Jump to content
SatExpert

Dekoder EVOBOX LITE - dyskusja ogólna

Recommended Posts

W dniu 28.05.2019 o 19:03, meta664 napisał:

byłem w cp wymieniłem dekoder i dalej to samo. dekoder mam podłączony do kina domowego i czasem się zdarzy jakiś film w 5.1 co można pooglądać a po za tym jeżeli się za coś płaci to ma działać tak jak powinno.

 

Od wczoraj jest dostępna nowa wersja oprogramowania: 1.36.6.4 sprawdź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam tą wersję i to właśnie po tej aktualizacji albo poprzedniej się popsuło.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam. Jak u was z HBO GO i zmianą języka z polskiego na angielski bo u mnie nie działa. 

Drugie pytanie dotyczy wifi. Na telefonie mam 25 mb/s a w teście na hbo tylko niecałe 3mb. U was też tak jest? Oczywiście po Wi-Fi 

Edited by grotaczarka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwonił klient, że ma problem z trzecim kolejnym dekoderem. W punkcie tylko je wymieniają bez sprawdzenia.

Problem polega na tym, że LITE po każdorazowym włączeniu ze stanu StandBy, wykrywa nieaktualne oprogramowanie i zaczyna jego aktualizację. Każdorazowo proces trwa ok. 10-12 min. Najpierw pokazuje się plansza AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA OTA i WYSZUKIWANIE CZĘSTOTLIWOŚCI. Częstotliwości co pewien czas zmieniają się -> 12188 -> 12284 -> 12265 -> 11158. Trwa to ok. 10 minut. Po czym pojawia się komunikat POBIERANIE DSI/DII i wskakuje pasek postępu aktualizacji, który - po dojściu do ok. 40% długości - znika i pojawia komunikat o błędzie 0xa6. Po czym następuje samoczynne wyłączenie i włączenie dekodera, i przechodzi on do normalnego odbioru.

Robiłem kilkakrotnie przywracanie ustawień domyślnych i ponowne instalacje - bez dostępu do sieci, z dostępem - przez przewód i po wi-fi. Bezskutecznie

Teoretycznie wszystko jest OK. Dekoder widzi połączenie z siecią, MER w zakresie 12-14 dB (wg miernika Deviser i wg dekodera),  a oprogramowania nie jest w stanie zaktualizować i ... tak "w kółko Macieju". Co jest nie tak? Jak ten dekoder aktualizuje oprogramowanie - przez sieć czy przez satelitę. Dlaczego tak długo? Po co przeszukuje aż 4 częstotliwości przy aktualizacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uniwersalny.

-------------------------

Problem rozwiązany po wymianie konwertera (także uniwersalny) i na podobnych parametrach MER. Aktualizacja przebiegła szybko i bezproblemowo.

Widocznie do aktualizacji poprzedni konwerter dekoderowi nie pasował,  ale do poprawnego odbioru - jak najbardziej.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 13.07.2019 o 21:41, grotaczarka napisał:

Witam. Jak u was z HBO GO i zmianą języka z polskiego na angielski bo u mnie nie działa. 

Drugie pytanie dotyczy wifi. Na telefonie mam 25 mb/s a w teście na hbo tylko niecałe 3mb. U was też tak jest? Oczywiście po Wi-Fi 

Czy ktos moze sprawdzic jak u was to wyglada? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.07.2019 o 23:38, grotaczarka napisał:

Czy ktos moze sprawdzic jak u was to wyglada? 

Witam. Masz na myśli wybór języka przy odtwarzaniu danego materiału? Czy słabszy speedtest został zaobserwowany na dekoderze Evobox Lite?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.07.2019 o 09:35, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witam. Masz na myśli wybór języka przy odtwarzaniu danego materiału? Czy słabszy speedtest został zaobserwowany na dekoderze Evobox Lite?

Tak jak ogladam material na HBO go na evoboxlite nie mogę zmienić języka z polskiego na angielski po prostu taka opcja mi się nie wyświetla. A co do predkosci tak na evobox lite słaba prędkość co skutkuje czasami buforowanie hbo go

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 26.07.2019 o 21:12, grotaczarka napisał:

Tak jak ogladam material na HBO go na evoboxlite nie mogę zmienić języka z polskiego na angielski po prostu taka opcja mi się nie wyświetla. A co do predkosci tak na evobox lite słaba prędkość co skutkuje czasami buforowanie hbo go

Nie każdy materiał posiada opcję zmiany języka. Proszę o podanie przykładu, gdzie sytuacja ma miejsce. Niższa prędkość, w porównaniu do telefonu, może się wiązać z większą odległością od routera (słabszy sygnał). Czy po zmianie lokalizacji dekodera sytuacja wygląda tak samo?

W kwestii prędkości, proszę o wykonanie ponownego testu połączenia z poziomu aplikacji HBO GO i podanie wyniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Nie każdy materiał posiada opcję zmiany języka. Proszę o podanie przykładu, gdzie sytuacja ma miejsce. Niższa prędkość, w porównaniu do telefonu, może się wiązać z większą odległością od routera (słabszy sygnał). Czy po zmianie lokalizacji dekodera sytuacja wygląda tak samo?

W kwestii prędkości, proszę o wykonanie ponownego testu połączenia z poziomu aplikacji HBO GO i podanie wyniku.

Sprawdzilem na hbo go film Han Solo i na telefonie mozna zmienic jezyk na evobox lite nie idzie i to na obu dekoderach ktore posiadam czyli musi byc problem z aplikacją. Predkosci dalej sa niskie i to na obu dekoderach. Test przeprowadzilem w aplikacji hbo go. Oba dekodery duzo wolniejsze od telefonu i laptopa po ustawieniu w tym samym miejscu. Wydaje mi sie ze to kwestua oprogramowania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy dekoder ten po naciśnięciu czerwonego przycisku na pilocie powinien się wyłączyć zmieniając podświetlenie diody na czerwone? U mnie naciskając na pilocie dalej świeci się dioda na niebiesko? 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie. Mam Evobox Lite w Multiroomie. Czy u was dekoder także gubi ustawienia sieci? Nie ma znaczenia czy jest po Wifi czy po kablu. Dekoder sam przełącza na bez internetu i to czasem nawet w trakcie działania HBO GO. Po dłuższym zaniku zasilania także traci ustawienia.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.
Proszę, zweryfikuj, czy sytuacja nadal występuje po przywróceniu ustawień fabrycznych. W tym celu należy wejść w: Ustawienia - > Ustawienia sprzętowe - > Ustawienia domyślne. Domyślny kod pin to: 0000.

Edited by Specjalista Cyfrowy Polsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj na tym dekoderze nastąpiła aktualizacja oprogramowania, przynajmniej zaczął CP GO poprawnie funkcjonować

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam problem z EVOBOX LITE przedwczoraj przedłużyłem umowę w APS z dekoderem mulitroom EVOBOX LITE i jak go podłączyłem to nie ma kanałów a pani z APS mówiła że trzeba poczekać do trzech godzin powininy działać, a jeśli by nie działy to żeby zadzwonić na infolinię więc minęło te trzy godziny ale kanały się nie pojawiły więc zadzwoniłem na infolinię i na infolini powiedzieli mi że do trzech godzin będą kanały ale nadal te kanały się nie pojawiły łącznie wczoraj chyba trzy albo cztery i byłem dziś z dekoderem w APS żeby go wymienić bo na infolnii powiedzieli mi że to błąd oprogramowania dekodera więc w APS mi wymienili ale nadal te kanały nie działają i dzwoniłem na infolinię i nadal nie działają więc proszę o pomoc co to może być bo ja poprostu  nie wiem co dalej robić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obydwa dekodery mają pracować w tej samej sieci.

U mnie po chwili pojawiły się kanały tv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko że Dekoder główny EVOBOX PVR jaki i dekoder mulitroom EVOBOX LITE mam połączone do tej samej sieci WiFi, a kanałów nie ma.

Mógłby ktoś mi napisać co mam zrobić dalej aby kanały na dekoderze mulitroom EVOBOX LITE działały?

Edited by stefan85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...