Jump to content
Emil.1603

Netflix – pytania, problemy, komentarze

Recommended Posts

Co tu znów w to samo brnąć, napiszesz że jakość jest akceptowalna to i tak wmówią za chwilę że według Ciebie jest idealna, poza tym nic się nie zmieniło w tym że na Androidzie jest jakość o wiele gorsza od tej co dają w apce na Samsunga i tu różnicę ślepy nawet zauważy

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest lepiej niż było nie ma co gadać, od razu zaznaczę dla ewentualnych napinaczy, ze lepiej to nie znaczy super dobrze czy wspaniale.

Ja widzę poprawę na oledzie aczkolwiek mogłoby być lepiej.

Na razie póki co to ten sam materiał z HBO GO jest ciut gorszy niż z satelitarnego HBO3 [ który ma najlepsze bitrate ]

I dodam iż mimo tej poprawy dalej prawie nic nie oglądam z tego serwisu ponieważ nie da się bez uszczerbku dla zdrowia widząc wcześniej cokolwiek z Netflixa, AP, czy linearnych C+.

Wolę pliki z wiadomo skąd.

Edited by tracer10
  • Confused 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, 4pepik napisał:

Czyli co tylko max zostaje, tyle że ja oglądam tylko na 1 tv i trochę szkoda mi 50zl 

To wykup HD za 43 PLN, przy TV do 50 cali nie zauważysz różnicy.

  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście że zauważy. Tylko musi oglądać z odpowiedniej odległości. No ale dla kogoś kto zadowala się jakością HBO GO faktycznie może nie być widać różnicy.

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście, zauważy z 50 cm, z 2 metrów już nie.

Edited by Pawop
  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego właśnie trzeba wiedzieć z jakiej odległości oglądać TV żeby zauważyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wybacz, ale mało kto będzie przemeblowywał mieszkanie, bo kupił sobie nowy TV. 

Edited by Pawop
  • Haha 2
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To trzeba sobie kupić taki telewizor zeby nie trzeba było robić przemeblowywania :P .

Edited by diabeu
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to jakiś sens 😀

Edited by Pawop
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie do korzystających z aplikacji Netflixa na smart TV.

 

Też od kilku dni na odcinkach seriali macie tak że przy wejściu napisów końcowych odtwarzanie się stopuje i macie planszę z nazwą serialu i opcjami typu powrót do menu, odtwórz następny odcinek i odtwórz napisy końcowe? Do tej pory było tak że na dole były propozycje a napisy sobie leciały bez przerwy w górnym okienku.

 

Są niektóre seriale gdzie np. podczas napisów końcowych kontynuowany jest np. utwór muzyczny z końcówki odcinka i nagłe zastopowanie odtwarzania psuje cały efekt.

 

Moim zdaniem pomijanie napisów końcowych powinno być dobrowolne tak jak czołówki.

 

Pisałem do pomocy Netflixa i dostałem odpowiedź że to jakieś testy na wybranych użytkownikach.

Edited by diabeu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według konsultanta na ten test już nie będzie to miało wpływu tylko dopiero na kolejne. Ale spróbuję.

 

 

edit: zgodnie z przewidywaniami wyłączenie udziałów w testach nic nie dało.

Jak tak dalej pójdzie to anuluję obecną subskrypcję (mam obecny "miesiąc" do 24 grudnia, więc może się do tego czasu opamiętają) i założę nowe konto na inną kartę i zobaczę jak tam to będzie wygladało.

Edited by diabeu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie do znawców.

 Netflix z deka Canal+ który jest podpięty do zagranicznego neta np. mojego w Irlandii jaki będzie miał content? Polski czy miejscowy?

Dla mnie oczywistym jest, że miejscowy zgodnie z IP, ale jest uparty koleś twierdzący, że ma Netflixa z deka Sky DE na niemieckim necie [ bez vpn ] i ma content taki jak w PL.

Co myślicie?

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W przypadku kont EU nie liczy się IP, ale to gdzie konto zostało pierwotnie utworzone i było używane.

Jak pierwsze logowanie zrobisz z PL to potem masz 2-3 mies. dostępu do polskiego contentu, zanim przeskoczy na kraj w którym jesteś.

 

 

" For countries within the European Union, we provide the same content as your home country for a limited period of time. We'll let you know when the limited period is over, and you'll have access to the TV shows and movies for the country you are travelling to. When this happens, we’ll be sure to let you know."

https://help.netflix.com/en/node/24853

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, tracer10 napisał:

Pytanie do znawców.

 Netflix z deka Canal+ który jest podpięty do zagranicznego neta np. mojego w Irlandii jaki będzie miał content? Polski czy miejscowy?

Dla mnie oczywistym jest, że miejscowy zgodnie z IP, ale jest uparty koleś twierdzący, że ma Netflixa z deka Sky DE na niemieckim necie [ bez vpn ] i ma content taki jak w PL.

Co myślicie?

Nie ma znaczenia na czym oglądasz ..będziesz miał taki na jakim terytorium oglądasz. Pisalem to wiele razy tutaj..

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, bugmenot napisał:

W przypadku kont EU nie liczy się IP, ale to gdzie konto zostało pierwotnie utworzone i było używane.

Jak pierwsze logowanie zrobisz z PL to potem masz 2-3 mies. dostępu do polskiego contentu, zanim przeskoczy na kraj w którym jesteś.

 

Czyli generalnie liczy się jednak IP, bo nikogo nie ratuje 2-3 miechy dostępu do kontentu polskiego skoro chciałby mieć tenże zawsze.

Więc generalnie koleś z DE ściemnia bo nie może lecieć non stop bez vpn na Netflix PL [ chyba, że dopiero zaczął i jak mówisz za niedługo się zdziwi ]

To by było na tyle, czyli nie biorę deka C+ i zostaję na tym co mam.😁

Edited by tracer10

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dniu 02.12, na Samsung Smart TV (Tizen), poszła aktualizacja apki, która przywraca w menu widok pozycji (jest jak poprzednio - podświetlona pozycja nie zajmuje już pół ekranu). I bardzo dobrze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...