gulgulq Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 czy wypowiedzenie wysłane do BOK mailem jest wiążące ( czy trzeba faksem)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olis Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Żadne wypowiedzenie wysłane mailem, faksem, smsem czy twitterem nie jest wiążące!!!! Wysyłasz list polecony do Cyfry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Witam. Czy wiecie może, ile wynosi obecnie opłata aktywacyjna przy podpisaniu umowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 1zł. w przypadku dekoderów SD i 99zł. w przypadku dekoderów HD i PVR HD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nenya Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Złotówka również w przypadku podpisania umowy na samą kartę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Ok, dzięki wam za informacje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Złotówka również w przypadku podpisania umowy na samą kartę. Oczywiście, gdyż aktywacja dotyczy karty a nie dekodera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Witam. Wczoraj dobiegła końca moja umowa, z tym że kanały cały czas są odkodowane. Czy wiecie może kiedy mogę się spodziewać ich zablokowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Jeszcze jakiś czas pooglądasz Może z tydzień pociągnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Aż tyle ? No to się nie spodziewałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vodzu413 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Witam wszystkich. Proszę o pomoc w takiej sprawie. Mianowicie 27.06 po uprzednim wypowiedzeniu umowy (tvn warszawa) zgodziłem się na warunki przedłużenia umowy o kolejne 19 m-cy na canal+ optimum (zastanawiałem sie nad HBO + optimum, jednakpo krótkiej dyskusji pozostałem przy canal+ optimum). Oczywiscie podczas rozmowy zgodziłem sie na wszystkie zapisy dot niemożności rozwiązania umowy oraz obniżenia pakietu przed upływem 19 m-cy. Po kilku dniach, tzn w czwartek 30.06 dzwonię z prośbą,aby jednak zamienićmi ten canal optimum na optimum + HBO , gdyz 8 kanałów sportu mnie nie interesuje i pozostają 2 canale na 19 m-cy za 88PLN (z pvr) . Pani mnie poinformowała , iż się nie da , na co ja poprosiłem aby jeszcze raz rozpatrzyła moją prośbę, gdyż nie chcę rozwiązywać umowy przed upływem 10dni od podpisania a wręcz przeciwnie, chciałem zwiększyć pakiet na wyższy za 96 zł. Pani mnie zapewniła, że nie mam takiej możliwości, gdyż rozwiązanie telefonicznie zawartej umowy jest niemożliwe, dotyczy to tylko akwizytorów. Po zakończeniu dyskusji znalazłem informację, iż est to umowa zawarta na odległość , na stronach UKE http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text , po czym skorzystałem z gotowego wzoru na rozwiązanie przed upływem 10 dni i wysłałem list w piątek rano za potwierdzeniem. Jednak będąc kompletnym laikiem w dziedzinie prawa,proszę o informację, czy rzeczywiście mam takie prawo, bo może to jest szczególny rodzaj umowy zawieranej przez telefon (bo np ja zadzwoniłem a nie oni). Z góry dziękuję za poradę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 vodzu413, umowy nie podpisywałeś telefonicznie, tylko aneksowałeś już istniejącą, więc nie wchodzi tu w grę zapis o 10 dniach. Poza tym po dokonaniu aneksu nie ma już możliwości zmiany oferty na którą się zgodziłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vodzu413 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Jednak wg mnie Aneks w dalszym ciągu jest umową, jest to zmiana warunków i postanowień. Posiada wszystkie elementy definicji umowy , tzn miedzy kim zawarta, data, podpis itd. No i przede wszystkim w kwestiach nieuregulowanych odnosi sie do umowy. Są zapisy w umowie, które są niezmienialne bez zgody , w związku z czym zmienia się je aneksem, jednak w dalszym ciągu jest to zmiana warunków umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 vodzu413, ogólnie rzecz biorąc definicja aneksu brzmi mniej więcej tak: Aneks - pisemna zmiana warunków wcześniej zawartej umowy. Natomiast 10 dniowy termin na odstąpienie od umowy przysługuje na nową podpisaną dopiero co umowę (w wypadku cyfry o świadczenie jakiś usług). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vodzu413 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 A czy mogę się odnieść do art.56 ust.6 UPT , która mówi: "6. Dostawca usług może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy, o których mowa w ust. 3 pkt 2, 4-7 i 9 za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w szczególności telefonicznie. W takim przypadku dostawca usług obowiązany jest utrwalić oświadczenie abonenta złożone w powyższy sposób i przechowywać je przez okres 12 miesięcy. Jednocześnie dostawca usług obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, w formie pisemnej, w terminie 14 dni od dnia jego złożenia. Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania pisemnego potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem." ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Witam chce zawrzec umowe przez internet pakiet za 41 zł dekoder jest za free przez całą umowe ale czy nie płaci sie aktywacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dino83 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 vodzu nie da rady - nie podpisywałeś umowy tylko aneksowałes obowiązującą, w tym co podałeś 2 posty wyżej jest mowa o umowie nie o aneksie. Do ramzes nie wiem jak jest z aktywacją obecnie, ale jak zamówisz przez telefon (zawsze można coś wyjaśnić, nie ma obawy "przekliknięcia" czegoś, i jeszcze dasz zarobić konsultantowi) to też masz 41 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Witam chce zawrzec umowe przez internet pakiet za 41 zł dekoder jest za free przez całą umowe ale czy nie płaci sie aktywacji? Nie napisałeś o jaki dekoder Ci chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Faktycznie hd bez nagrywarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Zapewne chodzi o Sagemcoma HD, a tu aktywacja 99 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Tak to o ten chodzi dzieki za odpowiedz pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vodzu413 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 vodzu nie da rady - nie podpisywałeś umowy tylko aneksowałes obowiązującą, w tym co podałeś 2 posty wyżej jest mowa o umowie nie o aneksie.Do ramzes nie wiem jak jest z aktywacją obecnie, ale jak zamówisz przez telefon (zawsze można coś wyjaśnić, nie ma obawy "przekliknięcia" czegoś, i jeszcze dasz zarobić konsultantowi) to też masz 41 zł. dino83, pozwolę się odnieść do postu kolegi wonsik, który słusznie przytoczył definicję, iż aneks jest właśnie zmianą warunków umowy . vodzu413, ogólnie rzecz biorąc definicja aneksu brzmi mniej więcej tak:Aneks - pisemna zmiana warunków wcześniej zawartej umowy. Natomiast 10 dniowy termin na odstąpienie od umowy przysługuje na nową podpisaną dopiero co umowę (w wypadku cyfry o świadczenie jakiś usług). Natomiast ja podałem artykuł,. w którym mowa jest o zmianie warunków umowy już zawartej. Generalnie możliwość takiej 10 dniowej reklamacji wynika z faktu podpisywania czegoś "na odległość" co automatycznie jest obłożone ryzykiem , iż klient może czegoś niedosłyszeć, źle zinterpretować lub zostać naciągniętym, niezależnie czy jest to umowa , czy aneks. No nic, szykuję się na "batalię" i wnioskując po wypowiedziach i doświadczeniach na forach , sprawa raczej w sądzie znajdzie swój koniec. Mam nadzieję, co potwierdzają dzisiejsze konsultacje z radcą prawnym, że na moją korzyść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vodzu413 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Jeszcze gwoli uzupełnienia, dziś otrzymałem odpowiedź od Rzecznika Praw Konsumenta: " Prezes UOKiK jak podano w komunikacie z dnia 25 marca 2011r.dotyczącym podobnej sprawy, aneksu do umowy zawartej na odległość z operatorem sieci komórkowej, uznała,że zgodnie z prawem konsument ma prawo do odstąpienia w terminie 10 dni od momentu potwierdzenia dokonanej zmiany warunków umowy. Moim zdaniem mając na względzie paralelność sytuacji, można zastosować to rozstrzygnięcie do przedstawionego przypadku." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doris0075 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 umowę przedłużyłem telefonicznie na 18 miesięcy w maju ubiegłego roku Czy mogę rozwiązać umowę po 13 miesiącach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 @ doris0075 możesz ale zapłacisz karę za zerwanie umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi