kx11 Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 (edytowane) Witam, mam mały problem związany z Playerem. Chodzi o to, że od 3 dni jest kłopot z jednym z seriali na Playerze. Wchodząc w niego nie ma żadnego odcinka, natomiast jak wchodzę przez komputer to wszystko jest bez zmian. W czym może być problem? Dodam, że aktualizacje robię na bieżąco, jak się tylko pojawią. Robiłem też powrót do ustawień fabrycznych, też nic nie dało, a Player wymaga aktualizacji, żeby z niego skorzystać. Proszę o pomoc. Dziękuję. Edytowane 28 Maja 2018 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kx11 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Problem sam się rozwiązał, temat uważam za zamknięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.