Skocz do zawartości


Zdjęcie

LG webOS TV UF640V


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kx11

kx11

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 30 postów
  • Od: 12 lis 2016

Napisano 28 maj 2018 - 08:17

Witam, mam mały problem związany z Playerem. Chodzi o to, że od 3 dni jest kłopot z jednym z seriali na Playerze. Wchodząc w niego nie ma żadnego odcinka, natomiast jak wchodzę przez komputer to wszystko jest bez zmian. W czym może być problem? Dodam, że aktualizacje robię na bieżąco, jak się tylko pojawią. Robiłem też powrót do ustawień fabrycznych, też nic nie dało, a Player wymaga aktualizacji, żeby z niego skorzystać. Proszę o pomoc. Dziękuję. :)


Użytkownik Barti edytował ten post 28 maj 2018 - 16:25
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.


#2 kx11

kx11

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 30 postów
  • Od: 12 lis 2016

Napisano 31 maj 2018 - 18:33

Problem sam się rozwiązał, temat uważam za zamknięty :)