkowicie skasowane i już nic nie pobiera. Co do Evoboxa PVR nigdy w tym czasie nie miałem problemu z epg, moje szczęście że na tych od Multiroomu funkcje internetowe mnie nie interesują. Może kiedyś to naprawią w co wątpię, ale co jakiś czas będę sprawdzał. Na chwile obecną wolę EPG :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hupatek dzięki na chwilę obecną działa, zobaczymy jak długo zawsze zostaje opcja wyłączenia internetu jak do tej pory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

pierwszy post na forum i od razu z problemem.

Nie miałem czasu za dużo poczytać wiec z góry sorry za off topic.

 

Namówiono mnie na wymianę starych dekoderów na nowe:

-evobox hd jako główny

-evobox’y lite jako multiroom (X2)

 

no i oczywiście problem z instalacją.

 

Hd jakoś poszło, zarejestrowany sieć znaleziona i działa.

Ale lite to już inna historia, sieć znaleziona, ta sama co na hd ale klops, multiroom nie zarejestrowany i brak odbioru kanałów.

Problem jak myślę może wynikać z mojej sieci internetowej domowej:

mam router od Appla jako główny (na pietrze), dalej kolejny też od appla jako rozszerzenie sieci (na parterze, w domku ponad 150 m2 to wskazane). 
I teraz dekoder główny jest pod routerem rozszerzonym na parterze a dodatkowy pod głównym routerem na piętrze. No tak po prostu wyszło 😲

Jak wynajduje sieci to w obu przypadkach widać nazwę Tej samej sieci (więc ok) ale na głównym widać jakby 3 odmiany sieci o różnych mocach sygnału (i widać dopisek 5G (?) w jednej z nich), na dodatkowym 2 odmiany. W obu przypadkach wybieram te z najmocniejszym sygnałem.

No i dodatkowy lite nie chce się łączyć mimo kilku prób „parowania” w różnych konfiguracjach.

Na razie nie panikuję, tym bardziej że infolinia nie ogarnięta (czas oczekiwania pow. 20 min (!) po 22:00).


Ale przeglądając szybko forum obawiam się ze moje szczęście związane z awansem na „nieprzekładacza kart w multiroom” może okazać się płonne.

 

Acha no i zrobiłem test prędkości sieci na obu routerach i wyszło „na czerwono„ ok 1MB i że usługa nie będzie działała prawidłowo, a dodam szybko że Speedtest z tableta na tej sieci zawsze pokazuje minimum 10MB. No myśle sobie poprawiłem 🥴 warunki korzystania z usługi.

 

Czy jest na forum ktoś miły i potrafi mnie pocieszyć podając możliwe rozwiązanie(a) mojego problemu(ów)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kilku dni mam ten dekoder. Dzisiaj chciałem sobie skorzystać z usługi catch-up i obejrzeć trening F1 z 14, który leciał na Eleven Sports. Niestety, wyświetla się info o braku kanału w abonamencie (błąd E016-0).

Normalne kanały Eleven działają bez zarzutu. Ktoś ma/miał podobny problem? Jak to rozwiązać? Pozostaje tylko infolinia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Ja od wczoraj też mam te nowe dekodery Cyfrowego Polsatu (Evobox HD + 2x Lite) i miałem problem z połączeniem tych Lite do Wi-Fi. Długo kombinowałem, aż końcu wcisnąłem „WPS” w routerze to wtedy poszło bez problemu.

 

PS. Czy dekodery „Lite” można wyłączać z prądu na czas długiego nieoglądania, np. długiego wyjścia z domu lub na noc?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam, przejrzałem wzdłuż i wszerz internet w poszukiwaniu jak uruchomić funkcję "timeshift" 
ale niestety wszędzie piszecie o wspaniałej tej funkcji która niestety nie działa i nie ma nigdzie wyjaśnienia jak jej użyć. 
Niedawno dostałem od cyfrowego polsatu listę kanałów obsługujących ww. funkcję, ale i na tych kanałach nic nie działa. 
Dekoder podłączony do internetu przez wi-fi o prędkości 30Mbit/s.
Operator z infolinii powiedział że nie mogę wymienić dekodera na inny np. 
na Evobox PVR, ale skoro Cyfrowy Polsat nie wywiązuje się z umowy jakim jest działająca funkcja "timeshift" 
to rozumiem że mogę zerwać umowę bez konsekwencji z mojej strony. Chyba że jest możliwość wymiany i aneksu do umowy o pobranie 
dekodera Evobox PVR. z dyskiem twardym gdzie podejrzewam że ta funkcja działą bez zarzutów jak w starym modelu SAGEM ESI88.

Czy jakieś ustawienia są w dekoderze żeby to zadziałało?

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, ostry1315 napisał:

Cyfrowy Polsat nie wywiązuje się z umowy jakim jest działająca funkcja "timeshift"

Naprawdę masz punkt w umowie, który to gwarantuje? Zacytujesz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...