Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli w nowym regulaminie nadal nie będzie żadnej wzmianki o POLSATACH to ja także jestem skłonny uwierzyć, że za jakiś czas poprostu mogą zostać wyłączone. W takim przypadku CYFRA+ użyje ich jako krótkotrwałego magnesu na klientów konkurencji i chyba nie poniesie z tego powodu żadnych konsekwencji. No, chyba, że ukara ją np. jakiś UOKiK czy coś w tym stylu. Trzeba pamiętać, że tych POLSATÓW nie ma w regulaminie do tej pory z jakichś konkretnych powodów np. przedłużających się negocjacji POLSATEM odnośnie czasu trwania umowy między tymi spółkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w nowym regulaminie nadal nie będzie żadnej wzmianki o POLSATACH to ja także jestem skłonny uwierzyć, że za jakiś czas poprostu mogą zostać wyłączone. W takim przypadku CYFRA+ użyje ich jako krótkotrwałego magnesu na klientów konkurencji i chyba nie poniesie z tego powodu żadnych konsekwencji. No, chyba, że ukara ją np. jakiś UOKiK czy coś w tym stylu. Trzeba pamiętać, że tych POLSATÓW nie ma w regulaminie do tej pory z jakichś konkretnych powodów np. przedłużających się negocjacji POLSATEM odnośnie czasu trwania umowy między tymi spółkami.

 

W nowym regulaminie nadal nie ma Polsatów i tak jak powiedział pani w BOK

operator zdecydował sie nie dopisywac tych kanałów gdyz są one nie rentowne i niewiadomo czy bede dalej w ofercie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przed chwilą dzwoniłem do BOK i spytałem o to czy Cyfra+planuje je wyłączyć i pani kategorycznie temu zaprzeczyła i powiedziała, że wogóle C+ nie ma w planach usuwania tych kanałów. Powiedziała też, że te kanały zostaną w najbliższym czasie dopisane do regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Doszla dzisiaj nowa gazetka z nowym regulaminem. Faktycznie Polsatow nie uwzgledniono jak i rowniez brak wszystkich HBO HD, Canal+ HD i C+OD. Nie rozumiem po co sie tak spieszyli z wysylaniem tych reglaminow jak za chwile beda musieli wyslac nowe. Ale oczywiscie o nowych cenach w regulaminach nie zapomnieli. Tak czy owak jutro pisze wypowiedzenie i wysylam do Cyfry. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam umowe z tv pakiet komfortowy wtedy i opcje canal plus i hbo ale nie pisze nic w umowie o stałej cenie..

 

dokładnie mam to samo i przed chwilą dostałem emaila że mnie nie obowiązuje podwyżka ani zmiana regulaminu ( boją się strat, większość ludzi którzy wzięli promocje z TV by zrezygnowała? )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na stancji kablówkę (aster), a w domu mam C+ (obie umowy na moją osobe). Chciałbym wypowiedzieć C+ (ze względu na podwyżkę) i wziąć na siebie C+ dla abonentów innych platform z multiroomem. Orientuje się ktoś czy system przepuści takie coś? Najpierw podpisałbym nową umowę, a później wypowiedział tą co mam (obejmią mnie podwyżki, mam rabaty kwotowe).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej chyba wziąć umowę jako "nowy abonent" nie związany z żadną inną platformą, bo zyskujesz stałą opłatę na cały okres umowy. Zadałem w tej sprawie dziś pytanie na forum na prośbę znajomego który chce wziąć C+ ;)

 

Kumplowi zaoferowali umowę na 22 miesiące, multiroom - 10zł miesięcznie i stała cena za pakiet do końca trwania umowy.

 

Co ciekawe w umowie dla nowych klientów jest w aneksie informacja, że przez cały okres umowy będzie cena 139 zł w odróżnieniu od umowy dla przechodzących z innych sieci gdzie jest rabat kwotowy od standardowej ceny 8)

 

Do Kolegi zuk87 -> nie sugeruj się ceną, bo pytałem o pakiet Prestiż HD+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie też mogło by być: 130zł za prestiż HD i 10zł za multiroom albo coś niższego.

 

czyli nie będzie problemu jeśli wypowiem aktualną umowę i wezmę nową? system nie będzię miał nic przeciwko jeśli aktualna umowa będzie na wypowiedzeniu (z końcem obowiązywania aktualnego regulaminu), a nowa zostanie podpisana w przyszłym miesiącu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie podpiszesz umowy, u dystrybutora wyskoczy info o tym że jesteś w okresie wypowiedzenia i nie ma możliwości podpisania kolejnej umowy :-(

 

Jest bardzo ważna zmiana dla podpisujących umowę, przy każdej umowie bedziemy sprawdzać w BIG (Baza Informacji Gospodarczej) czy Klient nie widnieje w rejestrze Jeśli tak to nici z umowy z C+ Czyli jeśli ktokolwiek wpisał klienta za niezapłacony rachunek, czy inny dług to lipa, nie bedzie umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kwestii wyjaśnienia wątpliwości związanych z podwyżką:

 

- UMOWY Z TV:

+mają stałą cenę do końca umowy = nie mogą rozwiązać umowy ze względu na zmianę cen

+dotyczy ich zupełnie inny regulamin akcji z TV = nie mogą rozwiązać umowy ze względu na zmianę regulaminu

 

- UMOWY Z PROMOCJĄ "STAŁA CENA"

+mają stałą cenę do końca umowy = nie mogą rozwiązać umowy ze względu na zmianę cen

+dotyczy ich nowy regulamin = mogą rozwiązać umowę ze względu na zmianę regulaminu

 

- UMOWY Z PROMOCJĄ RABATOWĄ

+dotyczą ich nowe ceny = mogą rozwiązać umowę ze względu na zmianę cen

+dotyczy ich nowy regulamin = mogą rozwiązać umowę ze względu na zmianę regulaminu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Będzie tak samo jak w sieciach komórkowych, jesteś "czysty" kupujesz, nie to nie kupujesz albo płacisz kaucje gwarancyjną, która po kilku miesiącach terminowego płacenia jest zwracana :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zuk87

Nieporównywalnie lepsza jest umowa dla klientów innych telewizji. Cena taka sama jak dla nowych klientów, ale multi za 1zł i 3 miesiące (plus niepełny miesiąc) gratis. Nie wiem czemu blueman twierdzi, że lepiej wziąć umowę dla nowych klientów :|

A jeśli nie można brać umowy w trakcie wypowiedzenia, to chyba można najpierw podpisać nową umowę, a potem starą wypowiedzieć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BoyLer: tak też myślę choć bez tych darmowych miesięcy tez przeżyję. w sumie mogę wziąć umowę teraz (dla przechodzących) i mieć 2 umowy, a z końcem kwietnia odpadnie mi aktualna umowa i zostanie tylko stara. Rachunki mi się nie zdublują, pierwszy z nowej umowy byłby dopiero w lipcu :D

 

@konsultantka_CTA_C+: Twojego posta to powinni pokolorować i przenieść do jakiegoś bardzo widocznego miejsca bo wyjaśnia całą kwestią ewentualnych wypowiedzeń umów :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślę nad takim manewrem aby podpisać nową umowę w promocji dla innych telewizji w stałej cenie a ze starej zrezygnować. Zdziwiłem się że nie można wziąć nowej umowy gdy stara umowa jest na wypowiedzeniu w CP 3 tyg. temu nie było z tym problemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kwestii wyjaśnienia wątpliwości związanych z podwyżką:

 

- UMOWY Z TV:

+mają stałą cenę do końca umowy = nie mogą rozwiązać umowy ze względu na zmianę cen

+dotyczy ich zupełnie inny regulamin akcji z TV = nie mogą rozwiązać umowy ze względu na zmianę regulaminu

 

- UMOWY Z PROMOCJĄ "STAŁA CENA"

+mają stałą cenę do końca umowy = nie mogą rozwiązać umowy ze względu na zmianę cen

+dotyczy ich nowy regulamin = mogą rozwiązać umowę ze względu na zmianę regulaminu

 

- UMOWY Z PROMOCJĄ RABATOWĄ

+dotyczą ich nowe ceny = mogą rozwiązać umowę ze względu na zmianę cen

+dotyczy ich nowy regulamin = mogą rozwiązać umowę ze względu na zmianę regulaminu

 

reasumując: każdy może wypowiedzieć umowę jednak osoby z umową z TV nie mają tego prawa bo ich obowiązuje regulamin akcji z TV??? czy dobrze to rozumiem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...