Jump to content
Emil.1603

Netflix – pytania, problemy, komentarze

Recommended Posts

To, że nikt ni piraci jest ciekawym stwierdzeniem i bardzo dalekim od prawdy. Osobiście nie ściągam filmów bo to nie ma sensu, a przy łączu 10 megabitów/s z Orange chyba by trwało wieki. Jednak ludzie ciągle to robią. Zauważ, że niektórym szkoda 5zł do abonamentu telewizyjnego i się o to kłócą z konsultantami :D Myślisz, że im nie szkoda dodatkowych kilkunastu czy kilkudziesięciu na Netflix?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, herman78 napisał:

Nie da bym samemu 52 zł zł, mimo ogromu materiału i jakości, bo i tak nie da się zobaczyć wszystkiego, a tu trzeba jeszcze żyć, sportować się, pograć w dobrą grę.

Netflix, to nie jest towar pierwszej potrzeby, jak Cię nie stać to pozostaje TV naziemna. Tam też można coś ciekawego znaleźć.

 

28 minut temu, herman78 napisał:

... jeszcze byś się zdziwił :)

Jak czytam takie bzdury, to wszystkiego się odechciewa...

 

Edited by Pawop
  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Pawop napisał:

Jak czytam takie bzdury, to wszystkiego się odechciewa...

 


Jak ciebie czytam także... pozdrawiam... :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli miałem wcześniej konto Netflix, opłacone przez T-Mobile, to teraz jak będę zakładał już normalnie to będę miał jeden miesiąc darmowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Jak założysz na innego E-maila niż podałeś w T-Mobile, to będziesz miał darmowy miesiąc. Oczywiście, nie zapominaj  o karcie płatniczej. To też trzeba podać.

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak o karcie wiem, czyli jak na ten sam e-mail to darmowy miesiąc przepada...szkoda, ale cóż zrobić...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpalam serial, który jest w 4k idzie w 480p, odpalam serial który jest w HD idzie max mb i 1080p. Kolega mi napisał, że tak ma, widzę że ja też. Jakaś globalna awaria?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też bez problemów. Ale po wczorajszym pożarze w T-Mobile dzieją się różne dziwne rzeczy z ruchem sieciowym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam LTE od T-mobile faktycznie. Widzę po transferze 8 mb i Lucifer idzie 720p /1,15 mb.

 

Ale znajomy ma lokalnego dostawcę i to samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może ten lokalny dostawca też wychodzi gdzieś na świat przez T-Mobile. Dawne GTS itd to też ich łącza.

Mój znajomy na necie domowym TMob ma od wczoraj na speedteście 20/20 Mbps (wg umowy powinno być 20/3, a realnie to i tak pokazywało co nawjwyżej połowę tego), ale "w praniu" to nawet YT mu przycina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam T-Mobile, u mnie to samo. Speedtest Netflixa pokazuje 30 Mbps, a w tym samym czasie filmy idą w jakości 480p. Tylko ten problem mam od dwóch tygodni i raczej po godzinie 19:00.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli mam Netflix na czterech telewizorach to jeśli spróbuje założyć konto na telefonie, to będzie prośba o usunięcie jednego z urządzeń?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Ja mam zarejestrowane dwa Smart TV, PS4 , odtwarzacz Blu Ray oraz androida i nic nie musiałem usuwać.

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

To dlaczego w wykupionej opcji Premium jest dostępność na cztery urządzenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

4 urządzenia równocześnie. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cztery w jednym czasie..To nie HBO:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To dobrze czyli rejestruje kolejne urządzenie😀

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 2.02.2019 o 07:52, butters napisał:

Mam T-Mobile, u mnie to samo. Speedtest Netflixa pokazuje 30 Mbps, a w tym samym czasie filmy idą w jakości 480p. Tylko ten problem mam od dwóch tygodni i raczej po godzinie 19:00.

Jako, że problem dalej występuje napisałem do nich. 

 

Centrum pomocy na skandalicznie niskim poziomie, kobieta która ze mną rozmawiała nie rozumiała co się kryje pod parametrami video 0,53 mb/s/480.

 

Nie uzyskałem, żadnej informacji która mogła by pomóc. 

 

Nadal w godzinach wieczornych max to 480p i 1,67 mb/s przy filmach dostępnych w 4K. I Full HD max ile się da, przy filmach w HD. 

 

Nie wiem co o tym sądzić. Narazie zmieniłem plan na HD, w dzień kiedy 4K działa pracuję. Mam odczucie, że mają problemy z wydajnością serwerów. Bo ich speed test dobrze mierzy mi prędkość.

Edited by darius010

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth
17 minut temu, darius010 napisał:

Nie wiem co o tym sądzić. .....zmieniłem plan na HD, w dzień kiedy 4K działa pracuję. Mam odczucie, że mają problemy z wydajnością serwerów. Bo ich speed test dobrze mierzy mi prędkość.

Na moim internecie nie zauważyłem, żadnych problemów. Film/serial ma być w 4K to idzie w 4K o każdej porze dnia i nocy.

Od kogo ty masz ten internet??

Przyczyn może być wiele. Karta sieciowa w telewizorze, telewizor połączony z siecią za pomocą wifi.

Masz może Samsunga z 2016?

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ja to zauważyłem 2 dni temu, bo napisał mi kolega.

 

Film ma być w 4k i jest w 4K tylko w południe, wczoraj o 23 oglądałem Narcosa w 4k. Jakikolwiek problem z tv wykluczył by w ogóle 4K. A to działa.

 

Internetu jest lte. Czyli logiczne, że są wachania więc czasem jest wolniejszy, ale to wystarczy do HD, a mimo to idze w SD. Inna rzecz że Tytani, Bodygard idzie w Full HD, a serial oryginalny dostępny w 4k idzie w SD w tym samym czasie. 

 

Internetu od T-mobile mam od 1,5 roku, zero problemów z Netflix do teraz. Samsung jest z 2016, ale najnowsza aplikacja. Wszystko działa.

 

Rozumiem, że Internetu byłby za wolny, ale Netflix w aplikacji zmierzy mi prędkość wyjedzie 7, to dlaczego idzie 1,6/480p, a nie 1080p? Tydzień temu by tak to wyglądało. 

 

Kolega ma Samsunga z 2018, Internet po kablu od lokalnego dostawcy. Testował na tv i PS4 pro to samo. Sam sprawdzałem na laptopie to, samo, oraz po intecie z telefonu play.

 

 

HBO GO, Youtube ok.

Edited by darius010

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth
19 minut temu, darius010 napisał:

 

Rozumiem, że Internetu byłby za wolny, ale Netflix w aplikacji zmierzy mi prędkość wyjedzie 7, to dlaczego idzie 1,6/480p, a nie 1080p?

7 Mbps? Taką prędkość osiągasz?? To trochę mało by 4K płynnie oglądać.

Nie porównuj HBO GO i Youtbue. To nie jest dobry miernik.

Masz może APV? Tutaj byś miał możliwość sprawdzenia swojego internetu oraz TV.

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...