Jump to content
Emil.1603

Grupa TVN Discovery Polska – dyskusja ogólna

Recommended Posts

Nie usuną. TVN STYLE i TVN TURBO to właściwie część fundamentalna do TVN-u oraz są w czołówce wśród kanałów lifestyle'owych, na tle TLC czy Discovery Life. Nawet taki Food Network "odżył" po przejściu do Grupy TVN. Jakby mieli coś likwidować to właśnie taki Discovery Life, który praktycznie nic nowego nie wnosi. Już znacznie lepszą propozycją byłoby Discovery Family.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W maju:

TVN STYLE - 1.06%

TVN TURBO - 1.12%

TLC - 0.39%

DISCOVERY LIFE - 0.04%

 

(Dane z gr. 16-49)

 

No i jaki był by sens usuwać 2 kanały które mają powyżej 1% w najważniejszej grupie? Same straty tylko by były.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discovery, właściciel TVN, zamknie swoją siedzibę w Londynie. Możliwe, że przeniesie ją do Polski.

https://businessinsider.com.pl/media/discovery-przeniesie-swoja-siedzibe-do-polski/v606nf2

 

Niedawne przedłużenie umowy o pojemności na HotBirdzie z Eutelsatem oraz poszerzenie o kilka transponderów to chyba zamierzony cel na przyszłość.

Grupa TVN jako własność Discovery przejmie siedzibę i nadawanie oraz uplink na sat całej paczki Discovery na Europę, Afrykę i inne za które dotychczas Londyn odpowiadał.

Polka Katarzyna Keli zarządza tutaj i mają infrastrukturę i doświadczenie w siedzibie Grupy TVN przejętej przez Discovery. No i od razu cięcie kosztów. To wszystko przemawia w tym kierunku. :-)

Siedziba w Wa-wie a licencje blisko po sąsiedzku u Czechów. :-)

Mam nadzieje że te poszerzenie pojemności o kilka transponderów pozwoli na wyniesienie się paczki stacji TVN oraz TTV z nie pewnego 11,508 GHz gdzie są problemy z odbiorem.

Dziwi mnie jeszcze że TVN nie zjadł Stavki od TTV gdyż przy takim ruchu trafiłaby ona do sekcji stacji lifestylowych do których to teraz pasuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy czasem Stavka nie należy już w 100% do Grupy TVN?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba należy ale w kwestii zmian niestety nie jest ona uwzględniona :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nadzieje że te poszerzenie pojemności o kilka transponderów pozwoli na wyniesienie się paczki stacji TVN oraz TTV z nie pewnego 11,508 GHz gdzie są problemy z odbiorem.

 

Wezwij fachowca, niech ci dobrze ustawi antenę satelitarną. Jak ma się antenę ustawioną "na oko" przez pana Mietka, to nic dziwnego. Ja jakoś nie mam problemu z odbiorem kanałów z tp. 11 508 V.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nadzieje że te poszerzenie pojemności o kilka transponderów pozwoli na wyniesienie się paczki stacji TVN oraz TTV z nie pewnego 11,508 GHz gdzie są problemy z odbiorem.

Niepewna to musi być Twoja instalacja. U mnie wszystko działa wszystko bardzo dobrze. Antena eliptyczna siatkowa (⌀ 80 cm), znana z Sky. Jedynie z kanałami jak TVP HD, TVP INFO HD miewałem ostatnio zacięcia, bo gołębie lubiły sobie usiąść na antenę czy konwerter. Poza tym, to wszystkie najczulsze transpondery odbieram bez najmniejszych problemów.

 

Radzę skontaktować się z profesjonalnym monterem, a nie miotłą regulować czy zgłaszać się do przysłowiowego Zenka, Mietka, Zdzisia czy innego Władka.

 

Dziwi mnie jeszcze że TVN nie zjadł Stavki od TTV gdyż przy takim ruchu trafiłaby ona do sekcji stacji lifestylowych do których to teraz pasuje.

To niech Ciebie dziwi to dalej. Nie ma takiej potrzeby, aby łączyć TTV do całego działu Lifestyle. Kanał w obecnej formie radzi sobie od wielu sezonów bardzo dobrze. W dodatku obecny tam lifestyle nie jest kierowany tylko do kobiet czy tylko do mężczyzn, a do różnych grup. Do tego znaleźć można uniwersalne programy rozrywkowe czy właśnie serwis informacyjny. Dlatego też bez problemu można go wciąż umieszczać w dziale kanałów ogólnotematycznych w przypadku EPG operatorów.

 

Nie kombinuj, bo Twoje pomysły jeszcze nigdy tak naprawdę nie były choć minimalnie dobre.

 

A czy czasem Stavka nie należy już w 100% do Grupy TVN?

Jeśli nic się nie zmieniło, to w spółce mają 50,55% udziałów. Więcej im nie potrzeba, bo przecież i tak mają w pełni kontrolę nad telewizją.

 

Chyba należy ale w kwestii zmian niestety nie jest ona uwzględniona :(

Niech pani Lidia ma tę swoją autonomię, bo pod względem wyników dla Grupy wychodzi jej to bardzo dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niech pani Lidia ma tę swoją autonomię, bo pod względem wyników dla Grupy wychodzi jej to bardzo dobrze.

Dokładnie. Od jakiegoś czasu TTV przekroczyło 3% w grupie 16-49. Więc pani Lidzie wychodzi to świetnie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te kanały TVN w HD (poza TVN 24 BIS HD) oraz ESKI SD/ Power TV/ Puls2 SD muszą mieć lepszą jakość sygnału  podczas kalibrowania anteny do odbioru, niż pozostałe polskie  kanały SD czy HD na HB13E, czasem podczas burzy właśnie te nie działają/ zacinają się, podczas gdy inne HD śmigają, tak samo podczas silnych wiatrów. Dużo osób o tym mówi/pisze wiec coś w tym jest. U mnie też tak jest, za czasów Orange TV i teraz nc+, na różnych lokalizacjach anteny (80) Chyba ten tp. tak ma, że musisz mieć lepszy sygnał do odbioru i sygnał jest bardziej wrażliwy na warunki atmosferyczne. A że niektórzy nie mają technicznych możliwości zamontowania czaszy jeszcze wyżej/w lepszym miejscu to tak bywa, ze czasem  jakość  sygnału spadnie podczas złych warunków i TVNy HD mogą przycinać. Przykładowo w mojej instalacji:

 

W dekoderze Sagemcom WHD80: (Orange TV)

- do odbioru pozostałych kanałów  HD wystarcza siła 75% jakość 80%

- do odbioru TVN-ów HD siła 82% jakość 95%

 

W dekoderze ADB mediabox+: (nc+)

-  do odbioru pozostałych kanałów  HD wystarcza siła 80% jakość 20%*

-  do odbioru TVN-ów HD siła 95% jakość 34%

 

(*ta sama kalibracja anteny jak wyżej, jednak poziom sygnału pokazywany przez poszczególne dokodery są różne,  widać jednak wyraźnie, że TVNy HD potrzebują lepszego sygnału)

 

Dokładnie chodzi o kanały ( TVN HD / TVN 7 HD/ TVN Turbo HD / TVN Style HD / Food Net. HD / Travel Channel HD / HGTV HD/ TTV HD/ Eska TV SD/ Eska TV Extra SD / Power TV SD / Puls2 SD/ VOX MT SD/TVN 24 HD )

Edited by nieczęstygość99

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emil.1603 o ile mi wiadomo Grupa TVN odkupiła pozostałe udziały w spółce Stavka nadawcy TTV i ma 100% kontroli nad tą spółką. Kanał nadawany jest już z siedziby Grupy TVN w Warszawie. od jakiegoś czasu.

Pewnie oficjalnie nie wchłoneli tej spółki tak jak to zrobił Polsat w przypadku Polskich Mediów S.A. nadawcy TV4 i TV6 bo coś by było nie po ich myśli. Może KRRiTV mogła by im zabrać koncesje dla TTV w DVB-T MUX1?

Edited by pablo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie co dalej z samą Grupą TVN - czy nadal pod nią podlegać będą dawne kanały Scrippsa, czy też już bezpośrednio pod Discovery?

I co z kanałami Discovery - kto będzie ich oficjalnym nadawcą - czy nadal bezpośrednio Discovery Inc, czy może podłączą je pod Grupę TVN, tak jak to zrobił Scripps?

Share this post


Link to post
Share on other sites

HGTV, Food Network i Travel Channel pełnią integralną część z Grupą TVN i za takie kanały odpowiadają ludzie z TVN-u.

 

Co do wspólnej grupy, to niewykluczone że zrobią z czasem jak w Skandynawii. Tam przejęli od ProSiebenSat.1 Media grupę SBS Nordic (obecnie: Kanal 4 [Dania], Kanal 5 [Dania], 6'eren [Dania], Canal 9 [Dania], TVNorge [Norwegia], FEM [Norwegia], VOX [Norwegia], Kanal 5 [szwecja], Kanal 9 [szwecja], Kanal 11 [szwecja], Kutonen [Finlandia], TV5 [Finlandia]). Połączyli to z własnymi kanałami od Discovery tworząc wspólną grupę – SBS Discovery Media.

 

Później to chyba ujednolicili pod Discovery Networks i podzielili operacje na konkretne kraje, jak Discovery Networks Norway, Discovery Networks Sweden, Discovery Danmark i Discovery Networks Finland tworząc łącznie Discovery Networks Nordic.

 

Przewiduję, że i u nas będzie jedna duża grupa Discovery Networks Polska, która będzie obejmować właśnie produkty i marki Grupy TVN (TVN, TTV, HGTV, Food Network, Travel Channel, player, itd.) z Discovery w Polsce (Discovery, TLC, ID, DTX, Eurosport, Eurosport Player).

 

Nie zdziwiłbym się, gdyby Discovery wykorzystało doświadczenie TVN w sferze internetowej i uruchomili na bazie player.pl ich własną usługę – Dplay, która oferuje dostęp do kanałów na żywo czy wybranych programów na żądanie. Może nawet zrobiliby jakieś pakiety łączone.

 

Wszystko jest na pewno kwestią czasu. Jeśli teraz zajmują się kadrami, to z czasem przyjdzie pora na formalności, spółki i reorganizacje w tych sprawach. Chociaż takie TVN 24 International uruchomili pod Scripps Media Luxembourg, ale nad tym pewnie pracowali jeszcze zanim Discovery weszło na dobre na Wiertniczą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Poland, @nieczęstygość99:
Te transpondery są jak każde inne. W kategorii bardziej wymagającego transpondera możemy mówić o tp. 12476/H, skąd nadaje BBC Brit HD. Mimo wszystko nie mam problemów z odbiorem (SNR 13 dB).
A co do 11393/V i 11508/V - mam tu SNR i MER w okolicach 15 dB (14,3-14,7 dB) na Triaxie TD 78. Sygnał na poziomie większości tp. - jest tylko kilka mocniejszych sygnałów (max. to 15,8 dB na 10834/V).


PS: paczka TIME w jakości SD (oprócz VOX Music TV i Eska Rock) już powędrowała na 10757/V, chociaż tu nie będziecie mieć problemów z odbiorem.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, no to paradoks, bo u mnie BBC BRIT HD działa zawsze, nawet gdy TVP czy inne kanały SD tracą zasięg (silna burza)

Co do ZPRów to ja jednak wolałbym żeby były tak jak są i w takiej jakości jakiej są, niż w jakości CP, ale cóż...to było oczywiste, gdy Polsat ich kupił. Ale to nie o tym wątek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podczas Festiwalu Filmów Fabularnych w Gdyni telewizja TVN zorganizowała wieczorne spotkanie z twórcami, producentami i aktorami, podczas którego zaprezentowano plany filmowe i serialowe na kolejny rok. Tegoroczną imprezę poprowadziła Grażyna Torbicka.

 

- Jedna rzecz jest stała i niezmienna - to miłość TVN do fabuły: do filmów, seriali, polskich aktorów, twórców, reżyserów i polskich scenariuszy. Widzimy, że to ogląda się świetnie, a jakość seriali rośnie z sezonu na sezon. Wpływ „Pułapki” z Agatą Kuleszą czy „Diagnozy” z Adamem Woronowiczem jest fundamentalny na sukces naszej jesieni. Przed nami jeszcze „Pod powierzchnią” z Magdą Boczarską i wiele innych produkcji - tłumaczy Piotr Korycki, prezes TVN Discovery.

 

„The Coldest Game”, „Broad Peak”, „Całe szczęście”, „Hejter. Sala samobójców” i „Miłość jest wszystkim” - to nowe projekty filmowe, których producentem lub koproducentem jest Grupa TVN Discovery. W tym tygodniu startują zdjęcia do miniserialu „Szóstka” o przeszczepach, który wyreżyseruje Kinga Dębska.

 

 

 

• „Zimna gra” („The Coldest Game”) to międzynarodowa produkcja, a wśród koproducentów jest m.in. TVN. Reżyserem i autorem scenariusza jest Łukasz Kośmicki, a producentem Piotr Woźniak-Starak z Watchout Studio.

 

- Ten film stał się głośny jeszcze przed produkcją. Rzadko się zdarza żeby firma z Europy, a szczególnie z Polski, mogła wymienić dwóch międzynarodowych aktorów, bo po tygodniu diabli strzelili w plan i trzeba było szukać nowego aktora. Jeśli ta młoda ekipa poradziła sobie z taką sytuacją to na pewno dała radę - tłumaczy Edward Miszczak, dyrektor programowy i wiceprezes Grupy TVN Discovery.

 

Pierwotnie w główną rolę wcielić się miał William Hurt, ale musiał zrezygnować z udziału w filmie. Aktor uległ niefortunnemu wypadkowi kilka dni po rozpoczęciu zdjęć do „Zimnej gry”. Angaż w filmie otrzymał Bill Pullman.

 

- Ten film był niesamowitą wyprawą, kawałkiem życia, bo czasami było wesoło i strasznie. Dostałem wspaniałych aktorów, niesamowitych i pełnych pasji ludzi. Film to praca zbiorowa, wszyscy pchamy go w tym samym kierunku, nawet jak mamy czasem inne zdanie. W Polsce dopiero uczymy się tego, czym jest development. A Łukasz Kośmicki przyniósł mi najlepszy development jaki ja w życiu widziałem - dodaje Piotr Woźniak-Starak z Watchout Studio.

 

Zdjęcia do filmu zostały zakończone. Obecnie trwa postprodukcja, a premiera jest planowana na jesień 2019 roku.

 

 

 

Kolejnym filmem produkowanym we współpracy z TVN jest „Broad Peak” w reżyserii Leszka Dawida. Jest to historia polskiego himalaisty Macieja Berbeki, który w 2013 roku zginął wspinając się na ośmiotysięcznik Broad Peak. Scenariusz napisał Łukasz Ludkowski.


- Mnie w tej historii szczególnie interesuje pewien rodzaj paradoksu, że siła, którą człowiek w sobie ma i dzięki której może żyć, z jednej strony jest piękna i twórcza, a z drugiej - bardzo niszczycielska. Ten cały paradoks polega na tym, że trzeba za ta siłą pójść, bardzo trudno się jej oprzeć, ale czasem płaci się za to bardzo wysoką cenę. W tej całej historii wybraliśmy postać Maćka Berbeki, ponieważ stoi za nim dłuższa relacja z Broad Peak. Najbardziej zależy mi na tym, żeby ten film był autentyczny. W poszukiwaniu autentyczności wybraliśmy się do Karakorum żeby dotknąć miejsca, o którym opowiadamy oraz żeby Irek Czop mógł znaleźć się w tej przestrzeni, pooddychać, żeby Karakorum go przeniknęło na tyle, by czuł to, co odtwarza i nie musiał wymyślać szczególnej figury do tego filmu - mówi Leszek Dawid.

 

Film od wiosny jest w fazie produkcji, zdjęcia są prowadzone m.in. w Zakopanem, Himalajach i Alpach. Premierę zaplanowano na 2020 rok. Główną rolę zagra Ireneusz Czop, poza nim w obsadzie filmu znaleźli się m.in. Maja Ostaszewska, Dawid Ogrodnik, Piotr Głowacki, Łukasz Simlat i Tomasz Sapryk.

 

 

 

Kilka dni temu zakończyły się prace na planie kolejnej komedii romantycznej TVN – „Całe szczęście”, w reżyserii Tomasza Koneckiego. Głównych bohaterów zagrali Piotr Adamczyk i Roma Gąsiorowska. Zdjęcia prowadzono m.in. w Pucku. Scenariusz napisali Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski. Film opowiada o Robercie, muzyka z orkiestry symfonicznej, który samotnie wychowuje dziesięcioletniego synka Filipa (Maks Balcerowski). W jego życie niespodziewanie wbiega pełna energii i uroku popularna gwiazda fitness Marta (Roma Gąsiorowska). Dwa różne charaktery, spojrzenia na miłość i życie. Marta ma swoje programy telewizyjne, wydaje książki kulinarne, a jej twarz gości na okładkach najpopularniejszych magazynów. Robert to chodzące zaprzeczenie "sportowego trybu życia". Jego świat to spokojna przystań, rodzicielskie wyzwania, kosz pełen prania i klasówki z matematyki syna.

 

Premierę „Całego szczęścia” w kinach zaplanowano na 8 marca 2019 roku.

 

 

 

„Hejter. Sala samobójców” jest to całkiem nowa historia, którą we współpracy z TVN przygotowuje reżyser Jan Komasa, twórca filmu „Sala samobójców” z 2011 roku. Główne role zagrają Maciej Musiałowski i Vanessa Aleksander. Będzie to cyber-thriller, współczesna wersja opowieści o miłości Romea i Julii, ale jednocześnie uniwersalna historia o potędze miłości, która przeradza się w hejt. Jan Komasa chce pokazać, że granica pomiędzy miłością i nienawiścią jest bardzo cienka, a wszystkie chwyty są dozwolone.

 

- Wszyscy wiemy, jak mocne są media społecznościowe i co można w nich przeżyć. Na razie trwa gorąca preprodukcja, za chwilę wchodzimy na plan - ujawnia Edward Miszczak. TVN na razie nie ujawnia szczegółów fabuły „Hejtera. Sali samobójców”. Ale w filmie mają zostać poruszone ważne i gorące tematy - o sile manipulacji mediów społecznościowych, o cenie jaką ludzie płacą za sukces w internecie, o tym do czego doprowadzić może dzisiaj miłość i jak w makiaweliczny sposób sterować masami zaślepionymi skrajnymi ideologiami.

 

- Za rok podczas naszego kolejnego spotkania w Gdyni zaprezentujemy szerzej ten projekt - biuro prasowe TVN Discovery.

 

źródło: Wirtualnemedia.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piotry Korycki, Prezes Grupy TVN Discovery podczas 45. Międzynarodowej Konferencji PIKE w Łodzi: – Zdecydowanie jesteśmy już po fuzji, mamy za sobą większość prac wdrożeniowych i konsolidacyjnych. Ten egzamin zdaliśmy na piątkę. Mamy wspólne portfolio kanałów, które dotąd konkurowały ze sobą, np. TLC z TVN STYLE, Discovery Channel z TVN TURBO. Teraz są to komplementarne i uzupełniające się propozycje, 26 kanałów pochodzących ze Scripps, Discovery i TVN pod jednym dachem.

 

Firmy zaczęły wymieniać się treściami, np. pomiędzy TVN a kanałem METRO, czy między TVN STYLE a TLC Polska. Ponadto na antenie TVN 24 promowano wydarzenia sportowe transmitowane przez Eurosport, a w paśmie śniadaniowym „Dzień dobry TVN” pojawiają się bohaterowie programów Discovery.

 

Korycki wylicza, że realnie TVN i Discovery połączyły siły w czerwcu, tworząc wtedy jeden zespół programowy, marketingowy i sprzedażowy. Dwa miesiące później zaprezentowano wspólną ofertę na jesień. – Wyniki z września i października pokazują, że to było bardzo udane połączenie. TVN jest absolutnym liderem w grupie komercyjnej, a w zeszłym tygodniu główna stacja wygrała w pomiarze komercyjnym siedem z siedmiu dni. Jest to zasługa teamu, który odpowiada za połączony programming i marketing.

 

Na przestrzeni kolejnych lat TVN ma spełniać zadania globalne i obsługiwać inne rynki, na których działa Discovery. Korycki podkreśla, że cały czas wzrasta rola TVN jako centrum produkcyjnego programów na światowe rynki.

 

- Polska po połączeniu TVN i Discovery jest największym - po USA - rynkiem światowym. Już zaczęliśmy produkcję kontentu nie tylko na potrzeby naszych kanałów i międzynarodowych kanałów Discovery i Scripps, ale także dla amerykańskich wersji kanałów HGTV czy Food. Wyprodukowaliśmy dotąd dwie serie audycji, które trafiły na amerykański rynek i odniosły tam sukces, wyprodukowaliśmy wiele krótkich treści digital o gotowaniu, podróżach i domach. Mamy mnóstwo formatów, których jesteśmy właścicielami, w tym ponad dwadzieścia-kilka formatów fabularnych i ponad 50 factualowych i lifestyle’owych. Spotkały się one z dużym zainteresowaniem ze strony Discovery. TVN wniósł to do stołu jako hub produkcyjny, duże centrum kompetencji i jeden z największych rynków - wyjaśnia Prezes.

 

źródło: Wirtualnemedia.pl

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy TVN/Discovery ma jakieś udziały w nc+?

 

Cytat

Wyprodukowaliśmy dotąd dwie serie audycji, które trafiły na amerykański rynek i odniosły tam sukces,

 

Czy wiadomo o jakie tytuły chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurczę… Trochę dziwnie się ogląda dzisiaj zapowiedzi Pod powierzchnią z TVN na Discovery Channel czy Gorączki złota na TVN :lol:

 

A co do reklam tego drugiego programu. Trwająca kampania reklamowa tym bardziej wygląda dziwnie, bo promuje ona kanał w Cyfrowym Polsacie. Przy czym TVN i Discovery tworzą jedną grupę, która też ma udziały w nc+.

 

Ciekawe też kiedy i przede wszystkim czy strony internetowe zostaną odświeżone i ujednolicone w jeden główny motyw. Tak, aby zachowano jednolitość. Przydałaby się też strona dla całej grupy TVN Discovery Polska, która zbierałaby wszystkie ogólne informacje i opisałaby jej działalność. Na stronach TVN-u też próżno szukać informacji o jakimkolwiek kanale z Discovery. O stronach Food Network i Travel Channel już nawet nie wspomnę. Są częścią TVN-u blisko dwa lata, a wciąż tego nie odświeżono.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.03.2018 o 15:44, G2000 napisał:

Wydaje mi się że pierwszą zmianą, efektem przejęcia powinno być stworzenie polskiej wersji Eurosport News. Oprócz kanału newsowego mogłaby to być też antena zapasowa dla kanałów E1 i E2. Czasem zdarza się że jest tyle wydarzeń że nie ma miejsca na live-y na dwóch antenach. TVN ma doświadczenie w robieniu kanałów newsowych. Ma dział sportowy w tvn24.pl a Eurosport póki co błąka się po różnych portalach. Kiedyś był na Onecie, teraz chyba na Interii. Sport.tvn24.pl byłby chyba naturalnym miejscem dla nich. A i przy okazji w redakcji sportowej tvn24 podniósł by się poziom.

eurosport.pl przenosi na eurosport.tvn24.pl. Wcześniej przenosiło na Interię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednocześnie "nowa" strona Eurosportu zastąpiła portal TVN 24 Sport (sport.tvn24.pl). Szkoda tylko że te wszystkie zmiany tak powoli wprowadzają.

 

Wiedząc że TVN będzie przejmowany, to już przed finalizacją powinni sobie przygotować pierwsze rzeczy do wprowadzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eurosport miał umowę z Interią (eurosport.interia.pl wystartował w połowie listopada 2017) i nie mógł ot tak sobie przejść na TVN24. Reklamy na Eurosportach sprzedaje Polsat Media i pewnie dlatego nie ma tych kanałów na transponderach TVN. Z tego co widzę w Google Polsat Media sprzedaje reklamy na Eurosportach od stycznia 2014 czyli bardzo prawdopodobne że ta współpraca zakończy się z końcem tego roku. Pewnie od stycznia E przejdzie w pełni pod skrzydła TVN.

 

 

Ktoś wczoraj zarejestrował domenę eurosport24.pl. Raczej osoba prywatna, pewnie pod wpływem newsu o przenosinach strony eurosport.pl. Zajęła domenę bo chce zarobić na ew. sprzedaży.

Edited by G2000

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 15.11.2018 o 16:09, G2000 napisał:

Z tego co widzę w Google Polsat Media sprzedaje reklamy na Eurosportach od stycznia 2014 czyli bardzo prawdopodobne że ta współpraca zakończy się z końcem tego roku. Pewnie od stycznia E przejdzie w pełni pod skrzydła TVN.

 

I nie pomyliłem się. :)

https://satkurier.pl/news/175908/eurosport-z-tvn-media-eleven-sports-z-polsat-media.html

To co, od stycznia nowy transponder, studio na Wiertniczej i nadawanie w pełni z Polski?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...