Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, mam mały problem związany z Playerem. Chodzi o to, że od 3 dni jest kłopot z jednym z seriali na Playerze. Wchodząc w niego nie ma żadnego odcinka, natomiast jak wchodzę przez komputer to wszystko jest bez zmian. W czym może być problem? Dodam, że aktualizacje robię na bieżąco, jak się tylko pojawią. Robiłem też powrót do ustawień fabrycznych, też nic nie dało, a Player wymaga aktualizacji, żeby z niego skorzystać. Proszę o pomoc. Dziękuję. :)

Edytowane przez Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem sam się rozwiązał, temat uważam za zamknięty :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×