Jarasso Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Ręce opadają ja opłaciłem już dwa rachunki za abonament a kasy na karcie jeszcze niemam.Złożyłem reklamację przez chat oni niewiedzą czemu niema powinno być muszą wyjaśnić mają czas 30 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 W dzisiejszych czasach trzeba o swoje walczyć i się upominać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Rozumiem, że sprawdzałeś dokładnie cyfra w cyfrę numer rachunku/karty, bo nie kiedy łatwo o „czeski” błąd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Co to za karta? Przedpłacowa? Ta co jest wydawana i była w ostatnich ofertach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Zarejestrowałeś się na moje.ncplus.pl i aktywowałeś kartę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Proszę określić jaką masz dokładnie kartę i skierować pytanie do odpowiedniego tematu w dziale: https://forum.satkurier.pl/forum/93-telewizja-na-kart%C4%99n-na-kart%C4%99smart-hd/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi