Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam podpisaną umowę w promocji z darmowym multiroomem, czy jak zrezygnuję jakoś z tego multiroomu to mogę dostać coś innego w zamian ? czy to raczej wykluczone ? próbował ktoś czegoś takiego (niekoniecznie na multiroomie) ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem wiele podobnych tematów lecz w żadnym nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Czy dużo można na zyskać? Umowa kończy mi się z końcem maja 2010, napisałem już wypowiedzenie - dotarło do nich. Przy podpisywaniu umowy nie podałem im żadnego kontaktu więc sam do nich zadzwoniłem. Zaproponowali mi 30% rabatu na cały okres trwania umowy na 18 miesięcy i jakieś 25% na 13 miesięcy. Oczywiście jak każdy chciałbym dużo za nie dużo . Jak mam to rozegrać? Na razie nie ma nic ciekawego dla nowych abonentów a do świąt bardzo daleko... Co radzicie, może ktoś miał podobny dylemat i zyskał... ho ho. Płacę teraz 42 zł z groszami, a chciałbym taniej i może jeszcze żeby dali mi na trochę te ich wypasione kanały np. Canal + 1,2,3,4 itd no i oczywiście taniej. Narobili mi smaku bo gdy podpisywałem umowę miałem aż 50 % rabatu przez 10 miesięcy na 13 możliwych i 0 złote za aktywację i dekoder - to było coś a teraz lipa. Dzwonić do nich i się kłócić, sam już nie wiem - proszę o radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co czytałem obecnie można dostać:

 

Komfortowy +5XHD + PVR za około 45- 50zł umowa na 18 miesięcy

Komfortowy +5XHD + PVR + canal+ lub HBO za około 65zł umowa na 18 miesięcy

Komfortowy +5XHD + PVR + canal+ lub HBO za około 65-70zł umowa na 13 miesiące

Prestiżowy HD+ PVR za około 120zł umowa na 13 lub 18 miesięcy

 

Przy czym ja musiałem 3 razy dzwonić by dali mi prestiżowy za 119 bez dodatkowej opłaty za dekoder.

 

Jeżeli chcesz c+ w cenie 40 zł to tylko chyba w promocji z pakietem powitalnym :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Miałem umowę do końca maja br. Wypowiedziałem ją pisemnie. Dzwonili do mnie dwa razy z propozycjami, ale nic ciekawego nie zaoferowali. Myślałem, że już po sprawie. A tu niespodzianka. Wczoraj dostałem smsa, że mają dla mnie korzystną ofertę i proszą o telefon. Zadzwoniłem. Miłe zaskoczenie. Fakt, że jeszcze trochę ponegocjowałem, ale opłacało się. Oto co dostałem: Pakiet podstawowy+, canal+, dodatkowo wszystkie dostępne kanały HD (oprócz HBO), wymianę dekodera Philips PVR HD na Pace PVR HD, dzierżawę dekodera za 0 zł. Umowa na 13 miesięcy, co ważne, mogę ją zerwać do końca czerwca bez żadnych konsekwencji. Wszystkie powyższe warunki za 50,96 niezmiennie do końca umowy. I co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pesymik A jak wychodzi koniec umowy na koniec maja? a nie chce się przechodzić do innej platformy, to trzeba przedłużać umowę teraz, ja przedłużyłem na 18 miesięcy, bo chciałem żeby umowa skończyła się w listopadzie, a nie znowu w maju.

@erima 51 zł, jeżeli do końca umowy wszystkie opcje dodatkowe ze zniżką (jaką?) to wydaje mi się że dobrze wynegocjowałeś. Nie napisałeś za ile ci dali abonament, a za ile dodatkowe pakiety. Ja za komfortowy, canal + i kanały HD płacę 64 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to sobie wyliczyłem to normalnie wychodziłoby to trochę powyżej 100 zł, więc wychodzi na chłopski rozum 50% rabatu i to przez cały okres umowy!!! Czego chcieć więcej? Nadmienię jeszcze to, że mam cyfrę od 13 miesięcy i nigdy nie miałem żadnych problemów (to tak dla tych, którzy ustawicznie na Cyfrę narzekają). Zdarzało się nawet, że spóźniałem się z płatnością 2 miesiące, jak wyłączyli mi sygnał, to wystarczyło do nich zadzwonić i po mojej słownej deklaracji, że w ciągu 7 dni ureguluję należności, sygnał miałem włączony w kilka minut. Dla mnie osobiście Cyfra+ to najlepszy operator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeszcze niedawno na łamach forum próbowałem dowiedzieć się jak korzystnie przedłużyć umowę. Znalazłem numer, dzwoniłem kilka razy, aż w końcu zgodziłem się na propozycję konsultanta. Otrzymałem bowiem:

 

pakiet podstawowy + 30 % taniej tj. 29,90 zł

opcja 5xHD gratis na całą umowę

dekoder PACE HD PVR gratis na całą umowę

opcja Canal + do końca maja gratis.

 

Umowa na 18 miesięcy.

Wcześniej złożyłem wypowiedzenie

 

Dziś mamy sobotę 29 maja. Dzwonię, aby sprawdzić czy na pewno wyłączą mi ten Canal + a tu :censored:

Pani powiedziała mi, że umowa wcale nie została przedłużona i zamiast 29,90 zł zapłacę... 80 zł - za pakiet podstawowy + cenę normalną, za opcję 5xHD niemal 17 zł/miesięcznie no i za dekoder 20 zł/miesięcznie :censored: Normanie idioci i złodzieje. Oczywiście złożyłem telefonicznie reklamację: że albo dają promocję i anulują mi te 80 zł i będzie tak jak w warunkach przedstawionych przez konsultanta, albo podtrzymuje rozwiązanie umowy :censored: Oni już sami nie wiedzą czy ja mam ten Canal + czy nie :evil: Mają przesłuchać rozmowę z konsultantem i mi odpowiedzieć, a ja :censored: nie zapłacę, niech mnie i po sądach ścigają ja wiem swoje, czekam na moje 29,90 zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak jutro zrobię.

Zadzwonię i wyłączę wszystko co sie da.

Wszystko było by OK gdyby nie to że się zapomniało o tym :(

Przypomniałem sobie jak zaczęli wydzwaniać z ofertami

 

Edit:

 

Czy możliwość rezygnacji w tej chwili z PVR i zakupu ich jakiegoś dekodera np: Sagema za 1gr??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. posiadam promocję ;ZIMA Z PLUSEM; + dekoder SD sagem.(umowa podpisana marzec 2010) . Teraz chciałbym wziąść dekoder HD i ten pakiet HD MIX tylko niechcę płacić za wynajm 20 zł . Pytanie brzmi czy ktoś już tak zmienił ofertę . i czy jest taka szansa DZIĘKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, tydzień temu złożyłem telefonicznie reklamację. Konsultant powiedział, żebym zadzwonił za tydzień tj. jutro to może będzie już odpowiedz. Czy to możliwe, czy będę musiał czekać jeszcze 3 tygodnie :/ Zależy mi na szybkości, bo reklamacja dotyczy kwoty faktury, a już niedługo otrzymam rachunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to by było też samemu nagrywać tych oszustów,...

 

Trochę za mocne słowa, każdy ma prawo się pomylić, a uwierz mi, takie pomyłki nie działają korzystnie na wynagrodzenie konsultantów.

 

Musiałbyś też uzyskać zgodę na nagrywanie.

 

Abonent ma prawo nagrywać rozmowy z konsultantami, nie ma jedynie prawa do upubliczniania ich, np internet, dziennikarze itp

 

... wyłączę wszystko co sie da.

Wszystko było by OK gdyby nie to że się zapomniało o tym :(

Przypomniałem sobie jak zaczęli wydzwaniać z ofertami

Czy możliwość rezygnacji w tej chwili z PVR i zakupu ich jakiegoś dekodera np: Sagema za 1gr??

 

Nie bardzo rozumiem co zamierzasz zrobić? Chcesz wogóle zrezygnować z cyfry? Czy zmienić ofertę/skorzystać z promocji? Jeżeli to drugie, to w ramach przedłużenia umowy możesz wziąć sagema za 1gr.

 

Witam, tydzień temu złożyłem telefonicznie reklamację. Konsultant powiedział, żebym zadzwonił za tydzień tj. jutro to może będzie już odpowiedz. Czy to możliwe, czy będę musiał czekać jeszcze 3 tygodnie :/ Zależy mi na szybkości, bo reklamacja dotyczy kwoty faktury, a już niedługo otrzymam rachunek.

 

Jest to możliwe. Niektóre reklamacje są nawet rozpatrywane od ręki, tzn w czasie rozmowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...