damianlorencki Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Witam Mam problem z którym nie mogę sobie poradzić - używam programu SMART IPTV na telewizorze Samsung i programu VLC na PC do oglądania IPTV. Ściągam listy m3u, wgrywam do VLC lub na telewizor, wszystkie kanały działają, ale co kilkanaście, kilkadziesiąt sekund kanały się zacinają. Łącze mam 100 Mbit, używam na nim tylko komputera i telewizora, te same objawy mam na PC i na TV. Ktoś może pomóc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Pewnie serwery są przeciążone, pewnie stream nie do końca legalny to mają w poważaniu jakość 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianlorencki Opublikowano 28 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Pewnie tak Ale jest możliwość zaradzenia temu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Z tymi trefnymi zawsze tak było. Raz działa,raz nie działa. Jak gra w ruletkę.Więc nie warto sobie zawracać tym tyłka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blueeye86 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Cześć, Ja mam podobną sytuację, ale tylko między 20 a 23.30 tv cały czas mi buforuje i się zacina przy rozdzielczościach FHD oraz SD. W ciągu pozostałych godzin wszystko działania płynnie i bez problemów. Mam łączę światłowodowe 300Mbit/s i TV jest podłączone przewodem LAN do router. Router stoi przy TV, a długość przewodu to max 1.5m. Router to TP Link Archer C6. Aplikacja SmartIPTV na TV bada prędkość łączą i jeśli ta prędkość jest w okolicach 6Mbit/s to wszystko dział płynnie czyli przez cały dzień. W godzinach między 20 a 23.30 aplikacja pokazuje Max 2.5Mbit/s a w większości przypadków poniżej 1Mbit/s. Dodatkowo badałem połączenie przez laptopa i Xbox one i prędkość łączą jest około 100Mbit/s. Razem z usługodawcą internetu badaliśmy sieć i nic się nie dzieje. Z internetem łączę się przez PPOE. Teraz mam podpięty TP Link WR340G (10/100Mbps) i cała TV działa aż miło pomimo połączenia dodatkowych urządzeń jak telefon czy laptop w tym samym czasie niezależnie od czasu w jakim oglądamy. Na Archer C6 (10/100/1000Mbps) i na tym urządzeniu IPTV się zacina w godzinach wieczornych. Router został nawet zareklamowany i przysłali mi kompletnie nowe urządzenie, ale to nowe urządzenie zachowuje się dokładnie tak samo jak poprzednie. Oba urządzenie są skonfigurowane domyślnie. Całą konfiguracja polegała tylko na przejściu przez połączenie PPOE. Macie jakieś sugestie co może być przyczyną ? Nie ukrywam, że najchętniej zacząłbym używać Archera, aby wykorzystać w pełni możliwości mojego łącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 W dniu 23.04.2020 o 10:52, Blueeye86 napisał: Aplikacja SmartIPTV Na 99% lewe IPTV. Odpowiedź jasna. W dniu 28.01.2018 o 20:24, damianlorencki napisał: Pewnie tak Ale jest możliwość zaradzenia temu? Kupić legalne i pewne IPTV ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blueeye86 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Nie do końca się z tym zgodzę skoro na jednym routerze działa poprawnie, a na drugim tnie jak nie wiem co. Gdyby było jak mówisz to obu routerach zachowywało by się podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.