mover2002 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 czyli dwie funkcje działają w obojętnie jakim układzie a TimeShift tylko przy głównym HD ? Jakiś błąd że mi działa czy co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 @support458 to będzie tak na stałe, czy jest szansa, że za jakiś czas zacznie te funkcję będą też działać z PVR podobnie jak było z multiroomem? Zaraz będę mógł przedłużać umowę i nie wiem czy jest sens zmieniać drugi dekoder na tego lite zachowując jednocześnie PVR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manguscik Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 (edytowane) Ja mając główny jako EVOBOX PVR i multiroom EVOBOX LITE funkcja CatchUP jest dostępna a dokładnie była już dostępna od dwóch tygodni. edit: Funkcja CatchUP pojawiła się jak EVOBOX LITE restartnołem do ustawień fabrycznych. Sprawdzę to jeszcze dziś wieczorem jak będę w domu i dam znać czy działa nadal. Edytowane 14 Lutego 2020 przez manguscik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mover2002 Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Na lite nie mam możliwości pauzowania i przewijania do tyłu aktualnie trwającego programu ( czy taka opcja w ogóle istnieje ? ). Gdy użyje opcji oglądaj od początku mogę wówczas pauzować i przewijać do przodu i tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 W dniu 17.02.2020 o 12:36, mover2002 napisał: Na lite nie mam możliwości pauzowania i przewijania do tyłu aktualnie trwającego programu ( czy taka opcja w ogóle istnieje ? ). Gdy użyje opcji oglądaj od początku mogę wówczas pauzować i przewijać do przodu i tyłu. Usługa CatchUP umożliwia odtwarzanie wybranych programów od chwili zakończenia ich emisji przez 7 kolejnych dni. Na dekoderze Evobox Lite jest jednak dostępna opcja reStart, dzięki której można uruchomić rozpoczęty bądź trwający programu od początku (jeżeli rozpoczął się on do 3 godzin). Aby korzystać z wyżej wymienionych opcji, należy podłączyć dekoder do Internetu o minimalnej przepustowości 8 Mb/s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 W dniu 10.02.2020 o 16:12, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: @arczi1280 W tym przypadku należy włączyć dekoder przez ok 2 godziny na kanale z transpondera 12.188 MHz (np. TV Okazje, Disco Polo Music, Polsat Romans, Polsat Rodzina) lub w trybie Standby. @mover2002 W takim zestawieniu (dekoder główny - Evobox PVR, Multiroom - Evobox Lite) funkcja CatchUP nie jest dostępna. 8 godzin w trybie Standby na kanale Polsat Romans i dalej brak epg. Jedynie co pomaga, to wtyczka wyjęta z gniazdka. Chyba każdy was sprzęt reaguje tylko na opcję wtyczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 2 godziny temu, arczi1280 napisał: 8 godzin w trybie Standby na kanale Polsat Romans Szacun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 2 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2020 (edytowane) Raczej na Polsat Rodzina trzeba trzymać wtedy na pewno będzie ok Edytowane 2 Marca 2020 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 8 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 (edytowane) Ten CatchUp sobie działa jak chce, wracam w EPG do piątkowego wieczoru, chce odwtorzyć dowolny materiał że strzałką i czarny ekran i się nie odtwarza nic. Edytowane 8 Marca 2020 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 8 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 Nie ma to jak dekoder z podłączonym dyskiem poprzez usb. Dlatego ja swojego HD 2000 od multiroom nie zamierzam wymieniać na Evobox Lite. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał1 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 (edytowane) Witajcie, pisaliście tu że na problemy z zacinaniem się evoboxów zostały wprowadzone jakieś poprawki, ja mam 2 evoboxy w multiroomie i na głównym wersję oprogramowania 19-coś tam a problemy jak były tak są, program podczas przejączania się potrafi zatrzymać i nie reaguje na nic, po minucie sam ruszy i przeleci o 50-100 programów, opisy programów wskakują z dużym opóźnieniem, kilka kanałów które na pewno mam w abonamencie się nie wyświetla, a np. tvn potrafi działać bez dźwięku, pomaga kanał w górę ale po powrocie jest dźwięk a obrazu brak i tak wiele razy aż zadziała. Dekodery mam od miesiąca i w zasadzie od 1 dnia coś się z nimi dzieje, instalacja została ta sama po dekoderze hd5000 który działał wolno ale się nie zawieszał. Sygnał na pewno mam ok, jakość wifi też. Macie jakieś rady? Edytowane 13 Kwietnia 2020 przez Rafał1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarekkg Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Ja walczę od 4 dni z multi, mam 2 lite do głównego, jeden śmiga aż miło drugi wyświetla że nie widzi głównego a sieć ta sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Przywróć temu Lite ustawienia fabryczne. Potem włącz wyszukiwanie nowego oprogramowania. Na koniec podłącz do sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
77maciex Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Witam Jak to w końcu jest z usługą Timeshift? mam trzy dekodery, główny Evobox PVR i dwa Evoboxy lite. Na obu Evoboxach Lite działa zarówno CatchUP jak i Restart nie ma za to Timeshift. Dzwoniłem na biuro obsługi i gość powiedział żebym zgłosił się do punktu polsatu i wymienił oba dekodery(Lite) bo Timeshift w tej konfiguracji tzn. Evobox PVR jako główny powinien działać i możliwe że z dekoderami jest coś nie halo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Wydaje mi się że jako główny powinien być EVOBOX HD, a nie PVR, no chyba że coś się zmieniło . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
20maniek Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 Wita Wszystkich Mam problem z dekoderami Polsatu modele to EVOBOX HD ( D47AO) i EVOBOX LITE D56AT a problem polega na tym że obojętnie na jakim programie obraz się zacina wyskakują zniekształcenia obrazu . Dekodery mają 1 miesiąc o od momentu zamontowania coś takiego się robi , oba podpięte do tej samej sieci . Dziwne jest to że wcześniej na tej antenie był polsat tylko inny model dekoderów i nie było zakłóceń poprzedni zestaw czyli antena i dekoder montował serwisant . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 (edytowane) @20maniek, masz podłączone dekodery po unicable, czy standardowa instalacja? I jaki konwerter? Podejrzewam, że jak na wszystkich kanałach masz problem, to możesz mieć instalację unicable i w menu dekoderów ustawione te same kanały unicable i się gryzą Edytowane 8 Maja 2020 przez Januszewski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 9 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 (edytowane) Proszę o potwierdzenie informacji z infolinii, iż aby działał multiroom na EVOBOX LITE to musi być połączony z głównym poprzez wi-fi? Pytam, bo jestem przed przedłużeniem umowy i mam zamiar wymienić HD3000 na EVOBOX LITE i myślałem, że połączę je po kablu (lanem) a nie bezprzewodowo. Jako główny mam EVOBOX PVR i nie chcę go wymieniać na EVOBOX'a HD Czy w związku z tym tracę jakieś funkcjonalności biorąc do multiroom'u EVOBOX'a LITE? Rozumiem, że piszący o niedziałającym timeshift mają na myśli funkcjonalność polegającą na pauzowaniu oglądanego na żywo programu w celu kontynuowania oglądania za chwilę, czy chodzi o coś innego? Jeżeli para PVR i LITE daje na tym drugim funkcjonalność CatchUp i reStart to brak tego klasycznego timeshiftu nie był był brakiem dyskwalifikującym. Dodam, że chcę zamiast jednego HD3000 dobrać trzy szt. EVOBOX LITE ale to raczej nie ma żadnego znaczenia technicznego. Edytowane 9 Maja 2020 przez gonzales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Możesz połączyć lanem, byle wszystkie dekodery były w tej samej podsieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 (edytowane) 7 godzin temu, gonzales napisał: Proszę o potwierdzenie informacji z infolinii, iż aby działał multiroom na EVOBOX LITE to musi być połączony z głównym poprzez wi-fi? Mam Evobox PVR jako główny i Evobox Lite jako Multiroom. PVR łączy się z ruterem poprzez Wifi 5Ghz, a Lite do rutera jest podłączony kablem LAN. Praktycznie od samego początku mam tak zrobione i nigdy nie miałem problemu z Multiroomem. Tu chodzi tylko o to aby dekodery były w tej samej sieci domowej i tyle. Edytowane 10 Maja 2020 przez Davvvi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 @kfm877, @Davvvi dziękuję za odpowiedzi. Również tak przypuszczałem, bo nic w tym temacie nowego w tak zwanym międzyczasie nie słyszałem. Wolałem jednak dopytać bo konsultant ogólnie wydawał się być zorientowany, a z tym wi-fi to podobno taka polityka operatora jak tłumaczył dopytywany o połączenie LAN w MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinelka Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Dodam jeszcze, że przy evo jako głównym będziesz miał dostęp wyłącznie do funkcji cath up, o czym infolinie niekoniecznie chcą informować. Dodatkowo funkcja ta działa - przynajmniej u mnie - zupełnie bez sensu. Mianowicie jest tak, że owszem, mogę oglądać od początku aktualnie nadawany program, ale w momencie kiedy emisja tego programu się kończy tracę możliwość kontynuacji oglądania z funkcji cath up. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam160 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Czy w tym dekoderze da radę wymusić ręczną aktualizację EPG? Czy pozostaje tylko odłączenie od prądu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo6736 Opublikowano 7 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 Witam. Przy przedłużeniu umowy CP dostałem nowy dekoder - Evobox Lite. Chciałem skorzystać z opcji jaką daje czyli HBO GO itp., ale pojawił się problem. Przy podłączaniu do mojego routera z UPC(przez Wifi) albo kręci przez 40 minut albo od razu wyrzuca błąd, że nie można podłączyć się do sieci. Dodam też, że do hotspotów z telefonu podłącza się bez problemu, tylko wiecznie coś nie pasuje jak chodzi o UPC. Nie mam możliwości podłączenia tego przez Ethernet. SSID oraz hasła na routerze już zmieniane 10 razy, i dekoder i router przywrócone miały ustawienia fabryczne, a problem nie zniknął. Miał ktoś problem z czymś takim już i wie jak go rozwiązać? Nie po to mam w domu Internet bez limitu, żeby HBO na TV oglądać na pakiecie z telefonu. Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4rimucos Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 Ktoś tutaj na forum miał podobny problem i pomogła zmiana sposobu szyfrowania hasła z WPA na WPA2, bądź odwrotnie. Sprawdziłeś może czy ten router nie ma włączonego filtrowania adresów MAC ??? Jeszcze spróbuj może przydzielić mu stałe IP spoza puli DHCP. Tak swoją drogą wifi w tym wynalazku to porażka cały czas jakieś problemy z tym ustrojstwem są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.