korni007 Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 (edytowane) A czy da się ustawić na tym routerze tryb Bridge? Mam swój router i nie chce korzystać z Arrisa jako routera i Wi-Fi. Edytowane 20 Lipca 2018 przez Barti Wydzielono post jako nowy wątek i przeniesiono do odpowiedniego działu forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni007 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Ponawiam pytanie,gdyz mam już modem u siebie ale niestety nie mam dostępu do niego. Czy da się ewentualnie na infolinii załatwić tryb Bridge? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Wszystko zależy od tego czy Twój operator "wykastrował" możliwość pełnej konfiguracji routera. Wg mnie dla użytkowników zaawansowanych powinna być dostępna opcja pełnego zarządzania routerem wbudowanym w modem z poziomu przeglądarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni007 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 (edytowane) Napisałem, Wyżej że nie mam dostępu do niego. Chyba wogole wymienie go na Cisco bez funkcji routera, i wepne za niego swój router. Edytowane 9 Sierpnia 2018 przez korni007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurak Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Zaloguj się do eBOK i tam masz moźliwość skonfigurowania trybu. Do wyboru: router lub bridge. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni007 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 (edytowane) W którym miejscu? Możesz podesłać screena? Ja u siebie w panelu widze tylko opcje konfiguracji wifi.... Chyba że trzeba podłączyć pierw router do modemu, ale wątpię w to. Edytowane 10 Sierpnia 2018 przez korni007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurak Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Podłączenie bez znaczenia. Ja używam innego modelu Arrisa - TG862S i w panelu mam do wyboru tryb. Jak Tobie brakuje tej opcji to uderz do BOK. Oni powinni móc Ci ten tryb przestawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni007 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 (edytowane) Wszystko już wiem - obecnie nowi klienci są za natem, więc trybu Bridge nie można ustawić. Dopłata 5zl i nie jest się za natem - wtedy można ustawić Bridge, i tak samo ze stałym IP - dopłata 10zl i tryb Bridge będzie dostępny. We wtorek uderzam do lokalnego BOK-u biorę stałe IP i tryb Bridge już będę miał dostępny. Edytowane 19 Sierpnia 2018 przez korni007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurak Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 (edytowane) Co to się wyprawia? Daj znać ostatecznie co i jak, jak już sprawę załatwisz. Edytowane 20 Sierpnia 2018 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni007 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Zamówilem stale IP w Bok w czwartek. Niestety nie zostało mi przydzielone. Powód? Ten cały śmieszny arris nie ma takiej możliwości (wg MM) by działał jako Bridge. Dodatkowo net mi zrywa co 5min i nie działa. Przez minutę po czym ponownie działa i tak w kółko. We wtorek mam mieć wizytę technika który sprawdzi problem, a w czwartek 30.08 mam mieć wymienionego Arrisa na Cisco. Chyba i tak będę musiał udać się do biura zrezygnować z mega bezprzewodowej sieci bo niepotrzebne mi to jak mam swój router.... Jak widać niezla jazda jest w MM.. A dzwoniąc na infolinie trzeba się nieźle naklikac żeby rozmawiać z człowiekiem a nie z botem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.