Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dooobre :lol2:

I co tam powiesz w UOKiK? "Źli panowie z CP nie chcą wysłać mi karty?" Kolego, trzeba zrozumieć. Oni mają kolejność w jakiej wysyłają nowe karty (w/g rodzaju dekodera) i tyle. Stawiam, że moduły są u nich na szarym końcu. A to tłumaczenie, że ci co mają np. Sagema to i tak HD nie odbierają jest dopiero bez sensu. Bez nowych kart nikt nie będzie odbierał, więc wszyscy muszą je dostać.

 

Ile bym nie czytał tego forum to zawsze śmiać mi się chce, jak czytam "złoże skargę do..." Jeszcze nikt nie napisał, że np. wygrał z CP sprawę w sądzie o odszkodowanie. Ale to tak na marginesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam parę pytań dotyczących modułów Cyfowego Polsatu

1.) Ilu jest takich abonentów którzy posiadaja moduł CP :?:

2.) Cyfrowy Polsat odłożył wysyłkę kart na ostatni moment (czytam o tym w wakacyjnym numerze Sat kuriera). Czy ta wysyłka kart już ruszyła :?:

3.) Czy mogą zdarzyć się takie problemyprzy wymianie kart do modułów, że nie wszystkim będzie ta karta działała (jeśli tak to co wtedy?) :?:

Dziękuje z góry za odpowiedzi na te pytania. Sam myślę, że proces wymiany kart zakończy się pomyślnie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Co do pierwszego ciężko powiedzieć ale jak rozglądam się po sat forach to jest to spora liczba osób.

2) Termin wysyłki nie jest znany. Podejrzewam że na koniec września odłożyli a jak nie ja się im przypomnę.

3) Nowe karty działają bez problemów w zaktualizowanym module CI. Mam taki moduł w nowym abonamencie, a do starego modułu karty nie dostałem. Procedura aktualizacji modułu jest prosta więc każdy użytkownik nie powinien mieć z tym problemów. Jeżeli nie będzie działać należy wysłać moduł wraz z kartą do cyfrowego polsatu i wymienią na nowy lub go naprawią tak mi powiedzieli w BOKu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnych nowych modułów nie trzeba kupować to jest dokładnie taki sam moduł. Wiem bo mam taki z nagra 3 i revision na modułach jest dokładnie ten sam

Ten po po prawej jest kupiony równo miesiąc temu z pakietem familijnym. a po lewel pełny pakiet.

Link do zdjęcia dwóch modułów po prawej nowy z nową kartą N3 po lewej stary z kartą N2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam oczywiście Humaxa HD i nawet oglądałem EURO w HD. Tyle, że z powodu problemów musiałem oddać moduł do serwisu. Odesłali mi nowy wraz z nową kartą - i na tym Polsatu Sport HD już nie odbieram. Mam wersję oprogramowania 1.07.014 - czyli chyba najnowszą. No chyba mi karty nie podmienili na starą ? :D Nie wiem jak to sprawdzić...

 

edit :

na tym zdjęciu

modul.jpg

po lewej jest stara karta, a po prawej nowa. Moja przypomina tą po prawej, ale jest koloryu szarego a nie pomarańczowego

 

I pytanie z innej beczki. Czy posiadając moduł HD opłacony jako prepaid (6 msc familijny) mam możliwość dokupienia opcji BBC HD jeśli taka się pojawi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby Ci dali inną kartę to by nie działała, bo tutaj wszystko musi do siebie pasować, czyli karta jest tylko jedna do tego modułu, tak samo jak tylko jeden moduł do tej karty. Jeśli włożysz kartę A do modułu B, a kartę B do modułu A to nie będą działały, bo karta A działa tylko z modułem A, a karta B tylko z modułem B. :curious:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką kartę miał stary moduł (ten, który poszedł do serwisu) :?: Mogą być następujące karty:

1. Czarna (Nagravision 2, starsza).

2. Szara (Nagravision 2, nowsza).

3. Pomarańczowa (Nagravision 3, najnowsza).

Szara jest podobna do pomarańczowej (ma nowe logo Polsatu w przeciwieństwie do czarnej), ale niestety jest to "stara" karta. :wink:

Kanały HD są kodowane tylko w Nagravision 3, więc ruszą tylko na pomarańczowych kartach. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką kartę miał stary moduł (ten, który poszedł do serwisu) :?: Mogą być następujące karty:

1. Czarna (Nagravision 2, starsza).

2. Szara (Nagravision 2, nowsza).

3. Pomarańczowa (Nagravision 3, najnowsza).

Koloru nie pamiętam.

Ale to musiała być Negra3, bo przecież oglądałem na niej EURO w HD dopóki się moduł nie zepsuł.

 

Szara jest podobna do pomarańczowet (ma nowe logo Polsatu), ale niestety to jest "stara" karta. :wink:

Czyli jednym słowem - wysłałem do serwisu "nową" kartę, a odesłali mi "starą" (szarą). Brawo Polsat :brawo:

Ciekawe czy w związku z tą sytuacją jestem na liście osób, którym wyślą nowe karty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mam umowę w polsacie i echostara dsb-717. mam możliwość kupna tunera humax pvr-9100 i mam pytanie: czy ktoś może sprawdzał czy działa na nim CP? ile kosztuje moduł CI dla kogoś kto ma podpisaną umowę na czas określony? czy można od kogoś odkupić taki moduł i da się uruchomić na nim swoją kartę czy w moim przypadku muszę kupować tylko w APS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 1 :arrow: Karty CP są parowane z dekoderami i modułami tzn. dana karta jest przypisana do danego dekodera/modułu, więc twoja karta z Echostara DSB-717 nie będzie działać w kupionym module, ba nawet nie będzie działać w innym Echostarze DSB-717, choć to ten sam producent i ten sam model dekodera :roll: tak, że pozostaje tylko kupno modułu CI z kartą w APS-ie :roll:

 

Po 2 :arrow: Jeżeli masz już umowę na czas określony, nie oznacza to, że dzięki temu będziesz mógł kupić ten moduł w promocji :roll: mając już umowę będziesz musiał podpisać z CP drugą umowę, biorąc ten moduł albo - biorąc jednak pod uwagę to, że myślałeś o przełożeniu karty z Echostara do modułu, to raczej nie bierzesz pod uwagę wiązania się z CP dwoma umowami i płacenia dwóch abonamentów - możesz:

1) bez podpisywania umowy, wziąść moduł CI w pre-paidzie za kilkaset zł - w to wliczony jest koszt modułu i abonament na kilka miesięcy, a potem abonament opłacasz kiedy chcesz - ale ceny za pakiet są trochę wyższe niż z podpisaną umową np. pakiet Familijny kosztuje 42,80 zł, a nie 37,90 zł,

2) poczekać aż obecna umowa się skończy i dopiero popisać nową umowę z CP biorąc moduł z kartą - pamiętaj tylko, że umowa przestaje obowiązywać dopiero po wysłaniu wypowiedzenia i zakończeniu okresu wypowiedzenia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaczynam się powoli zastanawiać PO CO "CP" zaczął tą wymianę kart, skoro tyle miesięcy nie potrafi jej dokończyć (wymiana miała zablokować piratów na "Euro", a tymczasem wszyscy już o nim zapomnieli - może poza tymi co mają "Polsat Sport HD" :D )???

 

Ciekaw jestem jakie będą miny ludzi z "CP", jak "Cyfra" przeprowadzi swoją wymianę kart zgodnie z terminem (chociaż ja ciągle czekam też na nową kartę "Cyfry", więc kto wie jak to będzie...), a w ogóle to trochę się dziwię, że "CP" i "Cyfra" wykorzystują do rozsyłania kart pocztę polską (i przez to są te poślizgi), bo firma kurierska przy takiej ilości przesyłek podejrzewam nie byłaby droższa, a jakość usługi jest O WIELE lepsza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja także nie otrzymałem jeszcze "nowej" karty a mało tego spitolił mi się wczoraj moduł dostępu. Tak bynajmniej twierdzą konsultancji z BOK-u. Pojawia się komunikat "Bład 01 problem z kartą".

Czy ktoś w Was miał podobną sytauację ? Jeśli tak to proszę o info ile trwała naprawa, wymiana modułu i czy rzeczywiście wystraczy wysłać moduł do Polsatu bez konieczności wypełniania dodatkowych formularzy z opisem usterki itd....

 

Troche to trąci amatorką a na BOK-u Polsatu i tak nic się nie dowiesz :) Poziom obsługi jest poniżej zera :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...