Lisek88 Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Jakieś potwierdzenie zdania kolegi wyżej ? Niestety nick nie daje mi 100 % pewności co do autentyczności wpisu. Sorry z góry, ale mało ufny jestem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Dzięki, ale mam jeszcze ostatnie pytanie.. czy dostanę od nich jakieś potwierdzenie ? Po co Ci ich potwierdzenie.Wysyłasz listem poleconym i potwierdzenie trzymasz.To wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.saw Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Jakieś potwierdzenie zdania kolegi wyżej ? Niestety nick nie daje mi 100 % pewności co do autentyczności wpisu. Sorry z góry, ale mało ufny jestem... Tego "zdania" nie potrzeba potwierdzać. 100% pewności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 to napisz na co szanownego tatusia chwycili ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosik_ktosik Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Witam, od jakiego pakietu jest dostępny multiroom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Tak ciężko wejść na stronę C+ i zobaczyć http://www.cyfraplus.pl/zamow_cyfre.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutko21 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 witam, podpowiedzcie jak wygląda harmonogram Włącz/wyłącz HBO? Kiedy uruchamiacie, kiedy dzwonicie by wyłączyli i kiedy kolejny telefon z prośba o włączenie? dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 pierwszy niepełny miesiąc masz gratis za drugi płacisz i pod koniec wyłączasz, taka jest zasada, sam jej nie stosowałem ale tak to powinno działać i stąd masz 2 miesiące w cenie jednego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz1945 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Cyfra pójdzie za ciosem, tj. za Cyfrowym Polsatem i włączy jakieś dodatkowe pakiety na święta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Raczej sądzę że można na coś liczyć dopiero bliżej fuzji . Watpię by coś się pojawiło do końca roku nowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutko21 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 wracając do Wł/wył HBO. 2 grudnia włączam - grudzień za free w połowie stycznia zgłaszam prośbę o wyłączenie - styczeń 27zł czy 2 lutego mogę znów włączyć? czy lepiej odczekać troszkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Możesz włączyć 2 lutego, nie ma problemów (nie którzy na tym forum twierdzą że nawet 1 lutego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 wyłączyć można też ostatniego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Hmm, ja kiedyś tu na forum czytałem, że w przypadku kombinowania typu "włącz-wyłącz", po wyłączeniu danej opcji z końcem danego miesiąca, obowiązuje jakiś okres "karencji". Ponoć 14 dni. I dopiero po upływie tego okresu można daną opcję włączyć ponownie. Nie wiem jednak, czy nadal to obowiązuje i czy w ogóle obowiązywało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Nic takiego nie ma. Korzystam w ten sposób z opcji Canal+ i nikt do tej pory nie zgłaszał mi przeciwów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teodor2424 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Mam problem z Cyfrą Plus. Umowa skończyła mi się dnia 30.11.2012r płaciłem 68zł/mc i przeszła czas nieokreślony 138zł/mc (z trzy miesięcznym wypowiedzeniem) Jeżeli nie chcę przedłużyć tej umowy na ich warunkach muszę wysłać list polecony i płacić tym oszustom przez 3 miesiące tą wysoką stawkę abonamentu. A chcę się ich pozbyć więc mam pytanie czy można by zrobić tak: Dzwonię do nich że jednak chcę przedłużyć w tej chwili umowę na ich warunkach 78zł/zł za te same opcje co miałem poprzednio, zgadzam się na ich warunki i telefonicznie zawieram nową umowę. Czy w tej chwili mam czas tych 10 dni na odstąpienie od tej umowy bez konsekwencji i czy nie będą mogli mi naliczyć żadnych kosztów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Nic takiego Ci nie przysługuje. Poza tym jakim oszustom? Gdzie i kiedy Cię oszukali? Jak tak, to zgłoś to na policję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teodor2424 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 A niby dlaczego nie przysługuje mi okres rezygnacji z zawartych na odległość umów?? Chyba jesteś w błędzie, o ile mi wiadomo to każdą umowę zawartą na odległość można rozwiązać bez podania przyczyny w okresie 10 dniowym. Może poparłbyś swoje teorie jakimiś argumentami?? Oszukali mnie na fakturach i naliczonych opłatach 2 razy, do tego doliczyli odsetki których być nie powinno, fakt faktem kwota całkowita nie przekraczała 4zł ale jednak. Jeżeli mówimy tutaj o ok 2- 3 mln abonentów to średnio na rok zyskują przez takie nieuczciwe praktyki jedyne 10mln zł, co już robi różnicę. Nikt przecież nie będzie się kłócił o głupie 4zł/rok czyli 0,33zł/mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Było trzeba czytać regulamin i wypowiedzenie wysłąć w październiku,negocjować warunki albo i zrezygnować całkiem z cyfry. Nikt Cię nie zmusza być związanym z cyfrą,Twój wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teodor2424 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 nie no pewnie że nie zmuszają, ale nie informują bo i po co: "najlepszy klient to zdezorientowany klient" Znasz coś takiego jak zapracowanie i brak czasu, po prostu przegapiłem termin i tyle, a może się łudziłem że zaproponują mi lepsze warunki nie poprzednio a przynajmniej takie same i się tym nie interesowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Odsetki są naliczane zgodnie z Kodeksem Cywilnym (w szczególności art. 481) od lipca tego roku. Natomiast co do aneksu - to jest aneks, nie umowa, więc nie przysługuje Ci takie prawo. Sprawa była wałkowana wielokrotnie na forum. Oczywiście nie zabraniam Ci słać pisma w tej sprawie, ale nie marudź, że nie ostrzegałem, jak dostaniesz pismo odmowne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 gapowe będziesz musiał zapłacić, ale coś nie chce mi się wierzyć, że cyfra nie słała ci meili z propozycją przedłużenia umowy - już takie coś powinno nasunąć myśl że kończy się umowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jołki połki Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Jak można zdalnie dokonać wyłączenia pakietów w cyfrze? Umowa jest na osoby starsze, do punktu mają za daleko i byłaby to dla nich wyprawa na pół dnia, dzwonić nie chcą bo mają telefon na prepaid i szybki im ucieka doładowanie. W ica nie widzę opcji do wyłączenia, można takiego wyłączenia dokonać poprzez wysłanie e-maila z adresu zarejestrowanego w cyfrze do otrzymywania e-rachunków podając dane tego abonenta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 chyba bez wizyty się nie obejdzie - z tego co mi wiadomo to właściciele konta powinni napisać ci upoważnienie ale jak sądzę wiarygodność podpisów może poświadczyć APS, najlepiej dowiedzieć się na infolinii jak to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Wyłączenie opcji tylko przez wizytę w punkcie lub przez infolinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi