Skocz do zawartości

Netflix – pytania, problemy, komentarze


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Witam, mam konto dzielone na 4 osoby za 51 zł. Od dwóch tygodni brak dostępu do usługi pomimo faktu, że z konta pobrana została opłata za następny miesiąc. Wyskakuje ciągle komunikat ureguluj płatności. Pisałem do nich na maila, ale cisza. Ktoś miał taki przypadek?

Edytowane przez ronnie84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ronnie84 napisał:

Witam, mam konto dzielone na 4 osoby za 51 zł. Od dwóch tygodni brak dostępu do usługi pomimo faktu, że z konta pobrana została opłata za następny miesiąc. Wyskakuje ciągle komunikat ureguluj płatności. Pisałem do nich na maila, ale cisza. Ktoś miał taki przypadek?


W zakładce "Szczegóły rozliczenia" jak się zalogujesz na komputerze... będzie podane do kiedy możesz oglądać i czy kasa została pobrana. My ze znajomymi 3 konta doładowujemy zdrapkami "na zaś" i wszystko jest pięknie pobierane bez żadnej karty... :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się, tak jak Spotify nie dało rady przy 6-osobowych rodzinach.

Po IP raczej tego nie zrobią, bo kto zabroni komuś zacząć oglądać serial na TV z netu po kablu, a potem go kończyć na komórce po LTE, a jeszcze później odpalić na tablecie z jeszcze inną karta SIM LTE (w tym samym mieszkaniu, gospodarstwie domowym)? A po drodze niech jeszcze będzie zmiana netu z kabla na światłowód, czyli znowu inny operator i inne IP :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, bugmenot napisał:

@XMAREKK30 Kolejny raz pompujesz temat, którego nie ma ;).

"we’ve got no big plans to announce at this point in time, in terms of doing something differently there

Ja wręcz myślę że to jeden z powodów dla których ludzie biorą Netflixa..więc ta właśnie wolność skłania ludzi do abonowania usługi o zostania z nią nawet jak nic tam nie ma ..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się okaże czy nie ma ale coś na rzeczy musimy być  , bo portale same tego nie wymyśliły od tak. 

2 minuty temu, umek napisał:

Ja wręcz myślę że to jeden z powodów dla których ludzie biorą Netflixa..więc ta właśnie wolność skłania ludzi do abonowania usługi o zostania z nią nawet jak nic tam nie ma ..

 

 

Ja wiem o tym żeby nie to , to ludzie by nie brali ale tu pewnie chodzi o to żeby jeszcze więcej wcisnąć z ludzi kasy  i żeby dochód się zgadzał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Portale muszą mieć kliknięcia - jak nie z art. o podwyżkach, które już miały być u nas 5 razy, to o dzieleniu się kontami. Netflix nie będzie robił takich zmian w momencie, gdy konkurecyjne serwisy powstają jak grzyby po deszczu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację w dobie konkurencji to był by strzał w kolano ale ktoś pewnie w Netflix zaczął to wszystko analizować wiedząc że ludzie dzielom się kosztami i wiosek wyszedł że gdzieś kasa ucieka od tych trzech osób lub dwóch. Z tego co pamiętam jak NETFLIX wchodził do Polski do wręcz na mawiali do tego żeby dzielić konta na ileś osób  a teraz nagle im to przeszkadza, prędzej będzie podwyżka niż cięcia z tymi kontami. HBO już to zrobiło:(

Edytowane przez XMAREKK30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, XMAREKK30 napisał:

Myślę że chodzi o politykę Netflix i jaka kasa im ucieka przez dzielenie konta. Już wszystkie większe portale on tym piszą,  także coś na rzeczy jest.  

 

https://hdtvpolska.com/netflix-ograniczy-dzielenie-sie-kontami/

Wszyscy powtarzają to samo co poszło w jednym z zagranicznych artykulów w którym w dodatku nie było nic powiedziane o tym że będzie jakiekolwiek ograniczenie w najbliższym czasie. Tzw. click baity.

Edytowane przez diabeu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę że to jest taka próba badania rynku. Nic dziś bez przyczyny się nigdzie nie pojawia. Netflix odetnie są od spekulacji ale swoje informacje dostanie. Miała być podwyżka na Netflix i też nie ma. Okres 30dniowy wrócił ale tylko dla kart kredytowych a nie zdrapek. Wszystko to badanie rynku i reakcji.

Jeśli szukają kasy to jest kilka rozwiązań:
1. Podwyżka do 80zł za konto współdzielone poza miejsce zamieszkania. Oznaczasz się jako dzielący konto... oni od razu  mają 80zł i jest GIT.
2. Wypuszczenie za około 20zł... pakietu 4K na tylko jedno urządzenie (mało realne jak istnieje pakiet 34zł bez HD).
3. Płacisz z góry za cały rok... i możesz dzielić konto - taki BONUS.

Niestety to może też być ostatni strzał w kolano jak poważnie tego nie przemyślą... po którym usługa by po prostu padła... zważywszy że czekamy na Disney+, HBO Max i wiele innych. Netflix już dziś stąpa po cienkim lodzie i faktycznie ludzie trzymają usługę i opłacają bo 13zł żaden pieniądz jak by mało co było atrakcyjne.

Dla mnie osobiście Netflix już zawsze pozostanie "współdzielony" i tak go wszyscy znają... i próba zmiany profilu doprowadzi do katastrofy. Jedynie mogą podnieść ceny mocno dla najdroższego pakietu.

 

Edytowane przez herman78
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...