Skocz do zawartości

Strong 6860


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rozdali marny sprzęt i teraz nawet nie spieszy im się żeby to naprawić. Czy w związku z zakończeniem nadawania BBC Prime a co za tym idzie z usunięciem go z oferty można zrezygnować z C+ bezkarnie? Jeśli tak to jak najszybciej wysyłam rezygnację....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bym się kłócił :)

Zobaczymy jak soft Stronga się rozwinie.. i tu również UWZGĘDNIE EDUKACJE..

Bo to nic wielkie wgrać jednym ruchem myszki soft.. i reszte rzeczy..

Tu niby o tym nie gadamy ale 65 % w swoich domach Na Philipsiakach ma Słońce, tps , itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy co zmienili i jak..

 

Szanowna Pani,

dziękuję za korespondencję. Odpowiadając na e-mail informuję, że Pani
sugestie zostały przekazane do odpowiedniego działu. Dołożymy starań aby
jak najszybciej umożliwić poprawne funkcjonowanie terminalu.

Ufam, iż powyższe wyjaśnienia przyjmie Pani ze zrozumieniem.

Z wyrazami szacunku,

Piotr Bujanowski

Dział Relacji z Abonentami 

 

Śmiech na sali..

Wysłane do działu technicznego... a odpisali w ogóle.. nie wiadomo co.

Nic się nie da dowiedzieć z tego meila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź idzie chyba z zaawansowanego automatu:

Szanowny Panie,

dziękuję za korespondencję. Odpowiadając na e-mail informuję, że dołożymy wszelkich starań aby jak najszybciej umożliwić poprawne funkcjonowanie terminalu. Jednocześnie przepraszam za powstałe z tego powodu niedogodności.

Ufam, iż powyższe wyjaśnienia przyjmie Pan ze zrozumieniem.

Z wyrazami szacunku,

Piotr Bujanowski

Dział Relacji z Abonentami

 

No nic... Do cierpliwych świat należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz nie wiadomo co z tym robić bo to zwykłe kpiny..

Mówić mozna.. gorzej jeśli by się okazało jakby tak naprawdę oni w ogóle tego softu nie zaczęli robić ;|

Zresztą co ja mówie.. już jest gorzej bo ciągle jesteśmy oszukiwani i nic nie wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie nauczkę na przyszłość. Nigdy nie brać odbiorników na które nie ma softów alternatywnych. Wysilili się że dali software z diseqc i sortowaniem kanałów i myślą że wystarczy. Ciekawe tylko dlaxczego cena tych Strongów podskoczyła z 1 do 179 zł podczas gdy stare poczciwe Pionki wróciły po 1 zł ( była przerwa w ich dystrybucji). Czy w bieżącej sytuacji naciągną jeszcze kogoś na ten HARDWARE bez SOFTWARE? :lol: Z powyższych względów uważam też że nie opłaca się brać na własność ich tunera HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Albo jak z Fergusonem HF... Robili dobre softy i nagle coś im się pogorszyło... I teraz to już nie ma sensu wgrywać nowego softu do tych tunerów... Jeśli faktycznie softy dla Stronga są testowane to nic tylko pogratulować C+ rozumu... Po co mają wypuszczać kolejne buble, jak mogą spokojnie dopracować, to co już im przyszło na myśl i działa... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Co do softów, to nie tylko tunery C+ mają niedopracowane softy... Patrzcie na Humaxa i Topfielda i czasem także Fergusona... Kilka wad miał też Katherin HD... Jakby to było takie proste, to Windows też by nie miał dziur :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekamy na oficjalne softy.. a potem dziwimy się że chłopaki na własną reke robią edukacje..

Nie dość że.. robią je w miare szybko to i odpalamy więcej.. platform.. no to niczyja wina..

Potem będą sie dziwić że na stronga wyjdzie jakas edu..

A soft czasem nie robi.. producent tunera.. ?

A nie łby z C+ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz nie wiadomo co z tym robić bo to zwykłe kpiny..

Mówić mozna.. gorzej jeśli by się okazało jakby tak naprawdę oni w ogóle tego softu nie zaczęli robić ;|

Zresztą co ja mówie.. już jest gorzej bo ciągle jesteśmy oszukiwani i nic nie wiadomo

 

Zgadzam się. Tą sprawą spokojnie można zainteresować jakiś urząd ochrony konsumentów.

Kupiłem tego Stronga zaraz po jego wprowadzeniu na rynek. Już następnego dnia, na początku listopada 2007 zgłosiłem reklamację, m.in na to, że dekoder nie odbiera większości programów radiowych, które reklamują jako część swojej oferty. Zgodnie z prawem konsumenckim "jeżeli towar jest niezgodny z ofertą, klient ma pełne prawo go zwrócić sprzedawcy". Po 2 miesiącach (początek stycznia 2008) otrzymałem pisemną odpowiedź, że przepraszają, że już poprawiają soft i wszystkie wady usuną w połowie grudnia. Co było dalej i co jest obecnie sami wiecie najlepiej.

TO KURIOZALNE ZACHOWANIE ZE STRONY C+!.

 

 

P. S. Teraz pisząc tego posta uświadomiłem sobie, że pisząc o połowie grudnia nie podali przecież roku! Noż :censored: mać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...