Mati06 Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Ten kanał nie był nigdy oznaczony na ich stronie że dostępny od pakietu rodzinnego HD. Wiem bo sprawdzałem ich stronę ostatnimi dwoma miesiącami dosyć często. Podany był jedynie pakiet Familijny Max HD. Tu nie chodzi o możliwość rozwiązania umowy bo i tak jest dostępny promocyjnie. Ale o to by był dostępny od tego pakietu. Bo tak mówiła ulotka i to dotyczyło wersji HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 3 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 (edytowane) Proponuję zajrzeć do podpisanych umów, wówczas wszystko stanie się jasne. A od kiedy to kanały dostępne promocyjnie są wpisywane do umów abonenckich? Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić.... Edytowane 3 Lutego 2018 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Przyznam się szczerze, że nie widziałem nigdy na oczy umowy przygotowanej przez Cyfrowy Polsat, bo nigdy takiej nie podpisałem, ale nie wyobrażam sobie podpisania takiej umowy, jeśli nie byłoby w niej wymienionych gwarantowanych kanałów. Jeśli więc po zajrzeniu do umowy nie będzie w niej kanału z tematu wątku, to żadna ulotka tu nic nie pomoże. O to dokładnie mi chodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 W umowie jest wykaz kanałów gwarantowanych. Nic się nie da zrobić brak w Rodzinnym HD i Familijnym HD kanału CC Family HD. Jeszcze dwa lata temu w umowach np. w Rodzinnym HD brak było Polsatu Sport i Polsatu Sport Extra. Wersje SD działały jako niegwarantowane. Aktualnie Polsat Sport HD i Polsat Sport Extra HD są gwarantowane w Rodzinnym HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Tak tylko mamy kilka kanałów nie gwarantowanych w pakietach rodzinnym i Familijnym HD, nie ma ich pewnie w umowach, a dostęp do nich jest. O tym kanale przeczytałem na głównej Sat kuriera, I teraz czekam na sprostowanie podanej informacji, jeżeli byłby to błąd na ulotce, lub nie prawdziwa informacja. A więc proszę redakcję o wyjaśnienie tej sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pc107 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Właśnie został odblokowany w Familijnym HD. Sprawdźcie, czy w Rodzinnym HD Wam działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnalitykDVB Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Potwierdzam, w moim Familijnym HD też działa odkodowany. Właśnie tak sprawdzałem od picu. I przepraszam redakcję za moje wczorajsze zarzuty. Widocznie było coś nie tak z uprawnieniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Potwierdzam uprawnienia do odbioru kanały Comedy Central Family w pakiecie Rodzinnym HD. Widocznie nasze interwencje przyniosły oczekiwany skutek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 No na to wygląda. Świeci nawet w pakiecie Mini HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 (edytowane) Witam. Kanał ponownie zakodowany we Familijnym HD. Może ktoś sprawdzić u siebie we Familijnym HD lub Rodzinnym HD czy świeci.? Na ich stronie jest jak byk podane że kanał jest dostępny od rodzinnego HD.? Edytowane 1 Maja 2018 przez Matłej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 U mnie w Rodzinnym HD nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 No właśnie a do wczoraj jeszcze działał, i miał działać dalej. Mógłby ktoś zainterweniować do cyfrowego Polsatu ponownie w tej sprawie.? Ja nie mam na razie takiej możliwości.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Zamknęli otwarte okno w którym był ten kanał i po "cichu" nam go wyłączyli. Piszcie poprzez ICOK zapytania, trzeba walczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 No dokładnie kolega ma rację zamknęli otwarte okno, to przez pomyłkę zabrali ten kanał. No dokładnie trzeba o swoje walczyć, o coś co się należy. Ja niestety nie mam konta w icok. bo nie mam takiej możliwości posiadania tego. więc jestem zdany na was forumowiczów, może wy coś zdziałacie. Może ktoś powinien zgłosić to do cyfrowego Polsatu, albo do Pani rzecznik.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Odpowiedź z dnia 02.05.2018 r. przesłana do mnie poprzez ICOK CP: "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że dla umowy z jakiej Pan korzysta kanał Comedy Central Family HD dostępny jest od pakietu Familijnego Max HD. W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia. Z poważaniem". Zatem jednym słowem nas trochę wydy... bo włączyli nam go na jakiś czas żeby ostudzić emocje, a teraz korzystając z okazji końca "otwartego okna" wyłączyli dostępność i piszą taki komunikat. Zapomnieli, że Comedy Central Family SD był dostępny promocyjnie od pakieru Rodzinnego HD..... Trzeba pisać do Rzecznika Prasowego CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 (edytowane) Ta sama śpiewka już to gdzieś widziałem..... W styczniowej Ulotce była podana wersja HD, ona miała być dostępna od Rodzinnego HD promocyjnie. Wersji SD nigdy nie było od tego pakietu dostępnej. Była ale od pakietu Familijnego Max HD. Dokładnie myśleli że nikt tego nie zauważy, i wyłączyli wraz z końcem otwartego okna. No ładnie nas wydymali... Tu tylko pomoże zgłoszenie do Pani rzecznik prasowego. Ostatnim razem też to chyba pomogło. Ktoś wyższy musi to zgłosić. Ale interwencja rzecznika będzie dopiero po długim weekendzie majowym. Ja niestety nie mam takiej możliwości zgłoszenia, zdaję się na was. Edit. U mnie właśnie kanał świeci, odkodowany, rano jeszcze sprawdzałem nie było. Mam nadzieję że już tak pozostanie. A jak u was.? Wczoraj dzwoniłem do nich na infolinię ponowili uprawnienia i po 3 godzinach dalej nic, natomiast teraz już działa. Edytowane 3 Maja 2018 przez Matłej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 1 maja nie działał a dziś już działa. Ponowiłem uprawnienia w ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 (edytowane) No ja wczoraj popołudniu ponawiałem uprawnienia tyle że telefonicznie, dopiero dziś przed południem zaświecił. Edytowane 3 Maja 2018 przez Matłej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 (edytowane) Zmiana stanowiska Cyfrowego Polsatu w kwestii dostępności do kanału Comedy Centgral HD w pakiecie Rodzinny HD: "Szanowny PanieNa podstawie weryfikacji zgłoszenia zostało potwierdzone, że po zmianie jakoś nadania kanału Comedy Central Family standardowy na HD będzie możliwość korzystania z dostępu do określonej stacji w ramach pakietu Rodzinnego HD. Oczywiście kanał nadawany jest promocyjnie. Powyższe dotyczy dekodera z numerem karty 24XXXX oraz 07XXXX. Nadmieniamy, że dostęp do kanałów został ponowiony. Za powstałe niedogodności przepraszamy.W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.Z poważaniem". Można? Trzeba pisać i się domagać Edytowane 5 Maja 2018 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perdos Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 U mnie również ponownie działa. Co ciekawe, dalej odbieram kanały, których wcześniej nie miałem: AMC, Romance TV i Golf channel. Tak jakby nie wyłączyli ich po darmowym oknie, mam pakiet familijny HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Ja też posiadam pakiet Familijny HD, i też mi święcą te kanały które kolega wyżej podał, a dodatkowo jeszcze świeci Epic Drama HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perdos Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Też mam Epic Drama, ale według wykazu jest on dostępny od pakietu mini HD i wydaje mi się że wcześniej go miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 (edytowane) Ale o jakim wykazie kolega mówi.? Według strony CP kanał Epic Drama HD oferowany jest od pakietu Familijnego Max HD.? Ja ten kanał odbieram od połowy grudnia 2017 roku.? Edytowane 5 Maja 2018 przez Matłej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 4 miesiące, a Cyfrowy Polsat dalej nie potrafi się uporać z tym problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.