Skocz do zawartości

Netflix – pytania, problemy, komentarze


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co tu znów w to samo brnąć, napiszesz że jakość jest akceptowalna to i tak wmówią za chwilę że według Ciebie jest idealna, poza tym nic się nie zmieniło w tym że na Androidzie jest jakość o wiele gorsza od tej co dają w apce na Samsunga i tu różnicę ślepy nawet zauważy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest lepiej niż było nie ma co gadać, od razu zaznaczę dla ewentualnych napinaczy, ze lepiej to nie znaczy super dobrze czy wspaniale.

Ja widzę poprawę na oledzie aczkolwiek mogłoby być lepiej.

Na razie póki co to ten sam materiał z HBO GO jest ciut gorszy niż z satelitarnego HBO3 [ który ma najlepsze bitrate ]

I dodam iż mimo tej poprawy dalej prawie nic nie oglądam z tego serwisu ponieważ nie da się bez uszczerbku dla zdrowia widząc wcześniej cokolwiek z Netflixa, AP, czy linearnych C+.

Wolę pliki z wiadomo skąd.

Edytowane przez tracer10
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pytanie do korzystających z aplikacji Netflixa na smart TV.

 

Też od kilku dni na odcinkach seriali macie tak że przy wejściu napisów końcowych odtwarzanie się stopuje i macie planszę z nazwą serialu i opcjami typu powrót do menu, odtwórz następny odcinek i odtwórz napisy końcowe? Do tej pory było tak że na dole były propozycje a napisy sobie leciały bez przerwy w górnym okienku.

 

Są niektóre seriale gdzie np. podczas napisów końcowych kontynuowany jest np. utwór muzyczny z końcówki odcinka i nagłe zastopowanie odtwarzania psuje cały efekt.

 

Moim zdaniem pomijanie napisów końcowych powinno być dobrowolne tak jak czołówki.

 

Pisałem do pomocy Netflixa i dostałem odpowiedź że to jakieś testy na wybranych użytkownikach.

Edytowane przez diabeu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według konsultanta na ten test już nie będzie to miało wpływu tylko dopiero na kolejne. Ale spróbuję.

 

 

edit: zgodnie z przewidywaniami wyłączenie udziałów w testach nic nie dało.

Jak tak dalej pójdzie to anuluję obecną subskrypcję (mam obecny "miesiąc" do 24 grudnia, więc może się do tego czasu opamiętają) i założę nowe konto na inną kartę i zobaczę jak tam to będzie wygladało.

Edytowane przez diabeu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do znawców.

 Netflix z deka Canal+ który jest podpięty do zagranicznego neta np. mojego w Irlandii jaki będzie miał content? Polski czy miejscowy?

Dla mnie oczywistym jest, że miejscowy zgodnie z IP, ale jest uparty koleś twierdzący, że ma Netflixa z deka Sky DE na niemieckim necie [ bez vpn ] i ma content taki jak w PL.

Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku kont EU nie liczy się IP, ale to gdzie konto zostało pierwotnie utworzone i było używane.

Jak pierwsze logowanie zrobisz z PL to potem masz 2-3 mies. dostępu do polskiego contentu, zanim przeskoczy na kraj w którym jesteś.

 

 

" For countries within the European Union, we provide the same content as your home country for a limited period of time. We'll let you know when the limited period is over, and you'll have access to the TV shows and movies for the country you are travelling to. When this happens, we’ll be sure to let you know."

https://help.netflix.com/en/node/24853

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, tracer10 napisał:

Pytanie do znawców.

 Netflix z deka Canal+ który jest podpięty do zagranicznego neta np. mojego w Irlandii jaki będzie miał content? Polski czy miejscowy?

Dla mnie oczywistym jest, że miejscowy zgodnie z IP, ale jest uparty koleś twierdzący, że ma Netflixa z deka Sky DE na niemieckim necie [ bez vpn ] i ma content taki jak w PL.

Co myślicie?

Nie ma znaczenia na czym oglądasz ..będziesz miał taki na jakim terytorium oglądasz. Pisalem to wiele razy tutaj..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, bugmenot napisał:

W przypadku kont EU nie liczy się IP, ale to gdzie konto zostało pierwotnie utworzone i było używane.

Jak pierwsze logowanie zrobisz z PL to potem masz 2-3 mies. dostępu do polskiego contentu, zanim przeskoczy na kraj w którym jesteś.

 

Czyli generalnie liczy się jednak IP, bo nikogo nie ratuje 2-3 miechy dostępu do kontentu polskiego skoro chciałby mieć tenże zawsze.

Więc generalnie koleś z DE ściemnia bo nie może lecieć non stop bez vpn na Netflix PL [ chyba, że dopiero zaczął i jak mówisz za niedługo się zdziwi ]

To by było na tyle, czyli nie biorę deka C+ i zostaję na tym co mam.?

Edytowane przez tracer10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czekam na dane , ile abonentów mają poszczególne serwisy i jakie są najchętniej oglądane produkcje. Info, jakoby Netflix miał realnych użytkowników 3,7 milionów są jakiś bajdurzeniem. Ma na pewno dużo, ale chyba nie mają tylu abonentów w Polsce. Kiedyś w tych danych poddawali średni czas oglądania danej platformy. Wychodziło im, że Netflixa przeciętnie ogląda się przez 10 minut, a Playera przez 4 godziny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kto to tworzy... znaczy te rankingi. Netflix zdecydowanie jest dłużej oglądany - to jakaś bzdura jest... 10 min to szuka się czasem co by tu dalej nadrobić hehe... :) 

A co do ilości u nas będzie już ponad 800  tys abo.... oficjalnie około 775 tys było w Q4 2018.

 

Cytat

Według Ampere Analysis Netflix w czwartym kwartale 2018 roku posiadał 775 tysięcy aktywnych subskrybentów w Polsce...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...