Skocz do zawartości
  • 0

PL tv sat w DE problem


RichyB
 Udostępnij

Pytanie

Witam, jestem laikiem, od wczoraj studiuje poradniki jak rozwiązać problem braku PL kanałów a mianowicie.

Kupiłem TV z zbudowanym dekoderem?odbiornikiem satelitarnym, po dziesiątkach prób różnych ustawień uzyskałem chwilowy odbiór Tele5,rmf maxxx i 4 innych kanałów PL kanałów radiowych. Lecz po kolejnych kombinacjach straciłem sygnał.

Próbowałem dodać transpondery lecz to nic nie dało (mogłem to zrobić źle).

Każda próba jest czasochłonna gdyż nie mam opcji skanowania ręcznego a automatyczne trwa o.k.20min.

Interesują mnie tylko niekodowane stacje które mi w zupełności wystarczą z tego co wyczytałem jest ich +/- 20 jeżeli odbierze mi 5 będzie sukces...Antena z ZEZEM skanowałem tylko HB, TV z obsługą DVB-C, DVB-S2, DVB-T2.

Prosiłbym aby ktoś mi napisał co jak ustawić. Jeżeli mam dodać transpondery proszę napisać które wartości gdzie wpisać:

http://pl.kingofsat.net/pos-13.0E-fta_pol.php korzystam z tej strony nie jestem pewny ostatniej wartości"Symbol(ks/s)" Częstotliwość oraz polaryzację oczytać idzie łatwo.

 

Przy ustawieniu LNB na najniższym, znalazło mi za 1 razem PL Radia, mam opcje wpisania ręczenie pojedyńczego LNB (najniższa wartość) oraz podwójnego (dual) niski NLB oraz wysoki NLB lecz nie wiem co tam wpisać, NLB Power mam opcje 13V,18V, 13V/18V lub wyłączony, szukam na łamanym 13/18. Moduł skanowania: Standart,Sieć,W ciemno(z ang)<-- na tym wydaje mi się ,że mi znalało TELE 5. 

 
3896224300_1519637349_thumb.jpg

6877061900_1519656329_thumb.jpg2671205500_1519656337_thumb.jpg7297059800_1519656338_thumb.jpg2714656200_1519656344_thumb.jpg2197981200_1519656354_thumb.jpg
 

To są wszystkie opcje dostępne w moim TV raz jakimś cudem wyklikałem ,że miałem ustawić lokalizacje po mieście, nie było żadnego PL więc zaznaczyłem Monachium w którym przebywam wydaje mi się,że ta opcja nie ma znaczenia i jest tylko jak przywracam ustawienia fabryczne.