Gość jaszek Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 (edytowane) Potwierdzam. Problemy ciągłe. Dekoder nawet potrafi być pozornie połączony z WiFi, tzn. połączenie niby jest, ale router nienawidzi tego urządzenia, a żadne biblioteki nie działają. Edytowane 9 Czerwca 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3k1993 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2020 Czy ktoś z Was miał problem z aktualizacją/znikającym EPG? Po restarcie wyświetla prawidłowo program przez ok. 2-3 minuty, po czym znika i już się nie pojawia. Czy jest jakiś sposób na ręczne wymuszenie aktualizacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dido7721 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2020 (edytowane) Mam tak samo. Widzę, że było nowe oprogramowanie. Coś spieprzyli. Edytowane 18 Czerwca 2020 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaxter87 Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 (edytowane) Wczoraj stałem się posiadaczem 2x Evobox Lite. Na dzień dobry przywitała mnie aktualizacja. Czy ktoś może potwierdzić, że oprócz braku EPG (to potwierdzam, u mnie też), w trakcie próby jego pobrania całkowicie zawiesza się dekoder? Edytowane 21 Czerwca 2020 przez Barti Usunięto ostatnie zdanie, napisane bełkotliwie, inne poprawiono. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dido7721 Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 (edytowane) Witam. Czasami się zawiesza przy próbie pobierania. Edytowane 21 Czerwca 2020 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundero Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Czy komuś udało się rozwiązać problem znikającego EPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 (edytowane) Nie. Edytowane 1 Lipca 2020 przez jaszek Usunięto obraźliwe treści i wulgaryzm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaxter87 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 (edytowane) Po ostatniej aktualizacji dostałem 26.06 przez 3 dni było ok, czasem tylko jakieś luki w EPG. Już myślałem że coś poprawili ale od wczoraj znowu cyrki, wieczna aktualizacja EPG. Kontakt przez ICOK można sobie darować odpowiedzi na ten problem to: proszę się udać do punktu z dekoderem, proszę zrobić restart, winna instalacja antenowa. Prawda jest taka że wymuszają do Multiroomu ten dekoder, a nie potrafią go ogarnąć. Odkryłem coś ciekawego jak wyłączę Wi-Fi, epg się pobiera i nie znika. Jak tylko włączę pobiorą się logotypy stacji to EPG znika. Muszę teraz jakoś ogarnąć na routerze żeby mu zabrać dostęp do internetu z zachowaniem dostępu do mojej sieci żeby pobierał uprawnienia z głównego dekodera. Zablokowałem dostęp tylko do internetu dla tego dekodera i wygląda że działa. Czy ktoś ma może listę IP lub adresów z którymi Evobox Lite się łączy, z taką listą można by zablokować serwis który rozwala EPG, z zachowaniem reszty. Jest to jedyna opcja jaką widzę bo na rozwiązanie z CP raczej się nie doczekamy. Edytowane 30 Czerwca 2020 przez Jaxter87 Dodatkowe info i pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 9 godzin temu, Jaxter87 napisał: Kontakt przez ICOK można sobie darować odpowiedzi na ten problem to: proszę się udać do punktu z dekoderem, proszę zrobić restart, winna instalacja antenowa Oni mają procedury kończące się w tym samym miejscu bez względu na zgłaszane problemy. Stworzyli mechanizm perfekcyjny. Na końcu zawsze jest wizyta w APS i/lub instalacja antenowa. Dalej nie ma nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaxter87 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Po odcięciu samego internetu na routerze(miałem taką opcję), komunikacja z Evoboxem PVR dla uprawnień została zachowana. Epg dalej jest, rano dekoder się zawiesił na jednym kanale za to po restarcie wtyczkowym, nie mam już mozaiki proponowanych seriali i filmów, dodatkowo dekoder jest bardziej responsywny. Minus rozwiązania brak logotypów kanałów, no i usług typu HBO go(ja z tego nie korzystałem, lepsza jakość w aplikacji na Android tv). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 (edytowane) @Jaxter87 problem z brakiem EPG nie był tylko na Evobox LITE, ale też na Evobox IP, Evobox HD i Evobox PVR, więc pewnie jakaś awaria po stronie serwera mogła się wydarzyć. Obecnie jest ok. Edytowane 1 Lipca 2020 przez Januszewski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaxter87 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 @Januszewski testowo włączyłem dostęp do internetu, jak tylko załadowało logotypy kanałów EPG zostało całkowicie skasowane i już nic nie pobiera. Co do Evoboxa PVR nigdy w tym czasie nie miałem problemu z epg, moje szczęście że na tych od Multiroomu funkcje internetowe mnie nie interesują. Może kiedyś to naprawią w co wątpię, ale co jakiś czas będę sprawdzał. Na chwile obecną wolę EPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 @Jaxter87 teraz sprawdź .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaxter87 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 @hupatek dzięki na chwilę obecną działa, zobaczymy jak długo zawsze zostaje opcja wyłączenia internetu jak do tej pory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macrog Opublikowano 2 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2020 Witam, pierwszy post na forum i od razu z problemem. Nie miałem czasu za dużo poczytać wiec z góry sorry za off topic. Namówiono mnie na wymianę starych dekoderów na nowe: -evobox hd jako główny -evobox’y lite jako multiroom (X2) no i oczywiście problem z instalacją. Hd jakoś poszło, zarejestrowany sieć znaleziona i działa. Ale lite to już inna historia, sieć znaleziona, ta sama co na hd ale klops, multiroom nie zarejestrowany i brak odbioru kanałów. Problem jak myślę może wynikać z mojej sieci internetowej domowej: mam router od Appla jako główny (na pietrze), dalej kolejny też od appla jako rozszerzenie sieci (na parterze, w domku ponad 150 m2 to wskazane). I teraz dekoder główny jest pod routerem rozszerzonym na parterze a dodatkowy pod głównym routerem na piętrze. No tak po prostu wyszło Jak wynajduje sieci to w obu przypadkach widać nazwę Tej samej sieci (więc ok) ale na głównym widać jakby 3 odmiany sieci o różnych mocach sygnału (i widać dopisek 5G (?) w jednej z nich), na dodatkowym 2 odmiany. W obu przypadkach wybieram te z najmocniejszym sygnałem. No i dodatkowy lite nie chce się łączyć mimo kilku prób „parowania” w różnych konfiguracjach. Na razie nie panikuję, tym bardziej że infolinia nie ogarnięta (czas oczekiwania pow. 20 min (!) po 22:00). Ale przeglądając szybko forum obawiam się ze moje szczęście związane z awansem na „nieprzekładacza kart w multiroom” może okazać się płonne. Acha no i zrobiłem test prędkości sieci na obu routerach i wyszło „na czerwono„ ok 1MB i że usługa nie będzie działała prawidłowo, a dodam szybko że Speedtest z tableta na tej sieci zawsze pokazuje minimum 10MB. No myśle sobie poprawiłem warunki korzystania z usługi. Czy jest na forum ktoś miły i potrafi mnie pocieszyć podając możliwe rozwiązanie(a) mojego problemu(ów)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Od kilku dni mam ten dekoder. Dzisiaj chciałem sobie skorzystać z usługi catch-up i obejrzeć trening F1 z 14, który leciał na Eleven Sports. Niestety, wyświetla się info o braku kanału w abonamencie (błąd E016-0). Normalne kanały Eleven działają bez zarzutu. Ktoś ma/miał podobny problem? Jak to rozwiązać? Pozostaje tylko infolinia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gupik Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 Witam. Ja od wczoraj też mam te nowe dekodery Cyfrowego Polsatu (Evobox HD + 2x Lite) i miałem problem z połączeniem tych Lite do Wi-Fi. Długo kombinowałem, aż końcu wcisnąłem „WPS” w routerze to wtedy poszło bez problemu. PS. Czy dekodery „Lite” można wyłączać z prądu na czas długiego nieoglądania, np. długiego wyjścia z domu lub na noc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostry1315 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Witam, przejrzałem wzdłuż i wszerz internet w poszukiwaniu jak uruchomić funkcję "timeshift" ale niestety wszędzie piszecie o wspaniałej tej funkcji która niestety nie działa i nie ma nigdzie wyjaśnienia jak jej użyć. Niedawno dostałem od cyfrowego polsatu listę kanałów obsługujących ww. funkcję, ale i na tych kanałach nic nie działa. Dekoder podłączony do internetu przez wi-fi o prędkości 30Mbit/s. Operator z infolinii powiedział że nie mogę wymienić dekodera na inny np. na Evobox PVR, ale skoro Cyfrowy Polsat nie wywiązuje się z umowy jakim jest działająca funkcja "timeshift" to rozumiem że mogę zerwać umowę bez konsekwencji z mojej strony. Chyba że jest możliwość wymiany i aneksu do umowy o pobranie dekodera Evobox PVR. z dyskiem twardym gdzie podejrzewam że ta funkcja działą bez zarzutów jak w starym modelu SAGEM ESI88. Czy jakieś ustawienia są w dekoderze żeby to zadziałało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 22 godziny temu, ostry1315 napisał: Cyfrowy Polsat nie wywiązuje się z umowy jakim jest działająca funkcja "timeshift" Naprawdę masz punkt w umowie, który to gwarantuje? Zacytujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kulla1990 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2020 A ja mam takie pytanie, jak wymusić aktualizacje EVOBOX Lite? Odkąd mam ten dekoder to jedyna wersja oprogramowanie to UX 2.1.12 a BITNO 1.12.6.4 i za nic nie chce się aktualizować sprawdzane na różne sposoby, dekoder nawet już wymieniany na inny, sprawdzane też na innej instalacji antenowej, zasięg dobry jakieś 65% na 80 %. reset kilkukrotnie robiony, ponowienie uprawnień też itd. infolinia.... przemilczę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kulla1990 Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Dziś zaktualizował mi się dekoder do wersji UX 2.9.3 BITNO 1.78.6.4 i myślałem, że to rozwiąże problem, dziwny problem, bo jeden kanał a dokładnie 39. Comedy Central HD mi się wiesza. Wtedy pokazuję się info, że tego kanału nie ma w twoim abonamencie.... nr błędu na końcu tego info to E030-0. Miał ktoś podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Jak sprawuje się ten sprzęt jako multiroom? Są z nim jakieś problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwanciw Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Potwierdzam, ten dekoder to totalne g... Notorycznie się zawiesza, okresowo zmiana programów graniczy z cudem. Przedluzylem umowę i dostałem to badziewie, totalna porazka W dniu 25.08.2020 o 18:23, Ozzy666 napisał: Jak sprawuje się ten sprzęt jako multiroom? Są z nim jakieś problemy? Totalna porażka, nie sprawuje sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 @Iwanciw Używasz go do multiroomu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwanciw Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 19 minut temu, Ozzy666 napisał: @Iwanciw Używasz go do multiroomu? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.