Monkin Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 A jak szybciej przełaczasz kanaly to nie wywala Ci planszy "brak karty" ? U mnie tak wlasnie jest, kontrola na off, tuner byl w serwisie i ponoc jest ok. Modul Ci+. Nie wywala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Witam, czy można w tej chwili kupić oferte CP z modułem a nie z dekoderem, na stronie CP nie ma możliwośći wyboru modułu. Tylko w APS-ach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 A ile trzeba zapłacić za moduł, przy zakupie abonamentu Familijny HD? Czy moduł zadziała na Ariva Combo 210? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Nie czytałeś tematu. Wyszukiwarkę też pominąłeś. Moduł działa na 210 Combo. Modułu nie kupujesz tylko wynajmujesz. Razem z opłatą wynajmu(1zł) chyba 40zł. dawałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Mam moduł, działa na ariva 210 combo, tylko jest jeden mały problem. Gdy przełączam kanał z telewizji naziemnej na jakiś dowolny kodowany z pakietu cyfrowego polsatu, to kanał normalnie działa, jednak w druga stronę, kanał naziemny nie działa. Muszę przełączyć na jakiś inny dowolny z naziemnej i dopiero z powrotem na ten co nie działał i wtedy zaskoczy. Czy to wina odbiornika, czy moduł coś "zapycha"? Jak jest u Was? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_34 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 to jest odbiornik. Modul z naziemna telewizja nie ma nic wspolnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Gdy miałem w czytniku uniwersalnym kartę NNK, nic takiego nie miało miejsca. Widocznie w oprogramowaniu tunera jest jakiś drobny feler. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bugaloo Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 U mnie w końcu pojawił się obraz... ale moduł strasznie muli. Między przełączeniem z jednego kanału na drugi prawie zawsze na 3,4 sekundy pojawia się napis "zakodowane". Do tego kilka razy tak się zwiesił (stracił sygnał), że musiałem go wyciągać i restartować dekoder (Ariva 202E). Pomweekendzie wymieniam chyba na dedykowany dekoder (może być nawet Hd6000). Mam nadzieje, że będzie działał jako główny z HD3000 w multiroom? Edit: Teraz zamiast błędu 09 komunikat "tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Na HD3000 śmiga aż miło... a ten moduł to straszna lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Wyłączyłeś kontrolę rodzicielską w ustawieniach modułu (nie w tunerze, tylko w ustawieniach modułu - to ważne)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bugaloo Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 ^ zaraz wyłączę i sprawdzę czy pomoże Dzięki za wszystkie rady Panowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Na pewno pomoże . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bugaloo Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Czy obraz znowu nie zniknie, nie wiem Jedno jest pewne, kanały przełączają się dużo szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Mam pytanie, czy wy też macie problemy z odbiorem po zmianach z częstotliwości z 11471 ? Chodzi o kanały Nickelodeon HD i Nick Jr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezi1 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 @Piotrek52090 Też mam problem z odbiorem tych kanałów. Mam stary moduł CI. Obraz wskakuje na kilka sekund, a potem informacja "kanał zakodowany". Sprawdzałem na kilku dekoderach, więc ewidentna wina modułu a nie tunera. Cezi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 U mnie kanały działają prawidłowo, mam moduł CI+ z ariva combo 210. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Z tym Nick jr są problemy nie tylko na modułach CP. Odbiornik Technisat Digyboxx z orginalnym czytnikiem nagra i kartą Cyfry także się na tym kanale zawiesza lub zamula a potem restartuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezi1 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 U taty który ma moduł CI+ na Fergusonie 8800HD, w trybie legacy kanały działają OK. Widać z tego, że tylko stare modułu CI mają problem z tymi kanałami. A co tak naprawdę zmieniło się w parametrach nadawania Nickelodeon HD i Nick Jr.? @WilkuTVSat - A od kiedy są problemy na karcie Cyfry - od dawna czy od kilku dni? Cezi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Witam, to tak naprawdę nie są problemy z kartą Cyfry tylko z odbiornikiem który na tym kanale Nick jr niezależnie czy jest włożona karta cyfry czy jest używany moduł CP - odbiornik zamula się, przestaje reagować na pilota a po jakimś czasie resetuje się tzn. uruchamia się ponownie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezi1 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Ale jeszcze cztery dni temu i Nickoledeon HD i Nick Jr. działały normalnie, bez żadnego problemu. Cezi Przed chwilą dzwoniłem na infolinię CP, rozmawiałem z Działem Technicznymj i oni nie widzą problemu (spuścili mnie na drzewo). Dlatego prosiłbym, aby Ci wszyscy którzy mają stary moduł CI, sprawdzili czy mają Nickoledeon HD i Nick Jr i dali znac na forum. Kanały włączają się na około 10 sekund a potem obraz staje się "zamrożony" i wyskakuje komunikat "kanał zakodowany". Pzdr, Cezi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 U mnie dziala mam stary moduł bez CI+ i wszystko smiga .Posiadam tuner GoldenMedia Unibox 9080CRCI z softem 1.5.18 Więc to chyba wina tunerów a raczej softów w tych tunerach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezi1 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 No ale ja sprawdzałem na trzech różnych tunerach i wszędzie to samo. Cezi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzima Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 U mnie na starym module tylko na Nick Jr tworzy się "stop klatka". Wcześniej nie zwracałem na to uwagi. Po prostu nie ma w domu dzieci i nikt tego nie ogląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezi1 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 @mały1982 - a sprawdzałeś na kanale dłużej niż minutę. Bo pierwsze 10 sekund jest OK a potem się "zamraża" Cezi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Sprawdzałem ponad 15 minut i wszysko gra .Tych kanałów nie oglądam wiec dla mnie to bez znaczenia moge tylko tyle powiedzieć że sprawdzałem na około 15 minut i problemu u mnie nie ma. A może masz ferelny moduł? Teraz doczytałem ten problem ma więcej osób wiec to cos z modułem chyba jest nie tak .Nadmieniam ze u mnie przez 15 minut sprqawdzania jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Kolego jak niby można mieć felerny moduł skoro wszystko działało przed porządkami na transponderze ? To nie jest wina modułu, bo przed tą zmianą chodziło wszystko znakomicie, a inne kanały chodzą w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.