Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Czy utrudnienia nadal występują? Jeśli tak, proszę o informację, jaki komunikat pojawia się na dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Wszystko już jest OK. Okazało się że dekoder główny EVOBOX PVR był połączony z siecią WiFi 5G a dekoder mulitroom EVOBOX LITE nie był połączony z siecią WiFi 5G więc podłączyłem EVOBOX PVR do sieci WiFi nie 5G i przywróciłem ustawienia fabryczne EVOBOX LITE i kanały się pojawiły. Dziękuję wszystkim za pomoc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 (edytowane) Jeżeli te sieci Wi-Fi to de facto ta sama sieć (podsieć), to powinno działać nawet w momencie, kiedy PVR byłby podłączony do sieci na częstotliwości 5GHz, a Lite do 2,4GHz. Podejrzewam, że bardziej pomogło tu przywrócenie EVOBOX LITE do ustawień fabrycznych. Edytowane 17 Października 2019 przez Vsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 U mnie Evobox PVR jest na 5Ghz a Evobox lite jest po kablu i nie ma problemu z parowaniem. Ostatnio była aktualizacja lite i chyba dekoder przestał gubić ustawienia sieci ale zobaczę na dłuższą metę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Mam pytanie: czy występuje u kogoś zanik wideo podczas zmiany kanałów? W sobotę wymieniłem HDxx00 na Evobox Lite (3 sztuki). Dwa z nich działają bez zarzutu, trzeci po zmianie kanału jeden w górę/dół zazwyczaj też działa poprawnie, ale jak zmienię je szybko lub wybiorę większy offset z klawiatury pilota (np z 85 na 185), to jest głos, wyświetla się menu (OSD), ale nie ma wizji (dalsza zmiana kanałów już nic nie daje). Obraz wraca dopiero po wyłączeniu i włączeniu dekodera, zmianie ustawień wideo (np. z 1080i na 1080p) lub wypięciu i wpięciu kabla HDMI. Telewizor mam starą plazmę Panasonica Full HD, wideo ustawione 1080i, HDMI-CEC wyłączone. Wymieniłem dekoder w APS i na drugim mam to samo. Problematyczny dekoder mam podpięty przez wzmacniacz Yamaha, ale testowałem go na różnych telewizorach/kablach/zasilaczach podpiętych bezpośrednio pod telewizor i problem pojawia się zawsze (czasami tylko trochę później) na tym jednym dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Zamieniałeś ten pierwszy dekoder przed wymianą miejscami z pozostałymi dwoma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 (edytowane) Tak, zamieniałem. Stąd pomysł na reklamację i wymianę na inną sztukę. W któryś weekend protestuję jeszcze różne kombinacje (m.in. inny konwerter, różne kable, net przez kabel, najnowszy TV) ale ewidentnie coś jest nie tak. Akurat w pokoju, gdzie mam ten dekoder sporadycznie coś oglądam (najczęściej muzyka lub informacje lecą bez przełączania z kanału na kanał), więc poczekam z jeden okres rozliczeniowy (może to kwestia uprawnień i autoryzacji z Evoboxa), bo dopiero zmieniłem dekodery. Jak nic się nie poprawi, to kolejna wymiana. Chciałem tylko zapytać, czy ktoś miał podobny problem z tym dekoderem. Edytowane 30 Października 2019 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 (edytowane) 29 minut temu, cabott napisał: Tak. Stąd pomysł na reklamację i wymianę na inną sztukę. W weekend protestuję jeszcze różne kombinacje, ale ewidentnie coś jest nie tak. Moze byc ewentualnie problematyczny kabel koncentryczny i/lub konwerter LNB. (jesli to universal). Dlugi/krotki czas przelaczania przy skokach miedzy roznymi kanalami moze miec zwiazek z powolnym ustalaniem wlasciwego napiecia przestawiającego polaryzację. Najpierw wskazane poprawienie kontaktu zlaczek F przy konwerterze/diseq switchach... Zamiana dekoderow miejscami pomoze wnioskiwac czy to infrastruktura koncentryczna jest winna. Edit: po doczytaniu objawow nt. Panasonica odwoluje co powyzej napisalem. (choc nigdy nie zaszkodzi sprawdzic i co jakis przeczyścić śniedziejącą elektrykę) Pachnie kompatybilnoscia Panasa na HDMI w negocjacji rejestrow EDID a Evoboxem, ktormu sie to nie do konca podoba. Czy przy czarnym ekranie bez obrazu jest menu OSD widoczne? Edytowane 30 Października 2019 przez hupatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Zmiana wskazuje raczej na problem z dekoderem - na różnych kablach jak i konwerterach (w domu mam starszego quada inverto i zestaw od Polsatu zakupiony wraz z Evoboxem jak tylko dekoder ten się pojawił). Jak pisałem, protestuję i zobaczymy. Zarobienie końcówek na nowo na pewno nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 5 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Witam. A ja jednak dalej mam problem z Internetem. Odcięcie zasilania powoduje że jednak dekoder gubi ustawienia sieci. A także doszedł jeszcze problem z działaniem sieci. Czyli uruchamiam HBO GO i pokazuje komunikat aby podłączyć dekoder do Internetu. Wchodzę w ustawienia sieci A tam info, że aktywne jest połączenie sieci przewodowej A mimo wszystko brak neta. Pomimo tego, że sieć przewodowa jest aktywna to wybieram ją ponownie, robi konfigurację i potem net już działa aż do następnego dnia. Problem powtarza się praktycznie każdego dnia. Po odcięciu zasilania na dłużej niż 5 sec, powoduje przestawienie ustawień Internetu na brak Internetu. Ja jako dorosły sobie radzę ale dzieciaki narzekają na ciągły brak dostępu do Internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Witam. Czy po przywróceniu ustawień fabrycznych niedogodności z Internetem nadal występują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Zrobiłem przywracanie ustawień i na obecną chwilę jest ok. Ale po ostatniej aktualizacji także przez chwilę było ok. Dam znać za kilka dni czy reset ustawień pomógł na dłużej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Czy na tym dekoderze podobnie jak w dekoderze do usługi OTT, można odtwarzać wybrane programy do 7 dni wstecz po podłączeniu do internetu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Aktualnie TimeShift nie jest dostępna na dekoderze Evobox Lite. Cały czas staramy się dodawać nowej funkcje do naszych dekoderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Niestety lipa. Dziś dekoder znów zgubił ustawienia internetu. Sam przeszedł na brak internetu aktywny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 (edytowane) Ustaw w dekoderze manualnie stały adres IP nie z DHCP. Stały adres IP powinien być spoza zakresu adresów, które przyznaje serwer DHCP w routerze do Internetu. Edytowane 7 Listopada 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Aby móc korzystać z internetu w CP, baa żeby dekodery jeszcze widziały się w sieci - trzeba być informatykiem, a najlepiej sieciowcem. A porada żeby wpisać sobie ręcznie adres IP jest conajmniej śmieszna. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 (edytowane) Dodam też ,że Evobox PVR tych ustawień nie gubi. Zasilania może nie być cały dzień ,a net jest zawsze. Tu ewidentnie jest to wina oprogramowania gdyż nie ma to znaczenia czy net jest na kablu czy po wifi. Dekoder gubi ustawienia, poza tym nawet gdy bym wpisał ręcznie IP to co mi to da? Wątpię aby dekoder nagle przestał przechodzić w tryb" brak internetu" aktywny. Na wifi było to samo. Edytowane 8 Listopada 2019 przez Davvvi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 10 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2019 W dniu 7.11.2019 o 20:51, Davvvi napisał: dekoder znów zgubił ustawienia internetu. Sam przeszedł na brak internetu Mam dokładnie tak samo i zaczyna mnie to coraz bardziej irytować. Chyba już wolałem przekładanie kart, niż ciągłe dłubanie w ustawieniach dekodera Szkoda, że CP nie potrafi zrobić tak prostej rzeczy jak bezobsługowy multiroom, co u konkurencji jest od bardzo dawna i działa! Zamiast tego mamy zapowiedź podwyżek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 10 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2019 Pół biedy jak dzieje się to tylko u was - prywatnie. Gorzej jest jak wydzwaniają do Nas klienci, u których montowaliśmy ten dekoder/dekodery. Zaczyna to już być poważnie irytujące, podpadające pod reklamacje z winy Operatora! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4rimucos Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Ostatnia aktualizacja LITE'a bezwzględnie została spartolona pod względem obsługi WiFi. Gubienie sieci przez dekoder jest bardzo irytujące. Mam nadzieję, że zostanie to niezwłocznie naprawione, bo w tej chwili dla mnie ten dekoder to nadaje sie tylko na śmietnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cx69 Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Który dekoder wybrać jako główny ten HD5000s czy evobox lite? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 Ogólnie internet w tym dekoderze to jakaś parodia. Cały czas gubi ustawienia. Internet jaki mam to 250Mbit download i 35Mbit upload. Po kablu dekoder nie ma ograniczeń. A wedle testu na HBO GO widzi 3000-4000kbs. Przez to bajki co chwila mielą i zmienia się rozdzielczość między HD i SD. Mamy 21wiek a dekoder jest chyba z 20 wieku z kartą sieciową na poziomie 10Mbit. Zapowiadane podwyżki plus przestarzałe dekodery bo ,Evobox PVR też jest słaby . No nic ,koniec umowy i chyba trzeba będzie rozejrzeć się u konkurencji. Ehh, szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnabi Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 Trochę mnie zmartwiłeś, bo ja z podobnych przyczyn właśnie wypowiedziałem umowę z NC+ (jestem u nich od początku) i zamierzam przejść do PC w konfiguracji z 3*MR Czy do MR dają tylko te dekodery Lite? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 (edytowane) Jedyny plus Evoboxa Lite to dobrej jakości dźwięk w HBO GO i CP GO. W pozostałych dehoderach z serii HD i Evobox pvr dźwięk ma prubkowanie z 96kb i brak mu wysokich tonów. Jedynie chyba tylko głusi oglądają te serwisy lub bardzo mało wymagający. Możliwe ,że dźwięk jest też dobry na Evobox HD. Tego dekodera nie używałem. Sam Evobox lite w menu itp.jest szybszy od dekoderów z serii HD. Tylko internet to jest parodia w tym dekoderze. Jeśli ktoś nie korzysta z CP GO czy HBO GO to pewnie jak dekoder zgubi ustawienia sieci to się za pewne nie sparuje z głównym i mało kumaty użytkownik może nie zorientować się dlaczego tak jest. Mimo wszystko jeśli ktoś kto nie kożysta z w/w serwisów to będzie zadowolony. Jeśli korzysta to będzie zawód. Krótko mówiąc HBO i CP GO jest bez wartościowy na dekoderach CP. Albo kłopoty z internetem albo kiepski dźwięk. Edit.: ja mam jeszcze możliwość TV od Toya ,od której mam internet wiec troche tańsza TV. Z CP trzyma mnie w sumie tylko możliwość nagrywania na 3 kanałach jednocześnie i oglądanie czwartego. Ale konkurencja chyba też na to już pozwala to pomyślimy. Edytowane 15 Listopada 2019 przez Davvvi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.