Jump to content

Recommended Posts

Ciesz się że nie masz modułu cam bo wtedy by zwalili wszystko na sprzęt prywatny co jest w nim moduł.Tak było  w moim przypadku część oferty dzaiłało a jedna opcja nie i to o dziwo z nowym okresem rozliczeniowym.Wyleczyli mnie na długo ze zmian w mowie czyli dodawania opcji po tym co mi wypisywali.Ja bym się z nimi nie bawił sprawę bym skierował do Rzecznika Praw i Konsumentów skoro tych [beep]chów przerasta nadanie poprawne uprawnień na dany pakiet.

Link to post
Share on other sites

Ja już nie mam na nich siły. Moja cierpliwość się właśnie skończyła. Osiedlowe kablówki działają lepiej.

 

Paździerz.

 

 

 

Edited by jaszek
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

@SatExpert, oczywiście, że wrzucę. Zrobię to po zebraniu wszystkiego do kupy (korespondencja z ICOK, itp.), porządny tekst. Blog ma 70 tys. odsłon miesięcznie. 

 

Nawet pracownikowi APS-u u niego w domu nie działa! Czy może być coś bardziej paździerzowatego?!

Edited by jaszek
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, jaszek napisał:

Dzięki @Jakub471

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat

 

Co zatem mogę zrobić, żeby zadziały i u mnie, jak i Waszego pracownika w APS, u którego w domu też nie działa? Wymiana dekoderów nie pomogła.


W przypadku braku rozgrywek na dodatkowych kanałach PPV powinna widnieć plansza, świadcząca o wykupionej usłudze. Bardzo chciałbym pomóc Ci w tej kwestii. Proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. 

Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, jaszek napisał:

Dzięki, ale w nc+ cały czas to działa. Wolałbym zatem screena od klienta CP.

Aby mieć kanały Polsatu trzeba podpisać umowę z NC+ ;-)  Na szczęście, żeby mieć Canal+ nie trzeba mieć Polsatu 🤣

 

Od którego etapu rozgrywek wraca muzyka i gotowanie?

  • Confused 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, roberttosat napisał:

Aby mieć kanały Polsatu trzeba podpisać umowę z NC+ ;-)

Niestety nie wszystkie. Nie ma na tej platformie m. in. kanałów Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Tu wciąż lecą interesujące mnie prawa.

 

Oczywiście (stan na godzinę 15:20) nadal nie mam dostępu do kanałów Polsat Sport Premium PPV i widzę wciąż komunikat, że tych kanałów nie ma w moim abonamencie :) O 20:15 startuje runda rewanżowa 4. rundy eliminacji do LM, transmisja będzie m. in. na kanale Polsat Sport Premium 3. 

 

Największego polskiego operatora TV SAT przerasta dostarczenie do mojego domu oferty z umowy :) ICOK jeszcze wczoraj zamilkł i milczy do dzisiaj. Pomoc zaoferował jedynie @Specjalista Cyfrowy Polsat, za co dziękuję i doceniam. Ale to jednocześnie przeraża, że takie sprawy trzeba załatwiać takimi nieformalnymi drogami, jak niemające nic wspólnego z operatorem forum :crazy:

 

 

Po prostu operatorowi skończyły się już możliwości, którymi mógł zawsze kupić czas, zniechęcić klienta lub go zająć, zrzucić winę na klienta.

 

  • uprawnienia bezskutecznie ponawiane
  • resety/ustawienia fabryczne zrobione
  • sprzęt wymieniony
  • instalacja antenowa wykluczona, bo na instalacji antenowej z APS-u też nie działa, co na szczęście uwieczniłem zdjęciem

 

No nie ma co mi teraz odpisać. I piszę to bez ironii.

Edited by jaszek
Link to post
Share on other sites
13 minut temu, jaszek napisał:

Niestety nie wszystkie. Nie ma na tej platformie m. in. kanałów Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Tu wciąż lecą interesujące mnie prawa.

 

Dlatego uważam, że optymalnym rozwiązaniem jest zestaw NC+ i IPLA z podstawowym pakietem sportowym (z racji posiadania telefonu w Plusie nie płacę za niego dużo).

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Dostępu do kanałów oczywiście wciąż nie mam, ale operator nie pozostawił mnie z niczym. Po zalogowaniu się w ICOK jest dostępna dla mnie inna, atrakcyjna oferta dostępu do meczów w Polsat Sport Premium PPV3...

 

cfdc1d731c0a.jpg

Może zakup zadziała piorunem :rolleyes:

 

 

edit: Dostałem dostęp do PSP 3 PPV, obecnie mam uprawnienia:

 

7abbf23bb9c2e.jpg

 

Na kanałach PSP 4-6 PPV wciąż brak uprawnień. Za tym nie płaczę póki co, bo plansz oglądać nie potrzebuję. Jestem ciekawy, jak to będzie wyglądało później:

 

bdd1b71c350a0.jpg

  • Sad 1
Link to post
Share on other sites

*******

 

Właśnie zauważyłem, że mam wreszcie dostęp do całego pakietu Polsat Sport Premium (w tym wszystkich kanałów PPV). Na usunięcie problemu czekaliśmy 8 dni. Wszystko wskazuje, że problem leżał u nich, a nie w dekoderze. Jednak przegoniono nas w upał 20 km w jedną stronę na diagnozę i wymianę sprzętu...

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, dziękuję za pomoc.

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, jaszek napisał:

*******

 

Właśnie zauważyłem, że mam wreszcie dostęp do całego pakietu Polsat Sport Premium (w tym wszystkich kanałów PPV). Na usunięcie problemu czekaliśmy 8 dni. Wszystko wskazuje, że problem leżał u nich, a nie w dekoderze. Jednak przegoniono nas w upał 20 km w jedną stronę na diagnozę i wymianę sprzętu...

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, dziękuję za pomoc.

Cieszę się, że wszystko wróciło do normy. Przepraszam za napotkane niedogodności. Mam nadzieję, że taka sytuacja nie będzie miała miejsca w przyszłości.

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, aro napisał:

Pierwszy raz duet Borek - Smokowski razem wspólnie komentują, aczkolwiek to jest tylko losowanie Ligi Mistrzów...

Fajnie ich w duecie się słuchało. :)

Link to post
Share on other sites

Co?

 

To był jakiś koszmar. Wstyd. Angielskiego nie znają, a szydera ze Snaijdera... jesteśmy chyba jedynym krajem, w którym komentatorom by to uszło na sucho. 

 

Przełączyłem na Eurosport, bo dno.

Edited by darius010
  • Sad 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Jak ich lubię, to muszę się niestety zgodzić, że wczoraj to co pokazali to było dno :/

 

Przedstawiane są zasady losowania - "pozwólcie państwo, że nie będziemy ich omawiać, zrobimy to na bieżąco ...". Ja je znam, więc tego nie potrzebuję, ale od profesjonalizmu to jest dalekie. Nie każdy musi te zasady znać i dlatego były one jasno przedstawiane w wersji angielskiej.

 

Później jak już było samo losowanie to z przedstawiania tych zasad wyszło to, że po wylosowaniu pierwszej drużyny z drugiego koszyka, Smokowski od razu przyporządkował ją sobie sam do grupy A i brnął w to prawie 30 sekund, zanim zorientował się zdziwiony, że dopiero będzie losowanie konkretnej grupy. Też bym się zdziwił, w końcu to od tego sezonu dopiero tak 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

 

To, że nie ogarniali jakie grupy mogą być dostępne m.in. z powodu równego rozłożenia drużyn z tego samego kraju na poszczególne dni już pominę.

 

Jednym słowem - tragedia, więc nie mogę się zgodzić, że słuchało się ich dobrze :)

Edited by nix124
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Dzisiaj żona miała telefon z Cyfrowego Polsatu, wg zapewnień konsultanta z samej centrali. Padło chyba z 5 razy słowo "przepraszamy". Przedstawiono propozycję rekompensaty - anulowanie jednego pełnego okresu rozliczeniowego, czyli innymi słowy miesiąc gratis. Możliwa zamiana wartości rekompensaty na wybrane pakiety (w naszym przypadku w zasadzie wchodzi w grę tylko HBO oraz Canal+ Sport). Żona poprosiła o czas do namysłu do poniedziałku.  Ale na 99% wybierzemy darmowy miesiąc. 

 

Jednak potrafią w tej firmie rozwiązać problem. Jednak ciężko się o to doprosić, bo klienta na początku traktuje się jak głupka.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

@jaszek, Żebyś ty wiedział jakie cyrki w CP działy się kilkanaście lat temu. :D Raz pomimo opłacenia rachunku dwa tygodnie przed czasem, to zaczęto mnie straszyć windykacją poprzez komunikaty wysyłane na dekoder i musiałem im faxem wysyłać potwierdzenie przelewu. :rofl:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, jaszek napisał:

Dzisiaj żona miała telefon z Cyfrowego Polsatu, wg zapewnień konsultanta z samej centrali. Padło chyba z 5 razy słowo "przepraszamy". Przedstawiono propozycję rekompensaty - anulowanie jednego pełnego okresu rozliczeniowego, czyli innymi słowy miesiąc gratis. Możliwa zamiana wartości rekompensaty na wybrane pakiety (w naszym przypadku w zasadzie wchodzi w grę tylko HBO oraz Canal+ Sport). Żona poprosiła o czas do namysłu do poniedziałku.  Ale na 99% wybierzemy darmowy miesiąc. 

 

Jednak potrafią w tej firmie rozwiązać problem. Jednak ciężko się o to doprosić, bo klienta na początku traktuje się jak głupka.

@Specjalista Cyfrowy Polsat, czy ja również otrzymam przeprosiny i rekompensatę z racji, że u mnie też nie ma dostępu do tego kanału? Co prawda nie prowadzę bloga, ale każdy klient powinien być równo traktowany 🙄

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...