Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX LITE - dyskusja ogólna


SatExpert
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Witam, 

Miałem do czynienia z takim dekoderem wczoraj. Dekoder czekał na aktywację. Po wyjęciu karty dekoder nie blokował się. Z kartą i bez można było zmieniać kanały, tyle że z braku aktywacji wszystko ciemność i komunikat, żeby skontaktować się z BOK. W menu CA Irdeto pokazywał się numer karty także po jej wyjęciu. Karta jest Nagravision. Może mi ktoś wytłumaczyć, o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, przemo_one napisał:

W menu CA Irdeto pokazywał się numer karty także po jej wyjęciu. Karta jest Nagravision. Może mi ktoś wytłumaczyć, o co chodzi?

 

13 godzin temu, vigoo napisał:

na karcie jednej firmy można sobie strzelić logo innej.

 

To może Ty mi też to jakoś wyłożysz :?: bo ja tylko rzuciłem sugestię jak mogło się zdarzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przychodzą mi do głowy 3 opcje:

  1. Karta działa teraz. Dekoder nie wyświetla jej statusu, bo jest z Idreto. To, że w menu się nie wyświetla, to wcale nie znaczy, że karta nie pracuje; 
  2. Karta działa tylko do PPV;
  3. Karta nie działa teraz, ale zadziała w przypadku MR, który to być może idzie tylko przez Nagravision.

Trudno jest coś napisać, jak się nie przetestowało. Gdyby była opcja 3, to wtedy pewnie przekładanie kart, ale może niekoniecznie. Miałem tę kartę w ręku i wygląda na prawdziwą. Taka atrapa podniosła by koszt. Moim zdaniem Nagra jest do MR.

Czy to jest jedyny ich dekoder z Irdeto? Jeśli są inne, to czy też mają dodatkowo kartę Nagra?

Edytowane przez przemo_one
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Pierwszy post ale ręce opadają. Posiadam Evobox HD i Evobox Lite. Evobox HD działa (internet/telewizja)  niestety Evobox Lite (internet działa), ale ciągle jest komunikat: "Dekoder Multiroom został zablokowany. Nie wykryto w sieci  LAN dekodera głównego". Dzwoniłem na infolinię Polsatu i ciągle ponawiają sygnał na Evobox Lite (i do 3 godzin ma być), ale niestety żadnych efektów. Dekodery są podłączone pod ruter do jednej sieci poprzez WiFi. Próbowałem resetować ustawienia rutera/dekoderów, lecz efekt ten sam. Możecie coś doradzić, co mogę jeszcze zrobić? Czy jedynie wymiana dekodera w punkcie Polsatu mnie czeka?

 

Dekodery mają przypisane IP na stałe: Evobox HD- 192.168.1.11, a Evobox Lite: 192.168.1.12. Jakość/moc sygnału SAT mam około 65-70%. Posiadam konwerter zwykły na cztery wyjścia antenowe, więc przy włączaniu dekoderów zaznaczam "Konwerter Uniwersalny". Proszę o poradę. Pozdrawiam.

 

EDIT: Oczywiście dekodery zaktualizowany soft mają już.

Edytowane przez Barti
Poprawiono pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Rad3k napisał:

Dekodery mają przypisane IP na stałe: Evobox HD- 192.168.1.11, a Evobox Lite: 192.168.1.12. Jakość/moc sygnału SAT mam około 65-70%. Posiadam konwerter zwykły na cztery wyjścia antenowe, więc przy włączaniu dekoderów zaznaczam "Konwerter Uniwersalny". Proszę o poradę. Pozdrawiam.

 

EDIT: Oczywiście dekodery zaktualizowany soft mają już.

 

Uwaga - to pomysl na diagnoze  ale jak zadziała to bedzie mozna dalej myslec - u mnie podobnie bylo i wine ponosił za mądry accesspoint filtrujący SSDP pod AirPlay-a.

 

Spróbuj je połączyć ze sobą kablem ethernet na krótko - bez routera - albo bez WiFi - oba kablowo przez switcha w routerze..

Np. ustaw najpierw na obu połączenie kablowe  i te adresy IP na sztywno. Jak nie masz 2-giej anteny w miejscu pierwszego dekodera - to spróbuj najpierw przenieść Evobox-HD tam gdzie masz Lite, uruchom HD z anteną, potem bez wyłączania HD z prądu przełącz antene do Lite i go włącz. Powinien wykryć HD i się zautoryzować conajmniej na 2h .

 

Jaki masz router bezprzewodowy ?

hupa./

Edytowane przez hupatek
Pomylka przez autokorekte...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Pytanie...

 

Czy macie informacje dotyczące ograniczeń terytorialnych korzystania z Evoboxów Lite i HD? Mam znajomą, która wzięła dwa dekodery Lite do Anglii i za żadne skarby nie chcą się połączyć z Wi-Fi. Wołała już tam wielu fachowców, informatyków itp. ale żaden nie był w stanie sobie poradzić z połączeniem jednego i drugiego z Wi-Fi. Próbowano się połączyć z siecią sąsiada, z hot-spotem z telefonu.... Nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy oba te tunery "widzą" sieć Wi-Fi, do której chcesz je przyłączyć?

Czy ta sieć Wi-Fi jest zabezpieczona szyfrowaniem i hasłem? Może w routerze jest też ustawiony dodatkowo filtr adresów MAC, który nie dopuszcza tych tunerów do działania w tej sieci? Sprawdź też i to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko mi to niestety sprawdzić, ponieważ dekodery w Anglii, sprawdzali go podobno jacyś znajomi klientki, którzy pracują w branży IT, także powinni się teoretycznie znać. Chciałem właśnie wiedzieć czy jest szansa na to, żeby faktycznie z powodu znajdowania się dekodera za granicą, nie było możliwości poprawnego skonfigurowania dekodera? Raczej nie rozpoznaje po IP, bo skąd miałby to dekoder wiedzieć, skoro tego połączenia z internetem nie ma? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...