rysiu_1985 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Ciekawe czy takie błędne wyświetlanie może być powodem że nie włączyli mi zamówionego pakietu Jak do jutra mi nie włączą to tam zadzwonię, bo mam na 100% opłacone w terminie, chyba że mi się na coś promocja skończyła i zapłaciłem za mało, ale nie mam jak sprawdzić, szajs totalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazurjacek11 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Witam mam pytanie chce podpisac umowe z cyfra na pakiet canal plus start. Mam tez inna umowe z C+ podpisana 14 stycznia 2011 roku i wtedy jak ja bralem to za abonament placilem dopiero od lutego, czyli gdybym podpisal umowe 3 pazdziernika i tego samego dnia aktywowal karte to czy musze placic juz za pazdziernik czy dopiero za listopad ?? Jak 3 października podpiszesz umowe to płacisz dopiero za listopad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwyrwich Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Dziekuje bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazurjacek11 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Opłata zawsze jest naliczana za pełny miesiąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wal11 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Jeśli zamówisz przez telefon lub internet ,to dodatkowo dostaniesz 2 pln zniżki na abonament ,a umowę i tak podpiszesz w wybranym salonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Jednak nie na każdy pakiet jest ta zniżka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenek123 Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Siema , moze ktos mi pomoc , skonczyla mi sie umowa w czerwcu , mialem miesiac do oddania karty , oddalem 2-3 tygodnie pozniej bo zapomnialem i teraz niedawno przyszlo mi pismo z firmy scigajacej dlugi KRUK zeby zaplacic 300 zl , co mam zrobic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 A dekoder oddałeś? Bo 300 zł to nie jest opłata za samą kartę (ta wynosiłaby 100 zł), za niezwrócony dekoder SD jest kara 200 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Możliwe, że jest kto kwota 200zł + jakieś odsetki i ew. zadłużenie u cyfry. Co masz zrobić, idź do najbliższego centrum cyfry, niech powiedzą za co dokładnie zadłużenie. Generalnie wiele zrobić już nie można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pewniaki.org.pl Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 300 zł. to kara za nie oddanie sprzętu w terminie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenek123 Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 blue_voyager dekoder HD mam swoj , jedynie karte oddalem 2-3 tygodnie po terminie ok 18 sierpnia a mialem oddac do 31 lipca . A najgorsze ze moja glupia matka poszla to zaplacic , i teraz ciekawe czy oddadza mi czesc pieniedzy . Wszystko oplacone elegancko zawsze bylo , potwierdzenie zwrotu karty tez mam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Zrób tak jak napisał wonsik, pewnie coś tam Ci się jeszcze skumulowało, może jakiś niezapłacony rachunek. Potwierdzenie zwrotu karty masz? wonsik, jak to jest, gdy kartę się zwróci ale po terminie, to umarzają tę stuzłotową karę czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ddarrekk Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Mam pewien problem. Rodzice podpisali umowę z cyfrą około rok temu na 25 miesięcy (ktoś tam chodził po domach i to proponował, a ponieważ i tak zakup jakiejś telewizji to w planach to się zgodzili), mają pakiet optimum z canal+ i multiroom. Oni się na tym mało znają więc poprosili mnie o pomoc. Dzwoniłem dzisiaj do cyfry w sprawie zamiany pakietu na niższy ale konsultantka powiedziała mi, że do końca umowy to jest niemożliwe, można jedynie zrezygnować z c+ i multiroom. O ile dobrze pamiętam około tydzień po podpisaniu umowy dzwoniłem do cyfry, chcąc się dowiedzieć co właściwie rodzice podpisali i m.in. pytałem o możliwość zmiany pakietów i dowiedziałem się, że w każdej chwili można to zrobić. Ktoś wie jak to w końcu jest? Kiedyś się dało a teraz nie? Z opłatami rodzice nie zalegają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Karę 100zł powinni umorzyć. Dodatkowo powinna być naliczona kara 300zł za brak zwrotu sprzętu w terminie, więc możliwe, że miałeś 199zł kaucji i ona poszła na poczet dekodera, a Ciebie wzywają do uregulowania kary 300zł. ddarekk, nie ma możliwości zejścia niżej, przez mulitroom. Poza tym musisz zobaczyć co dokładnie mówi aneks rabatowy, a szczególnie cześć informująca o zmianach pakietu. Na 100% możesz sobie odłączać i podłączać różne opcje oraz zwiększyć pakiet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackar Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Mam pewien problem. Rodzice podpisali umowę z cyfrą około rok temu na 25 miesięcy (ktoś tam chodził po domach i to proponował, a ponieważ i tak zakup jakiejś telewizji to w planach to się zgodzili), mają pakiet optimum z canal+ i multiroom. Oni się na tym mało znają więc poprosili mnie o pomoc. Dzwoniłem dzisiaj do cyfry w sprawie zamiany pakietu na niższy ale konsultantka powiedziała mi, że do końca umowy to jest niemożliwe, [...] Jeśli nie chcą obnizyć pakietu, to prawdopodobnie na przełomie roku pojawi się możliwość rozwiązania umowy z racji planowanego usunięcia z oferty Movie 24. Na pewno Twoi rodzice mają go ofercie, a jego usunięcie uprawnia do rozwiązania umowy bez ponoszenia konsekwencji. Jak Cyfra nie chce być elastyczna i zmniejszyć pakiet, to z pełnią satysfakcji może stracić klienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ddarrekk Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 ddarekk, nie ma możliwości zejścia niżej, przez mulitroom. Poza tym musisz zobaczyć co dokładnie mówi aneks rabatowy, a szczególnie cześć informująca o zmianach pakietu. Przejrzałem umowę i według niej nie ma możliwości zejścia na niższy pakiet, a podobno gość który oferował rodzicom umowę twierdził, że "jak się rabat skończy to sobie można sobie wybrać co się chce oglądać, żeby płacić mniej", widocznie jakiś oszust. Inna sprawa, że w tym aneksie który wysyłali wiosną już jest zapis o możliwości zmian pakietów. Nie wiem co obowiązuje. Ma ktoś może gdzieś jakiś aktualny cennik tych ich pakietów? Bo na stronie C+ widzę tylko ceny dla nowych abonentów, np. tam optimum kosztuje 52 zł a rodzicom jak rabat 50% się skończy każą za ten sam pakiet bulić blisko 70zł. Chyba rzeczywiście jedynym wyjściem jest rozwiązanie umowy, na szczęście rabat jest do końca listopada więc tylko w grudniu byłoby trzeba wyłączyć Canal +, ojciec jakoś bez polskiej ligi musi wytrzymać. Tak, przy okazji, jak im zagrożę zerwaniem umowy to jest szansa na wynegocjowanie wtedy lepszych warunków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Siema , moze ktos mi pomoc , skonczyla mi sie umowa w czerwcu , mialem miesiac do oddania karty , oddalem 2-3 tygodnie pozniej bo zapomnialem i teraz niedawno przyszlo mi pismo z firmy scigajacej dlugi KRUK zeby zaplacic 300 zl , co mam zrobic ? Tak jak już tu napisano 300pln, jest za nieterminowy zwrot sprzętu. Jeśli jeszcze tego nie zapłaciłeś, to jedyny sposób na uniknięcie tej kary to jest ..wznowienie umowy. Możesz wybrać choćby pakiet Start, bo całość takiej umowy to wartość 361pln. Więc niewiele więcej niż kara, a przynajmniej jakoś to wykorzystasz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Tylko że kartę już oddał, więc ze wznowienia nici. Jak już to nowa umowa w zamian za anulację kary, ale czy akurat uda mu się ugrać na start, nie sądzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pandzior Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Witam, czy jest możliwość zerwania umowy bez dodatkowych kosztów,która była zawierana w styczniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 W tej chwili nie, ale po usunięciu Movies24 (co nastąpi najprawdopodobniej z końcem roku) owszem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Odszukałem z przed 2 lat wzór oswiadczenia o rozwiązanie umowy z C+ , czy mozna go obecnie zastosować ? >szczegółowe dane abonenta > Ja niżej podpisany "imie i nazwisko", OŚWIADCZAM ŻE NIE ZAMIERZAM KONTYNUOWAĆ UMOWY O ABONAMENT zawartej w dn. xx xx xxxx r., i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem ustalonego Okresu Minimalnego. Dziękuję za współpracę. >Wysyłka listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres głowny C+ al.gen Sikorskiego 9. 02-758 W-wa < Dodam jeszcze że umowa zawarta była w połowie listopada 2009r na 2 lata, list zostanie wysałny na początku pażdziernika 2011r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackar Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Znajdź aktualny adres korespondencyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Sprawdziłem, na umowie i firma znajduje się pod tym adresem, adres do korespondencji jest to tylko skrytka pocztowa, ja wypowiedzenie umowy zawsze wysyłałem za potwierdzeniem odbioru na główny adres z umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Za potwierdzeniem odbioru też możesz wysłać na skrytkę pocztową. I to ten adres jest właściwy do wysłania wypowiedzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flan Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Witam, mój tata skorzystał z oferty Cyfry Plus w ostatni czwartek. Podpisał umowę na pakiet Superpremium za 99 zł i do tego dekoder Pace PVR HD. No i w poniedziałek wyszła ta nowa oferta z PS3. Myślicie że jest jakakolwiek szansa żeby zmienić umowę i dostać PS3? Z góry dziękuję za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi