brss45 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Czy można znaleźć gdzieś na internecie możliwy okres trwania umów na czas określony przy odpowiednich pakietach? Gdyż już trochę czasu tego szukałem, ale nie mogę znaleźć. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doris0075 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 @ doris0075 możesz ale zapłacisz karę za zerwanie umowy. tak, ale po 12 miesiącach można zerwać jeżeli byłą zwierana na odległość zródło : n forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przewaks Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Mam takie pytanie, które kieruję do fachowców zanim zadzwonię do CTA. Prawie rok temu podpisałem umowę z Cyfrą na pakiet Komfort biorąc kartę i kupując moduł. Na początku kwietnia podpisałem aneks i wziąłem multiroom, do którego kupiłem Sagemcoma DSI87 za 149 zł. Teraz zaczynam odczuwać brak możliwości nagrywania. Czy w obecnej sytuacji mam szansę na dzierżawę dekodera PVR, a jeśli tak, to jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Idziesz do punktu C+ i po prostu wynajmujesz PVR'a Automatem doliczą Ci do rachunku 20 zł miesięcznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przewaks Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Dzięki @cyfra.tv za szybką odpowiedź. A powiedz mi jeszcze, który dekoder jest lepszy - Pace czy Philips? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 I widzisz, tu 50% klientów mówi że Philips 50%, że Pace Moim wyłącznie subiektywnym prywatnym zdaniem jeśli chodzi o jakość kanałów SD to Philips jeśli chodzi o jakość kanałów HD bez róznicy, jeśli chodzi o wielkość dysku to oczywiście Pace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przewaks Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 A jeśli chodzi o prostotę i intuicyjność obsługi? Czy oba w/w dekodery mają takie samo (lub podobne) menu jak Sagemcom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Wszystkie dekdoery PVR mają identyczne menu. Natomiast meu główne jest inne niż w sagecomie, ale równie proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Witam Pytanie w związku z koncząca sie umową. Czy w tym miesiącu można jeszcze wypowiedzieć umowę ze względu na brak tvn Warszawa? Jesi umowa konczy mi sie do konca sierpnia to mogę ją wypowiedzieć jeszcze w sierpniu czy koniecznie już w lipcu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Szkoda mi słów, ale co tam. Kolego, bierzesz regulamin w rączkę, patrzysz w artykuł 7, paragraf 1. Przykładasz to do tego co wiesz o wyłączeniu TVN Warszawa i gotowe. EDIT: żeby nie było, aktualny regulamin jest zawsze na stronie cyfry+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechoo1899 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Mam taki problem/pytanie: Otrzymałem na maila propozycję podpisania umowy: odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że aktualnie mogę zaproponować przedłużenie Umowy na 15 pełnych miesięcy. W ramach oferty otrzyma Pani: - pakiet CANAL+ Optimum w cenie 57 zł przez 15 pełnych miesięcy kalendarzowych, - opcję HD Optimum w cenie 11 zł przez 15 pełnych miesięcy kalendarzowych, - usługę CYFRA+ Multiroom w cenie 15 zł przez 15 pełnych miesięcy kalendarzowych, - czynsz najmu dekodera HD PVR w cenie 15 zł przez 15 pełnych miesięcy kalendarzowych Umowa jest na mamę więc to ona załatwiała to przez telefon. Dziś przyszedł list z umową i okazało się że dostaliśmy pakiet Optimum za 53zł zamiast Canal+ Optimum za 57zł. Zakładam, że moja mama mogła się pomylić i nie powiedzieć: Canal+. Umowa była podpisana telefonicznie 4 lipca. Czy jest szansa na pozytywne rozpatrzenie reklamacji/odstąpienie od umowy czy klamka już zapadła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 lechoo1899, nikt z tutaj obecnych nie był przy rozmowie więc Ci nie powiemy czy reklamacja zostanie uznana czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przewaks Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Być przy rozmowie nie musiał ale polskie prawo przewiduje możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 10 dni jeśli umowa zawierana była na odległość (przez telefon albo listownie). Skorzystaj z przysługującego Ci prawa i po sprawie, operator musi to uznać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrem Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Umowy przychodzą do abonenta później niż w 10 dniach,więc raczej trudno będzie można ją zmienić.Myślę,że zadziałał klasyczny błąd tzn. nie powiązanie optimum z canal+,w trakcie rozmowy tel. Tak to nieraz jest gdy zawiera się umowę na odległość.Może cyfra zrobi jakieś odstępstwo i zmieni główny pakiet?....zadzwonić zawsze można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechoo1899 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Zakładam, że moja mam się pomyliła. Zgodnie z tym co piszecie jeszcze mogę zrezygnować z tej umowy. Zrywanie umów zawartych na odległość: Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn. Wystarczy, że złoży stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni, liczonym od dnia wydania rzeczy. Gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia, przy czym do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Umowa zaczyna się teoretycznie w sierpniu, ale z tego co rozumiem data zawarcia umowy dotyczy momentu rozmowy telefonicznej z 4 lipca. Czy tak czy tak mogę jeszcze wypowiedzieć tę umowę. Dzięki za pomoc! Zła strona jest taka, że jak wypowiem tę umowę to mi zapewnie nie ponowią oferty z cytowanego maila:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrem Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Myślę,że sprawa jest do załatwienia,przecież można powołać się na wspomnianego e-maila.Wystarczy stwierdzić,że zawierając umowę przez tel.miało się na myśli przedstawione propozycje i w związku z tym,nie wysłuchało się dokładnie czytanego aneksu.Proszę zadzwonić,przedstawić tak sprawę i napewno konsultant zaproponuje wysłanie e-maila reklamacyjnego,lub pisma do cyfry.Jakaś szansa jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechoo1899 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Dzięki. Tak właśnie mi poradzono wczoraj. Wysłałem maila z reklamacją(zacytowałem propozycję z maila), ale na wszelki wypadek wyślę dzisiaj wypowiedzenie umowy zawartej na odległość jeżeli się okaże, że reklamacja nie będzie uwzględniona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przewaks Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Nie jestem przekonany czy podejmowanie dwóch czynności równolegle to dobry pomysł. Albo chcesz korzystać z Cyfry i składasz reklamację na źle zawartą umowę albo odstępujesz od niej i wówczas najprawdopodobniej cała umowa ulega rozwiązaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechoo1899 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgadzam się , ale jeżeli reklamacja nie zostanie uwzględniona wówczas będę musiał kontynuować umowę na słabych dla mnie warunkach. W tej sytuacji bardziej opłaca się zerwać umowę i podpisać nową np. na mnie. Jeżeli abonent wysyła wypowiedzenie umowy i jednocześnie negocjuje warunki przedłużenia to też podejmuje dwie czynności równoległe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przewaks Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Teoretycznie masz rację ale reklamacja to nie negocjowanie warunków umowy a odstąpienie to nie wypowiedzenie. Równie dobrze skutek może być też taki, że wypowiesz tylko ostatnią umowę i powrócisz do sytuacji z przed podpisania ostatniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechoo1899 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Masz rację, ale jeszcze w czerwcu wysłałem również wypowiedzenie umowy czyli: wypowiedzenieumiowy->podpisanie aneksu przez telefon->rezygnacja z aneksu w ciągu 10 dni->zostaje wypowiedzenie umowy:) Oczywiście w międzyczasie reklamacja aneksu. Naprawdę nie wiem co zrobić w tej sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 lechoo1899, a wypowiedzenie dotarło do cyfry przed, czy po aneksie? Jak przed to aneks je z automatu unieważniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechoo1899 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Wypowiedzenie wysłałem jeszcze w czerwcu a aneks był podpisywany przez telefon 4 lipca. Skoro jednak chcę unieważnić aneks to automatycznie wypowiedzenie stanie się ważne. Dobrze myślę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Czytać ze zrozumieniem potrafisz? Jak wypowiedzenie dotarło przed aneksem lub w tym okresie 10 dni po podpisaniu, to zostało unieważnione. Musisz nowe. Rozumiesz, czy Ci to rozrysować. Poza tym taka jedna mała kwestia, termin 10 dni na rozwiązanie umowy obowiązuje przy podpisaniu nowej umowy, nie przy aneksie. Jak chcesz to próbuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przewaks Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 @wonsik, nie zgodzę się z Tobą. Aneks to jakby nowa umowa tyle, że w formie aneksu. Przedłużając np. umowę z operatorem komórkowym też podpisujesz aneks a mimo to masz możliwość rozwiązania umowy w ciągu 10 dni. @lechoo1899, próbuj i daj znać co z Twoich prób wynikło. Myślę, że będzie to cenna informacja dla wszystkich na przyszłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi