Skocz do zawartości

Netflix – pytania, problemy, komentarze


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jedni dopłacą, drudzy umówią sie tak,  że oglądają co drugi dzień :D.
Nie ma co prowadzić takich dywagacji bo do niczego nie prowadzą. Równie dobrze może się okazać że za pół roku nie będzie niczego ciekawego do oglądania ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Rasheed napisał:

A może założyli na początku, że dają 4 profile, uzależniają ludzi od swojej usługi i gdy serwis będzie na tyle pewny swojej popularności, tną limit do 2 osób ? Większość i tak zapłaci te parę złotych więcej ....

 

 

Więc właśnie najpierw nałapać  a później odciąć resztę od koryta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, umek napisał:

Zachowujesz sie tak jakbyś myślał że oni nie wiedzą jak i kto ogląda..Oni doskonale wiedzą i nic przeciwko temu nie mają.I nie ma powodu by sądzić że będzie inaczej.

Oczywiście, że mają bo to strata kasy dla nich, tylko nie ma  idealnego rozwiązania żeby to ukrócić. Gdyby było to 1 by to zrobili. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Można też ograniczyć do trzech urządzeń równocześnie tak jak to jest w Amazon Prime Video. 

 

18 minut temu, XMAREKK30 napisał:

 

Więc właśnie najpierw nałapać  a później odciąć resztę od koryta.

 Nie rozumiem. Jak dociąć od koryta? Płacisz oglądasz.  To chyba logiczne? 

Tak na marginesie to zabrali Polsce darmowy miesiąc , nie liczbę urządzeń. Spokojnie bez paniki nikt ci Netflixa nie zabiera.

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie możesz aktywować nowych codziennie.W Sky mogę nieć do 4 urządzeń ale jedna zmiana w miesiącu więc to znacznie zmniejsza pole manewru.A Netflix oglądam ja w UK,rodzice i kuzyn w Pl..i żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
8 minut temu, mad85 napisał:

 HBO GO jest na 2 ekranach na raz i co ludzie się nie dzielą ?

Dzielą.  W taki sposób można mieć dostęp do wszelkich usług streemingowych. Wystarczy dobrze żyć z rodziną.

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o to że w artykule pisało że sami namawiali żeby dołączyli inne osoby żeby było taniej a teraz jak jest dużo osob, poszli po rozum do głowy że taka praktyka przynosi straty jeden płaci a 4 osoby oglądają  w cudzy słowie oczywiście. Nie zdziwię się jak za parę miesięcy powiedzą że wprowadzają testy i kasują 4 konta do 2 kont i dopiero zrobi się lament a Netflix zacznie liczyć zyski z tego tytułu. Jak sam pisałeś kingofsouth nikt nie obiecywał że będą ciągle 4 konta :)

Edytowane przez XMAREKK30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To było retoryczne pytanie. 

 

@umek weź pod uwagę, że jednak każdy rynek jest inny a dwa  to dalej nie jest rozwiązanie które wyeliminowało by problem i pozwoliło im zostawić z 30% osób dzielących jako potencjalnych klientów.   Bo ty ze swoją rodziną generalnie problemem wiekiem nie jesteś, problemem są ludzie którzy sprzedają konta, dlatego bawią się teraz z darmowym okresem. 

 

Moim zdaniem to oni pójdą w cenę, zresztą podwyżki już testowali. 

Edytowane przez mad85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
1 minutę temu, XMAREKK30 napisał:

 Jak sam pisałeś kingofsouth nikt nie obiecywał że będą ciągle 4 konta ciągle:)

Myślę, że jak będą nawet dwa konta to ci co oglądają i są do usługi przekonani to nadal będą oglądać. Tu nie zawieli się zmieni. Niestety tutaj mogą stracić jedynie ci mniej zamożniejsi. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GrubyBubu

Ale przecież w temacie współdzielenia nic się nie zmienia i nawet żadnych zwiatunów nie ma w tym temacie, istnieje to od zawsze i wątpie że Netflix się na to zdecyduje,jedynie zniknął okres testowy i tylko w naszym kraju, po co odrazu takie czarnowidztwo tworzyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, kingofsouth napisał:

Myślę, że jak będą nawet dwa konta to ci co oglądają i są do usługi przekonani to nadal będą oglądać. Tu nie zawieli się zmieni. Niestety tutaj mogą stracić jedynie ci mniej zamożniejsi. 

 

 

Pewnie Ci mają zostać zostaną a Ci co założyli konto żeby było taniej odejdą , bo sami nawet by nie pomyśleli żeby zakładać konto i płacić 52zl i to był jakiś warunek tego wszystkiego. Narazie jest zamieszanie i trzeba poczekać i zobaczyć co  wydarzy się później i czy będą kolejne zmiany:)

1 minutę temu, GrubyBubu napisał:

Ale przecież w temacie współdzielenia nic się nie zmienia i nawet żadnych zwiatunów nie ma w tym temacie, istnieje to od zawsze i wątpie że Netflix się na to zdecyduje,jedynie zniknął okres testowy i tylko w naszym kraju, po co odrazu takie czarnowidztwo tworzyć :)

 

Tego nie jesteś pewien co wymyśli Netflix żeby zwiększyć swoje zyski a testy można zrobić w każdej chwili:)

Edytowane przez XMAREKK30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
11 minut temu, XMAREKK30 napisał:

 

 Narazie jest zamieszanie i trzeba poczekać i zobaczyć co  wydarzy się później i czy będą kolejne zmiany:)

 

 

Jakie zamieszanie? Dalej tego nie rozumiem? Skorzystałeś z darmowego miesiąca?

To co ta zmiana dla ciebie oznacza?Napiszę ci wprost. Nic nie oznacza.  Ty , ja i reszta co tu piszę nie jest wstanie skorzystać z  darmowego miesiąca nawet gdy go przywrócą, bo już z niego korzystaliśmy.

 

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bądź taki pewny sam w domu nie mieszkam o jak by była taka możliwość,  to na pewno bym skorzystał z tego miesiąca free  a że nie interesują nnie i moją żonę głównie seriale to nie mamy  takiej potrzeby żeby zakładać ponownie konto. Raz miałem parę miesięcy i wystarczy , nie miałem na to czasu a płacić trzeba czy się ogląda czy nie:)

3 minuty temu, umek napisał:

Równie dobrze możnaby napisać że Whatsapp czy iMessage stanie się płatne...

 

W tych czasach wszystko jest możliwe:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umek wyluzujmy, bo szkoda zdrowia a piszę bo według mnie szkoda że skasowali ten miesiąc na próbę ale jeśli to ma pomóc w innej kwesti,  to niech chociaż zrobią te 2 tygodnie i było też dobrze. Ja jak bym miał dużo czasu to sam bym dalej korzystał a że mam taką a nie inną pracę to mój pech i tyle w tym temacie:)

 

Pozdrawiam:)

Edytowane przez XMAREKK30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo Netflix to głównie seriale a na nie schodzi dużo czasu i stąd zaczęło nnie mniej interesować a filmy w większości już widziałem lub mam je w domu na półce. Może kiedyś będzie więcej czasu to wezmę ponownie , bo widzę ze dużo doszło nowości:)

Edytowane przez XMAREKK30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...