Jump to content

Recommended Posts

Witam, mam mały problem związany z Playerem. Chodzi o to, że od 3 dni jest kłopot z jednym z seriali na Playerze. Wchodząc w niego nie ma żadnego odcinka, natomiast jak wchodzę przez komputer to wszystko jest bez zmian. W czym może być problem? Dodam, że aktualizacje robię na bieżąco, jak się tylko pojawią. Robiłem też powrót do ustawień fabrycznych, też nic nie dało, a Player wymaga aktualizacji, żeby z niego skorzystać. Proszę o pomoc. Dziękuję. :)

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×