Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

A czy da się ustawić na tym routerze tryb Bridge? Mam swój router i nie chce korzystać z Arrisa jako routera i Wi-Fi.

Edytowane przez Barti
Wydzielono post jako nowy wątek i przeniesiono do odpowiedniego działu forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie,gdyz mam już modem u siebie ale niestety nie mam dostępu do niego.

Czy da się ewentualnie na infolinii załatwić tryb Bridge?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego czy Twój operator "wykastrował" możliwość pełnej konfiguracji routera. Wg mnie dla użytkowników zaawansowanych powinna być dostępna opcja pełnego zarządzania routerem wbudowanym w modem z poziomu przeglądarki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Napisałem, Wyżej że nie mam dostępu do niego. Chyba wogole wymienie go na Cisco bez funkcji routera, i wepne za niego swój router.

Edytowane przez korni007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się do eBOK i tam masz moźliwość skonfigurowania trybu. Do wyboru: router lub bridge.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W którym miejscu? Możesz podesłać screena?

Ja u siebie w panelu widze tylko opcje konfiguracji wifi....

Chyba że trzeba podłączyć pierw router do modemu, ale wątpię w to.

Edytowane przez korni007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączenie bez znaczenia. Ja używam innego modelu Arrisa - TG862S i w panelu mam do wyboru tryb. Jak Tobie brakuje tej opcji to uderz do BOK. Oni powinni móc Ci ten tryb przestawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Wszystko już wiem - obecnie nowi klienci są za natem, więc trybu Bridge nie można ustawić. Dopłata 5zl i nie jest się za natem - wtedy można ustawić Bridge, i tak samo ze stałym IP - dopłata 10zl i tryb Bridge będzie dostępny. We wtorek uderzam do lokalnego BOK-u biorę stałe IP i tryb Bridge już będę miał dostępny.

Edytowane przez korni007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Co to się wyprawia? Daj znać ostatecznie co i jak, jak już sprawę załatwisz.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamówilem stale IP w Bok w czwartek. Niestety nie zostało mi przydzielone. Powód? Ten cały śmieszny arris nie ma takiej możliwości (wg MM) by działał jako Bridge. Dodatkowo net mi zrywa co 5min i nie działa. Przez minutę po czym ponownie działa i tak w kółko. We wtorek mam mieć wizytę technika który sprawdzi problem, a w czwartek 30.08 mam mieć wymienionego Arrisa na Cisco. Chyba i tak będę musiał udać się do biura zrezygnować z mega bezprzewodowej sieci bo niepotrzebne mi to jak mam swój router....

Jak widać niezla jazda jest w MM.. A dzwoniąc na infolinie trzeba się nieźle naklikac żeby rozmawiać z człowiekiem a nie z botem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×