zuk87 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Ktoś się orientuje co to za promocja z mezzo? nie mam wykupionego, a od kilku dni jest odkodowane (pakiet optimum z C+ i HD mix) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieklm Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Pisalem w innym temacie, ale nie uzyskalem odpowiedzi. Zamawialem rozmowe z konsultantem wczoraj TRZY razy! Dwa razy poprzez formularz na stronie i pozniej kiedy nikt nie zadzwonil w wyznaczonych godzinach wyslalem smsa... Do dzisiaj zero odzewu Tak jest zawsze czy mam pecha? Chcę zamowic Cyfre, a oni mnie zlewaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Witam. W związku ze słabiutką ofertą Cyfry+ dla stałych abonentów zamierzam wypowiedzieć umowę i przejść do konkurencji. Wyczytałem w internecie że trzeba zrobić to pisemnie (wzór wypowiedzenia już mam) i jak niektórzy sugerują najlepiej wysłać wypowiedzenie za potwierdzeniem odbioru. Tu właśnie potrzebuję pomocy bo podali adres na skrzynkę pocztową i nie wiem czy tak można wysłać za potwierdzeniem odbioru. Z góry dziękuję za pomoc. Spokojnie możesz wysłać na skrytkę Polecony ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanka220 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witam wszystkich. Pisze właśnie wypowiedzenie. We wzorze który znalazłam na tym forum jest miejsce na wpisanie numeru umowy a ja nigdzie nie mogę go znaleźć. Cyfrę posiadam od dwóch lat. Pierwsza umowa była zawarta u dystrybutora i posiadam ją na papierze, natomiast druga umowa była zawierana telefonicznie a kopia przysłana pocztą niestety mi zaginęła. Zadzwoniłam dziś do Cyfry z zapytaniem o aktualny numer umowy i konsultant poinformował mnie że takiego numeru nie ma i do załatwiania wszystkich spraw używany jest tylko numer abonenta. Nie jestem pewna czy nie wprowadził mnie w błąd aby odrzucić później wypowiedzenie z powodu braku tego numeru i naciągnąć na trzymiesięczny okres wypowiedzenia. Na pierwszej umowie jest jakiś numer pod kodem kreskowym (druga część tego numeru to nr abonenta) , lecz nie jestem pewna czy to jest to. Umowa zawierana telefonicznie to chyba aneks do pierwszej umowy więc może wpisać ten numer spod kodu kreskowego w nagłówku pierwszej umowy. Czy ten numer jest rzeczywiście aż tak konieczny? Bardzo proszę o pomoc w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Nr umowy to właśnie numer abonenta, czyli jedno i to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanka220 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Dziękuję ślicznie za pomoc. A więc miejsce numeru umowy wpisuję numer abonenta i jutro raniutko pędzę na pocztę wysłać. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieklm Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Dzis przy podpisywaniu umowy (19 m.) zapytalem, czy w kazdej chwili moge wziac MR. Dystrybutor odpowiedzial, ze tak, ale za 35zl miesiecznie, chyba, ze podpisze teraz, to za 7,50 ;| To prawda? Czy chcial mnie zrobic w balona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Tak, jeśli nie weźmiesz MR przy podpisywaniu umowy to biorąc poźniej płacisz już normalną stawkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 mam takie pytanie: gdy skończy mi się umowa z cyfrą+ a będzie to koniec lipca 2011 to czy mogę zmienić sobie pakiet na np. start (w tej chwili mam pakiet opticum + multiroom) w taki sposób że będę posiadał ten pakiet do grudnia przyszłego roku do czasu promocji świątecznych???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frantic85 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 możesz zmienic pakiet na start po okresie minimalnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislaw140 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Jakie są warunki odstąpienia od umowy w obecnej ofercie? Kiedyś wyglądało to tak że przestawało się płacić, umowa szła do kosza, płaciło się xxx zł. Jak to wygląda na dzień dzisiejszy, umowy są na 19 msc. czyli np po 12 ile by mnie wyniosło zerwanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisus Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Mam takie pytanie bo nie jestem pewny czy jak teraz wyłączę opcje dodatkową HBO HD to o ile dobrze rozumiem opcja ta będzie działała do końca grudnia i teraz najważniejsze jak włączę ją np 2 stycznia zostanie włączona natychmiast ale czy za styczeń zapłacę czy nie, bo zastanawiam się czy da się w ten sposób zaoszczędzić na tej opcji za odpowiedzi z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Jak włączysz 2 stycznia to styczeń będzie darmowy. Zapłacisz jedynie za luty i możesz poprosić o wyłączenie opcji od 1 marca. Także w taki prosty sposób HBO HD będzie kosztować ok 18zł/miesiąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Witam mam takie pytanie, posiadam obecnie pakiet kompakt który generalnie mi wystarcza. Na święta jednak chciałbym podwyższyć pakiet na optimum. Czy jak teraz zmienię pakiet na optimum to po jednym wyższym rachunku w styczniu będę mógł spowrotem zejść na kompakt? I najważniejsze jeśli można tak zrobić, to czy przy powrotnym zejściu z optimum na kompakt zostaną zachowane zniżki? (płacę za kompakt 29,90zł i 0zł za wynajem dekodera). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gala Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 zależy jaką masz umowę, u mnie można spokojnie podwyższać i obniżać (10zł). Jednak na Twoim miejscu wziąłbym Projekt 48h i kartę w bloker i masz darmowy Optimum przez 2 miechy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 co znaczy "kartę w bloker" bo chyba niezbyt kumaty jestem A umowę przedłużałem pod koniec września telefonicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosik_ktosik Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Jakie dokumenty (bodajże dwa) są wymagane do podpisania umowy z Cyfrą? Pewnie już gdzieś było napisane ale aż szukać się odechciewa w tych 43 stronach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Wystarczyło w prawym górnym rogu "wyszukiwanie zaawansowane" wpisać "jakie dokumenty" i proszę viewtopic.php?f=6&t=832&hilit=jakie+dokumenty&start=1980 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Asik:. Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 jak wygląda przedłużenie umowy jak już uzgodnię warunki przez telefon to przychodzi mi umowa do domu i muszę podpisać czy jak to jest ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Warunki umowy przychodzą w liście, ale jest to tylko informacja dla Ciebie na co się zgodziłeś. Wiążąca jest zgoda telefoniczna. Jeśli jest jakaś rozbieżność to - reklamacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Asik:. Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 a jeśli np się zgodzę na jakąś ofertę a na drugi dzień pojawia się lepsza promocja to mogę wycofać się z tamtego przedłużenia jeśli tak to jak i ile mam na to czasu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Niby jest dziesięć dni! Ale będziesz miał do przebycia długą drogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo22 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Bogdan425 a mógłbyś bardziej rozwinąć temat , bo ja również przedłużyłem umowę ( 6 grudnia rozmowa telefoniczna z konsultantem ) i cały czas obawiam się ( mam nadzieję ) że wejdzie nowa , lepsza umowa np. jutro to jaka przeprawa mnie z nimi czeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 możesz zmienic pakiet na start po okresie minimalnym I zapłacisz za tą zmianę 59 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawolek13 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Witam mam pytanie : posiadam umowę Zima z Plusem zawarta w marcu tego roku na 18 mc. Pakiety które posiadam to OPTIMUM za 39,90 i canal+ za 10 zł. a teraz chciałbym zmniejszyć pakiet na START i zostawić paczkę C+ {19,90 +10} czy jest taka możliwość . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi