Madekp Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 40 minut temu, jaszek napisał: Dzisiaj, kiedy już skończyły się mecze, dostałem odpowiedź. Ale za to jaką: Ręce i nogi opadają... @Specjalista Cyfrowy Polsat, możesz jakoś temu zaradzić? Przepraszam, ale pisząc przez ICOK nie mam pewności, czy po drugiej stronie jest człowiek, czy może już po prostu boot. Dla mnie przed momentem zablokowali całkowita możliwość oglądania tego pakietu. Zwyczajnie chcą orżnąc podwójnie na kasę. Co tam za bajzel mają uj go wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 I ten człowiek podpisuje się jeszcze jako kierownik. Kolejny Nikodem Dyzma. W tym momencie wszystkie 6 kanałów jest dostępnych a brak transmisji na żywo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 32 minuty temu, marekpolek napisał: W tym momencie wszystkie 6 kanałów jest dostępnych a brak transmisji na żywo No właśnie. A u mnie cały czas tak: - Polsat Sport Premium 2: - Polsat Sport Premium PPV 3: Poziom wiedzy konsultantów również jest zatrważający. Wczesnym popołudniem zadzwoniłem, to konsultantka sprawdzała, czy w umowie mam zagwarantowane kanały PPV, będąc głuchą na moje stwierdzenie, że to przecież jeden pakiet... Czasami człowiek jest po prostu bezradny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego44 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Ja także utraciłem dostęp do pakietu,a do tej pory miałem ważność do 10 grudnia.(Android tv). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 (edytowane) 15 godzin temu, jaszek napisał: No właśnie. A u mnie cały czas tak: - Polsat Sport Premium 2: - Polsat Sport Premium PPV 3: Poziom wiedzy konsultantów również jest zatrważający. Wczesnym popołudniem zadzwoniłem, to konsultantka sprawdzała, czy w umowie mam zagwarantowane kanały PPV, będąc głuchą na moje stwierdzenie, że to przecież jeden pakiet... Czasami człowiek jest po prostu bezradny... U mnie to samo tylko, że na dekoderze OTT. Nie można było we wtorek i w środę nic zobaczyć. Edytowane 23 Sierpnia 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 (edytowane) To jest dość zabawne błędne koło. Żeby udowodnić swoje racje najlepiej zadzwonić w trakcie takiej transmisji LIVE na którymkolwiek z kanałów PPV (obecnie jest to tylko kanał Polsat Sport Premium PPV 3). Telefon przed takim meczem skutkuje z automatu odpowiedzią, że kanały te uruchamiane są tylko na czas meczu. A jak się zadzwoni właśnie tuż przed meczem lub w jego trakcie, ponawiają uprawnienia (każąc przy tym być na kanale Polsat HD) prosząc o oczekiwanie do nawet 3 godzin(!). Po tym czasie (gdy już nie obejrzeliśmy żadnej transmisji, również tej na PSP1 i PSP2) gdy zadzwonimy raz jeszcze, że nie zadziałało ponownie usłyszymy, że kanały te są uruchamiane tylko na czas meczów, a że teraz mecz już nie leci (skończył się przecież, bo czekaliśmy 3 godziny, a mecz trwa 90 minut + przerwa) to zjawisko niedziałania jest zupełnie prawidłowe. I następnego dnia wszystko od początku Edytowane 23 Sierpnia 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 (edytowane) To się nazywa skutecznie zabezpieczyć kontent premium Edytowane 23 Sierpnia 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 O tak. Kolejna ich odpowiedź, gdy już wytłumaczyłem im plan transmisji oraz to, że kanał PPV nadawał transmisję LIVE), mówi oczywiście, że u nich wszystko jest ok: Następnym krokiem będzie wysłanie mnie do APS-u z dekoderami. Do najbliższego mam 20 km w jedną stronę. Do wszystkich - czy teraz macie dostęp do kanałów PSP PPV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Tak, ja mam dostęp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Dzięki. Przed godziną zadzwoniłem do najbliższego APS-u, w Ostródzie (Warmińsko-Mazurskie). Tam akurat nie mają na miejscu podłączonego dekodera (szok, ale mniejsza z tym), ale sprzedawca (zresztą bardzo przytomny i zaradny chłopak) zadzwonił do siebie do domu, żeby sprawdzić, czy kanały PSP PPV działają. I co? U niego też nie działają Polsat Sport Premium 1 i 2 normalnie są, zaś te PPV nie (brak uprawnień) Sam miał dzwonić za chwilę na infolinię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Ło matko, ależ CP ma bajzel w tych uprawnieniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korek Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 20 godzin temu, grzego44 napisał: Ja także utraciłem dostęp do pakietu,a do tej pory miałem ważność do 10 grudnia.(Android tv). Ja miałem do listopada (już nie pamiętam którego) i... już też nie mam (Android TV). Dziwne bo jeszcze wczoraj wszystko było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 24 minuty temu, SatExpert napisał: Ło matko, ależ CP ma bajzel w tych uprawnieniach. na evoboxie ip od pół roku kanał 150 (dla abonentów) ma brak uprawnień i epg z disco polo music... zadzwoniłem... oczywiście jedyna odpowiedź to ustawienia fabryczne, reset itd... a no i ponowienie uprawnień "z satelity" (w usłudze ip haha). rozwiązanie na wszystko.. które nic nie daje poza wkurzeniem użytkownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 W dniu 23.08.2019 o 11:59, jaszek napisał: O tak. Kolejna ich odpowiedź, gdy już wytłumaczyłem im plan transmisji oraz to, że kanał PPV nadawał transmisję LIVE), mówi oczywiście, że u nich wszystko jest ok: Następnym krokiem będzie wysłanie mnie do APS-u z dekoderami. Do najbliższego mam 20 km w jedną stronę. Do wszystkich - czy teraz macie dostęp do kanałów PSP PPV? No to wysłali mnie do APS-u. 20 km w jedną stronę Oczywiście kanały PSP PPV wciąż nie działają. Wg mnie to oni tam pracują na jakimś chorym drzewie procedur. Koniec tego drzewa bez względu na wcześniejsze odpowiedzi znajduje się w tym samym miejscu. No dobra, pośmialiśmy się, pożartowaliśmy. Pojechałem do APS, wymieniłem dekodery i bez zmian. Nadal nie posiadam uprawnień do odbioru kanałów Polsat Sport Premium PPV. Poniżej zdjęcie wykonane w APS-ie, w którym spędziłem dzisiaj ponad godzinę. Pracownicy nie byli w stanie nic więcej dla mnie zrobić. Co ciekawe co prawda mają w tym APS dekoder z anteną, ale - uwaga - nie mają pakietu Polsat sport Premium... Więc nie wiedzą jak jest u nich. Zdjęcie wykonane w APS-ie z moim dekoderem: @Specjalista Cyfrowy Polsat Co ja mogę jeszcze zrobić? Pytam szczerze i bez ironii. Chcę oglądać to, za co płacę co miesiąc. Aneks na 36 miesięcy podpisałem właśnie dla LM i LE, których w całości nie mogę oglądać. To już naprawdę przestaje być śmieszne. Kolejno: - były wielokrotnie ponawiane uprawnienia - były przywracane ustawienia fabryczne obu dekoderów (główny i dodatkowy) - sprzęt dzisiaj został wymieniony na nowy Co teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 U mnie jest plansza PSP więc widocznie nie wina softu dekodera tylko może nadania uprawnień na karte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 (edytowane) Czy ktoś mógłby wstawić tu zdjęcie takiej planszy, żeby pokazać to "specjalistom" w ICOK? Będę zobowiązany. Edytowane 26 Sierpnia 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Kanał 132 PPV3 (na pozostałych to samo): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Dzięki, ale w nc+ cały czas to działa. Wolałbym zatem screena od klienta CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 U mnie te kanały działają http://imgur.com/a/aZqFgnh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Dzięki @Jakub471 @Specjalista Cyfrowy Polsat Co zatem mogę zrobić, żeby zadziały i u mnie, jak i Waszego pracownika w APS, u którego w domu też nie działa? Wymiana dekoderów nie pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Ciesz się że nie masz modułu cam bo wtedy by zwalili wszystko na sprzęt prywatny co jest w nim moduł.Tak było w moim przypadku część oferty dzaiłało a jedna opcja nie i to o dziwo z nowym okresem rozliczeniowym.Wyleczyli mnie na długo ze zmian w mowie czyli dodawania opcji po tym co mi wypisywali.Ja bym się z nimi nie bawił sprawę bym skierował do Rzecznika Praw i Konsumentów skoro tych [beep]chów przerasta nadanie poprawne uprawnień na dany pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 (edytowane) Ja już nie mam na nich siły. Moja cierpliwość się właśnie skończyła. Osiedlowe kablówki działają lepiej. Paździerz. Edytowane 26 Sierpnia 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 (edytowane) @jaszek, W sumie, to u ciebie na stronie też by się przydało to wrzucić - o, tu by pasowało. https://mvno-gsm.pl/category/telewizja-cyfrowa/ Edytowane 26 Sierpnia 2019 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 (edytowane) @SatExpert, oczywiście, że wrzucę. Zrobię to po zebraniu wszystkiego do kupy (korespondencja z ICOK, itp.), porządny tekst. Blog ma 70 tys. odsłon miesięcznie. Nawet pracownikowi APS-u u niego w domu nie działa! Czy może być coś bardziej paździerzowatego?! Edytowane 26 Sierpnia 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 OT. 70 tysięcy+1, bo już sobie pobrałem twój RSS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.