Skocz do zawartości

Comedy Central Family nie działa w pakiecie Rodzinnym HD i Familijnym HD


Burito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie mi też zgasł wczoraj Comedy Central Family HD. Pomimo iż posiadam pakiet Familijny HD. Na początku roku informowano że miał być dostępny promocyjnie od pakietu rodzinnego HD. Ba nawet styczniowa ulotka promocyjna wskazywała że tak miało być. Dziwnie? Ale lipa.......

Edytowane przez Matłej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mi też zgasł wczoraj Comedy Central Family HD. Pomimo iż posiadam pakiet Familijny HD. Na początku roku informowano że miał być dostępny promocyjnie od pakietu rodzinnego HD. Ba nawet styczniowa ulotka promocyjna wskazywała że tak miało być. Dziwnie? Ale lipa.......

 

Zgasł jeszcze Comedy Central Family HD a miał być promocyjne dostępny od Rodzinnego HD.

Spróbujcie jeszcze ponowić uprawnienia na dekoder. W tym celu zalogujcie się do swojego konta w ICOK. W kolejnym kroku po lewej stronie wybierzcie opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". Następnie ustawcie dekoder włączony na kanale 1 - Polsat HD i kliknijcie "Wznów połączenie z satelitą".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy można to naprawić w jakiś inny sposób? Dzwoniąc do pomocy technicznej.? Nie posiadam konta w ICOK.? Nie tylko ja pisałem o tym na forum.?

Koledze chodzi o reklamację.?


Ponawiałem uprawnienia wczoraj przez infolinie. I dalej zakodowany. Co jeszcze mogę zrobić.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na to wygląda że nas wycyckali.....

Dzwoniłem właśnie na infolinie. Konsultant jeszcze raz ponowił uprawnienia i kazał zostawić włączony kanał Polsat HD przez 3 godziny. Jeżeli to nie pomoże to składać reklamację w dziale technicznym.?
Rzeczywiście składać jeżeli nie pomoże.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja też mam zablokowany CC Family HD i przed chwilą dzwoniłem do CP i powiedziałem im że ten kanał na ulotce był promocyjnie zaznaczony od Rodzinny HD a gostek powiedział że nie ma takiej możliwości i że jest od wyższego pakietu czyli nas CP wycyckał

Dlatego nigdy z nikim nie zwiążę się żadną długoterminową umową. W TV Mobilnej kanał został

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki piszę właśnie za pośrednictwem ICOK zapytanie do CP i załączę skan. Dobrze by było jeszcze napisać do Pani Olgi Zomer, zawsze pomagały interwencje przez nią podejmowane.

 

Musimy wszyscy wysłać takie zapytania może coś sie ruszy.

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mamy dowód w linku powyżej.

Już mi sił brakuję ponawiałem 3 razy na infolinii uprawnienia i dalej komunikat tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Pani nawet nie chciała zareklamować tego.

No dobrze by było zgłosić tę sprawę Pani rzecznik. Ja niestety nie napiszę na ICOK bo nie mam tam konta, a umowa nie jest na mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam zwisa czy go usuną czy nie, ale co nie zmienia faktu że dostęp do kanału powinien być jeżeli pisano o tym, i sama ulotka to mówi. Może technicy wraz końcem otwartego okna zapomnieli nadać uprawnień abonentom. :roll::crazy::mrgreen:

Edytowane przez Matłej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Matłej podzielam twoją opinię ale skoro zadeklarowali dostępność tegoż kanału promocyjnie od pakietu Rodzinnego HD to tak powinno być. Ja już wysłałem w tym celu poprzez ICOK i do Rzecznika Cyfrowego Polsatu zapytanie o dostępność tego kanału. Zobaczymy co zrobią. Jeżeli możecie to piszcie bezpośrednio do Działu Prasowego Cyfrowego Polsatu.

 

Edit: Chyba pozamiatane, odpowiedź z CP:

 

"Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z zapisem w ofercie kanały nadawane promocyjnie nie są gwarantowanymi w ramach umowy. Zgodnie z Regulaminem świadczenia usług §9 ust. 3. Abonentowi mogą zostać udostępnione, bez dodatkowych opłat, programy telewizyjne lub radiowe niewchodzące w
skład Pakietów, w szczególności w ramach dodatkowej promocji lub testowego rozprowadzania programów. Zarówno udostępnianie, jak i wycofywanie takich programów nie wymaga zmiany Umowy ani uprzedniego powiadomienia o tym Abonenta.
Kanał Comedy Central Family SD został wyłączony i dostępny jest Comedy Central Family HD udostępniany w ramach pakietu Familijnego Max HD.


W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia"

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To super sprawa. No dokładnie skoro pisali na ulotkach że miał być dostępny od rodzinnego HD to tak powinno być.

Nic z tego nie rozumiem. Przecież mamy dostęp promocyjny do kilku kanałów i jakoś świecą do dziś.

Może ktoś wyjaśnić jaśniej tą odpowiedz nad moim postem.?

Edytowane przez Matłej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfrowy Polsat zaczyna się gubić w swoich tłumaczeniach twierdząc, że to kanał Comedy Central Familiy w wersji SD był dostępny promocyjnie od pakietu Rodzinnego HD. Przecież zgodnie z ulotką z dnia 9.01.2018 r. to kanał Comedy Central Family HD jest dostępny promocyjnie od pakietu Rodzinnego HD.

 

Załączam odpowiedź poprzez ICOK:

 

"Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że kanał Comedy Central Familii w jakości standardowej został wyłączony, a ten był nadawany promocyjnie w ramach pakietu Rodzinnego HD. Obecnie dostępny jest Comedy Central Familii HD, który był wskazywany jako nadawany w pakiecie Film HD. Tym samym powyższa sytuacja jest związana z nadmienionym przez Pana przypadkiem"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, że 2-3 lata temu dzwoniłem do CP pytając, co oznaczają gwiazdki przy niektórych kanałach na np. ulotkach. Konsultant odpowiedział, że nie są to kanały gwarantowane, tłumacząc mi na polski, że jak CP mi jakiś wyłączy, to nie będzie to podstawą do zerwania umowy.

 

Poza tym przypominam, że ulotka nie jest żadnym dowodem. Jak pamiętam na każdej był kiedyś komunikat, że nie jest częścią umowy, a nawet, że zastrzegają sobie błędy w druku itp.


Kanał jak widzę znikł nawet ze strony internetowej z pakietu Rodzinny HD, więc nic raczej nie zwojujecie niestety, tym bardziej za pomocą jakichś ulotek. 


Proponuję zajrzeć do podpisanych umów, wówczas wszystko stanie się jasne.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...