Bushiken Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 (edytowane) Istotne jest to, że Dark jest bez HDR a tym bardziej Dolby Vision. Edytowane 10 Września 2020 przez Bushiken Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 https://nt.interia.pl/news-netflix-nowy-system-kompresji-zawodzi,nId,4720890 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Panowie, Dlaczego po zalogowaniu się do Netflixa na dekoderze Canal+ na żadnej pozycji nie widzę w opcjach dźwięku 5.1? Mam tylko stereo. Dekoder jest podłączony przez HDMI do TV oraz optycznym do amplitunera. Będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoopiter Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Ograniczenia dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 5 godzin temu, Nasir napisał: Panowie, Dlaczego po zalogowaniu się do Netflixa na dekoderze Canal+ na żadnej pozycji nie widzę w opcjach dźwięku 5.1? Mam tylko stereo. Dekoder jest podłączony przez HDMI do TV oraz optycznym do amplitunera. Będę wdzięczny za pomoc. Podłącz do amplitunera po HDMI. Dźwięk 5.1 na Netflixie jest w Dolby Digital Plus, dlatego na optyku masz stereo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 (edytowane) Dziękuję za odpowiedź. Nie rozumiem tego, dlaczego na ekranie TV - na dwóch różnych TV (podłączonych HDMI) - przed włączeniem odtwarzania danego filmu w opcjach dźwięku widzę do wyboru 5.1 lub stereo. W tym przypadku są to telewizory smart z opcją Netflix. Telewizory łączą się bezpośrednio z Internetem. Są to telewizory stereo. Natomiast na TV (bez smart) podłączonym z dekoderem Canal+ widzę tylko stereo. Czyżby soft dekodera w opcji Netflixa miał jakieś ograniczenia? Edytowane 18 Września 2020 przez Barti Wyrażenie skrótowe "TV" piszemy wielkimi literami. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Soft dekodera wie, że nie podłączyłeś urządzenia kablem HDMI, dlatego nie może wysłać takiego dźwięku. Wolałbyś widzieć 5.1 i słyszeć ciszę po wybraniu takiej ścieżki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 W takim razie ten soft jest bardzo ułomny. Na starym smart TV stereo z opcją Netflix widzę opcję do wyboru 5.1 i stereo - po wybraniu jednej lub drugiej za każdym razem słyszę dźwięk. Tymczasem autorzy softu do dekodera 4K schrzanili robotę - dla mnie wygodniej jest rozprowadzić dźwięk 5.1 kablem optycznym. Wejście HDMI w amplitunerze mam już zajęte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 To nie jest kwestia softu dekodera. Optykiem nie obsłużysz Dolby Digital Plus, a tak nadaje Netflix. Jak masz w telewizorze Netflixa to korzystaj z niego, skoro nie masz możliwości przepięcia dekodera na HDMI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuk Opublikowano 27 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 Mam pytanko czy zauważyliście pewną zmianę jeśli chodzi o opcje automatycznego uruchomienia następnego odcinka ? Czas został bardzo skrócony odliczanie trwa jakieś 5 sekund i zaczyna się następny materiał Osobiście uważam że jest to wyjątkowo głupie posunięcie często z napisami końcowymi są jeszcze jakieś dodawane sceny a i po nich bywa że coś jeszcze jest .Aktualnie jesteśmy skazani albo na wyłączenie opcji automatycznego uruchomienia następnego odcinka albo na 5 sekund odczekania . Może dla wielu to [beep]oła ale są osoby lubiące obejrzeć serial od dechy do dechy .... Wcześniej jakoś można było na to liczyć .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 27 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 (edytowane) A sprawdziłeś na jakimś serialu, w którym są dodane sceny, czy tam też ten odpala następny odcinek po 5 sekundach? Edytowane 27 Września 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 27 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 Podajcie przykłady seriali z dodatkowymi scenami po napisach końcowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 27 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 Z tego co kojarzę, dopóki są jakieś sceny, to kolejny odcinek się nie odpala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 27 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 (edytowane) "Rick i Morty" zawsze miał dodatkową scenę po napisach. Netflix nie odpalał kolejnego odcinka przed zakończeniem tej sceny. Edytowane 27 Września 2020 przez Barti Tytuły seriali, filmów, audycji, utworów itp. podajemy w cudzysłowie. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 27 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 (edytowane) I normalnie automat odpala się po napisach i po scence na koniec. Niczego Netflix nie ucina. Edytowane 27 Września 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nonGeoLoker Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 (edytowane) Mam pytanie, bo przestałem doładowywać NF jak bitRate 4k UHD obniżyli do 7.28+Mb/s w trakcie pandemii. Zresztą w ogóle tam z bitRatem zaczął się problem. Pozycje FHD zamiast 7.1Mb/s zaczęły schodzić do nawet do poniżej 2Mb/s. Zacząłem z tego powodu nawet polską twórczość oglądać na NF w HD, czego nie miałem zwyczaju, bo ta o wielu porach najmniej poszkodowana była na bitRatecie. Postanowiłem wtedy obejrzeć sobie bibliotekę vod.tvp czy inne darmowe pozycje z polskiego Vod, oraz sobie oglądam FTA z Satki. Ale chciałbym doładować NF, ale nie wiem: Czy już wrócili, czy jeszcze nie do przed pandemicznych zwyczajów i bitRateu???? tj 15.25Mb/s dla 4k UHD oraz 7.1 Mb/s dla FHD. A może nigdy już nie wrócą???? Edytowane 30 Września 2020 przez nonGeoLoker bitRate Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Cofnij się stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Plany mobilne jeszcze są dostępne czy już się z nich wycofano? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajas Opublikowano 11 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2020 Cześć, czy działa komuś aplikacja Netflixa na androidzie 9 Pie ? Mam telefon Xiaomi i niestety coś nie śmiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr94 Opublikowano 11 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2020 @Krajasściągnij może starszą wersję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuk Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Pytanie do osób korzystających z Netflixa poprzez chromcasta czy u was również pojawiła się zmiana jeśli chodzi o tryb gotowości do odtwarzania , wcześniej były zmieniającego się plansze filmów i seriali aktualnie czerwony napis treści " gotowe do odtwarzania " jeśli to zamierzona zmiana przez Netflixa to zupełnie tego nie rozumiem zmieniające się plansze z opisem filmów były zdecydowanie lepsze ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 Netflix UK wyda miliard funtów na produkcje własne https://www.theguardian.com/media/2020/nov/25/netflix-to-spend-1bn-in-uk-in-2020-on-tv-shows-and-films Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Halo kolegi... taka ciekawostka i pytanie zarazem. Film - "Ofiara dla burzy" - z serii Dolina Baztan dość ciekawa seria. Ja wiem że pisało się o obniżce bitrate. Aleeeeee ta pozycja jest w 4K i ma bitrate tylko 2.1 Mb/s... ... a co najciekawsze? Wygląda nieźle... Może to ktoś zweryfikować? Bo to aż nie możliwe jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 U mnie jest tak samo 2.1 Mb/s ale obraz wygląda na 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 No i niech ktoś mądry wyjaśni co tu się wydarzyło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.