Mr. Orbita Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Moduł CP działa bezproblemowo w TF7700 HD w wypadku bycia "samodzielnie" - sprawdzone na tyle, na ile mogliśmy. Natomiast co do kombinacji nie chcę się wypowiadać, bo sprawa jest bardziej złożona, niż by się wydawało - w wypadku AstonCryptów były dwie wersje 2.18 - 2.18B i 2.18T (a także 2.17 wcześniej i jeśli ktoś nie zaktualizował, to został na niej). Do tego dochodzi kwestia wersji softu w Topfieldzie oraz zależności pomiędzy pakietami (sytuacja, w której na module CP jest pakiet wyższy lub niższy niż na Astonie - my mamy wszędzie pełny, więc takich zgzrytów na poziomie różnic w uprawnieniach nie jesteśmy w stanie zbadać w ogóle). U nas na konfiguracji testowej to zadziałało, ale na najnowszym sofcie w Topfieldzie, Aston 2.18T w dolnej kieszeni i pełne pakiety w obydwu przypadkach i testy trwały kilka godzin (i nie były bardzo szczegółowe, bo jednocześnie musimy wykonywać bieżące zadania - odcięcie jednego pracownika, aby przez cały dzień tylko oglądał TV jest niewykonalne). Za inne kombinacje nie dam sobie uciąć ręki - nie jesteśmy w stanie wszystkich możliwych połączeń wykonać (i z pewnością nie zajęłoby to jednego dnia - gdybyśmy chcieli badać także inne popularne moduły, jak ten fabryczny od Cyfry+ przykładowo - przecież o to też ktoś może się zapytać - trwałoby to o wiele dłużej). Jestem pewny co do działania modułu CP samodzienie na TF7700 HSCI z najnowszą wersją oprogramowania firmowego, łącznie z kanałami HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel76 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Dzięki za info. W C+ mam prestiżowy + Opcje HD . Tuner z najnowszy softem PVR Ready z końcówką 84. Aston 2.18 ale w tej chwili nie mogę sprawdzić bo nie jestem w domu. Jak sądzę i tak mi pozostanie albo czekanie aż ktoś rzeczywiście sprawdzi na własnej skórze albo kupić teraz i biegać co jakiś czas do tunera i przekładać moduły. Nie za kolorowo się to jednak przedstawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Jak kiedyś miałem TF7700 to nie przypominam sobie aby były jakieś większe problemy ze współpracą Astona v2,18 i modułu CP - Aston był w dolnym slocie a moduł CP w górnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_zerter Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Dostałem moduł z Hollexu i już oglądam POLSAT SPORT HD. Jeden dystrybutor w mojej okolicy nie ma modułów, a drugi ma - ale nie prepaid. Tak więc dobrze, że Hollex istnieje ! Najważniejsze jest dla mnie to, że zdążę się nacieszyć Euro i zobaczę ostatni (chyba) mecz Polaków. Mam natomiast taki problem, że mój Humax 2000 nie widzi modułu w dolnym slocie - ani modułu Polsatu ani Cyfry. Przez to nei mogę krozystać z 2 modułów równocześnie. Może ktoś wie - czy to usterka mojego Humaxa czy to właściwość tych "firmowych" modułów, że muszą być w gónym slocie ? Jeśli tak - to pewnie czeka mnie kupno AstonCrypta. I tak przy okazji - moduł Polsatu sprawuje się o niebo lepiej od modułu Cyfry - chodzi mi o szybkość przełączania kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Jeśli w Humaxie jest wgrany najnowszy soft i problem występuje nawet przy jednym module umieszczonym w dolnym czytniku, to coś jest nie tak - powinno działać także w dolnym. Ew. moduły mogą się ze sobą "gryźć" na kanałach w simulcrypcie, jeśli są różne uprawnienia, ale powinien pojawić się w menu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_zerter Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Mam soft nr 15 - czyli chyba najnowszy. Nawet przy jednym włożonym module Humax widzi go tylko wtedy gdy jest w górnym slocie. Więc ewidentnie mam jakiś problem z Humaxem, a gwarancja już minęła Będę się martwił po Euro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satelitka Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Mam natomiast taki problem, że mój Humax 2000 nie widzi modułu w dolnym slocie - ani modułu Polsatu ani Cyfry. Przez to nei mogę krozystać z 2 modułów równocześnie. Może ktoś wie - czy to usterka mojego Humaxa czy to właściwość tych "firmowych" modułów, że muszą być w gónym slocie ? Jeśli tak - to pewnie czeka mnie kupno AstonCrypta. I tak przy okazji - moduł Polsatu sprawuje się o niebo lepiej od modułu Cyfry - chodzi mi o szybkość przełączania kanałów. Ja mam w dolnym slocie moduł CP i działa prawidłowo. W Humaxie oczywiście zainstalowany jest najnowszy soft pobrany przez OTA a w module też najnowszy soft ten z obsługą HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_zerter Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Już mi działa. Kiedyś kumpel-elektronik powiedział mi, że przyczyną większości problemów jest to, że coś nie styka. Przywaliłem więc pięścią z góry, poruszałem modułem na lewo i na prawo, potem walnąłem jeszcza Humka z dwóch boków - i pełen sukces - moduł w dolnym slocie zaczął być widoczny. Potwierdzam, że moduły się nie gryzą ! Euro w HD - to jest to ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoic Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Boże, błogosław takich kolegów Ale przed rękodziełem ja sprawdzam jeszcze kabelki. Raz przez kilka dni tłukłem monitor (kolory zmieniał), a się okazało że kabel nie styka... Opisana metoda, może nie zawsze jest odpowiednia... Ale opis problemu jak najbardziej słuszny (Błąd 01 - problem z kartą). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Wstrząsy czasem usadawiają źle włożone podzespoły, kabelki i inne "ruchome" części. Czasem taki wstrząs spowoduje zwarcie łukiem - spawanie. Raz się uda pozytwne, innym razem, to najczęściej, z hajcowaniem sprzętu. Czy aby warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_zerter Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Niestety wciąż mam problemy z oglądaniem programów Polsatu. Z początku miałem problemy tylko przy równoczesnym używaniu modułów Polsatu i Cyfry. Po jakimś czasie zacinał mi się obraz wyskakiwał mi komunikat : "włóż kartę". Wystarczyło jednak wyjąć moduł Cyfry i korzystać tylko z modułu Polsatu , by cieszyć się bezproblemowym oglądaniem Polsatu. Na czas ME - takie rozwiązanie mi wystarczało. Niestety teraz problem zaczął się pojawiać nawet wtedy gdy korzystam TYLKO z modułu Polsatu a komunikat "włóż kartę" pojawia się coraz szybciej- nawet po 10 minutach oglądania. Jedynym sposobem na przywrócenie obrazu jest zresetowanie tunera. Z początku myślałem, że to może efekt zbytniego nagrzewania się Humaxa, ale teraz widzę, że problemy występują tylko z modułem Polsatu (moduł Cyfry działa bezproblemowo) i komunikat pojawia się po co raz krótszym okresie od włączenia tunera. Czy to znaczy, że moduł nadaje się do wymiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Myślę, że to nie wina modułu. Wietrzę, że Polsat coś grzebie w systemnie kodowania i robi takie "cyrki". Część sprzętu (może większość) to trawi. A u innych robi w bambuko. Gorzej, jeśli sprzęt z tego powodu pada. Polsat pewnie wszystkiemu zaprzeczy - dziś sam miałem taką "przygodę" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_zerter Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Ja mam wrażenie, że jednak coś z modułem. Z początku zacięcie obrazui komunikat "proszę włożyć kartę" pojawiał mi się dopiero po 1,5 godziny - stąd miałem podejrzenia, że może to wina przegrzania Humaxa. Z upływem czasu obraz zacinał sie coraz szybciej - co godzinę, pół godziny, a wczoraj nawet po 4 minutach. I to nie są incedentalne sytuacje - tak jest cały czas. Całe szczęscie sąsiad ma dekoder polsatu i będę mógł zobaczyć finał Euro w HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel76 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Witam, mam takie pytanko. Jeśli zakupię moduł CP wraz z nową kartą to czy mogę w trakcie trwania umowy ( wybrałbym familijny na pół roku ) można coś zmieniać ? Np. dodać opcje dodatkowe lub wejść na wyższy pakiet ? Co się dzieje w momencie zakończenia umowy ? Dzwonię do CP i uzgadniam z nimi , że korzystam dalej z ich oferty i przysyłają mi umowę do domu czy po pół roku moduł do kosza i zabawa od nowa ? Dajcie znać jak to wygląda w praktyce. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Witam. Jeżeli wykupisz pakiet Familijny z modułem w prepaidzie na pół roku to bez problemów możesz w każdej chwili dokupić dodatkowe pakiety a po zakończeniu subskrypcji albo płacisz według cennika prepaid (familijny 42,80) albo podpisujesz umowę i masz 5 złotych tańszy familijny. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel76 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Najlepsze jest to , ze zadzwoniłem na infolinię CP żeby się dowiedzieć co nieco. Laska mi powiedziała , ze nie mają takich modułów w ofercie :) Ja jej na to żeby się zastanowiła bo chcę zostać ich klientem a ona w tym momencie wprowadza mnie w błąd i udziela nieprawdziwych informacji. Ja wiem że mają moduły i chcę skorzystać z takiej opcji a ona mi na to że nie mają żadnych modułów tylko tunery HD :) Poprosiłem żeby przełączyła mnie do kogoś innego bo ona ma chyba małą wiedzę na ten temat a laska do mnie taki tekst : Ja udzieliłam Panu informację i jesli Pan chce to moze się Pan rozłączyć Ku...rde słyszałem różne rzeczy o różnych infoliniach ale ta przeszła moje najśmielsze oczekiwania Wracając do tematu - kończy mi się umowa - pół roku od zakupienia modułu - i co dalej ? Dzwonię do nich i informuję , ze chcę dalej być ich abonentem czy automatycznie się to przedłuża ? Piszesz , ze płacę wg cennika pre-paid. Ok - ale dostanę jakieś rachunki od nich czy mam sobie sam opłacać ? Rozumiem ,że jesli dalej pozostaję przy cenniku pre-paid to w każdym momencie ( oczywiście po upływie 6 miesięcy ) mogę przestać płacić i żegnaj Gienia ? Nie trzymają mnie jakies dodatkowe umowy ? A co jeśli 2 miesiące nie płacę a po 2 miesiącach zapłacę ? Prześlą mi uprawnienia ? Sorki, że tyle pytań ale jak się mam dowiadywać tego z infoliniii CP to mi ręce opadają już po pierwszej rozmowie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_zerter Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Wracając do tematu - kończy mi się umowa - pół roku od zakupienia modułu - i co dalej ? Dzwonię do nich i informuję , ze chcę dalej być ich abonentem czy automatycznie się to przedłuża ? Dzwonisz, odbiera ta sama panienka z którą rozmawiałeś wcześniej i mówi Ci, że nie możesz być dalej ich abonentem, bo nim jeszcze nie zostałeś. Nie mogłeś nim zostać, bo przecież żadnych modułów nie ma Jak ja dzwonię na infolinię to czuję się jakbym był bohaterem serialu "Lost" - jakby Ci ludzie na infolinii byli z jakiegoś równoległego świata albo byli ludźmi z przeszłości (wtedy gdy faktycznie żadnych modułów nie było) A teraz już serio. Sam całkiem niedawno kupiłem moduł - więc też tylko zadam kolejne pytanie. Czy mając prepaid familijny na 6 msc, mogę sobie dokupić HBO na ten okres ? Jeśli tak - jak jest z płatnością ? Jednorazowa czy co miesiąc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 HBO możesz sobie oglądać po podpisaniu umowy na HBO na czas nieokreślony z opcją wypowiedzenia na 3 miesiące naprzód. A jeśli chodzi o cennik w prepaidzie i druki wpłat to najlepiej jest zalogować się w Icok.cyfrowypolsat.pl i tam można sobie je wydrukować, ewentualnie spisać sobie numer rachunku i zapłacić z konta przez internet - ja tak robię i jest najszybciej - na drugi dzień jest już u nich kasa. Jeśli chodzi o niekompetencję infolinni to najlepiej jest łączyć się z działem technicznym ewentualnie działem rejestracji dekoderów - ostatnio aktywowałem świeżo zakupiony moduł z kartą N3 i nie było żadnych problemów. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel76 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 A gdzie można te telefony znaleźć ? Na stronie CP nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Dokładnie nie pamiętam, ale jak dzwonisz na infolinię to tam musisz cyfry na telefonie wciskać i tam można się skontaktować z tymi działami. Ale podkreślam, że nie jestem tego pewny na 100% może istnieją numery do tych działów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 A gdzie można te telefony znaleźć ? Na stronie CP nie widzę. tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel76 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Te to ja już dawno widziałem ale tam nie jest napisane nic o działach i nie ma podziału kategorii Akurat skorzystałem z tego pierwszego 0 801 08 07 06 i tam mnie właśnie spotkała taka miła rozmowa z niezwykle kompetentną panienką No nic , będę próbował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maiesky Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Witam. Już był w ogródku, już witał się z gąską. Specjalnie kupiłem na koniec maja Ferdka HF8900HD- przede wszystkim dla dosyłów F1 na Thor'ze, również dla Euro2008. Niestety- CAM-ów nie można było dostać. Teraz jest po mistrzostwach, a zamiast obrotnicy kupiłem zeza A/HB i Thor'a nie mam. Czekam, co się wydarzy. Pozostała mi tymczasowo tylko edukacja. Tak Polsatowi przeszły koło nosa dodatkowe pieniądze od takich jak ja. Pytanie: czym różnią się nowe moduły HD od starych zaktualizowanych do HD? Czy na te drugie (bądź pierwsze) są jakieś skargi od użytkowników czy wreszcie mogę już śmiało takie cudo zamówić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Na starych zaaktualizowanych do HD narazie nie można oglądać kanałów HD, bo do kanałów HD potrzebna jest karta N3, ale abonenci modułów jeszcze jej nie dostali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius63 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Czy krtos wie, kiedy wreszcie zaczna wysylac karty do modulow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.