Jump to content

Recommended Posts

2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Proszę jednak oczekiwać na rozwiązanie sprawy

Przepraszam, ale nie uważasz, że takie stwierdzenie jest w takim przypadku nieco niestosowne? Sprzedajecie usługi, które nie działają jak należy (najdelikatniej mówiąc). Patrząc na czas potrzebny Wam na rozwiązanie bądź co bądź błahych u innych operatorów problemów można odnieść wrażenie, że albo ktoś bagatelizuje problemy, albo wdrażacie usługi na zasadzie "Hurra!!!!!!!", czyli bez należytego przetestowania itp.

 

Te problemy powinny być dla Was znane od NAJPÓŹNIEJ 20 sierpnia wieczorem. W tym jednak dniu Wasi konsultanci nawet nie wiedzieli, że ruszają rozgrywki (transmisje). Przez 3-4 kolejne dni byli głusi na argumenty klientów. Jest 30 sierpnia, więc mija właśnie 10 dni. Ile czasu można spokojnie oczekiwać? Już weekend, przecież wszyscy wiemy, że w weekend to raczej nikt tego nie naprawi (bardzo się zdziwię). 

 

Ja mam nadzieję, że nikt u Was nie rozwiązuje tych problemów każdemu z osobna. Że jednak problemy są rozwiązywane całkowicie, a nie łatane. 

 

Żona zgłaszała Wam tę anomalię (brak uprawnień) w lipcu(!). Wtedy nikt nawet nie pomyślał, żeby wtedy to sprawdzić. A potem (po 20 sierpnia) zamiast szukać problemów u siebie, szukaliście ich u klienta. Straciliście wtedy mnóstwo cennego czasu.

 

To wszystko jest naprawdę trudne do obrony. Trwa to na tyle długo, że należałoby również zadzwonić do użytkownika @shevchenko1987 i przynajmniej wyjaśnić mu (lub spróbować wyjaśnić) co, jak i kiedy. Albo chociaż logicznie odpowiedzieć pisemnie.

Edited by jaszek
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Dodam tylko od siebie że czasami dzieje się coś kompletnie bez naszego udziału i ani ja ani żaden spec nie jest w stanie tego naprawić. Na ilus tam abonentów a CP ma ich dużo wyskakuje błąd informatyczny który na kontrakcie robi różne złe rzeczy typu nie księguje pieniędzy i co miesiąc masz telefony że nie zapłaciłeś a zapłaciłeś, albo wyrzuca Ci co miesiac uprawnienia i musisz ponawiać. I to jest niezależne i nie da się tego naprawić.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, wislok napisał:

Na szczęście w Ipli nie mam takich kłopotów, jak za coś zapłaciłem to otrzymuję zakupioną usługę. Te historie to dowód na to,że nie warto się z CP wiązać. Na tym zakończę, bo wiem,że może by się niepotrzebnie oberwało trybikom typu @Specjalista Cyfrowy Polsat


No pewnie, kilka osób vs kilkaset tysięcy (zapewne) u których usługa działa dobrze daje jednoznaczną odpowiedź że nie ma co się z CP wiązać 🙄

  • Confused 1
Link to post
Share on other sites

Nie warto bo :

- Szkoda mi życia na siedzenie na infolinii godzinami

- Nie będę jechał X kilometrów by bez potrzeby wymieniać dekoder

- Nie korzystam z usług kogokolwiek, który nie dostarcza mi usług, za które zapłaciłem. Krótka piłka. Dla mnie taki ktoś jest skończony, nie interesują mnie żadne lipne rekompensaty po tygodniach użerania się, interesowała mnie ta usługa, gdyby interesowało mnie coś innego to bym za tą usługę zapłacił.  

- Brak szacunku dla klienta . 

Byłem w CP i powiedziałem sobie już wiele lat temu - Nigdy więcej . Minęło tyle lat i nie widzę żadnej poprawy, wręcz odwrotnie.. 

 

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Eliminacje Mistrzostw Europy 2020 na antenach PSP:

 

Polsat Sport Premium 1: 06.09.2019 / 20:35 / Austria - Łotwa
Polsat Sport Premium 2: 06.09.2019 / 20:35 / Walia - Azerbejdżan

 

Na kolejne dni nie mogę znaleźć programu. Szkoda, że nie pokazują meczu naszych, bo ten będzie na Polsat Sporcie. 

 

Tylko z tego co widzę nie są to wcale mecze premium. W tym samym czasie na antenie Polsat Sport Extra będzie mecz: Niemcy - Holandia. 

Edited by shevchenko1987
Link to post
Share on other sites
W dniu 1.09.2019 o 16:02, DamPrz napisał:

Kanały Polsat Sport Premium świecą w nc+GO jakoś promocyjnie?

Nie mam tego wykupionego i nie działa mi w dekoderze

 

Te uprawnienia na NC+ GO na Polsat Sport Premium  już działają  kilka  miesięcy a na pewno przez całe wakacje i aż do teraz:) Czy to błąd uprawnień wątpię,  skoro wszyscy to mają , no chyba że promocja tymczasowa  :)

Link to post
Share on other sites

Ale taka prawda.Trafi się jeden nadgorliwy ,który zadzwoni z pytaniem czemu mu nie działa pakiet w dekoderze ,skoro odbiera go na PC-cie.I wtedy krótko , stare uprawnienia wygasną a zostaną nadane nowe. No chyba ,że to zachęta aby wykupić pakiet na dekoder:).

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

W tej promocji musi być paczka  8* Canal+ czy 6*Canal+ wystarczy żeby zadziała ta promocja ?? U mnie nie działają te kanały :( 

Edit:

 

Do tej pory brak kanałów Polsat Sport  Premium  :(

Edited by XMAREKK30
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...