leonk1974 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 @XMAREKK30 u mnie też od jakiegoś czasu wieczorami i w dni wolne spada bitrate na Netflix,a mam światłowód 300 mega od lokalnego dostawcy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 (edytowane) 13 godzin temu, bugmenot napisał: Netflix nie ma klasycznych serwerów, tylko sieć CDNów, które sa zlokalizowane w punktach wymiany ruchu sieciowego więc przy tak rozbudowanej infrastrukturze znacznie bardziej prawdopodobny jest jakiś lokalny problem po stronie dostawców Internetu niż u nich. Orange np. przez długi czas pchało się po filmy aż do Nowego Jorku, zamiast korzystać z lokalnych punktów dostępowych w Polsce. Jak wejdziesz na webowego Netflixa to po naciśnieciu ctrl+shift+alt+D masz statystyki, w tym "Current CDN". Można więc zobaczyć skąd co leci i zrobić traceroute/mtra. Wątpię żeby to była wina dostawcy internetu , bo sprawdzałem na innych dostawcach internetu np Toya, Play i jest to samo , także to samo się wyklucza. Może to nie jest problem na dużą skale ale jakiś jest i sam z tym nie jestem Sam Netflix zwala winę na internet który się posiada , bo tak jest wygodniej i najłatwiej się od tego odciąć zwalając winne na kogoś innego a nie na siebie 2 godziny temu, leonk1974 napisał: @XMAREKK30 u mnie też od jakiegoś czasu wieczorami i w dni wolne spada bitrate na Netflix,a mam światłowód 300 mega od lokalnego dostawcy. Wszystko w temacie Cytat z innego forum a wpis był godzinę temu Cytat Napisano 1 godzinę temu (edytowane) fajnie, że znalazłem ten temat, bo podejrzewałem już problem z hardwarem lub łączem. najpierw w święta podobne zachowanie (pixeloza) zauważyłem na aplikacji androidowej w telewizorze 4k, ale dało się oglądać na apple tv. ostatnio także na apple tv 4 k działa netflix jak chce, przedwczoraj w okolicach 23 było ta źle, że najpierw pojawiły sie kwadratowe główki, a potem zupełnie odcięło na kilka minut netflix. rozumiem, że święta i okres noworoczny wszyscy oglądamy telewizję, ale tai dostawca jak netflix winien to uwzględnić tworząc infrastrukturę! aha...łącze mam 1 GB i 100% jakość (monitoruję to nieustannie) https://hdtvpolska.com/forum/topic/51152-netflix-problem-z-szybkością-łączą-podczas-oglądania-filmu/ Edytowane 7 Stycznia 2020 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwidon68 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Jak najbardziej jest jakiś problem bo od mniej więcej tygodnia bitrate skacze i w pewnych momentach jest tragedia. Nie wiem czy to ma znaczenie,ale najbardziej na produkcjach nie netflixowych. Internet światłowód 300. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 @XMAREKK30 tak jak napisałem, sprawdź CDN, potem sprawdź traceroute, a potem będzie można wyciagać jakieś wnioski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 neostrada 80 mbps żadnych zacinek... :P 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Netflix miałem w porządku, ale 2 stycznia były problemy z oglądaniem HBO GO . 3 stycznia wszystko było O.K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 21 minut temu, bugmenot napisał: @XMAREKK30 tak jak napisałem, sprawdź CDN, potem sprawdź traceroute, a potem będzie można wyciagać jakieś wnioski. Rozumiem jak by problem był na jednym z dostawców internetu ale na innych jest to samo , to co ja mam sprawdzać ?? Czyli co wszyscy dostawcy internetu mają problem z Netflix ?? Poczekam jeszcze parę dni i jak się nic nie zmieni będę pisał do Netflix z reklamacją a czy to coś da to inna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 (edytowane) @XMAREKK30 nie ma żadnego problemu "u wszystkich dostawców" na co masz potwierdzenie np. w dwóch postach powyżej. Obojętnie czy napiszesz do swojego dostawcy czy do Netflixa to zostaniesz na pierwszym etapie poproszony o to samo co ja napisałem, bo to podstawa sprawdzenia w przypadku problemów z ruchem. U mnie np. na orange w tym momencie audio leci z serwera w NY, video z takiego postawionego w Orange. Current CDN (a/v): c326.nyc001.ix.nflxvideo.net, Id: 50390 / c002.bxp001.orangepl.isp.nflxvideo.net, Id: 57744 Edytowane 7 Stycznia 2020 przez bgmnt Usunęłam fragment o nabijaniu postów, bo zaczął robić się OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 (edytowane) Problem jest taki że mam dostęp do 3 różnych dostawców do internetu i jest tak samo i co ma sprawdzać trzy po koleji ?? Rozumiem że jak bym miał jeden dostęp do internetu to ok ale dwa inne działają tak samo na Netflix to chyba o czymś świadczy że to nie wina internetu a raczej Netflix. Mniejsza z tym bo zaraz będzie że nabijam posty dla jaj i nic nie wnoszą , także nie będę dalej ciągnął tego tematu skoro nie tylko u mnie jest problem i tyle w temacie Pozdrawiam i dziękuje za sugestie Edytowane 7 Stycznia 2020 przez XMAREKK30 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 No trzeba to sprawdzić, tak samo jak np. w przypadku zaniku sygnału jakiegoś kanału na dekoderze sprawdziłbyś poziom jego sygnału i innych dla porównania, nie rozumiem w czym problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 (edytowane) Problem nie jest żaden ale wniosek jest jeden że każdy kto ma ten problem ma teraz sprawdzać coś co dobrze działało wcześniej a nagle się zepsuło. Problem jest mały w skali użytkowników, także nie ma co drążyć tego temat skoro u innych działa dobrze Edytowane 7 Stycznia 2020 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 @XMAREKK30 , a teraz jak ci działa Netflix? Masz jakiś obecnie tytuł z niskim bitrate? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 54 minuty temu, kingofsouth napisał: @XMAREKK30 , a teraz jak ci działa Netflix? Masz jakiś obecnie tytuł z niskim bitrate? W tej chwili działa dobrze bo oglądam własnie Salviation ( Ocaleni ) na konsoli i jest jak powinno być a wieczorem się okaże. Na pewno do 22:00 jest dobrze a po 23:00 zaczyna widać jak spada jakość filmu , jakby film szedł w 360p a sam film jest w Full HD. To wszystko jest na tyle dziwne i wygląda jak by w dzień nikt nie oglądał a w nocy atak na filmy hmmm , nie mam pojęcia o co chodzi. Czy w konsoli XBOX ONE X można podejrzeć z jaka przepustowością idzie dany film , tak jak się robi to na filmach Blu- Ray info ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 1 minutę temu, XMAREKK30 napisał: Czy w konsoli XBOX ONE X można podejrzeć z jaka przepustowością idzie dany film , tak jak się robi to na filmach Blu- Ray info ??? Ta funkcja jest na PS4 więc i na twoim XBOX też powinno dać radę sprawdzić bitrate Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Z poziomu samej konsoli nie można zobaczyć , no chyba że z poziomu TV i aplikacji w smart tv ale mam za stary telewizor żeby pokazało mi coś takiego Nie ma czegoś takiego jak info w menu Netflix z konsoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 (edytowane) Ja na PS4 wciskam prawą gałkę na padzie i wyświetla się info Edytowane 7 Stycznia 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrubyBubu Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Na Xboxie jest identycznie, prawa gałka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 (edytowane) @XMAREKK30 ,dopiero teraz mnie uświadomiłeś. Mianowicie. Nie wiedziałem ,że ty używasz Netflixa na konsoli a to bardzo istotna sprawa Muszę ci napisać , z mojego doświadczenia , że... czasem jakość na Netflix [PS4 ] a Netflix [Smart TV] potrafi się różnić Przed chwilą odpalałem specjalnie dla ciebie film w 1080p i na jednym urządzeniu mam bitrate 4 mbps a na drugim 2,6 mbps. Zgadnij które to które Ten sam internet podłączone urządzenia kablowo do modemu. Edytowane 7 Stycznia 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 (edytowane) No tu coś takiego nie działa albo ja nie wiem jak to zrobić trudno Może ktoś korzysta z konsoli XBOX ONE I aplikacji Netflix i wiem jak można podejrzeć jaka jest przepustowość , to będę wdzięczny za pomoc 6 minut temu, GrubyBubu napisał: Na Xboxie jest identycznie, prawa gałka Dziwne bo jak ruszam tą gałką prawą nie reaguje a lewa pokazuje sceny 5 minut temu, kingofsouth napisał: @XMAREKK30 ,dopiero teraz mnie uświadomiłeś. Mianowicie. Nie wiedziałem ,że ty używasz Netflixa na konsoli a to bardzo istotna sprawa Muszę ci napisać , z mojego doświadczenia , że... czasem jakość na Netflix [PS4 ] a Netflix [Smart TV] potrafi się różnić Przed chwilą odpalałem specjalnie dla ciebie film w 1080p i na jednym urządzeniu mam bitrate 4 mbps a na drugim 2,6 mbps. Zgadnij które to które Ten sam internet podłączone urządzenia kablowo do modemu. Przypuszczam że ze Smart TV jest większy przepustowość niż z konsoli ??? Edytowane 7 Stycznia 2020 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrubyBubu Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Masz ją wcisnąć a nie ruszać , u mnie na Xbixie tak samo jak na Tv, czasami tylko nie odpali HDR P.S.Jak masz Tv Samsung i wpięty jest Xbox bezpiśrednio do Tv to wszystko można pilotem zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 @XMAREKK30 , tytuł co o nim pisałeś Różnica znaczna. Połączenie kablowe. PS4: Smart TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 (edytowane) 4 minuty temu, GrubyBubu napisał: Masz ją wcisnąć a nie ruszać , u mnie na Xbixie tak samo jak na Tv, czasami tylko nie odpali HDR Patrz jaki człowiek jest już nie powiem co hehehehhe . Na filmie Salavation pokazuje jakość obrazu na poziomie 2,17mb /s 1080 , tak ma być ??? Edytowane 7 Stycznia 2020 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Teraz, XMAREKK30 napisał: Na filmie Salavation pokazuje jakość obrazy na poziomie 2,17mb /s 1080 , tak ma być ??? A widzisz ile mam na Smart TV? Zobacz ile mam na PS4. Wszystko jasne kolego 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 2 minuty temu, kingofsouth napisał: @XMAREKK30 , tytuł co o nim pisałeś Różnica znaczna. Połączenie kablowe. PS4: Smart TV Na to wychodzi że obraz z konsoli jest słabszy a jak oglądasz w 4K to też jest taka różnica ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Na 4K nie zauważyłem takiej różnicy. Jest taki sam bitrate. Kolosalne różnice są przy materiale 1080p i to zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.