Skocz do zawartości

LG webOS TV UF640V


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam mały problem związany z Playerem. Chodzi o to, że od 3 dni jest kłopot z jednym z seriali na Playerze. Wchodząc w niego nie ma żadnego odcinka, natomiast jak wchodzę przez komputer to wszystko jest bez zmian. W czym może być problem? Dodam, że aktualizacje robię na bieżąco, jak się tylko pojawią. Robiłem też powrót do ustawień fabrycznych, też nic nie dało, a Player wymaga aktualizacji, żeby z niego skorzystać. Proszę o pomoc. Dziękuję. :)

Edytowane przez Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...