Jump to content
Barti

Kanały Polsat Sport Premium

Recommended Posts

Cena jest wysoka, ale już bez przesady z tymi kilkoma meczami w PSP. Na początku rozgrywek to spotkań w ciągu 2-3 tygodni na tych kanałach jest kilkadziesiąt, a zaczęli też dokładać inne rzeczy poza LM i LE.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakby patrzeć na ilość meczy, które faktycznie można obejrzeć live, to rzeczywiście wychodzi kilka. Brak Multiligi determinuje niestety brak możliwości obejrzenia więcej, niż jednego spotkania w tym samym czasie. Skakanie pilotem po ekranie, to, jak dla mnie, żadne oglądanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja w Ipli płacę 10zł za te kanały więc akurat cena dla mnie nie gra istotnej roli. Natomiast:

- brak kanałów w aplikacji na Smart TV LG, muszę podłączać laptopa pod TV

- brak Multiligi

- jakieś śmieszne kuchnie w studio

- komentatorzy lub eksperci typu Kołtoń, Hajto; chociaż tutaj się równoważy bo pewnie w C+ mielibyśmy sepleniącego Ołłowskiego i innych tego typu

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, NobelM napisał:

Jakby patrzeć na ilość meczy, które faktycznie można obejrzeć live, to rzeczywiście wychodzi kilka. Brak Multiligi determinuje niestety brak możliwości obejrzenia więcej, niż jednego spotkania w tym samym czasie. Skakanie pilotem po ekranie, to, jak dla mnie, żadne oglądanie.

 

Tak do tego podchodząc to wszędzie wychodzi kilka meczy tygodniowo, nawet w Eleven czy Canal+ bo przecież lecą równocześnie na np. 5 kanałach...

Brak multiligi to oczywiście wada, choć jej realizacja w C+ nigdy nie powalala, a pewnie w Polsacie byłoby gorzej ;).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, bugmenot napisał:

 

Tak do tego podchodząc to wszędzie wychodzi kilka meczy tygodniowo, nawet w Eleven czy Canal+ bo przecież lecą równocześnie na np. 5 kanałach...

Brak multiligi to oczywiście wada, choć jej realizacja w C+ nigdy nie powalala, a pewnie w Polsacie byłoby gorzej ;).

 

Bez przesady taka Premier League ma mecze od 13 do 18, wieczorem masz La Ligę. Poza tym nie ma meczu raz na 2-3 tygodnie, tylko są niemal codziennie. Przerwa zimowa też jest dużo krótsza w lidze angielskiej czy hiszpańskiej niż w LM czy LE. Tak z ciekawości uważasz, że 40 zł za PSP w Ipli to dobra cena porównując do 50 zł za Canal+ i Eleven w playerze? Bo dla mnie cena jest absurdalnie wysoka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Arkon W sobotę między 16-18 live są mecze jednocześnie na C+ Sport, C+ Sport 2, Eleven 1, 3, 4 - angielska, polska, hiszpańska, włoska, niemiecka.

Cena w Ipli jest bardzo wysoka, ale bez umowy i z komfortem włączenia/wyłączenia kiedy chcesz i dostępem do transmisji 4K.

Możesz zainwestować w dekoder CP OTT, gdzie masz PSP za 30 zł, albo umowę z Plusem, gdzie dają PSP za darmo albo jakieś kilka zł.

Promocyjne 50 zł (normalnie 60) za C+ i Eleven w Playerze to oczywiście dobra cena, no ale każdy sprzedaje za tyle za ile inni są skłonni zapłacić, skoro Player robi ciągłe promocje, a Ipla nie to jest coś na rzeczy ;).

 

@shevchenko1987 no a ile było narzekań na forum, że nie to pokazuja co trzeba, za bardzo "skaczą" itd.. albo jak multiliga była kosztem jednego pełnego meczu live, co w Nce było nie do pomyślenia itd.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za darmo to niczego nie dają, a tym bardziej w Plusie. PSP możesz mieć "za darmo" przy dobraniu abonamentu za 70 zł, który zawiera to co oferta prepaid za 25 zł. Interes życia ;) 

 

A w CP OTT to też nie jest koszt 30 zł tylko co najmniej 50, bo musisz kupić jeszcze pakiet podstawy za minimum 20 zł.

 

Nie wiem, ja na multiligę w C+ nie narzekałem, bo była zwyczajnie wygodna. Narzekali pewnie Ci co nie wiedzieli do czego mają się jeszcze w życiu zwyczajnie przypiąć. Teraz za to mają lepiej, bo nie ma jej wcale. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie naginajmy rzeczywistości. 70 zł w Plusie to 24 GB netu, potem 2 Mbps bez limitu, także w UE i HBO GO/Tidal/PSP do wyboru. Nie znam prepaida, który daje takie warunki za 25 zł.

 

A w CP OTT to też nie jest koszt 30 zł tylko co najmniej 50, bo musisz kupić jeszcze pakiet podstawy za minimum 20 zł.

Jeszcze dolicz koszt łącza do internetu i prądu. Którego oczywiście w przypadku Playera+ wcale nie potrzeba... ;)

Edited by bugmenot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie moja wina, że tak słabo znasz oferty telekomunikacyjne ;) 

 

Internet i prąd nie mają tutaj nic do rzeczy. Tylko jak już porównujmy to dokładnie bez ukrytych kosztów. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam akurat bardzo dobrze i wiem, że takiej nie ma. Jeśli chodzi o abo to konkurencyjny T-Mobile za 79 zł oferuje nolimit + 30 GB transferu.

Spokojnie więc można powiedzieć, że Plus daje tutaj PSP praktycznie za darmo przy ofercie za 70 zł.

20 zł w OTT to nie jest żaden ukryty koszt a cena za pakiet w którym masz np..4 "zwykłe" Polsaty Sport i parę innych płatnych kanałów. Wychodzi na pewno atrakcyjniej płacić za to 50 zł, niż 40 zł w Ipli za same PSP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jeśli klient ma wiecej niż parę lat to powinnien wiedzieć, że zawsze jakiś limit jest. Obojętnie czy to dotyczy to dolewki Pepsi w KFC czy dostaw prądu do domu.

Dla 99% osób jednak będą to usługi bez limitu.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja za abo w Plusie zawierający PSP na cały okres umowy oraz 3 pakiety Ipli, które mogę w każdej chwili wyłączyc (niestety sztywna oferta dotycząca pakietu Film i Seriale, Dzieci i Sport, nie można zmienić pakietów np. na Dokument zamiast Dzieci) płacę razem 45zł miesięcznie. Także drogo chyba nie wychodzi w moim przypadku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpisywanie teraz dwuletniej umowy na telefon tylko dla jednego sezonu LM to głupota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kto mówił że podpisywałem 2 letnia umowę tylko dla LM? Umowę tak czy tak bym podpisał (umowę na abo telefoniczny w Plusie mam już z jakieś 10 lat, regularnie przedłużam), PSP wzięłem dodatkowo na cały czas trwania umowy bo uznałem że za dychę dodatkowo jeszcze się to opłaca.

Edited by diabeu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawet ja uważam że powinno wrócić do c+, niestety myślę że obecny układ odpowiada wszystkim graczom na rynku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Nie wiem, ja na multiligę w C+ nie narzekałem, bo była zwyczajnie wygodna.


Ja również. Kanał gdzie leciała Multiliga, był u mnie zawsze pierwszym wyborem, przy wtorkowych i środowych wieczorach z LM.
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co z tego,że w player jest C+ i Eleven za 50 zł jak płatność wyłącznie kartą,a moją odrzucają.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 27.10.2019 o 17:15, jaszek napisał:

Po "wnikliwej analizie" naszych problemów Cyfrowy Polsat w piątek wreszcie od[pisał na zgłoszenie z wtorku, dotyczące braku dostępu do kanałów Polsat Sport Premium PPV.

 

 

:brawo:

 

Na moje stwierdzenie, że dekoder był już wymieniany odpisali to:

 

Cytat

W związku z występującymi problemami ponownie zalecamy udanie się z dekoderem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu sprawdzenia poprawności działania sprzętu.

 

Tak, k:censored:, mecze nieobejrzane, a ja mam teraz latać z dekoderami po APS-ach. Po przesłaniu tychże wy_pocin po "wnikliwych analizach specjalistów po drugiej stronie ICOK" do @Specjalista Cyfrowy Polsat zamilkł nawet on.

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, tworzycie paździerz. Tylko to. 

Edited by jaszek
  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutro zaczyna sie Listopad, z tego co widzę użytkownik @jaszek walczy z jednym i tym samym problemem od Sierpnia. To jest jakiś wyższy poziom żenady, przez kilka miesięcy nie potrafić rozwiązać takiego problemu? Jakoś w nc+ czy tak jak u mnie w Orange nie trzeba zabierać uprawnień do plansz i one ciągle mogą świecić.

W dniu 29.10.2019 o 14:16, bugmenot napisał:

Brak multiligi to oczywiście wada, choć jej realizacja w C+ nigdy nie powalala, a pewnie w Polsacie byłoby gorzej ;).

To nawet nie ma znaczenia czy byłaby dobrze realizowana, po prostu w fazie grupowej zdarzają sie kolejki takie jak ostatnio, gdzie we wtorek, czy teraz w środę w czwartej kolejce nie ma jednego meczu wybijającego się ponad reszte ale kilka ciekawych i taka multiliga, nawet średnio wykonana byłaby ratunkiem.

Inna sprawa, oglądam w tej edycji LM wszystkie mecze Chelsea i czekam aż komentator nr 2 nauczy sie wreszcie poprawnie wymawiać nazwiska piłkarzy. Nie wymagam oczywiście idealnego akcentu, po prostu ciągłe przekręcanie nazwisk jest irytujące. Tym bardziej, że z dwójki komentatorów jeden potrafi je poprawnie wymawiać a drugi, robiący za eksperta siedzi obok i przekręca wszystko jak leci. Obawiam się, że szybciej jednak Chelsea w tej edycji odpadnie :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, jaszek napisał:

 

Na moje stwierdzenie, że dekoder był już wymieniany odpisali to:

 

 

Tak, k:censored:, mecze nieobejrzane, a ja mam teraz latać z dekoderami po APS-ach. Po przesłaniu tychże wy_pocin po "wnikliwych analizach specjalistów po drugiej stronie ICOK" do @Specjalista Cyfrowy Polsat zamilkł nawet on.

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, tworzycie paździerz. Tylko to. 


Przepraszamy za całą sytuację. Proszę o kontakt w wiadomości prywatnej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już naprawdę tracę cierpliwość. Zaraz znowu pochylę się nad tematem na tyle, że żona znowu odbierze telefon i usłyszy pięć razy słowo "przepraszamy". Problem był i jest U WAS i tylko tu.

 

Przecież - na Boga - mój problem z dostępem do kanałów PSP PPV nie był odosobniony! Pisali tu, na tym forum, również inni użytkownicy. Mieli w tym samym czasie ten sam problem i te same komunikaty! 

 

Na ICOK nic nie jest analizowane! Tam jest stała procedura, kończąca się zawsze na wysłaniu klienta do APS z dekoderami. 

Edited by jaszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

W większości firm, gdy klient ma jakiś techniczny problem, który przerasta "pierwszą linię wsparcia" jest możliwość skontaktowania się z kimś wyżej, czy to bezpośrednio czy przez konsultanta, który przekazuje ten problem. Tak to np. działa w Play czy nawet w Orange.

 

Z tego co wiele osób pisze na forum CP takiej procedury nie posiada... Odświeżyć uprawnienia, zresetować ustawienia dekodera, zanieść do punktu, powtórz i tak 10 razy. A rzeczywiste źródło problemu pozostaje nierozwiązane ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...