Skocz do zawartości

Który telewizor?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hehhh... no ale wlasnie ja nie chce brac kredytu... chce dobry telewizorek- mysle ze za te pieniadze jakis dostane... mam dosc juz pelnoletniego 19'' Elemisa i chyba każdy telewizor pod 30'' mnie zadowoli... ale oczywiscie nie chcialbym zeby sprzet sprawial klopoty... tylko i az tyle :)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Philipsy mają pewne problemy np. denerwujące bugi w firmware ale obraz dają ZAYE++STY.

Wszystkie koreańczyki się chowają (wiem bo mam phila i lg).

Za to fonia w Philipsach dość przeciętna. Ale na codzień wystarczy a jak chce się film oberzeć to się podpina 5.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Philips to jest Padlo.Jestem technikiem wiec naprawiam te rzeczy i ogladam od srodka.Ostrzegalem kupe lat temu zeby ciotka nie kupowala match line 32''.Co to wtedy bylo za cudo z dopasowanym stolikem ekstra obudowa (bordowa lakierowana) i co po pol roku kineskop wymieniala.Drugiej powiedzialem zeby kupila LG FLATRON do kablowki bezproblemowo dziala do dzis a obraz mimo ze kablowka jest imponujacy(kontrast ostrosc).Ja osobiscie jestem za daewoo.Mam za 2900 kupiony LCD 42'' DLP-42C1.Hd ready obraz z kazdego zrodla znakomity.Dekoder polsatu pracuje idealnie (HDMI).Wez sobie ten lub spojrz na LG sa plasmy juz za 3200 3400 wez z rozdzialczoscia 1024X768.Koniecznie pamietaj przy plasmie wlacz funkcje przesuwania pixeli gora dol prawo lewo zeby uniknac efektu ducha tak to nazywam:) chodzi o stale odznaczanie sie jasnych fragmentow obrazu.Ma natychmiastowa reakcje na polecenia dzieki czemu ma plynny ruch.LCD musi przejsc ze wzbudzenia do dpoczynku i jeszcze raz.To czas reakcji jak szybko to zrobi.Dlatego LCD polecam pod HDMI.SAMSUNG ma rowniez niczego sobie obraz ale uwazaj na pixele.Wlacz sobie wejscie av1 zeby obraz byl czarny i popatrz na matryce z bliska pozniej z daleka zeby zobaczyc rownomiernosc