Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moduł CP działa bezproblemowo w TF7700 HD w wypadku bycia "samodzielnie" - sprawdzone na tyle, na ile mogliśmy. Natomiast co do kombinacji nie chcę się wypowiadać, bo sprawa jest bardziej złożona, niż by się wydawało - w wypadku AstonCryptów były dwie wersje 2.18 - 2.18B i 2.18T (a także 2.17 wcześniej i jeśli ktoś nie zaktualizował, to został na niej). Do tego dochodzi kwestia wersji softu w Topfieldzie oraz zależności pomiędzy pakietami (sytuacja, w której na module CP jest pakiet wyższy lub niższy niż na Astonie - my mamy wszędzie pełny, więc takich zgzrytów na poziomie różnic w uprawnieniach nie jesteśmy w stanie zbadać w ogóle). U nas na konfiguracji testowej to zadziałało, ale na najnowszym sofcie w Topfieldzie, Aston 2.18T w dolnej kieszeni i pełne pakiety w obydwu przypadkach i testy trwały kilka godzin (i nie były bardzo szczegółowe, bo jednocześnie musimy wykonywać bieżące zadania - odcięcie jednego pracownika, aby przez cały dzień tylko oglądał TV jest niewykonalne). Za inne kombinacje nie dam sobie uciąć ręki - nie jesteśmy w stanie wszystkich możliwych połączeń wykonać (i z pewnością nie zajęłoby to jednego dnia - gdybyśmy chcieli badać także inne popularne moduły, jak ten fabryczny od Cyfry+ przykładowo - przecież o to też ktoś może się zapytać - trwałoby to o wiele dłużej).

Jestem pewny co do działania modułu CP samodzienie na TF7700 HSCI z najnowszą wersją oprogramowania firmowego, łącznie z kanałami HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. W C+ mam prestiżowy + Opcje HD . Tuner z najnowszy softem PVR Ready z końcówką 84. Aston 2.18 ale w tej chwili nie mogę sprawdzić bo nie jestem w domu. Jak sądzę i tak mi pozostanie albo czekanie aż ktoś rzeczywiście sprawdzi na własnej skórze albo kupić teraz i biegać co jakiś czas do tunera i przekładać moduły. Nie za kolorowo się to jednak przedstawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem moduł z Hollexu i już oglądam POLSAT SPORT HD. Jeden dystrybutor w mojej okolicy nie ma modułów, a drugi ma - ale nie prepaid. Tak więc dobrze, że Hollex istnieje !

Najważniejsze jest dla mnie to, że zdążę się nacieszyć Euro i zobaczę ostatni (chyba) mecz Polaków.

 

Mam natomiast taki problem, że mój Humax 2000 nie widzi modułu w dolnym slocie - ani modułu Polsatu ani Cyfry. Przez to nei mogę krozystać z 2 modułów równocześnie. Może ktoś wie - czy to usterka mojego Humaxa czy to właściwość tych "firmowych" modułów, że muszą być w gónym slocie ? Jeśli tak - to pewnie czeka mnie kupno AstonCrypta.

I tak przy okazji - moduł Polsatu sprawuje się o niebo lepiej od modułu Cyfry - chodzi mi o szybkość przełączania kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w Humaxie jest wgrany najnowszy soft i problem występuje nawet przy jednym module umieszczonym w dolnym czytniku, to coś jest nie tak - powinno działać także w dolnym. Ew. moduły mogą się ze sobą "gryźć" na kanałach w simulcrypcie, jeśli są różne uprawnienia, ale powinien pojawić się w menu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam natomiast taki problem, że mój Humax 2000 nie widzi modułu w dolnym slocie - ani modułu Polsatu ani Cyfry. Przez to nei mogę krozystać z 2 modułów równocześnie. Może ktoś wie - czy to usterka mojego Humaxa czy to właściwość tych "firmowych" modułów, że muszą być w gónym slocie ? Jeśli tak - to pewnie czeka mnie kupno AstonCrypta.

I tak przy okazji - moduł Polsatu sprawuje się o niebo lepiej od modułu Cyfry - chodzi mi o szybkość przełączania kanałów.

 

Ja mam w dolnym slocie moduł CP i działa prawidłowo. W Humaxie oczywiście zainstalowany jest najnowszy soft pobrany przez OTA a w module też najnowszy soft ten z obsługą HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mi działa.

Kiedyś kumpel-elektronik powiedział mi, że przyczyną większości problemów jest to, że coś nie styka.

Przywaliłem więc pięścią z góry, poruszałem modułem na lewo i na prawo, potem walnąłem jeszcza Humka z dwóch boków - i pełen sukces - moduł w dolnym slocie zaczął być widoczny.

Potwierdzam, że moduły się nie gryzą ! Euro w HD - to jest to !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boże, błogosław takich kolegów :D

Ale przed rękodziełem ja sprawdzam jeszcze kabelki. Raz przez kilka dni tłukłem monitor (kolory zmieniał), a się okazało że kabel nie styka...

Opisana metoda, może nie zawsze jest odpowiednia... Ale opis problemu jak najbardziej słuszny (Błąd 01 - problem z kartą).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niestety wciąż mam problemy z oglądaniem programów Polsatu.

Z początku miałem problemy tylko przy równoczesnym używaniu modułów Polsatu i Cyfry. Po jakimś czasie zacinał mi się obraz wyskakiwał mi komunikat : "włóż kartę". Wystarczyło jednak wyjąć moduł Cyfry i korzystać tylko z modułu Polsatu , by cieszyć się bezproblemowym oglądaniem Polsatu. Na czas ME - takie rozwiązanie mi wystarczało.

Niestety teraz problem zaczął się pojawiać nawet wtedy gdy korzystam TYLKO z modułu Polsatu a komunikat "włóż kartę" pojawia się coraz szybciej- nawet po 10 minutach oglądania. Jedynym sposobem na przywrócenie obrazu jest zresetowanie tunera.

Z początku myślałem, że to może efekt zbytniego nagrzewania się Humaxa, ale teraz widzę, że problemy występują tylko z modułem Polsatu (moduł Cyfry działa bezproblemowo) i komunikat pojawia się po co raz krótszym okresie od włączenia tunera.

 

Czy to znaczy, że moduł nadaje się do wymiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że to nie wina modułu. Wietrzę, że Polsat coś grzebie w systemnie kodowania i robi takie "cyrki". Część sprzętu (może większość) to trawi. A u innych robi w bambuko. Gorzej, jeśli sprzęt z tego powodu pada. Polsat pewnie wszystkiemu zaprzeczy - dziś sam miałem taką "przygodę"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wrażenie, że jednak coś z modułem. Z początku zacięcie obrazui komunikat "proszę włożyć kartę" pojawiał mi się dopiero po 1,5 godziny - stąd miałem podejrzenia, że może to wina przegrzania Humaxa. Z upływem czasu obraz zacinał sie coraz szybciej - co godzinę, pół godziny, a wczoraj nawet po 4 minutach. I to nie są incedentalne sytuacje - tak jest cały czas. Całe szczęscie sąsiad ma dekoder polsatu i będę mógł zobaczyć finał Euro w HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam takie pytanko. Jeśli zakupię moduł CP wraz z nową kartą to czy mogę w trakcie trwania umowy ( wybrałbym familijny na pół roku ) można coś zmieniać ? Np. dodać opcje dodatkowe lub wejść na wyższy pakiet ? Co się dzieje w momencie zakończenia umowy ? Dzwonię do CP i uzgadniam z nimi , że korzystam dalej z ich oferty i przysyłają mi umowę do domu czy po pół roku moduł do kosza i zabawa od nowa ? Dajcie znać jak to wygląda w praktyce. Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jeżeli wykupisz pakiet Familijny z modułem w prepaidzie na pół roku to bez problemów możesz w każdej chwili dokupić dodatkowe pakiety a po zakończeniu subskrypcji albo płacisz według cennika prepaid (familijny 42,80) albo podpisujesz umowę i masz 5 złotych tańszy familijny.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze jest to , ze zadzwoniłem na infolinię CP żeby się dowiedzieć co nieco. Laska mi powiedziała , ze nie mają takich modułów w ofercie :) :) :)

Ja jej na to żeby się zastanowiła bo chcę zostać ich klientem a ona w tym momencie wprowadza mnie w błąd i udziela nieprawdziwych informacji. Ja wiem że mają moduły i chcę skorzystać z takiej opcji a ona mi na to że nie mają żadnych modułów tylko tunery HD :) :) :) Poprosiłem żeby przełączyła mnie do kogoś innego bo ona ma chyba małą wiedzę na ten temat a laska do mnie taki tekst : Ja udzieliłam Panu informację i jesli Pan chce to moze się Pan rozłączyć :) Ku...rde słyszałem różne rzeczy o różnych infoliniach ale ta przeszła moje najśmielsze oczekiwania :)

Wracając do tematu - kończy mi się umowa - pół roku od zakupienia modułu - i co dalej ? Dzwonię do nich i informuję , ze chcę dalej być ich abonentem czy automatycznie się to przedłuża ? Piszesz , ze płacę wg cennika pre-paid. Ok - ale dostanę jakieś rachunki od nich czy mam sobie sam opłacać ? Rozumiem ,że jesli dalej pozostaję przy cenniku pre-paid to w każdym momencie ( oczywiście po upływie 6 miesięcy ) mogę przestać płacić i żegnaj Gienia ? Nie trzymają mnie jakies dodatkowe umowy ? A co jeśli 2 miesiące nie płacę a po 2 miesiącach zapłacę ? Prześlą mi uprawnienia ? Sorki, że tyle pytań ale jak się mam dowiadywać tego z infoliniii CP to mi ręce opadają już po pierwszej rozmowie :) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu - kończy mi się umowa - pół roku od zakupienia modułu - i co dalej ? Dzwonię do nich i informuję , ze chcę dalej być ich abonentem czy automatycznie się to przedłuża ?

 

Dzwonisz, odbiera ta sama panienka z którą rozmawiałeś wcześniej i mówi Ci, że nie możesz być dalej ich abonentem, bo nim jeszcze nie zostałeś. Nie mogłeś nim zostać, bo przecież żadnych modułów nie ma :lol2:

 

Jak ja dzwonię na infolinię to czuję się jakbym był bohaterem serialu "Lost" - jakby Ci ludzie na infolinii byli z jakiegoś równoległego świata albo byli ludźmi z przeszłości (wtedy gdy faktycznie żadnych modułów nie było) :lol2:

 

A teraz już serio. Sam całkiem niedawno kupiłem moduł - więc też tylko zadam kolejne pytanie. Czy mając prepaid familijny na 6 msc, mogę sobie dokupić HBO na ten okres ? Jeśli tak - jak jest z płatnością ? Jednorazowa czy co miesiąc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HBO możesz sobie oglądać po podpisaniu umowy na HBO na czas nieokreślony z opcją wypowiedzenia na 3 miesiące naprzód.

A jeśli chodzi o cennik w prepaidzie i druki wpłat to najlepiej jest zalogować się w Icok.cyfrowypolsat.pl i tam można sobie je wydrukować, ewentualnie spisać sobie numer rachunku i zapłacić z konta przez internet - ja tak robię i jest najszybciej - na drugi dzień jest już u nich kasa.

Jeśli chodzi o niekompetencję infolinni to najlepiej jest łączyć się z działem technicznym ewentualnie działem rejestracji dekoderów - ostatnio aktywowałem świeżo zakupiony moduł z kartą N3 i nie było żadnych problemów.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Już był w ogródku, już witał się z gąską.

Specjalnie kupiłem na koniec maja Ferdka HF8900HD- przede wszystkim dla dosyłów F1 na Thor'ze, również dla Euro2008.

Niestety- CAM-ów nie można było dostać. Teraz jest po mistrzostwach, a zamiast obrotnicy kupiłem zeza A/HB i Thor'a nie mam. Czekam, co się wydarzy. Pozostała mi tymczasowo tylko edukacja. Tak Polsatowi przeszły koło nosa dodatkowe pieniądze od takich jak ja.

Pytanie: czym różnią się nowe moduły HD od starych zaktualizowanych do HD? Czy na te drugie (bądź pierwsze) są jakieś skargi od użytkowników czy wreszcie mogę już śmiało takie cudo zamówić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...