Skocz do zawartości

Kanały Polsat Sport Premium


Barti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, jaszek napisał:

Dzięki @Jakub471

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat

 

Co zatem mogę zrobić, żeby zadziały i u mnie, jak i Waszego pracownika w APS, u którego w domu też nie działa? Wymiana dekoderów nie pomogła.


W przypadku braku rozgrywek na dodatkowych kanałach PPV powinna widnieć plansza, świadcząca o wykupionej usłudze. Bardzo chciałbym pomóc Ci w tej kwestii. Proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, jaszek napisał:

Dzięki, ale w nc+ cały czas to działa. Wolałbym zatem screena od klienta CP.

Aby mieć kanały Polsatu trzeba podpisać umowę z NC+ ;-)  Na szczęście, żeby mieć Canal+ nie trzeba mieć Polsatu ?

 

Od którego etapu rozgrywek wraca muzyka i gotowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, roberttosat napisał:

Aby mieć kanały Polsatu trzeba podpisać umowę z NC+ ;-)

Niestety nie wszystkie. Nie ma na tej platformie m. in. kanałów Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Tu wciąż lecą interesujące mnie prawa.

 

Oczywiście (stan na godzinę 15:20) nadal nie mam dostępu do kanałów Polsat Sport Premium PPV i widzę wciąż komunikat, że tych kanałów nie ma w moim abonamencie :) O 20:15 startuje runda rewanżowa 4. rundy eliminacji do LM, transmisja będzie m. in. na kanale Polsat Sport Premium 3. 

 

Największego polskiego operatora TV SAT przerasta dostarczenie do mojego domu oferty z umowy :) ICOK jeszcze wczoraj zamilkł i milczy do dzisiaj. Pomoc zaoferował jedynie @Specjalista Cyfrowy Polsat, za co dziękuję i doceniam. Ale to jednocześnie przeraża, że takie sprawy trzeba załatwiać takimi nieformalnymi drogami, jak niemające nic wspólnego z operatorem forum :crazy:

 

 

Po prostu operatorowi skończyły się już możliwości, którymi mógł zawsze kupić czas, zniechęcić klienta lub go zająć, zrzucić winę na klienta.

 

  • uprawnienia bezskutecznie ponawiane
  • resety/ustawienia fabryczne zrobione
  • sprzęt wymieniony
  • instalacja antenowa wykluczona, bo na instalacji antenowej z APS-u też nie działa, co na szczęście uwieczniłem zdjęciem

 

No nie ma co mi teraz odpisać. I piszę to bez ironii.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, jaszek napisał:

Niestety nie wszystkie. Nie ma na tej platformie m. in. kanałów Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Tu wciąż lecą interesujące mnie prawa.

 

Dlatego uważam, że optymalnym rozwiązaniem jest zestaw NC+ i IPLA z podstawowym pakietem sportowym (z racji posiadania telefonu w Plusie nie płacę za niego dużo).

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostępu do kanałów oczywiście wciąż nie mam, ale operator nie pozostawił mnie z niczym. Po zalogowaniu się w ICOK jest dostępna dla mnie inna, atrakcyjna oferta dostępu do meczów w Polsat Sport Premium PPV3...

 

cfdc1d731c0a.jpg

Może zakup zadziała piorunem :rolleyes:

 

 

edit: Dostałem dostęp do PSP 3 PPV, obecnie mam uprawnienia:

 

7abbf23bb9c2e.jpg

 

Na kanałach PSP 4-6 PPV wciąż brak uprawnień. Za tym nie płaczę póki co, bo plansz oglądać nie potrzebuję. Jestem ciekawy, jak to będzie wyglądało później:

 

bdd1b71c350a0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*******

 

Właśnie zauważyłem, że mam wreszcie dostęp do całego pakietu Polsat Sport Premium (w tym wszystkich kanałów PPV). Na usunięcie problemu czekaliśmy 8 dni. Wszystko wskazuje, że problem leżał u nich, a nie w dekoderze. Jednak przegoniono nas w upał 20 km w jedną stronę na diagnozę i wymianę sprzętu...

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jaszek napisał:

*******

 

Właśnie zauważyłem, że mam wreszcie dostęp do całego pakietu Polsat Sport Premium (w tym wszystkich kanałów PPV). Na usunięcie problemu czekaliśmy 8 dni. Wszystko wskazuje, że problem leżał u nich, a nie w dekoderze. Jednak przegoniono nas w upał 20 km w jedną stronę na diagnozę i wymianę sprzętu...

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, dziękuję za pomoc.

Cieszę się, że wszystko wróciło do normy. Przepraszam za napotkane niedogodności. Mam nadzieję, że taka sytuacja nie będzie miała miejsca w przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ich lubię, to muszę się niestety zgodzić, że wczoraj to co pokazali to było dno :/

 

Przedstawiane są zasady losowania - "pozwólcie państwo, że nie będziemy ich omawiać, zrobimy to na bieżąco ...". Ja je znam, więc tego nie potrzebuję, ale od profesjonalizmu to jest dalekie. Nie każdy musi te zasady znać i dlatego były one jasno przedstawiane w wersji angielskiej.

 

Później jak już było samo losowanie to z przedstawiania tych zasad wyszło to, że po wylosowaniu pierwszej drużyny z drugiego koszyka, Smokowski od razu przyporządkował ją sobie sam do grupy A i brnął w to prawie 30 sekund, zanim zorientował się zdziwiony, że dopiero będzie losowanie konkretnej grupy. Też bym się zdziwił, w końcu to od tego sezonu dopiero tak ?‍♂️?‍♂️?‍♂️

 

To, że nie ogarniali jakie grupy mogą być dostępne m.in. z powodu równego rozłożenia drużyn z tego samego kraju na poszczególne dni już pominę.

 

Jednym słowem - tragedia, więc nie mogę się zgodzić, że słuchało się ich dobrze :)

Edytowane przez nix124
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj żona miała telefon z Cyfrowego Polsatu, wg zapewnień konsultanta z samej centrali. Padło chyba z 5 razy słowo "przepraszamy". Przedstawiono propozycję rekompensaty - anulowanie jednego pełnego okresu rozliczeniowego, czyli innymi słowy miesiąc gratis. Możliwa zamiana wartości rekompensaty na wybrane pakiety (w naszym przypadku w zasadzie wchodzi w grę tylko HBO oraz Canal+ Sport). Żona poprosiła o czas do namysłu do poniedziałku.  Ale na 99% wybierzemy darmowy miesiąc. 

 

Jednak potrafią w tej firmie rozwiązać problem. Jednak ciężko się o to doprosić, bo klienta na początku traktuje się jak głupka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jaszek, Żebyś ty wiedział jakie cyrki w CP działy się kilkanaście lat temu. :D Raz pomimo opłacenia rachunku dwa tygodnie przed czasem, to zaczęto mnie straszyć windykacją poprzez komunikaty wysyłane na dekoder i musiałem im faxem wysyłać potwierdzenie przelewu. :rofl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jaszek napisał:

Dzisiaj żona miała telefon z Cyfrowego Polsatu, wg zapewnień konsultanta z samej centrali. Padło chyba z 5 razy słowo "przepraszamy". Przedstawiono propozycję rekompensaty - anulowanie jednego pełnego okresu rozliczeniowego, czyli innymi słowy miesiąc gratis. Możliwa zamiana wartości rekompensaty na wybrane pakiety (w naszym przypadku w zasadzie wchodzi w grę tylko HBO oraz Canal+ Sport). Żona poprosiła o czas do namysłu do poniedziałku.  Ale na 99% wybierzemy darmowy miesiąc. 

 

Jednak potrafią w tej firmie rozwiązać problem. Jednak ciężko się o to doprosić, bo klienta na początku traktuje się jak głupka.

@Specjalista Cyfrowy Polsat, czy ja również otrzymam przeprosiny i rekompensatę z racji, że u mnie też nie ma dostępu do tego kanału? Co prawda nie prowadzę bloga, ale każdy klient powinien być równo traktowany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Proszę jednak oczekiwać na rozwiązanie sprawy

Przepraszam, ale nie uważasz, że takie stwierdzenie jest w takim przypadku nieco niestosowne? Sprzedajecie usługi, które nie działają jak należy (najdelikatniej mówiąc). Patrząc na czas potrzebny Wam na rozwiązanie bądź co bądź błahych u innych operatorów problemów można odnieść wrażenie, że albo ktoś bagatelizuje problemy, albo wdrażacie usługi na zasadzie "Hurra!!!!!!!", czyli bez należytego przetestowania itp.

 

Te problemy powinny być dla Was znane od NAJPÓŹNIEJ 20 sierpnia wieczorem. W tym jednak dniu Wasi konsultanci nawet nie wiedzieli, że ruszają rozgrywki (transmisje). Przez 3-4 kolejne dni byli głusi na argumenty klientów. Jest 30 sierpnia, więc mija właśnie 10 dni. Ile czasu można spokojnie oczekiwać? Już weekend, przecież wszyscy wiemy, że w weekend to raczej nikt tego nie naprawi (bardzo się zdziwię). 

 

Ja mam nadzieję, że nikt u Was nie rozwiązuje tych problemów każdemu z osobna. Że jednak problemy są rozwiązywane całkowicie, a nie łatane. 

 

Żona zgłaszała Wam tę anomalię (brak uprawnień) w lipcu(!). Wtedy nikt nawet nie pomyślał, żeby wtedy to sprawdzić. A potem (po 20 sierpnia) zamiast szukać problemów u siebie, szukaliście ich u klienta. Straciliście wtedy mnóstwo cennego czasu.

 

To wszystko jest naprawdę trudne do obrony. Trwa to na tyle długo, że należałoby również zadzwonić do użytkownika @shevchenko1987 i przynajmniej wyjaśnić mu (lub spróbować wyjaśnić) co, jak i kiedy. Albo chociaż logicznie odpowiedzieć pisemnie.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko od siebie że czasami dzieje się coś kompletnie bez naszego udziału i ani ja ani żaden spec nie jest w stanie tego naprawić. Na ilus tam abonentów a CP ma ich dużo wyskakuje błąd informatyczny który na kontrakcie robi różne złe rzeczy typu nie księguje pieniędzy i co miesiąc masz telefony że nie zapłaciłeś a zapłaciłeś, albo wyrzuca Ci co miesiac uprawnienia i musisz ponawiać. I to jest niezależne i nie da się tego naprawić.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, wislok napisał:

Na szczęście w Ipli nie mam takich kłopotów, jak za coś zapłaciłem to otrzymuję zakupioną usługę. Te historie to dowód na to,że nie warto się z CP wiązać. Na tym zakończę, bo wiem,że może by się niepotrzebnie oberwało trybikom typu @Specjalista Cyfrowy Polsat


No pewnie, kilka osób vs kilkaset tysięcy (zapewne) u których usługa działa dobrze daje jednoznaczną odpowiedź że nie ma co się z CP wiązać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...