Gość umek Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Nie tylko o Disneya chodzi.Ludzie z Netflixa przyznają że będzie coraz trudniej pozyskać filmy od konkurencji stąd pójdzie w swoją produkcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 No pójdzie, tylko na naszym rynku prawa da sie pozyskać, bo nie wierzę, że każdy serwis pojawi się w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 To kwestia raczej na dziś zbyt oddalona w czasie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 (edytowane) Oh well Rząd USA apeluje! https://www.cnbc.com/2018/07/12/justice-department-will-appeal-time-warner-att-merger-approval-dow-j.html Edytowane 12 Lipca 2018 przez umek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Znowu? GOP-owcom chyba do następnych midtermów się nie znudzi. O ile oczywiście jeśli nie oddadzą Kongresu Demokratom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 I dobrze,niech zostawią mi HBO! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Tutaj i tak wszystko chodzi głównie o . AT&T to zbyt duża i na pewno wpływowa firma wśród także lobbystów, polityków. Natomiast to jedno z największych mediów w Stanach Zjednoczonych i na świecie. Do tego linia poglądowa nie podoba się GOP-owi, a najbardziej Donaldowi Trumpowi. A w USA większość mediów (CBS, ABC, NBC, Newsweek, The New York Times, The Wall Street Journal) sprzyja "D", w porównaniu do konserwatystów i prawicowców (FOX NEWS, NewsMax). Nic dziwnego, że DOJ chciał blokować transakcję czy narzucić sprzedaż komuś innemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 Zgadza się.Stad np w przy przejęciu Sky taka troska o Sky News . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 AT&T rozważa sprzedaż HBO Europe.Wśród potencjalnych kupców wymienia się Sky. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Czyli po prostu Comcast. Z jednej korporacji do drugiej. Trochę dziwne, szczególnie, że po fuzji CEO AT&T czy Warnera mówił, że zamierzają zwiększyć inwestycje w HBO i wprowadzić jakieś zmiany w marce. Czyżby to ich przerosło i im się odechciało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Chcą spłacić 170 miliardów dolarów długu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Niech Discovery to przejmie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Zobaczymy,chodzi o to że jak pisze FT HBO ma świetne relacje z Sky i to może zdecydować.Dla Polski szansa że wreszcie ten kanał zacząłby jakoś wyglądać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Podaję link do artykułu dla zainteresowanych https://www.hollywoodreporter.com/news/at-t-eyeing-sale-hbo-europe-report-1200880 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Po nieco ponad roku od pierwszej zapowiedzi, 15 marca wystartował CNN Brasil. Kanał należy do Novus Media, spółki joint-venture którą założyli Douglas Tavolaro – były wiceprezes ds. dziennikarstwa w RecordTV – oraz Rubens Menin – brazylijski miliarder, współzałożyciel największej w Brazylii firmy zajmującej się budową domów i nieruchomościami. Na początku 2019 roku Novus Media nawiązały współpracę z WarnerMedia w ramach której zawarto umowę licencyjną na stworzenie lokalnego CNN. 1 lutego br. HBO Latin America uporządkowało nazewnictwo swojej oferty premium. W ramach tego trzy kanały zmieniły swoje nazwy. • Max ⇨ HBO Mundi. Do 2010 roku Cinemax nadawał w dwóch wersjach – Oeste dla strefy czasowej w Meksyku oraz Este dla czasu w Argentynie. W czerwcu 2010 roku Cinemax Este został zastąpiony przez Max, a Cinemax Oeste zaczął nadawać po prostu jako Cinemax i od tamtego czasu jest oferowany w podstawowych pakietach u operatorów w przeciwieństwie do pozostałych kanałów. HBO Mundi skupia się na kinie niezależnym, międzynarodowym, filmie eksperymentalnym, serialach międzynarodowych czy kultowych dokumentach. • Max Prime ⇨ HBO Xtreme. Skupia się na horrorach, thrillerach czy filmach przygodowych. • Max Up ⇨ HBO Pop. W ofercie znajdują się filmy komediowe, fantastyczne, dramaty, animacje czy romanse. W soboty po północy można też znaleźć filmy erotyczne. W ofercie latynoskiego HBO znajdują się jeszcze HBO, HBO2, HBO+, HBO Family oraz skupiający się na treściach oryginalnych HBO Signature. HBO Latin America oferuje filmy z takich wytwórni jak Columbia Pictures, Warner Bros. Pictures, Walt Disney Pictures, Universal Studios (z wyjątkiem Brazylii), TriStar Pictures czy New Line Cinema. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 16 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2021 AT&T prowadzi rozmowy o połączeniu swojej działalności medialnej z Discovery Inc. w ramach umowy, która – według osób znających tę sprawę – stworzyłaby nową potęgę rozrywkową, co może być zaskakującym posunięciem dla firmy, która wydała 85 miliardów dolarów na zakup aktywów WarnerMedia mniej niż 3 lata temu. Umowa może zostać ogłoszona już w tym tygodniu. Chodzi o to, aby połączyć imperium reality tv od Discovery z ogromnymi zasobami medialnymi AT&T, tworząc przy tym firmę, która byłaby potężnym konkurentem dla Netfliksa i Walt Disney Co. Jakiekolwiek porozumienie oznaczałoby poważną zmianę w strategii AT&T po latach pracy nad złożeniem aktywów telekomunikacyjnych i medialnych pod jednym dachem. AT&T pozyskało jedne z największych marek rozrywkowych dzięki przejęciu Time Warner Inc., które zostało sfinalizowane w 2018 roku. Firmy wciąż negocjują strukturę transakcji, a szczegóły mogą się zmienić, jak i też rozmowy mogą się rozpaść i nie przynieść żadnego skutku - podają informatorzy. Przedstawiciele AT&T i Discovery odmówili komentarza. Umowa z Discovery może zapewnić połączonej firmie wystarczająco dużo treści, aby konkurować z Netfliksem i innymi usługami streamingowymi w globalnej walce o przyszłość rozrywki. Zarówno Discovery, jak i jednostka medialna AT&T, WarnerMedia, niedawno podjęły własne próby w streamingu. Discovery zadebiutowało z Discovery+, które oferuje szeroką gamę programów reality. W międzyczasie AT&T postawiło na HBO Max, które wystartowało rok temu i obejmuje produkcje HBO i filmy z wytwórni Warner Bros. źródło: Bloomberg.com 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo21 Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 "Jason Kilar odejdzie z WarnerMedia, bo nie wiedział o fuzji z Discovery" https://www.press.pl/tresc/65959,jason-kilar-odejdzie-z-warnermedia_-bo-nie-wiedzial-o-fuzji-z-discovery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Warner Bros. Discovery – taka propozycja nazwy dla nowej grupy medialnej została przedstawiona dzisiaj przez Discovery, Inc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.