Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Godzinę temu, jaszek napisał: Dzięki @Jakub471 @Specjalista Cyfrowy Polsat Co zatem mogę zrobić, żeby zadziały i u mnie, jak i Waszego pracownika w APS, u którego w domu też nie działa? Wymiana dekoderów nie pomogła. W przypadku braku rozgrywek na dodatkowych kanałach PPV powinna widnieć plansza, świadcząca o wykupionej usłudze. Bardzo chciałbym pomóc Ci w tej kwestii. Proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 (edytowane) Ale jedno muszę oddać - po wymianie dekoderów zniknęła mi pikseloza na BBC Cbeebies i BBC Lifestyle, o której pisałem tutaj: @Specjalista Cyfrowy Polsat, za kilka chwil wyślę PW edit: Wszystko poszło na pw. Edytowane 26 Sierpnia 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 20 godzin temu, jaszek napisał: Dzięki, ale w nc+ cały czas to działa. Wolałbym zatem screena od klienta CP. Aby mieć kanały Polsatu trzeba podpisać umowę z NC+ Na szczęście, żeby mieć Canal+ nie trzeba mieć Polsatu Od którego etapu rozgrywek wraca muzyka i gotowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Zapewne od 1. kolejki fazy grupowej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, roberttosat napisał: Aby mieć kanały Polsatu trzeba podpisać umowę z NC+ Niestety nie wszystkie. Nie ma na tej platformie m. in. kanałów Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Tu wciąż lecą interesujące mnie prawa. Oczywiście (stan na godzinę 15:20) nadal nie mam dostępu do kanałów Polsat Sport Premium PPV i widzę wciąż komunikat, że tych kanałów nie ma w moim abonamencie O 20:15 startuje runda rewanżowa 4. rundy eliminacji do LM, transmisja będzie m. in. na kanale Polsat Sport Premium 3. Największego polskiego operatora TV SAT przerasta dostarczenie do mojego domu oferty z umowy ICOK jeszcze wczoraj zamilkł i milczy do dzisiaj. Pomoc zaoferował jedynie @Specjalista Cyfrowy Polsat, za co dziękuję i doceniam. Ale to jednocześnie przeraża, że takie sprawy trzeba załatwiać takimi nieformalnymi drogami, jak niemające nic wspólnego z operatorem forum Po prostu operatorowi skończyły się już możliwości, którymi mógł zawsze kupić czas, zniechęcić klienta lub go zająć, zrzucić winę na klienta. uprawnienia bezskutecznie ponawiane resety/ustawienia fabryczne zrobione sprzęt wymieniony instalacja antenowa wykluczona, bo na instalacji antenowej z APS-u też nie działa, co na szczęście uwieczniłem zdjęciem No nie ma co mi teraz odpisać. I piszę to bez ironii. Edytowane 27 Sierpnia 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xMaraSSx Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 13 minut temu, jaszek napisał: Niestety nie wszystkie. Nie ma na tej platformie m. in. kanałów Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Tu wciąż lecą interesujące mnie prawa. Dlatego uważam, że optymalnym rozwiązaniem jest zestaw NC+ i IPLA z podstawowym pakietem sportowym (z racji posiadania telefonu w Plusie nie płacę za niego dużo). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Dostępu do kanałów oczywiście wciąż nie mam, ale operator nie pozostawił mnie z niczym. Po zalogowaniu się w ICOK jest dostępna dla mnie inna, atrakcyjna oferta dostępu do meczów w Polsat Sport Premium PPV3... Może zakup zadziała piorunem edit: Dostałem dostęp do PSP 3 PPV, obecnie mam uprawnienia: Na kanałach PSP 4-6 PPV wciąż brak uprawnień. Za tym nie płaczę póki co, bo plansz oglądać nie potrzebuję. Jestem ciekawy, jak to będzie wyglądało później: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 ******* Właśnie zauważyłem, że mam wreszcie dostęp do całego pakietu Polsat Sport Premium (w tym wszystkich kanałów PPV). Na usunięcie problemu czekaliśmy 8 dni. Wszystko wskazuje, że problem leżał u nich, a nie w dekoderze. Jednak przegoniono nas w upał 20 km w jedną stronę na diagnozę i wymianę sprzętu... @Specjalista Cyfrowy Polsat, dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Pierwszy raz duet Borek - Smokowski razem wspólnie komentują, aczkolwiek to jest tylko losowanie Ligi Mistrzów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Godzinę temu, jaszek napisał: ******* Właśnie zauważyłem, że mam wreszcie dostęp do całego pakietu Polsat Sport Premium (w tym wszystkich kanałów PPV). Na usunięcie problemu czekaliśmy 8 dni. Wszystko wskazuje, że problem leżał u nich, a nie w dekoderze. Jednak przegoniono nas w upał 20 km w jedną stronę na diagnozę i wymianę sprzętu... @Specjalista Cyfrowy Polsat, dziękuję za pomoc. Cieszę się, że wszystko wróciło do normy. Przepraszam za napotkane niedogodności. Mam nadzieję, że taka sytuacja nie będzie miała miejsca w przyszłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Godzinę temu, aro napisał: Pierwszy raz duet Borek - Smokowski razem wspólnie komentują, aczkolwiek to jest tylko losowanie Ligi Mistrzów... Fajnie ich w duecie się słuchało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darius010 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 (edytowane) Co? To był jakiś koszmar. Wstyd. Angielskiego nie znają, a szydera ze Snaijdera... jesteśmy chyba jedynym krajem, w którym komentatorom by to uszło na sucho. Przełączyłem na Eurosport, bo dno. Edytowane 29 Sierpnia 2019 przez darius010 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Ale kto powiedział że oni angielskiego nie znają? Rozmowy nie były na temat fizyki kwantowej, wiec tłumaczenie ich dosłowne nie miałoby najmniejszego sensu. I tak najważniejsze było losowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 (edytowane) Jak ich lubię, to muszę się niestety zgodzić, że wczoraj to co pokazali to było dno Przedstawiane są zasady losowania - "pozwólcie państwo, że nie będziemy ich omawiać, zrobimy to na bieżąco ...". Ja je znam, więc tego nie potrzebuję, ale od profesjonalizmu to jest dalekie. Nie każdy musi te zasady znać i dlatego były one jasno przedstawiane w wersji angielskiej. Później jak już było samo losowanie to z przedstawiania tych zasad wyszło to, że po wylosowaniu pierwszej drużyny z drugiego koszyka, Smokowski od razu przyporządkował ją sobie sam do grupy A i brnął w to prawie 30 sekund, zanim zorientował się zdziwiony, że dopiero będzie losowanie konkretnej grupy. Też bym się zdziwił, w końcu to od tego sezonu dopiero tak To, że nie ogarniali jakie grupy mogą być dostępne m.in. z powodu równego rozłożenia drużyn z tego samego kraju na poszczególne dni już pominę. Jednym słowem - tragedia, więc nie mogę się zgodzić, że słuchało się ich dobrze Edytowane 30 Sierpnia 2019 przez nix124 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Dzisiaj żona miała telefon z Cyfrowego Polsatu, wg zapewnień konsultanta z samej centrali. Padło chyba z 5 razy słowo "przepraszamy". Przedstawiono propozycję rekompensaty - anulowanie jednego pełnego okresu rozliczeniowego, czyli innymi słowy miesiąc gratis. Możliwa zamiana wartości rekompensaty na wybrane pakiety (w naszym przypadku w zasadzie wchodzi w grę tylko HBO oraz Canal+ Sport). Żona poprosiła o czas do namysłu do poniedziałku. Ale na 99% wybierzemy darmowy miesiąc. Jednak potrafią w tej firmie rozwiązać problem. Jednak ciężko się o to doprosić, bo klienta na początku traktuje się jak głupka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 @jaszek, Żebyś ty wiedział jakie cyrki w CP działy się kilkanaście lat temu. Raz pomimo opłacenia rachunku dwa tygodnie przed czasem, to zaczęto mnie straszyć windykacją poprzez komunikaty wysyłane na dekoder i musiałem im faxem wysyłać potwierdzenie przelewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 My profilaktycznie mamy zawsze nadpłatę na 1 miesiąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, jaszek napisał: Dzisiaj żona miała telefon z Cyfrowego Polsatu, wg zapewnień konsultanta z samej centrali. Padło chyba z 5 razy słowo "przepraszamy". Przedstawiono propozycję rekompensaty - anulowanie jednego pełnego okresu rozliczeniowego, czyli innymi słowy miesiąc gratis. Możliwa zamiana wartości rekompensaty na wybrane pakiety (w naszym przypadku w zasadzie wchodzi w grę tylko HBO oraz Canal+ Sport). Żona poprosiła o czas do namysłu do poniedziałku. Ale na 99% wybierzemy darmowy miesiąc. Jednak potrafią w tej firmie rozwiązać problem. Jednak ciężko się o to doprosić, bo klienta na początku traktuje się jak głupka. @Specjalista Cyfrowy Polsat, czy ja również otrzymam przeprosiny i rekompensatę z racji, że u mnie też nie ma dostępu do tego kanału? Co prawda nie prowadzę bloga, ale każdy klient powinien być równo traktowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Sprawa odnośnie tej usługi jest weryfikowana. Bardzo proszę o cierpliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Weryfikacja weryfikacją, a niedostępność niedostępnością. Analogiczna sytuacja jak u kolegi @jaszek. Klient klientowi równy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Rozumiem. Proszę jednak oczekiwać na rozwiązanie sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Proszę jednak oczekiwać na rozwiązanie sprawy Przepraszam, ale nie uważasz, że takie stwierdzenie jest w takim przypadku nieco niestosowne? Sprzedajecie usługi, które nie działają jak należy (najdelikatniej mówiąc). Patrząc na czas potrzebny Wam na rozwiązanie bądź co bądź błahych u innych operatorów problemów można odnieść wrażenie, że albo ktoś bagatelizuje problemy, albo wdrażacie usługi na zasadzie "Hurra!!!!!!!", czyli bez należytego przetestowania itp. Te problemy powinny być dla Was znane od NAJPÓŹNIEJ 20 sierpnia wieczorem. W tym jednak dniu Wasi konsultanci nawet nie wiedzieli, że ruszają rozgrywki (transmisje). Przez 3-4 kolejne dni byli głusi na argumenty klientów. Jest 30 sierpnia, więc mija właśnie 10 dni. Ile czasu można spokojnie oczekiwać? Już weekend, przecież wszyscy wiemy, że w weekend to raczej nikt tego nie naprawi (bardzo się zdziwię). Ja mam nadzieję, że nikt u Was nie rozwiązuje tych problemów każdemu z osobna. Że jednak problemy są rozwiązywane całkowicie, a nie łatane. Żona zgłaszała Wam tę anomalię (brak uprawnień) w lipcu(!). Wtedy nikt nawet nie pomyślał, żeby wtedy to sprawdzić. A potem (po 20 sierpnia) zamiast szukać problemów u siebie, szukaliście ich u klienta. Straciliście wtedy mnóstwo cennego czasu. To wszystko jest naprawdę trudne do obrony. Trwa to na tyle długo, że należałoby również zadzwonić do użytkownika @shevchenko1987 i przynajmniej wyjaśnić mu (lub spróbować wyjaśnić) co, jak i kiedy. Albo chociaż logicznie odpowiedzieć pisemnie. Edytowane 30 Sierpnia 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wislok Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Na szczęście w Ipli nie mam takich kłopotów, jak za coś zapłaciłem to otrzymuję zakupioną usługę. Te historie to dowód na to,że nie warto się z CP wiązać. Na tym zakończę, bo wiem,że może by się niepotrzebnie oberwało trybikom typu @Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Dodam tylko od siebie że czasami dzieje się coś kompletnie bez naszego udziału i ani ja ani żaden spec nie jest w stanie tego naprawić. Na ilus tam abonentów a CP ma ich dużo wyskakuje błąd informatyczny który na kontrakcie robi różne złe rzeczy typu nie księguje pieniędzy i co miesiąc masz telefony że nie zapłaciłeś a zapłaciłeś, albo wyrzuca Ci co miesiac uprawnienia i musisz ponawiać. I to jest niezależne i nie da się tego naprawić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodzambo Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2019 13 godzin temu, wislok napisał: Na szczęście w Ipli nie mam takich kłopotów, jak za coś zapłaciłem to otrzymuję zakupioną usługę. Te historie to dowód na to,że nie warto się z CP wiązać. Na tym zakończę, bo wiem,że może by się niepotrzebnie oberwało trybikom typu @Specjalista Cyfrowy Polsat No pewnie, kilka osób vs kilkaset tysięcy (zapewne) u których usługa działa dobrze daje jednoznaczną odpowiedź że nie ma co się z CP wiązać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.