Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm, ja kiedyś tu na forum czytałem, że w przypadku kombinowania typu "włącz-wyłącz", po wyłączeniu danej opcji z końcem danego miesiąca, obowiązuje jakiś okres "karencji". Ponoć 14 dni. I dopiero po upływie tego okresu można daną opcję włączyć ponownie. Nie wiem jednak, czy nadal to obowiązuje i czy w ogóle obowiązywało... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z Cyfrą Plus.

Umowa skończyła mi się dnia 30.11.2012r płaciłem 68zł/mc i przeszła czas nieokreślony 138zł/mc (z trzy miesięcznym wypowiedzeniem)

Jeżeli nie chcę przedłużyć tej umowy na ich warunkach muszę wysłać list polecony i płacić tym oszustom przez 3 miesiące tą wysoką stawkę abonamentu.

 

A chcę się ich pozbyć więc mam pytanie czy można by zrobić tak:

 

Dzwonię do nich że jednak chcę przedłużyć w tej chwili umowę na ich warunkach 78zł/zł za te same opcje co miałem poprzednio, zgadzam się na ich warunki i telefonicznie zawieram nową umowę.

Czy w tej chwili mam czas tych 10 dni na odstąpienie od tej umowy bez konsekwencji i czy nie będą mogli mi naliczyć żadnych kosztów??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niby dlaczego nie przysługuje mi okres rezygnacji z zawartych na odległość umów?? Chyba jesteś w błędzie, o ile mi wiadomo to każdą umowę zawartą na odległość można rozwiązać bez podania przyczyny w okresie 10 dniowym.

Może poparłbyś swoje teorie jakimiś argumentami??

 

Oszukali mnie na fakturach i naliczonych opłatach 2 razy, do tego doliczyli odsetki których być nie powinno, fakt faktem kwota całkowita nie przekraczała 4zł ale jednak. Jeżeli mówimy tutaj o ok 2- 3 mln abonentów to średnio na rok zyskują przez takie nieuczciwe praktyki jedyne 10mln zł, co już robi różnicę.

Nikt przecież nie będzie się kłócił o głupie 4zł/rok czyli 0,33zł/mc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no pewnie że nie zmuszają, ale nie informują bo i po co: "najlepszy klient to zdezorientowany klient"

Znasz coś takiego jak zapracowanie i brak czasu, po prostu przegapiłem termin i tyle, a może się łudziłem że zaproponują mi lepsze warunki nie poprzednio a przynajmniej takie same i się tym nie interesowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odsetki są naliczane zgodnie z Kodeksem Cywilnym (w szczególności art. 481) od lipca tego roku.

Natomiast co do aneksu - to jest aneks, nie umowa, więc nie przysługuje Ci takie prawo. Sprawa była wałkowana wielokrotnie na forum. Oczywiście nie zabraniam Ci słać pisma w tej sprawie, ale nie marudź, że nie ostrzegałem, jak dostaniesz pismo odmowne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak można zdalnie dokonać wyłączenia pakietów w cyfrze?

Umowa jest na osoby starsze, do punktu mają za daleko i byłaby to dla nich wyprawa na pół dnia, dzwonić nie chcą bo mają telefon na prepaid i szybki im ucieka doładowanie.

W ica nie widzę opcji do wyłączenia, można takiego wyłączenia dokonać poprzez wysłanie e-maila z adresu zarejestrowanego w cyfrze do otrzymywania e-rachunków podając dane tego abonenta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...