wuzel Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 I taki prepaid może być .Karta ma wartość 60 zł. Biorąc jeden z dwóch pierwszych planów ,pozostałe środki na koncie przepadają ,przechodzą na kolejny okres ,czy zostają na koncie do kolejnego zasilenia konta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 @wuzel Karta jest wykorzystywana do końca, tzn. jeśli wybierasz środkowy plan i realizujesz kartę za 60 zł to będziesz miał aktywnego Netflixa trochę ponad 40 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasu37 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 (edytowane) Mam taki problem oglądam jakiś serial z lektorem i nagle zaczynają śpiewać np. Czołówka w family guy kiedyś były przy tym napisy teraz gdy oglądam z lektorem a ktoś coś śpiewa lektor tego nie tłumaczy ani nie ma napisów. Czy można to jakoś ustawić? Edytowane 23 Grudnia 2019 przez wasu37 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Pierwszy miesiąc pakietu premium 4K w cenie bazowego SD dla nowych: https://www.pepper.pl/promocje/netflix-tylko-dla-tych-bez-subskrypcji-219971 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 2 godziny temu, wasu37 napisał: Mam taki problem oglądam jakiś serial z lektorem i nagle zaczynają śpiewać np. Czołówka w family guy kiedyś były przy tym napisy teraz gdy oglądam z lektorem a ktoś coś śpiewa lektor tego nie tłumaczy ani nie ma napisów. Czy można to jakoś ustawić? W Netflix na przeglądarce CHROME masz po odpaleniu taki znaczek zapytania z dopiskiem "Coś nie działa? Powiadam Nas...". Jedyne wyjście to tam ich katować... może się zlitują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasu37 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 42 minuty temu, herman78 napisał: W Netflix na przeglądarce CHROME masz po odpaleniu taki znaczek zapytania z dopiskiem "Coś nie działa? Powiadam Nas...". Jedyne wyjście to tam ich katować... może się zlitują. Spróbuje jakoś ładnie to ubrać w słowa może mi odpiszą dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 W dniu 23.12.2019 o 22:14, wasu37 napisał: Mam taki problem oglądam jakiś serial z lektorem i nagle zaczynają śpiewać np. Czołówka w family guy kiedyś były przy tym napisy teraz gdy oglądam z lektorem a ktoś coś śpiewa lektor tego nie tłumaczy ani nie ma napisów. Czy można to jakoś ustawić? Pisałem już do nich o tym temacie na supporcie i jak widać nic z tym jeszcze nie zrobili. Za to muszę przyznać że poprawili się z kwestią napisów końcowych. Pisałem do nich o tym że pauzowanie tychże przerywa czasem utwór muzyczny z końcówki odcinka i jak wchodzą napisy teraz to nie są one pauzowane tylko lecą w tle i jest wybór przejścia od razu do kolejnego odcinka albo wyświetlenie napisów do końca. Zmiana na plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 https://www.businessinsider.com/witcher-passed-mandalorian-as-biggest-tv-show-in-the-world-2019-12?utm_source=notification&utm_medium=referral&r=US&IR=T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 (edytowane) Warto jeszcze dodać to: https://www.wykop.pl/link/5273667/liczba-graczy-na-steam-grajacych-w-wiedzmina-pobila-rekord-z-dnia-premiery/ https://www.wprost.pl/prime-time/10285091/efekt-netfliksa-ksiazki-sapkowskiego-wyprzedane-w-amazonie-wiedzmin-na-szczycie-bestsellerow-steam.html Niesamowicie Wiedźmin "odpalił" na całym świecie. Edytowane 2 Stycznia 2020 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 2 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Wiedźmin 3 cały czas jest jedną z najchętniej ogrywanych gier na Steam, mimo że nie ma multiplayera. O tym ile razy był wspominany czy omawiany, to już nie ma co nawet mówić. Dorobiliśmy się produktu i marki, na który cały świat rozrywki i kultury spogląda, a i też czerpie inspiracje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 (edytowane) Zauważyłem że w nocy jakby spadała jakość filmów i na potwierdzenie tego u innych też ten problem został zauważony https://hdtvpolska.com/forum/topic/51152-netflix-problem-z-szybkością-łączą-podczas-oglądania-filmu/ Cytat Cytat 15 Mb/s to maksymalny bitrate dla Netflixa w pakiecie UHD. Wyższego nie będzie. 25 Mb/s to zalecana przez Netflixa prędkość internetu, gdyż uważają, że powinno się mieć zapas. Innymi słowy streaming powinien lecieć maksymalnie 15,25 Mb/s, a łącze powinno mieć minimum 25Mb/s. Kłopot jest taki, że od jakichś dwóch tygodni bitrate na Netlix jest strasznie niestabilny, mam tu na myśli w szczególności godziny wieczorne. Wcześniej nigdy nie miałem problemów, a teraz to streaming zaczyna się z bitratem poniżej 1 Mb/s, strasznie wolno rośnie i ma kłopoty z dobiciem do maksymalnej wartości. Sporo osób w sieci ostatnio skarży się na podobne problemy, więc wygląda to na pkłopoty u Netflixa. Widać to przede wszystkim wieczorami w Święta i dni wolne, a więc podczas większego obciążenia. Stąd tragiczna jakość obrazu. Normalnie gdy nie było problemów, to przy bitracie 15 Mb/s jakość obrazy była bardzo ok. jak na streaming, zwłaszcza że Netflix korzysta z kodeka HEVC. Do jakości z płyty oczywiście daleko. Samo ziarno natomiast występowało od zawsze w niektórych serialach, bowiem to często zamysł reżysera, który ma dodawać efektu ,,kinowości" i Netflix często we własnych produkcjach stosuje taki zabieg. Widać to w szczególności na produkcjach Marvela, tj. Daredevile i reszta. Jednak teraz kiepska jakość to nie kwesta ziarnistości, a właśnie kłopotów ze streamingiem. Dodam tylko, że sam mam łącze światłowodowe i problemy na pewno nie są spowodowane moim internetem. Zresztą sprawdzałem, także na połączeniu innego usługodawcy sieci i jest tak samo. Trzeba pisać do Netflixa. Edytowane 6 Stycznia 2020 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrubyBubu Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Raczej nic takiego nie ma miejsca, czasami jakiś film się odpali jakby śnieżył, ale to nie tylko na Netflixie, swego czasu oglądałem serial "Damages" na Amazonie i tam dopiero śnieżyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 @XMAREKK30 to zapewne pokłosie problemu z Level3 o którym jest w wątku UPC. Na Orange nie mam żadnych problemów z bitrate, a oglądałem w ostatnich dniach sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Oglądałem wczoraj i dziś i nie zauważyłem takich problemów u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 30 minut temu, XMAREKK30 napisał: Zauważyłem że w nocy jakby spadała jakość filmów.... Neostrada Orange, filmy/seriale oglądam w nocy, w dzień i nic złego się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 U mnie z kolei, w ostatnich dniach (a raczej wieczorami), bitrate spadał/pływał bardzo mocno - od niecałego 1Mbps (240p-320p) do maxa, czyli 15.25Mbps (2160p).Dzisiaj jest już ok. Z Orange i UPS nie mam nic wspólnego (przynajmniej bezpośrednio). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 (edytowane) U mnie mimo dużej prędkości neta, to widać spadki jakości w nocy w dzień tego nie zaobserwowalem i to jest dziwne w tym wszystkim Cytat : Cytat Dzwoniłem do netflixa i powiedzieli mi że 15.25 to za mało że musi być minimum 25 podczas oglądania filmu. 80 przy teście łączą nic nie znaczy ma być 25 podczas oglądania. Takie info dostałem od netflixa. Na 6 Underground też mam ziarno. Jak zainstalować Netflix na kodi i czy jest tam polski język bo niemoge znaleźć? Może bardziej bym to nazwal sniezeniem jak na starym kineskopie niż ziarnem Cytat Ale to prędkość połączenia z internetem ma być taka, a nie bitrate filmu. Wprowadzili Cię w błąd, zapewne by zrzucić winę na dostawcę interentu, bo tak najłatwiej. 15 Mb/s to maksymalny dostępny bitrate na Netflix. 25 Mb/s to zalecana prędkość łącza. Sprawdź zresztą tutaj: https://help.netflix.com/pl/node/306 25 Mb/s to zalecana prędkość połączenia z internetem do jakości UHD, a nie bitrate streamingu w UHD - ten nigdy większy niż 15 Mb/s nie bedzie, o ile Netflix sam nie zdecyduje się na polepszenie jakości obrazu Edytowane 6 Stycznia 2020 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Dzisiaj też masz problemy? To nie wina prędkości Internetu w mieszkaniu. Po prostu gdzieś coś po drodze, na trasie od naszych dostawców do serwerów CDN Netflixa, się zapycha(ło). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 (edytowane) Już z tydzień tak się dzieję a łączę mam 300 mega z Orange światłowód i sprawdzałem jeszcze z neta od Play gdzie prędkość jest również duża około 250/ 70 i dzieję się tak samo. W dzień jest spoko a w nocy wygląda jakby Netflix nie wyrabiał i tyle. PS: Dziś jeszcze nie włączyłem bo teraz patrzę na coś na Youtube ale tylko na Netflix są takie problemy od tygodnia. Edytowane 6 Stycznia 2020 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Ale to w końcu chodzi o to, że Netflix nie trzyma bitrate, obraz jest "ziarnisty" (co jest w większości zamierzone) czy może o snieżenie-dropy jak przy padniętym kablu HDMI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 (edytowane) 16 minut temu, XMAREKK30 napisał: ...wygląda jakby Netflix nie wyrabiał i tyle. Ty masz Neoatrade światłowód a u mnie 80 Mb/s i śmiga. Żadnych zacięć ani spadków jakości. Edytowane 6 Stycznia 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Ja nie mam Neostrady a światłowód od Orange a to różnica To dobrze że działa Ci elegancko ale problem jest i nie tylko u mnie i mam nadzieję że to tylko chwilowe:) 25 minut temu, bugmenot napisał: Ale to w końcu chodzi o to, że Netflix nie trzyma bitrate, obraz jest "ziarnisty" (co jest w większości zamierzone) czy może o snieżenie-dropy jak przy padniętym kablu HDMI? Jak spada bitrade to spada jakość filmów to zrozumiałe i o to chodzi głównie Problem jest w nocy w dzień jest ok. Mam nadzieję że to tylko chwilowe a jak nie będę pisał do NETFLIX w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 To jest zrozumiałe, ale potem też pisałeś o innych efektach, a z nazywaniem makrobloków "snieżeniem" się jeszcze nie spotkałem, stąd pytanie. A sam Orange wychodzi na świat taką samą instrastrukturą niezależnie od tego czy user jest wpięty przez LTE, miedź czy światłowód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 (edytowane) Wstawiałem różne cytaty od ludzi którzy pisali o problemie i stad może wyszło tak a nie inaczej ale sprawdzałem na różne sposoby i nic nie zmieniało się.Mam pytanie mogą byc przeciazone serwery NETFLIX w nocy , jest to możliwie ??? Edytowane 6 Stycznia 2020 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 (edytowane) Netflix nie ma klasycznych serwerów, tylko sieć CDNów, które sa zlokalizowane w punktach wymiany ruchu sieciowego więc przy tak rozbudowanej infrastrukturze znacznie bardziej prawdopodobny jest jakiś lokalny problem po stronie dostawców Internetu niż u nich. Orange np. przez długi czas pchało się po filmy aż do Nowego Jorku, zamiast korzystać z lokalnych punktów dostępowych w Polsce. Jak wejdziesz na webowego Netflixa to po naciśnieciu ctrl+shift+alt+D masz statystyki, w tym "Current CDN". Można więc zobaczyć skąd co leci i zrobić traceroute/mtra. Edytowane 6 Stycznia 2020 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.