Frontowiec Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 ''Vogue'' jest to wydawane od 1892 roku najstarsze pismo modowe na świecie, które jest wydawane m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Australii, Rosji, Niemczech, Francji, Ukrainie czy we Włoszech. W USA redaktorką naczelną ''Vogue'a'' jest od 1988 roku Anna Wintour. Natomiast od dzisiaj ''Vogue'' jest wydawany także w Polsce, gdzie redaktorem naczelnym pisma jest Filip Niedenthal - syn fotografa Chrisa Niedenthala. Na pierwszej okładce polskiego ''Vogue'a'' jest zdjęcie Anji Rubik i Małgorzaty Beli (w piśmie będzie pełnić funkcje editor-at-large) obok PKiN-u w Warszawie. Polska wersja ''Vogue'a'' będzie kosztować 16,90 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirk Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Z tego co widziałem to Empik oferował już bodajże tydzień temu ten pierwszy polski numer w ramach przedsprzedaży, co na polskim rynku prasy jest jednak swego rodzaju nowością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 (edytowane) Żona już mi zakomunikowała , że jutro kupuje. Z tego co mi mówiła , to historyczny moment. Ciekawe czy pismo się przyjmie w naszym kraju. Edytowane 15 Lutego 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 Kiedyś miałem w domu angielskie wydanie. Więcej tam reklam, za które trzeba niemało zapłacić, niż jakiejś merytorycznej treści. W dniu 14.02.2018 o 07:32, Frontowiec napisał: ''Vogue'' jest to wydawane od 1892 roku najstarsze pismo modowe na świecie, które jest wydawane m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Australii, Rosji, Niemczech, Francji, Ukrainie czy we Włoszech. W USA redaktorką naczelną ''Vogue'a'' jest od 1988 roku Anna Wintour. Natomiast od dzisiaj ''Vogue'' jest wydawany także w Polsce, gdzie redaktorem naczelnym pisma jest Filip Niedenthal - syn fotografa Chrisa Niedenthala. Na pierwszej okładce polskiego ''Vogue'a'' jest zdjęcie Anji Rubik i Małgorzaty Beli (w piśmie będzie pełnić funkcje editor-at-large) obok PKiN-u w Warszawie. Polska wersja ''Vogue'a'' będzie kosztować 16,90 zł. To ja pozwolę sobie uzupełnić. Właściciel pisma - Condé Nast International1 - udzielił spółce Katarzyny Kulczyk, VISTERIA, licencji na wydawanie magazynu przez pięć lat. Pierwszy, marcowy numer „Vogue Polska" można było kupić w limitowanej przedsprzedaży także przez stronę Vogue.pl. Zamówiony w ten sposób magazyn trafi do czytelników bezpłatną przesyłką w dniu premiery. W ciągu roku ukaże się 11 wydań magazynu - poza numerem wakacyjnym, lipcowo-sierpniowym - pozostałe będą ukazywać się co miesiąc. Okłada pierwszego numeru, na zdjęciu na okładce Anja Rubik i Małgorzata Bela bez retuszu Pierwszy numer pisma przygotowuje kilkunastoosobowy zespół, któremu szefuje Filip Niedenthal. Zastępcą redaktora naczelnego została Joanna Lorynowicz (długoletnia wicenaczelna „Twojego Stylu”), a w roli editor at large występuje Małgosia Bela. Dyrektor zarządzającą wydawnictwa została Justyna Markiewicz (dotychczas wicedyrektor w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki). Funkcję dyrektora artystycznego pełni Łukasz Aksamit (w przeszłości„Glamour” czy szef artystyczny magazynów „A4” i „Viva! Moda”). Polska edycja „Vogue’a” jest podzielona na działy, którymi kierują: Daniela Agnelli (moda / była m.in. dyrektor mody w arabskiej wersji „Vogue’a”), Anda Rottenberg (kultura / kuratorka sztuki, w latach 1993-2001 dyrektor Galerii Sztuki Zachęta), Hanna Rydlewska (reportaż i Vogue.pl, w przeszłości m.in. szefowa newsroomu Gazeta.pl czy wicenaczelna naTemat.pl) oraz Katarzyna Straszewicz (uroda). Łukasz Modelski sprawuje funkcję konsultanta do spraw wydawniczych, stanowisko dyrektora biura reklamy objęła Monika Wdowiak (była dyrektor reklamy w wydawnictwie Marquard Media Polska), a Szymon Machnikowski kieruje zaś działaniami promocyjnymi jako dyrektor marketingu i public relations. Cena egzemplarza to 16,90 zł, a nakład pierwszych numerów - 160 tys. egzemplarzy. Format pisma wynosi 222×285 mm. Czytelnicy mogą zamawiać także „Vogue’a” w prenumeracie: kwartalna kosztuje 35 zł, roczna 125 zł, zaś dwuletnia - 245 zł. W listopadzie 2017 r. Visteria opublikowała na facebookowym profilu ankietę dla użytkowników, która miała pomóc w ustaleniu ceny magazynu. Czytelnikom w formie sondażu dano do wyboru trzy opcje ceny magazynu: 14,90 zł, 16,90 zł i 19,90 zł. Pytano także, ile pieniędzy miesięcznie czytelniczki wydają na inne kobiece pisma i proszono o wskazanie ich tytułów. Przedpremierowa sprzedaż nakładu wyczerpała się już w poniedziałek, 29 stycznia. Przedsprzedaż miała trwać do wyczerpania zapasów lub do 5 lutego. Cena reklamy na pojedynczej stronie wyniesie do 149 800 zł, zaś na rozkładówce - 280 000 zł. Przewidziany jest także cennik reklam premium. Głównym konkurentem „Vogue Polska” będzie inny luksusowy tytuł - „Harper's Bazaar” (Marquard), który zadebiutował w 2013 r. Kosztuje 11,99 zł i w październiku 2017 r. sprzedał ponad 18 tys. egzemplarzy. Na początku stycznia 2018 r. wystartowały oficjalne profile „Vogue Polska” w portalach społecznościowych — Facebook / Instagram / Vimeo. Przepisano z portalu Wirtulanemedia.pl (#1, #2). 1 W ramach ciekawostki: Condé Nast, założone w 1909 r., jest głównym najemcą w One World Trade Center, w którym mieści się obecna siedziba wydawnictwa i zajmuje w budynku 103,647.4 m2 na piętrach 20–44, wraz z 2,800 m2 przestrzeni użytkowej w lobby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 U mnie w domu już jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Czyżby nowy obiekt do kolekcjonowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirk Opublikowano 18 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2020 W przyszłym roku wyjdzie dziewięć numerów pisma, a nie jedenaście, jak to ma miejsce w tym roku.https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/vogue-polska-bedzie-ukazywac-sie-rzadziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.