PatrykZ Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Tak, jak w tytule... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Małe są szanse, musi być paragon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykZ Opublikowano 12 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Ale nie wiedziałem, że jest potrzebny i go wyrzuciłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Podstawą reklamacji jest paragon. Możesz próbować w sklepie, ale wątpię, żeby coś się udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykZ Opublikowano 12 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 OK. Wątek zamknięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Wg mnie są dwa wyjścia, [beep]likat paragonu ze systemu (sprzedawca powinien wiedzieć o co chodzi) lub poprosić o kontakt z tzw. działem gospodarki magazynowej (tutaj jeżeli była płatność kartą płatniczą znajdą paragon w systemie i zgłosić można reklamacje). Przy czym wszystko to co napisalem to dobra wola sprzedawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.